• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 12:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ledecky schreef:
    Een alternatieve manier om toch iets met de tekstjes te doen is iedereen zijn tekstje te laten aanduiden. :Y) Natuurlijk zal er dan gelogen worden (want iedereen zal vast een burger tekstje aanduiden), maar dan kan je er tenminste iets mee doen. :')

    Ik zie dat wel zitten! We kunnen zo miss ook zien of de algemene schrijfstijl van iemand bij zijn/haar aangeduide tekstje past of niet.
    + Als 1 tekstje door 2 personen wordt aangeduid, weten we dat een van de twee liegt.

    [ bericht aangepast op 13 april 2020 - 13:11 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    Een alternatieve manier om toch iets met de tekstjes te doen is iedereen zijn tekstje te laten aanduiden. :Y) Natuurlijk zal er dan gelogen worden (want iedereen zal vast een burger tekstje aanduiden), maar dan kan je er tenminste iets mee doen. :')

    Ja goed idee!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Promare schreef:
    (...)
    Ik zie dat wel zitten! We kunnen zo miss ook zien of de algemene schrijfstijl van iemand bij zijn/haar aangeduide tekstje past of niet.
    + Als 1 tekstje door 2 personen wordt aangeduid, weten we dat een van de twee liegt.

    Het is zelfs vrij simpel om dan te achterhalen wie exact, als je een screenshot meestuurt van het verstuurde bericht... Al is dat misschien het spel helemaal onderuit halen, en dus niet de bedoeling. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Het is zelfs vrij simpel om dan te achterhalen wie exact, als je een screenshot meestuurt van het verstuurde bericht... Al is dat misschien het spel helemaal onderuit halen, en dus niet de bedoeling. :'D

    Dat lijkt me ook niet de bedoeling :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    We moeten morgen al stemmen, dus is iedereen akkoord met het plan om onze tekstjes aan de duiden? Want ik denk dat we dan redelijk snel in actie moeten schieten om een antwoord van iedereen te krijgen en dan nog te kiezen wie er het meest verdacht is.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    We hebben niet veel tijd meer om te beslissen wie we gaan vermoorden. Waarschijnlijk gaat niet eens de helft van ons een tekst claimen. Bovendien kennen de virussen dan de belangrijke rollen als we het allemaal doen. Het is beter als ze moeten gokken en dus ook gewone burgers kunnen vermoorden. Stel je voor dat het vaccin de tweede nacht al wordt vermoord! En als de belangrijke rollen hun tekst niet willen zeggen, worden zij verdacht en kunnen de virussen zeggen dat die tekst van hen is.


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden

    Tijgerbloed schreef:
    We hebben niet veel tijd meer om te beslissen wie we gaan vermoorden. Waarschijnlijk gaat niet eens de helft van ons een tekst claimen. Bovendien kennen de virussen dan de belangrijke rollen als we het allemaal doen. Het is beter als ze moeten gokken en dus ook gewone burgers kunnen vermoorden. Stel je voor dat het vaccin de tweede nacht al wordt vermoord! En als de belangrijke rollen hun tekst niet willen zeggen, worden zij verdacht en kunnen de virussen zeggen dat die tekst van hen is.

    Ja, vrees ervoor dat niet iedereen het kan/wil zeggen. Werkt ook enkel wanneer mensen zichzelf opofferen voor het hogere goed en de dokter, onderzoeker en het vaccin strategisch samenwerken, i guess.

    [ bericht aangepast op 13 april 2020 - 14:13 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Maar op wie stemmen we dan?
    Ik heb voor het gemak even de userlijst erbij gehaald:

    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4. Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8. Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler
    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Ik heb op dit moment letterlijk nog geen verdachten :')
    En over de suggestie van hierboven: het is misschien wat teveel gevraagd om je tekstje eruit te halen maar je kan misschien wel een tip geven? Zo heb ik een heel beschrijvende schrijfstijl en die kan je er makkelijk uit halen (;

    [ bericht aangepast op 13 april 2020 - 16:02 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Heeft iedereen inmiddels hier al een keer gereageerd. Naar mijn idee nog bijna niemand 0_0


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Heeft iedereen inmiddels hier al een keer gereageerd. Naar mijn idee nog bijna niemand 0_0

    Ja, was me ook al opgevallen. Zo is het moeilijk om een verdachte aan te duiden :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Moeten we persé stemmen deze nacht? Is het niet veiliger dat nog niet te doen?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik denk dat stukjes aanwijzen inderdaad alleen maar nadelig is voor ons, aangezien we niet alleen de virussen maar alle belangrijke rollen openbaar zetten, of iedereen liegt, en dan heeft het ook geen zin..

    Ik heb even een overzicht gemaakt:
    De personen die al wel in dit topic gereageerd hebben:
    Tijgerbloed
    Frodo
    Primaire
    Lorem
    Ledecky
    Aarsvogel
    Becker
    IrishNialler
    Ristridin
    Snapple
    De mensen die nog niet hebben gereageerd:
    Croweater
    Norris
    Delehaye
    Cayline
    Midsommar
    Dysphoria

    Ik weet alleen niet of we hier iets mee kunnen, aangezien sommige mensen wel hebben gereageerd in het andere topic (en deze misschien over het hoofd hebben gezien?), dus die heb ik even gebumpt, en sommigen het misschien te druk hebben oid.
    Maar ik weet niet waar we onze ideeën verder op zouden kunnen baseren.

    [ bericht aangepast op 13 april 2020 - 16:45 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Lorem schreef:
    Moeten we persé stemmen deze nacht? Is het niet veiliger dat nog niet te doen?

    Ik denk dat het verplicht is?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Ik denk dat het verplicht is?


    Oof, it is.
    Welp, lets all die I guess. :'D
    Geen idee wie ik zou moeten stemmen. '-'


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    Moeten we persé stemmen deze nacht? Is het niet veiliger dat nog niet te doen?

    Deze nacht?? Alleen virussen stemmen 's nachts! Een typfout of ern virus die zich heeft versproken...? :O
    Ik geloof dat ik het wat te ver begin te zoeken
    :S


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden