• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 12:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Frodo schreef:
    ^ Ik heb de lijst aangepast (:
    @Midsommar en Tijgerbloed, waar komen jullie vandaan?


    Ik ben ook Nederlands! (:
    'Ziek van de corona' vind ik inderdaad ook iets typisch. Heb het in ieder geval hier nog nooit gehoord?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Aah, ik heb dit topic totaal over het hoofd gezien, dus sorry voor mijn afwezigheid. (cat) Ik heb maar snel alle berichten even doorgelezen.

    Ik vind de redenering van Bes/Frodo inderdaad wel heel sterk. Die beschuldiging van IrishNialler leek mij ook al heel random er uit geplukt en door die bemerking over de schrijfstijl die er niet tussen lijkt te staan, neigt mijn stem ook naar haar.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Aah, ik heb dit topic totaal over het hoofd gezien, dus sorry voor mijn afwezigheid. (cat) Ik heb maar snel alle berichten even doorgelezen.

    Ik vind de redenering van Bes/Frodo inderdaad wel heel sterk. Die beschuldiging van IrishNialler leek mij ook al heel random er uit geplukt en door die bemerking over de schrijfstijl die er niet tussen lijkt te staan, neigt mijn stem ook naar haar.


    Zoals Melissa/Ledecky al zegt, kan nummertje 8 misschien wel van haar zijn, maar daar staat dan wel weer een komma. Het blijft natuurlijk giswerk.

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 11:59 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Zoals Melissa/Ledecky al zegt, kan nummertje 8 misschien wel van haar zijn, maar daar staat dan wel weer een komma. Het blijft natuurlijk giswerk.

    Je twijfelt omdat er een komma staat? Hmm. Ze heeft nog komma's gebruikt in andere berichten van haar. Niet dat -dat de twijfel gaat wegnemen natuurlijk.
    Ik zou eigenlijk IrishNialler haar verdediging eens willen horen waarom zij het niet is. Ik bedoel dan niet zozeer het argument dat Ledecky het wel zou moeten zijn, maar echt puur waarom we haar niet zouden moeten verdenken. Geen idee of dat veel gaat helpen in de beslissing.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Je twijfelt omdat er een komma staat? Hmm. Ze heeft nog komma's gebruikt in andere berichten van haar. Niet dat -dat de twijfel gaat wegnemen natuurlijk.
    Ik zou eigenlijk IrishNialler haar verdediging eens willen horen waarom zij het niet is. Ik bedoel dan niet zozeer het argument dat Ledecky het wel zou moeten zijn, maar echt puur waarom we haar niet zouden moeten verdenken. Geen idee of dat veel gaat helpen in de beslissing.


    Nee, ik twijfel omdat dat het enige bericht is dat nog in de buurt komt van haar schrijfstijl. Maar buiten nummertje 8 ben ik zeer zeker van mijn zaak.
    Maar inderdaad, een goed plan! @IrishNialler, waarom ben jij het niet? We hebben nog 12 uur om onze stem aan te passen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Nee, ik twijfel omdat dat het enige bericht is dat nog in de buurt komt van haar schrijfstijl. Maar buiten nummertje 8 ben ik zeer zeker van mijn zaak.
    Maar inderdaad, een goed plan! @IrishNialler, waarom ben jij het niet? We hebben nog 12 uur om onze stem aan te passen.


    Mijn verdediging is vrij kort voor nu gezien ik moet werken (lang leve slechte wifi en geen internet ;( ) of ik jullie kan overhalen geen idee. Maar als je goed kijkt zie je meer teksten met weinig tot geen komma gebruik. Dat is inderdaad iets wat ik niet vaak doe.

    Desondanks vind ik het toch vrij bijzonder dat hier vol in gegaan wordt. Ik heb (vermoedelijk net als Ledecky) rond gekeken en het geen wat ik zag vermeld op verdachte gebeurtenissen. Dit omdat ik geen idee heb en hoop wat leven erin te brengen want uit ervaring van andere online versie's weet ik hoe lastig dit kan zijn.

    Ik denk dat jullie nog eens goed de teksten moeten doorlezen met de wetenschap dat ik geen tot amper komma's gebruik. Wat je daar uit haalt is aan jullie maar ik denk dat ik jullie nog van pas kan komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Promare schreef:
    (...)
    Woah, ik vond haar ook verdacht, omdat ze heel erg snel was op Ledecky aan te wijzen


    Dit inderdaad! Plus ze klonk sowieso een beetje aanvallend of verdedigend in de reacties in dit topic.

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 13:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het valt mij inderdaad ook erg op dat zowel IrishNialler en Tijgerbloed vrij snel naar anderen gingen wijzen, dus ik denk dat ik ook maar even bij die twee blijf. Het is ten minste het meest logische dat je kunt doen als virus, anders krijg je er nooit iemand uit...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ledecky schreef:
    Een alternatieve manier om toch iets met de tekstjes te doen is iedereen zijn tekstje te laten aanduiden. :Y) Natuurlijk zal er dan gelogen worden (want iedereen zal vast een burger tekstje aanduiden), maar dan kan je er tenminste iets mee doen. :')


    Ik kom even hier op terug, want ik vind het nog steeds een goed idee. Is dit toegelaten, Danique? Met de voorwaarde dat we dan natuurlijk niet screenshots nemen van onze verstuurde berichten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Komen de vaccins, dokters, etc. dan niet in gevaar?


    Take me to wonderland

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik kom even hier op terug, want ik vind het nog steeds een goed idee. Is dit toegelaten, Danique? Met de voorwaarde dat we dan natuurlijk niet screenshots nemen van onze verstuurde berichten.

    Ik weet het ergens niet... We willen ook niet dat de virussen weten wie de dokter, onderzoeker en het vaccin zijn.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    ^ Hm, da's ook weer waar. Nevermind :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik verdenk Ledecky een soort van?
    Maar alleen maar omdat ze super actief is aan t begin en meestal zijn de virussen heel snel met theorieën en al dat soort dingen


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik verdenk Cayline, omdat ze nog niet in dit topic heeft gereageerd en dat vind ik vrij verdacht, als weerwolf zou ik in paniek niet weten wat te zeggen en dus maar niks zeggen. Het lijkt me sterk dat ze het hele topic nog niet heeft gezien, want het staat ook in het "officiële" topic. En misschien slaat de hint uit het tekstje van de virussen van "Ook houd ik erg van mensen helpen" op haar, want ze heeft een storyhulp. Ik weet natuurlijk niet hoeveel je op die hints kan vertrouwen en ze zijn best breed, maar het zou flauw zijn als er helemaal geen hint naar henzelf inzit.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ik verdenk Cayline, omdat ze nog niet in dit topic heeft gereageerd en dat vind ik vrij verdacht, als weerwolf zou ik in paniek niet weten wat te zeggen en dus maar niks zeggen. Het lijkt me sterk dat ze het hele topic nog niet heeft gezien, want het staat ook in het "officiële" topic. En misschien slaat de hint uit het tekstje van de virussen van "Ook houd ik erg van mensen helpen" op haar, want ze heeft een storyhulp. Ik weet natuurlijk niet hoeveel je op die hints kan vertrouwen en ze zijn best breed, maar het zou flauw zijn als er helemaal geen hint naar henzelf inzit.


    Is inderdaad ook een goeie!
    Onder die hint kan je IrishNialler ook weer plaatsen want ze zit bij de scouting en volgens mij is ze hulpverlener of iets in die aard?
    Oftewel heb ik serieuze tunnelvisie :')

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 17:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien