• Rollentopic | Praattopic | Speeltopic
    It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream.

    McKinley high school is een typische amerikaanse school gevestigd in Lima, Ohio. Net zoals op iedere school lopen er verschillende typetjes rond zoals jocks, cheerleaders, nerds en ook Gleeks. Alle leerlingen hebben een bepaalde status op de school, sommigen staan bovenaan de ladder en sommigen eronder (of zelfs nog daaronder). De cheerleaders en jocks staan over het algemeen het hoogst en de Gleeks staan op de laatste trede. Zouden ze ooit hun status kunnen opkrikken? Kunnen zij opboksen tegen de veroordelen die hun mede schoolgenoten hebben? Of zullen zij hun hele schooltijd misfits blijven?


    Inleiding
    In deze RPG kun je in de huid kruipen van je favoriete originele personage of er zelf een verzinnen. Dit verhaal is gebaseerd op Glee maar volgt daar verder geen plotlines van.


    Originele personages

    Het is toegestaan om een eigen draai te geven aan de originele personages. Een back story en andere love interests zijn toegestaan. Je hoeft voor het reserveren van originele personages geen lijstje in te vullen. Met elkaar mag er besproken worden welke (liefdes)relaties, vriendschappen en haatrelaties er zijn onder de personages. Je bent er ook vrij in om te bedenken in welk schooljaar je personage zit. Dit alles hoeft niet hetzelfde te zijn als in de serie.

    Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld:

    Finn Hudson:
    Noah Puckerman:
    Sam Evans: BOOKWURM
    Rachel Berry: IrishNialler
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: BOOKWURM
    Santana Lopez: Breez
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:RED3
    Artie Abrams:
    Blaine Anderson: Assy
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sebastian Smythe:
    Sue Sylvester:

    Uiteraard zijn alle originele personages mogelijk maar om alle opties te noemen is iets te veel. Dus staat de persoon die je zou willen spelen er niet bij? Zet hieronder neer wie je zou willen spelen en dan zetten we je erbij.

    Verzonnen personages

    Graag onderstaand lijstje invullen. Het hoeft van ons niet heel een boekwerk te zijn, zolang je maar duidelijk bent en anderen een goed beeld van je personage kunnen krijgen.

    • Naam:
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status (bijv. jock, cheerleader, gleek etc.):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag ook met FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:


    Zelfverzonnen vrouwen:
    • Avery June Marilyn Dakota • 16 • Cheerleader By Sommarmorgon
    • Katja Dupont • 16 • Muurbloempje By Assy
    • Nikia Willishka Marshall • 19 • Little rebel By Rionach
    • Luna Margaret Hale • 19 • Wallflower • Glee • president student council By Reeses
    • Ariel Hyde • 18 • Cheerleader By Mox
    • Effendi Rosa Jamora • 18 • Wild Child By Mandalorian
    • Diana Eleanor Boden • 18 • Tomboy By Rosay

    Gereserveerd:
    • BOOKWURM (ovb)

    Zelfverzonnen mannen:
    • Joey Christopher Morris • 18 • Jock/bully - By RED3
    • Chad Ryan Gus Dakota • 19 • Jock/bully - By Sommarmorgon
    • Daniël “Danny” Fabio Harrison • 18 • Jock/meeloper/later Gleek - By Breez
    • Elias Mousa • 31 • teacher - By Mox



    Regels

    • We hebben geen minimum aantal woorden, reageer wel inhoudelijk goed op elkaar;
    • Wees lief voor elkaar. Drama in de RPG is altijd welkom maar drama met elkaar niet;
    • We sluiten niemand buiten;
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan;
    • 16+ is toegestaan;
    • Inspringen mag altijd en op ieder moment;
    • Heb veel plezier!

    Lesrooster:

    08.30 uur – 09.30 uur
    Keuze uit Spaans, Duits en Frans

    09.45 uur – 10.45 uur
    Keuze uit Aardrijkskunde en Geschiedenis

    11.00 – 12.00
    Keuze uit Houtbewerking, Sterrenkunde, Tekenen en Debat

    12.00 – 13.00
    Grote pauze

    13.00 uur – 14.00 uur
    Keuze uit Wiskunde en Economie

    14.15 - 15.15
    Gym (waarbij de Juniors en Seniors zelf de sport die ze willen doen uit mogen kiezen)

    15.30 uur - 16.30 (De personen die geen Glee club hebben kunnen alvast beginnen met trainen.)
    Glee club

    16.30 uur
    Andere buitenschoolse activiteiten

    Uitleg:
    Om het zo praktisch mogelijk te houden voor het RPG'en hebben de juniors en seniors samen les. En kan er zelf gekozen worden uit een vak zodat je de vrijheid hebt om te bepalen bij wie je personage op dat moment in de les zit. Wanneer mensen meerdere andere buitenschoolse activiteiten hebben (Football en basketball zijn bijvoorbeeld per seizoen, Andere activiteiten kunnen zo geregeld worden. Spreek dit gerust ook met elkaar af en communiceer dit in het praattopic) doen we dat zij een persoonlijk rooster hebben gekregen. Zo kan er zelf bepaald worden op welke dag ze voor wat moeten trainen.


    Love yourself

    Daniël “Danny” Fabio Harrison
    19 - Jock/meeloper - with Chad, Effendi, Joey & Avery

    Diana gaat er heel fel op in en als Danny eerlijk is moet hij haar wel een beetje gelijk geven. Hij is niet zichzelf en dat is wel laf. Dat Avery het voor hem op nam kon hij zeker wel waarderen. Hij zou hetzelfde voor haar doen. Ze is zijn beste vriendin. Danny houdt verder zijn gezicht in plooi en negeer de rest van het gesprek gewoon. Chad en Joey zijn meesters in het kleineren en al snel zijn de Gleeks vertrokken en is Chad druk bezig net Effendi en Avery druk met Joey.
    Hij glimlacht even om ze, de klefferds. Hij maakt er geen punt van en volgt met een half oor de les.
    Ondertussen appt hij stiekem met een paar scharrels die hij tijdens de zomervakantie regelmatig zag. Aan aandacht komt hij ook echt niet te kort.



    Santana Diabla Lopez
    19 - Cheerleader and Glee club - At French

    Santana glimlacht zodra ze de leraar ziet. Het is duidelijk geen sufferd die ze gemakkelijk aan het huilend zou kunnen krijgen. Zijn attitude bevalt haar wel, hij zou echt één van de weinig coole leraren kunnen zijn op school. ‘Leuke nieuwe leraar hè?’ Fluistert Brittany zacht naar Santana. Zij leek het zelfs al te zien.
    ‘Zeker’ fluistert Santana met een glimlach terug. Ze is wel benieuwd geworden naar meneer Mousa. Hij geeft het woord aan Trouty mouth en hij begint te vertellen over zijn zomervakantie. Het lijkt er ook op dat hij een meisje aan de haak geslagen heeft. Santana rolt haar ogen als ze hoort hoe zoetsappig het klinkt. Begrijp haar niet verkeerd hoor, ze mag Sam wel en ze is blij voor hem. Maar ze uit dat gewoon niet erg snel. Voor deze keer besluit ze haar opmerkingen voor zich te houden. Hij lijkt wel erg blij te zijn met zijn meisje.


    Music is my life

    Blaine Anderson • Boys locker room

    "Haar naam is Diana. " Glimlacht Kurt. "ze zit bij het worstel team." Ze is dus nog stoerder dan Blaine dacht. Dan Vangt hij per ongeluk een glimp op van Kurt’s lichaam. Blaine bloost een klein beetje en kijkt snel de andere kant op.
    Hij voelt zich daarna ook ongemakkelijk en een beetje angstig worden. Dat laatste is ontstaan uit eerdere slechte ervaringen met een jongen. Hij probeert die gedachten nu weg te duwen. Gespannen loopt hij dan toch ook naar een douchehokje om zijn kleding uit te trekken en om te douchen. Hij gebruikt wat spul voor zijn haren wat hij van Kurt gekregen heeft en vindt het dan toch wel fijn om weer helemaal schoon te worden. Dan slaat hij snel zijn handdoek om zijn middel heen en kamt hij zijn krullen een beetje in model.
    “Heb je ook iets van haarlak of gel?” Vraagt Blaine vanaf een afstand aan Kurt.


    Love yourself

    DIANA ELEANOR BODEN


    18 • tomboy • outfit • girls locker room • with Rachel


    'Ik heb wel shampoo of droogshampooo als je wilt, tegen het plakken' echode de stem van Rachel door ruimte en Diana knikte dankbaar. "Graag" zei ze en nam de droogshampoo van haar over. Uit haar eigen locker haalde ze een haarborstel te voorschijn, liep naar één van de wastafels en begon de spray op haar haren aan te brengen. 'Ik zal je zo aan Blaine voorstellen al denk ik wel dat hij Gay is en Kurt nu al wel een oogje op hem heeft' Dit deed Diana lachend haar hoofd schudden. "Jammer weer, hij leek me wel boyfriend-material" plaagde ze met een knipoog voordat ze de bus met droogshampoo weer overhandigde aan Rachel. 'Hij is van de Dalton Academy maar hij kwam onwijs lief en aardig over' Diana knikte instemmend en deed haar locker op slot. "Ja zeker, en hij is ook niet bang om van zich te laten horen." Diana liet haar blik over Rachel gaan, leunend tegen haar locker. "Ben je klaar?" vroeg ze terwijl ze een leeg flesje uit haar tas toverde. Rustig liep ze terug naar de wasbakken om deze te vullen en er vervolgens meerdere slokken uit te nemen. Een hand gleed soepel door haar bruine lokken die nogsteeds wat plakkerig aanvoelde, iets wat nog wel even zou blijven was ze bang voor. Vanmiddag na worstelles zou ze wel een uitgebreide douche nemen om alle zooi van haar lichaam te krijgen


    MOTIVATION COMES FROM WORKING ON THINGS WE CARE ABOUT.

    Rachel Berry


    @Kleedkamer #Diana


    Ze gaf haar droogshampoo aan Diana die het dankbaar aannam en haar haren begon te doen. Zelf was ze eigenlijk al wel weer klaar. Elke keer werd ze er steeds sneller en behendiger in. Ze had nu gelukkig niet zoveel op haar lijf gehad, want dan had ze een douche gepakt. Ze smeert nog even haar gezicht in met een creme die fijn rook om de zoete geur te verbergen. 'Jammer weer, hij leek me wel boyfriend-materiaal' zei Diana met een knipoog en Rachel nam lachend de fles over . Ze ruimde beide hun spullen op. 'ja zeker en hij is ook niet bang om van zich te laten horen' zei ze en ze keek even naar Rachel en vroeg of ze klaar was. Rachel knikte 'ja laten we gauw naar de les gaan, ik denk dat de docent er wel zal zijn 'knik ik naar haar en ze deed haar locker dicht en hing haar rugzak weer aan haar schouder. 'Hopelijk blijft de teller vandaag op één maar ik betwijfel het een beetje' zei ze iets verzuchtend. Ze hield van Glee en ze gaf er niet heel veel om dat ze niet populair was maar die slushie's waren wel echt behoorlijk naar. Ze keek even om om te kijken of Diana mee liep en ze bleef in de gang even wachten. 'De jongens zullen zo ook wel klaar zijn' zei ze. 'Hoe komt het eigenlijk dat we nooit echt gesproken hebben, je bent tof' zei Rachel haar dan

    [ bericht aangepast op 22 juni 2020 - 13:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Joey Christopher Morris
    18 years - Bully/Jock • Spanish class


    'Dan moeten we maar eens gaan trouwen denk ik,' fluisterde Avery plagend, maar met een grote glimlach op haar gezicht. Joey wist wel dat het een grapje was maar hij zou haar echt op een dag willen vragen. Ze zouden hoe dan ook trouwen want hij zag geen leven voor zich zonder Avery. En Chad - zijn beste vriend zou dan ook nog eens zijn schoonbroer worden. 'Effendi had het over volgend jaar? Dan moet je binnenkort maar een aanzoek doen, want zoiets duurt erg lang om te plannen.' Er ontstond een glimlach op Joey's lippen, hij zou nog gek genoeg zijn om het te doen ook. Maar nee, dat bracht alleen maar druk met zich mee en hij wilde dat Avery al haar aandacht op haar school kon richten. Hij dacht veel na over haar toekomst en dus ook over die van hen samen. En als ze toch hun hele leven samen zouden zijn, waarom zouden ze dan haast hebben om te trouwen?
    Ze beet op haar lip terwijl ze Joey plagend aankeek, dat vond Joey zo ongelofelijk sexy en dat wist ze maar al te goed.
    'Niet zo sexy als jij bent als je zo voor ons op komt,' fluisterde ze terug, terwijl ze naar hem toe boog, 'dan weet je me echt helemaal gek te maken en naar je te doen verlangen,' Zij wist precies ook hoe zij dat effect kreeg op Joey en ze kon hem ook helemaal week krijgen. Hij verlangde dan ook zo ontzettend naar affectie met haar. Het was jammer dat ze in de les zaten nu en hij haar niet kon zoenen.
    'Nou, mevrouw Morris-Dakota, ik wil al best een ring voor je kopen. Maar dan mooiste en duurste die er is want dat is wat je verdient' fluisterde Joey terug. Hij streelde haar steile blonde haren die zo zacht voelden als satijn. Ze was echt alles voor Joey en hij probeerde haar dan ook altijd te behandelen als een koningin. Want zo zag hij haar - als zijn koningin. Dat ze het sexy vond dat Joey de gleeks op hun plek zette was alleen maar mooi meegenomen. Dat was één van de redenen waarom hij het ook deed. Als zijn meisje er ook van genoot, dan deed hij dat ook.
    'en ik geloof toch echt dat er niemand zo sexy kan zijn als jij, babe' fluisterde Joey ook terug. Hij kreeg helemaal niets meer mee van de les en was enkel gefixeerd op Avery. Bij wijze van spreken kon er een bom naast hem af gaan zonder dat hij het zou merken, zo graag gaf hij al zijn aandacht aan deze dame. 'Maar goed, trouwen kunnen we ons hele leven nog. Weet je wat jou ook mooi zou staan? Zo'n homecoming kroon' Joey dacht dat zij nog best een goede kans zouden maken. Samen met nog wat anderen waren ze toch aardig populair op school. Hij hield wel van een strijd en hij keek wel uit naar de schoolfeesten, maar nog meer keek hij uit naar de ''echte feesten'' buiten school.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Chad Ryan Gus Dakota
    19 // Spaans lokaal // Met Effendi // Outfit, met McKinley sweater// Jock & Bully



    The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow.
    De geamuseerde lach die over Effendi's lippen rolde terwijl hij haar naar het achterste tafeltje van het klaslokaal tilde, zorgde voor een grote grijns op Chad's gezicht.
    De manier waarop ze bijna automatisch haar wenkbrauw optrok, vertelde hem dat er zeker een tegenreactie zou komen. Iets wat hij maar al te leuk vond.
    De manier waarop ze langzaam naar hem toe boog en haar hand op zijn onderbeen legde, zorgde ervoor dat de grijns op zijn gezicht nog groter werd.
    "Oh, is dat zo? My my.. Nu maak je me wel heel nieuwsgierig, Misschien moet ik vaker jou je zin niet geven, want nu ben ik heel benieuwd waar dat toe leidt.." bij het horen van die woorden, rolde er een korte, zachte lach over zijn lippen. Zolang dat niet te vaak zou gaan gebeuren, was hij er zeker van dat ze zijn reacties net zo leuk zou gaan vinden als hijzelf. Ze moest echter niet te vaak afstandelijk gaan doen, want op een gegeven moment zou het hem waarschijnlijk gaan vervelen. Maar zolang het maar af en toe even heel kort was, zou hij er geen enkel probleem mee hebben om meer moeite voor haar te moeten doen.
    De zachte kus die ze in zijn nek drukte, zorgde ervoor dat hij in gedachte dit klaslokaal vervloekte. Als ze nu ergens anderen zouden zijn, zou hij op een hele andere manier gereageerd hebben. Maar nu dat ze hier waren, deed hij er alles aan om zo rustig mogelijk te blijven.
    ''Dus Mr. Dakota..'' Chad beet hard op zijn lip om zichzelf te kunnen beheersen, iets wat bij het voelen van de manier waarop ze in zijn bovenbeen kneep heel erg lastig werd.
    ''Ik zal in spanning afwachten.'' Met nog altijd haar hand op zijn bovenbeen, pakte ze haar spullen uit haar tas alsof er helemaal niks aan de hand was. Iets wat Chad de kans gaf om weer rustig te worden. Opnieuw wist er een speelse grijns op zijn gezicht te verschijnen. Als ze het zo wilde spelen, dan kon hij dat ook. Dan zou hij haar helemaal gek maken voor hij toe zou geven.
    ''Als je gewoon Spaans les van mij zou nemen, zou het een stuk interessanter zijn Querido.'' Chad trok uitdagend zijn wenkbrauw op, terwijl hij met alle moeite ervoor zorgde dat hij niet op haar reageerde toen ze zachtjes met haar duim over zijn been streelde. ''Just saying.'' De quasi onschuldige manier waarop ze die woorden fluisterde, wist hem alleen maar meer uit te dagen.
    'Je mag mij altijd les geven,' antwoordde hij, zo onschuldig mogelijk, 'al vraag ik me af hoeveel ik nog van je kan leren.' Hoewel hij haar zo onschuldig mogelijk aan keek, was de uitdaging in zijn stem en in zijn ogen duidelijk te horen en te zien.
    Opnieuw boog hij dichter naar haar toe, terwijl hij zijn arm om haar middel sloeg en langzaam met zijn hand aan de onderkant onder haar shirtje kroop. 'Tenslotte komt die handeling van zojuist mij heel bekend voor...' fluisterde hij, duidelijk geamuseerd, 'iets van vanochtend in de auto? Maar ik wil het best een gokje wagen, als jij mij het beste les weet te geven, dan ben ik vanavond weer de jouwe en zal ik zo lang naar je lessen luisteren als dat je maar verlangt.' Hij verwachtte dat ze maar al te goed door had dat hij het allang niet meer over lessen Spaans of uberhaubt over lessen had. 'Maar als ik jou beter les weet te geven en jij meer naar mijn lessen verlangt...' Plagend haalde hij zijn hand onder haar shirtje weg en nam hij weer wat afstand. Met een grijns op zijn gezicht pakte ook hij zijn school spullen erbij. Hij was zich er maar al te goed van bewust dat hij midden in een zin gestopt was. Echter had hij dit met opzet gedaan en mocht ze zelf zijn zin afmaken. Chad had er geen idee van wat er nu door haar gedachten ging, maar dat hij iets zou laten gebeuren wat ze maar al te leuk zou vinden was iets waar hij zeker van was.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 13:25 ]

    Avery June Marilyn Dakota
    16 // Spaans klaslokaal // Met Joey, Chad, Effendi, Danny en de Gleeks // Outfit // Cheerleader & president van de feestcommissie


    Don't let the fear of falling keep you from flying.
    De glimlach die op Joey's gezicht verscheen, wist de glimlach op Avery's gezicht te vergroten. Ze hield zo enorm veel van deze jongen en hoewel ze het enorm sexy vond om de stoere kant van hem te zien, zag ze hem toch het liefst met een gelukkige glimlach op zijn gezicht.
    'Nou, mevrouw Morris-Dakota, ik wil al best een ring voor je kopen. Maar dan mooiste en duurste die er is want dat is wat je verdient.' Bij het horen van die fluisterende woorden trok er een gelukzalig gevoel door Avery heen. Ze had echt geen dure ring nodig, met een speelgoedring van de kermis zou ze al dolgelukkig zijn, zeker wanneer ze die van Joey zou krijgen. Ze zou alles prima vinden en elke ring geweldig vinden als dat zou betekenen dat ze Joey's naam zou kunnen dragen en voor altijd met Joey samen zou kunnen blijven.
    'en ik geloof toch echt dat er niemand zo sexy kan zijn als jij, babe.' Joey's woorden wisten de grote glimlach die haar gezicht sierde te veranderen in een kleine grijns.
    'Maar goed, trouwen kunnen we ons hele leven nog. Weet je wat jou ook mooi zou staan? Zo'n homecoming kroon.' Gelijk veranderde haar grijns weer in een grote glimlach. Dit was hun laatste jaar samen op William McKinley High School voor Joey zou gaan studeren en er bestond, naar haar mening, geen betere manier om hun laatste jaar te beginnen dan als Homecoming King en Queen.
    'Dat lijkt me fantastisch,' antwoordde ze dan ook eerlijk. Hoewel Avery normaal niet hield van een strijd, zou ze samen met Joey bereid zijn elke strijd aan te gaan.
    Na een korte blik op de leraar te hebben gericht en er zeker van te zijn dat deze niet hun kant op keek, drukte Avery haar lippen kort op die van Joey, alvorens zich op Danny te richten.
    Toen ze zag dat deze met een aantal meisjes aan het appen was, pakte ze plagend zijn telefoon van hem af.
    'Oeh, wie zijn dit?' vroeg ze plagend, terwijl ze grijnzend naar de foto's van de verschillende dames keek. 'Ze zien er goed uit, Danny. Wie vind je het leukste?'

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 13:26 ]

    Daniël “Danny” Fabio Harrison
    19 - Jock/meeloper - with Chad, Effendi, Joey & Avery

    danny is veel te druk met zijn telefoon om het gesprek tussen Avery en Joey op te merken. Hetzelfde geldt voor het gesprek tussen Effendi en Chad.De meisjes die hij had leren kennen tijdens de zomervakantie trekken zijn aandacht. Het is niet iets serieus maar een goede manier om tijd te verdrijven. Hij heeft ze leren kennen tijdens het uitgaan en er is genoeg gebeurd.
    Danny schrikt op wanneer Avery zijn telefoon uit zijn handen trekt. Maar hij ontspant zichzelf weer omdat hij weet dat het Avery maar is. Zij is echt zijn beste vriendin en ze weet zowat alles over hem. Ze mag altijd zijn telefoon pakken want voor haar heeft hij helemaal geen geheimen.
    'Oeh, wie zijn dit?' Vraagt Avery plagend, terwijl ze grijnzend naar de foto's van de verschillende dames keek. 'Ze zien er goed uit, Danny. Wie vind je het leukste?'
    Danny zijn glimlacht verbreedt zich iets. ‘De blondine heet Kelly. Ze is zo knap maar ook best aanhankelijk. De brunette met de krullen heet Amy. Dat is een pittige tante. Ik geloof dat ik haar wel het leukst vindt’ biecht Danny op aan zijn beste vriendin.
    ‘Maar het is niks serieus. Ze zijn slechts scharrels’ zegt hij. Ze waren er voor de plezier. Danny heeft nog niet het juiste meisje gevonden waar hij echt voor zou willen gaan. Maar dat hoeft ook nog niet van hem. Hij geniet wel van het leven zoals hwt nu is.


    Music is my life

    EFFENDI ROSA JAMORA
    18 • Wild Child • Outfit • With Chad @ Spanish



    'Je mag mij altijd les geven,' antwoordde hij op dezelfde onschuldige toon. 'al vraag ik me af hoeveel ik nog van je kan leren. Ik lach zachtjes en schud vervolgens mijn hoofd als ik de uitdaging in zijn stem hoor. Dit ging duidelijk al niet meer over Spaans, maar ach. Dat is natuurlijk ook niet waar ik op hintte met 'interessant'. Een zweem van een grijns krult op mijn lippen wanneer ik zijn arm om mijn middel voel, en zijn hand wat onder mijn shirtje. Toch reageer ik niet echt erop, wetende dat hem dat enkel meer zou uitlokken. 'Tenslotte komt die handeling van zojuist mij heel bekend voor... Iets van vanochtend in de auto? Maar ik wil het best een gokje wagen, als jij mij het beste les weet te geven, dan ben ik vanavond weer de jouwe en zal ik zo lang naar je lessen luisteren als dat je maar verlangt.' gaat hij al snel verder en ik richt mijn blik langzaam op hem, mijn wenkbrauw geamuseerd wat opgetrokken.
    'Maar als ik jou beter les weet te geven en jij meer naar mijn lessen verlangt...' Plagend haalde hij zijn hand onder mijn shirtje weg, waarna hij weer wat meer afstand nam. Geamuseerd schud ik mijn hoofd als ik door heb dat hij niet verder zal gaan. Oh, hij is een spel aangegaan wat heel interessant kan worden voor ons beide, maar waar ik aan het eind van de dag toch beter in ben. Langzaam leun ik naar hem toe. ''Oh, het zal je nog is verbazen wat je van mij kan leren...'' begin ik zoetjes en plagend. Zachtjes leg ik mijn hand op zijn borst. ''Misschien leidt het wel tot nieuwe.. Inzichten'' grijns ik dan, al had ik het misschien meer over ervaringen dan daadwerkelijk inzichten.
    Langzaam haal ik mijn schouders op. ''Could be fun?'' grijns ik. Kort blik ik nog naar de leraar, waarna ik mijn hoofd wat schuin houd en me vervolgens weer richt op Chad. ''Wat zeg je ervan.. Voor elk rijtje die je onthoud én goed uitspreekt verlies ik een kledingstuk?*'' spreek ik plagend en uitdagend, al wist ik dondersgoed dat hij het niet zal verstaan. Gelukkig klinkt alles beter in het Spaans en de toon in mijn stem zegt ook al genoeg. Snel knipoog ik nog naar hem en sla zijn boek open op de juiste pagina, de rijtjes met woorden luid en duidelijk op de pagina's. ''Good luck.'' grijns ik, alsof ik mij al die tijd daadwerkelijk had gericht op het Spaans met mijn woorden. Hij wist wel beter.

    * = Just imagine it's Spanish, ik ben te lui om het te gaan vertalen atm :'D


    El Diablo.

    Nikia Willishka Smith

    ”He smiled and all I could think was
    'Oh shit'.””

    • 19 • Gleek • Outfit • French classroom w/ Ariel & Luna •

    Zacht beet Nikia op haar onderlip bij het zien van de nieuwsgierigheid in de uitdrukking op het gezicht van haar beste vriendin — wiens mond nog net niet openvalt als het duidelijk wordt dat de brunette voor haar op een leraar doelt, en niet een beste vriend van haar vader. Hoe knap de mannen misschien ook mochten zijn in diens vriendenkring, het was een absolute no-go voor Nikia. Al helemaal nu ze geheel iemand anders al een voorproefje had mogen beleven.
          "Denken we de volgende keer aan de tijd, dames?"
    Nikia kan het niet helpen, haar hart versnelt resoluut enkele slagen, waar haar lichaam zich tevens duidelijk lijkt te herinneren hoe het de vorige avond er aan toe was gegaan. Geheel als vanzelf reageert alles in haar op de lange man voor de klas, nonchalant zittend op de rand van zijn bureau. "Het spijt me, er kwam iets tussen." De dubbelzinnigheid in haar woorden is enkel en alleen voor Moussa bestemd, daar niemand anders ook maar enige weet had van wat er gebeurd kon zijn. Een onschuldig ogende glimlach vormt zich op haar lippen wanneer Nikia haar blik met die van de leraar laat kruisen — waar ze ondertussen samen met Ariel de plekken achter Luna bezet.
          "Hey. Dat valt nog mee. Dan hebben we in ieder geval geen huiswerk."
    Daar waar Nikia een lelijk gezicht trekt bij het horen van het woordje huiswerk, vult de jonge influencer langs haar de gedachten die daarbij komen kijken perfect aan door het hardop uit te spreken. "Maar goed ook, daar zijn eerste dagen niet voor."
          "Ik doe niet aan huiswerk," grijnst Nikia licht, alvorens ze haar tas met een zachte plof langs haar op de grond terecht laat komen. Heel even kijkt ze in de richting van Sam, aan wie Moussa zojuist een vraag heeft gesteld, waarop ze het niet kan laten eveneens zijn kant in te kijken en haar donkere kijkers schaamteloos over de man heen te laten glijden — de spieren in haar onderbuik daarop bijna pijnlijk samenknijpend.
          "Hoe gaat het, Luun?" vraagt Ariel ondertussen aan de blondine voor hen. "Nikia is in een ondeugende bui, fair warning."
    Nikia grinnikt zachtjes, schud subtiel met haar hoofd en laat haar slanke vingers spelen met één van haar donkere krullen. De uitdrukkingen op het gezicht van haar beste vriendin verried genoeg, maar tevens wist ze ook dat er geen word gerept zou worden over wat Nikia haar zojuist kenbaar had gemaakt. Het was die wetenschap, het feit dat het geheim enkel tussen hen in lag, waarop de brunette in besloot te haken. Alsof ze 't onschuld zelve was, wetende dat dit juist het tegenovergestelde bleek te zijn.
          "Ik doe helemaal niks," veinst ze daarom onschuldig; haar blik echter verduveld alvorens ze naar Luna kijkt. "Hoe was je vakantie, Luna? Nog iets spannends meegemaakt?" Ietwat schuins kantelt Nikia haar hoofd, in een stille afwachting op een reactie van de blondine. Dat ze daarbij een enkele keer naar de leraar kijkt weet ze zo tactisch te doen dat het voor ieder ander nietszeggend blijkt te zijn, maar de donkere verkleuring in haar al zo donkere kijkers zeggen voor de man vooraan in de klas meer dan genoeg.






    [ bericht aangepast op 25 juni 2020 - 15:43 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Joey Christopher Morris
    18 years - Bully/Jock • Spanish class


    Het idee om te gaan voor homecoming king en queen beviel haar ook wel. Het was hun laatste jaar samen op school, dus Joey wilde er zoveel mogelijk uithalen. 'Dat lijkt me fantastisch,' antwoordde ze dan ook. De leraar had niets in de gaten van ons gesprekje en toen Avery dat door had drukte ze een kus op Joey’s lippen. Hij maakte een zacht, goedkeurend geluidje. Daarna richtte Avery zich op Danny, hij was druk bezig aan het typen op zijn telefoon. Dat hij veel van de dames hield was duidelijk, dat mocht Joey wel. Alleen had hij soms een beetje gemixte gevoelens bij Danny. Het leek er vaak op alsof hij Chad en hem gebruikte om erbij te horen - alsof hij hen gebruikte als reddingboeien om maar niet te hoeven verdrinken op de middelbare school. Hij liep wel erg veel achter hen aan soms dat Joey het af en toe vervelend begon te vinden. Hij kon ook wel werken dat hij zich vaak anders voor deed. Maar hij zei er niets van want hij was ook Avery’s beste vriend. Hij was een goede vriend voor haar en dat was de reden waarom Joey hem met rust liet en hem liet volgen.
    Maar als hij ooit ruzie zou maken met Avery zou het dan ook snel klaar zijn. Daar was Chad het was ook mee eens.
    'Oeh, wie zijn dit?’ Vroeg Avery, ze pakte de telefoon af om de verschillende foto’s te bekijken van de meisjes. Joey keek een beetje mee met haar en moest wel glimlachen. 'Ze zien er goed uit, Danny. Wie vind je het leukste?' Joey was ook wel erg benieuwd naar het antwoord van Danny. Maar volgens mij was hij nog helemaal niet van plan om te settelen. En dat hoefde ook niet, hij was nog jong en kom nog ontdekken wat hij zou willen op dat gebied. Joey had gewoon geluk dat hij zijn meisje al zo vroeg gevonden had, niet iedereen kom dat zeggen.
    ‘De blondine heet Kelly. Ze is zo knap maar ook best aanhankelijk. De brunette met de krullen heet Amy. Dat is een pittige tante. Ik geloof dat ik haar wel het leukst vindt’ biecht Danny op. Vooral aan Avery, maar dan kreeg je Joey er natuurlijk gratis bij.
    ‘Maar het is niks serieus. Ze zijn slechts scharrels’
    Joey pakte de telefoon even over van Avery om een betere blik te kunnen werpen op de dames. ‘Zij is inderdaad leuk, Dan,’ grijnsde Joey naar hem. ‘wie weet kun je er toch werk van maken. Je moet zo’n mooie dame niet zomaar laten lopen hoor’ was zijn advies.
    Niet dat Joey zo ervaren was op dat gebied, hij had alleen Avery gehad. Maar dat was meer dan genoeg voor hem. Zij zou zijn eerste en laatste liefde zijn.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    *Skip naar eind van de lessen -> begin Glee club.*


    Love yourself

    Mine.


    • • •

    ──────────────── Elias Mousa ────────────────
    「      Glee director      ♫      Wrestling coach      ♫      Teacher French      ♫      Outfit      ♫      Choir room w / Nikia & Ariel      」
    ❝ The devil whispered to me; 'I'm coming for you'. I whispered back; 'bring pizza'. ❞
    ─────────────────────────────────────────────────



    TROUBLE NEVER
    LOOKED SO GOOD.
    Elias heeft zich de afgelopen uren aardig goed weten bezig te houden van alle gedachten die zijn hoofd binnen weten te dwalen, welke haast allemaal richting een zekere brunette weten te gaan die hem aardig wat frustraties weet te bezorgen — nu al. Het is maar goed dat hij zichzelf in heeft gelicht over wie er daadwerkelijk in de Glee club zitten, waardoor hij ditmaal niet degene zal zijn die voor verrassingen zal staan.
          Hij heeft wat buiten school rondgehangen, wat rondgevraagd bij andere leraren naar Glee Club zelf. Voor het worstelteam heeft hij al een plan van aanpak gemaakt, wat hem beter afgaat dan het lesplan voor Frans. Hier doet hij maar wat goed voelt en waar de leerlingen behoefte in lijken te hebben — in Elias' ogen moet school ook een tikkeltje vermaak zijn, als het niet meer dan dat is.
          Op een rustig tempo maakt hij zijn weg dan ook naar het lokaal, waar hij echter iemand hoort pingelen. De gedachte dat het Luna is schiet als eerste naar binnen, waardoor hij vrijwel direct een glimlach tevoorschijn tovert. Bij het zien van Nikia, welke ook nog eens wat lijkt te zingen tussendoor laat hij zichzelf tegen de deuropening hangen. Gezien haar rug zijn kant op gekeerd is, kijkt hij even toe. Het hoofd van de leraar kantelt lichtelijk, voor hij luidruchtig zijn keel schraapt.
          Doelgericht maakt Elias zijn weg naar de piano, neemt vervolgens zonder waarschuwing plaats naast haar. Ditmaal is hij van plan de bovenhand te nemen, want vanmorgen heeft zij de eerste ronde gewonnen. De verrassing dat ze daadwerkelijk in zijn lokaal te vinden was iets waar hij achteraf alleen maar frustraties over voelt opborrelen. Zonder echt een woord te spreken valt hij in, pingelt zorgeloos met haar mee — terwijl zijn ogen schuins haar richting op kijken. 'Het klinkt alsof je enige lessen nodig hebt, Nikia.' Zijn toon rustig en haast zorgeloos te noemen, ondanks de vele emoties die door hem heen gaan.
          Elias laat zijn vakkundige vingers over zijn deel van de piano glijden, of althans het deel dat hij als het ware opgeëist heeft door plaats te nemen naast haar. Opnieuw zoeken zijn ogen de hare op, ditmaal draait hij zijn hoofd echter mee. 'Zin in Glee?' Zijn toon eentje die te noemen valt als geheimzinnig, terwijl hij intussen door pingelt. De wijze waarop zijn vingers het ivoor bespelen haast sensueel te noemen door de elegantere beweging welke hij zichzelf aangeleerd heeft. 'Ik heb gehoord dat jullie een nieuwe leraar krijgen.' De fluistertoon waarop hij spreekt overduidelijk al indicatie genoeg over waar hij heen wil gaan. Natuurlijk bestaat er een kans dat Nikia er al van weet, en valt zijn plannetje in duigen, maar dan vindt hij wel wat anders.
          Het kost hem alle moeite geen glimp te geven van een grijns, waardoor hij even over zijn schouder naar achteren kijkt — waakzaam om te zien of er al leerlingen aankomen. Net op het moment wanneer hij iets richting de aantrekkelijke brunette wil fluisteren merkt hij echter Ariel op. Het schrapen van zijn keel daarom een hint om zichzelf uit zijn toestand te krijgen, terwijl zijn hoofd richting de piano keert. 'Welkom Mrs. Hyde.'
          'Meneer Mousa, Nikia.'
          De onschuldigheid achter de stem van Ariel iets dat hem niet ontgaat, waardoor zijn blik schuins richting Nikia schiet, alsof hij haar daarmee poogt te vragen hoe of wat. Hij had eerder ook al opgemerkt hoe Ariel keek.


    I'm your little ray of pitch black.

    — Oryn Jesse Harris —
                OJ            19 years old            5 years in Glee club            Outfit            Choir room, with Elias, Nikia en Ariel

    ♬ ♫ ♪

    OJ maakt zijn weg richting het Glee lokaal, het pad dat hij uit duizenden kent. Op automatische piloot weet hij er dan ook heen te wandelen, om eerst nog even te stoppen bij zijn kluisje. Zijn tas bergt hij op, zoals hij de afgelopen vier jaar heeft gedaan, waarna hij met zijn handen in zijn zakken zijn reis voortzet. Slushies is hij allang niet meer bang voor, daar is hij veel te sociaal voor. Het feit dat Oryn de sporters en cheerleaders hier niet het idee geeft dat hij bang van ze is, lijkt gelijk te staan aan het feit dat hij veilig is van hun aanvallen.
          Neuriënd en met een lading vol goede zin komt hij uiteindelijk aan, waar hij het al pianogeluid kan horen. Als hij het correct heeft is er al een duet gaande, waardoor hij zelf stopt met geluid produceren, haast op zijn tenen het lokaal verder nadert. Iemand storen tijdens een creatief moment is het laatste dat hij wil, laat staan twee personen. Hij luistert daarom vol plezier naar de gespeelde melodieën.
          Het is wanneer hij in het lokaal aankomt dat het zicht van Meneer Mousa en Nikia hem ietwat weet te verrassen, maar wanneer hij Ariel ziet wuift hij het zorgeloos weg. Hij kent de leraar al langer dan vandaag, en weet hoe hij met zijn leerlingen kan zijn. Behulpzaamheid is zeker deel van hem, dat was hij ook toen OJ het op een zeker moment niet meer aankon met zijn moeder. De enige leraar die het opviel leek Elias te zijn, al weet Oryn op sommige situaties zijn emoties beter te verbergen dan je zou denken. Levenservaring doet veel met een jongen.
          'Ariel,' zegt hij glimlachend, wanneer hij plaatsneemt naast de adembenemende brunette, welke hij dit laatste jaar toch stukken beter heeft leren kennen. 'Nog geen update?' Lachend haalt hij zijn telefoon omhoog om duidelijk te maken dat hij het over haar social media heeft. Deze vindt al gauw zijn weg weer in zijn broekzak, gezien hij hier geen behoefte aan heeft tijdens Glee, maar heeft deze wel altijd in zijn broekzak zitten voor noodgevallen. OJ maakt het zichzelf gemakkelijk op de stoel, waarbij hij zijn lichaam haar kant op draait.
          Vanuit zijn ooghoek merkt hij op hoe meerdere leerlingen beginnen binnen te druipen, net op het moment dat de bel zichzelf laat horen. Zijn ogen glijden kort over het gezelschap heen, waarbij hij op zoek gaat naar de nieuwere gezichten — zoals de dame naast hem. 'Ik ben blij dat je eindelijk naar Nikia geluisterd hebt.' Ondanks zijn eigen smeekbedes, weet hij dat niemand anders dan haar beste vriendin haar daadwerkelijk over kan halen. Als hij het goed begrepen had eerder is dit pas ergens halverwege op de dag besloten, waardoor je OJ niet hoort klagen.
          OJ kucht zacht, terwijl zijn ogen over het bord heen glijden, hoopvol op zoek naar een gespreksonderwerp gezien zekere onzekerheden op beginnen te spelen. 'Je favoriete lied, heb je al een idee welke dat wordt?' Met een vragende blik kijkt hij naar Ariel, voor hij even de mouwen van zijn sweater opvouwt.
         


    • • •