• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 12:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    De virusen beginnen allemaal met "hoi, ik ben het corona-virus"
    Ik denk dat dat makkelijker af te spreken is als je regelmatig contact met elkaar hebt een vaak online bent of elkaar al van buiten quizlet kent

    Het kan ook zijn dat een van de virusen het gewoon heeft afgesproken, maar ik denk dat we er toch rekening mee moeten houden dat twee of drie van hen elkaar goed kennen

    Tot zover mijn nieuwste wanhoopstheorie


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden

    Ledecky schreef:
    (...)
    Het is zelfs vrij simpel om dan te achterhalen wie exact, als je een screenshot meestuurt van het verstuurde bericht... Al is dat misschien het spel helemaal onderuit halen, en dus niet de bedoeling. :'D


    Dit lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Ik heb deze opdracht erbij gedaan in de hoop dat jullie wat meer voer hebben om over te discussiëren.
    En het is natuurlijk leuker om te blijven discussiëren, en niet om het al te weten (;
    Je moet een andere weg zoeken om achter de virussen te komen


    It's never gonna happen, Guys.

    Promare schreef:
    (...)
    Ik denk dat het verplicht is?


    Helaas moet ik jullie mededelen dat het inderdaad verplicht is. En als we deze ronde niet stemmen, krijgen we de volgende ronde precies hetzelfde (;

    Je mag in het hoofdstuk je stem uitbrengen en dan je reden erbij zetten. Misschien helpt het je (;

    [ bericht aangepast op 13 april 2020 - 22:14 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Moeilijk dit ... Van die tektjes wordt je niet echt veel wijzer.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Tijgerbloed schreef:
    De virusen beginnen allemaal met "hoi, ik ben het corona-virus"
    Ik denk dat dat makkelijker af te spreken is als je regelmatig contact met elkaar hebt een vaak online bent of elkaar al van buiten quizlet kent

    Het kan ook zijn dat een van de virusen het gewoon heeft afgesproken, maar ik denk dat we er toch rekening mee moeten houden dat twee of drie van hen elkaar goed kennen

    Tot zover mijn nieuwste wanhoopstheorie

    Dit is nog niet zo'n domme piste. Als het tekstje overlegd is geweest, is dat relatief snel moeten gebeuren. Ik heb even gevraagd of die tekstjes ook chronologisch zijn opgelijst, want een van de eerste is geloof ik al zo eentje. En dan is dat dus zeker niet op het allerlaatste moment doorgestuurd.

    Maar één persoon kan het ook geschreven hebben waarna de rest het gewoon gekopieerd heeft, zonder veel overleg. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb die tekstjes nog eens gelezen en er vallen me toch enkele dingen op, vooral dit:

    'Als jullie niet oppassen, is heel Wakkerdam straks ziek van de corona, mark my words!'

    Ik vind dit een opvallende manier van spreken/schrijven... Nogal Vlaams ofzo? Ik weet niet of andere Vlamingen dit kunnen bevestigen, maar dit klinkt niet echt AN... Logischer vind ik 'door het coronavirus'.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik heb die tekstjes nog eens gelezen en er vallen me toch enkele dingen op, vooral dit:

    'Als jullie niet oppassen, is heel Wakkerdam straks ziek van de corona, mark my words!'

    Ik vind dit een opvallende manier van spreken/schrijven... Nogal Vlaams ofzo? Ik weet niet of andere Vlamingen dit kunnen bevestigen, maar dit klinkt niet echt AN... Logischer vind ik 'door het coronavirus'.


    Ja, dat is wat ik bedoelde, het is vrij specifiek.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik heb dit topic compleet gemist, maar hé, hier ben ik. (:

    Weerwolven moeten met elkaar communiceren toch, per PB? Anders kunnen we nog kijken wie voor de deadline op elkaars profiel is geweest. Al weet ik niet zeker of het ook wordt meegeteld als je vanuit dit topic een PB zendt en dus niet eerst naar het profiel van diegene gaat. Maar dat valt wel te checken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Ik heb dit topic compleet gemist, maar hé, hier ben ik. (:

    Weerwolven moeten met elkaar communiceren toch, per PB? Anders kunnen we nog kijken wie voor de deadline op elkaars profiel is geweest. Al weet ik niet zeker of het ook wordt meegeteld als je vanuit dit topic een PB zendt en dus niet eerst naar het profiel van diegene gaat. Maar dat valt wel te checken.


    Daarbij, je kan alleen van de afgelopen 24u kijken wie bij wie hun profiel is geweest.
    Wel een goeie suggestie. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Croweater schreef:
    Ik heb dit topic compleet gemist, maar hé, hier ben ik. (:

    Weerwolven moeten met elkaar communiceren toch, per PB? Anders kunnen we nog kijken wie voor de deadline op elkaars profiel is geweest. Al weet ik niet zeker of het ook wordt meegeteld als je vanuit dit topic een PB zendt en dus niet eerst naar het profiel van diegene gaat. Maar dat valt wel te checken.

    Ze kunnen ook een story of een whatsappgroep of iets dergelijks hebben gemaakt. PB lijkt me moeilijk, aangezien ze met 3 zijn.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    Ik heb die tekstjes nog eens gelezen en er vallen me toch enkele dingen op, vooral dit:

    'Als jullie niet oppassen, is heel Wakkerdam straks ziek van de corona, mark my words!'

    Ik vind dit een opvallende manier van spreken/schrijven... Nogal Vlaams ofzo? Ik weet niet of andere Vlamingen dit kunnen bevestigen, maar dit klinkt niet echt AN... Logischer vind ik 'door het coronavirus'.

    Klinkt precies wel wat Vlaams. Maar zelfs als Vlaming vind ik het wat vreemd :') Zeker de 'de'.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Lorem schreef:
    (...)

    Daarbij, je kan alleen van de afgelopen 24u kijken wie bij wie hun profiel is geweest.
    Wel een goeie suggestie. c:


    Oh dat is waar ook haha. Nevermind.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Promare schreef:
    (...)
    Klinkt precies wel wat Vlaams. Maar zelfs als Vlaming vind ik het wat vreemd :') Zeker de 'de'.


    Vergeet wat ik zei. :'D
    Als ik zoek op Google op exact die uitdrukking ("ziek van de corona") kom ik allemaal Nederlandse sites tegen. Denk dat we er toch vanuit kunnen gaan dat een Nederlander dit getypt heeft.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Vergeet wat ik zei. :'D
    Als ik zoek op Google op exact die uitdrukking ("ziek van de corona") kom ik allemaal Nederlandse sites tegen. Denk dat we er toch vanuit kunnen gaan dat een Nederlander dit getypt heeft.

    (Misschien gaan we er gewoon te snel van uit dat Nederlanders automatisch meer AN gebruiken XD)
    Maar still, het is een vrij bijzondere manier om dat te zeggen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    (Misschien gaan we er gewoon te snel van uit dat Nederlanders automatisch meer AN gebruiken XD)
    Maar still, het is een vrij bijzondere manier om dat te zeggen.

    Yes, dat was wat ik vannacht dacht. :') Dat wij eerder tussentaal spreken, maar dit is zoals je zelf zei niet de tussentaal die ik ken haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.