• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Hanson
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Hanson
    🌈 Sasha Mallaury O'Connell • 23 • V • 2 • Balloo
    🌈 Elvyne Brown • 21 • V • 2 • Pooh_Bear
    🌈 Connor Augustus Reed • 24 • M • 2 • Norris
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • Witcher
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • Occultist
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • Witcher
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon

    PRAATTOPIC 2

    [ bericht aangepast op 8 juni 2020 - 19:34 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ben nu bezig met schrijven. Wie zitten er allemaal bij de bar?


    [ heaven knows ]

    Ik heb ook nog Jonathan & Chris voor Jamal, Maxwell en Why is the rum always gone I mean Percy.
    Laat maar weten wat jullie nog zoeken of mocht je al ideeën hebben.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik kom er vandaag niet meer om te schrijven, net met moeite twee posts er uit geperst. Hopelijk werkt de inspiratie morgen beter mee.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Maxwell is posted. Feel free to be one of the persons he pushes aside, or even be the man who appreciated his drink order. Just, don't let him leave The Jungle that easy. Give him a run for his money. :Y)


    [ heaven knows ]

    Ik wil eigenlijk nog wel een man, sinds mijn beide personages nog al onschuldig zijn en ik wil eigenlijk ook wel iemand met wat meer 'game', maar is er nog wel behoefte aan een man?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    In dit rpg steekt het niet zo nauw, it's all about fun.
    Dus kies maar wat jij het fijnst vindt.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Is er iemand die nog een relatie wil met Alec?

    [ bericht aangepast op 26 mei 2020 - 16:22 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Waar ben je naar op zoek?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Waar ben je naar op zoek?


    Ja eigenlijk nog wel heel wat, vrienden, lovers etc. Ik stuur je wel een berichtje. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    Is er iemand die nog een relatie wil met Alec?


    Got my boys? c;


    El Diablo.

    Sorry dat Max zo'n dickhead is, maar dit gaat niet 123 omgeslagen worden. . .
    En, het is vanzelfsprekend maar toch even voor de zekerheid: dat ik het schrijf betekent niet dat ik zijn acties/woorden goedkeur. Absoluut niet zelfs. Wanted to get that out in the open first.
    :Y)


    [ heaven knows ]

    Als iemand Jamal wilt opzoeken, be my guest ^^


    El Diablo.

    Faith staat. Ik hoop dat ze goed is zo, mocht er iets veranderd moeten worden, just let me know.

    Is er iemand die een relatie met deze dame wilt of iemand waar ik haar naartoe kan sturen?

    Ik denk dat Faith zich wel opgegeven heeft als mogelijke date (als dat nog kan?) met de intentie er zo achter te komen of het hebben van een date wellicht gevoelens oproept

    [ bericht aangepast op 30 mei 2020 - 10:57 ]

    ^ Sorry, Maxwell is nieuw in die hele scène en is nog niet eens uit de kast gekomen. Dus er is helaas met niemand echt een relatie in deze rp.


    [ heaven knows ]

    Morgenfrisk schreef:
    Faith staat. Ik hoop dat ze goed is zo, mocht er iets veranderd moeten worden, just let me know.

    Is er iemand die een relatie met deze dame wilt of iemand waar ik haar naartoe kan sturen?

    Ik denk dat Faith zich wel opgegeven heeft als mogelijke date (als dat nog kan?) met de intentie er zo achter te komen of het hebben van een date wellicht gevoelens oproept


    Ja tof, kan zeker! Dan hebben zij en Chris elkaar dus al ontmoet.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.