• Rollentopic | Praattopic | Speeltopic
    It's not the broken dreams that break us. It's the ones we don't dare to dream.

    McKinley high school is een typische amerikaanse school gevestigd in Lima, Ohio. Net zoals op iedere school lopen er verschillende typetjes rond zoals jocks, cheerleaders, nerds en ook Gleeks. Alle leerlingen hebben een bepaalde status op de school, sommigen staan bovenaan de ladder en sommigen eronder (of zelfs nog daaronder). De cheerleaders en jocks staan over het algemeen het hoogst en de Gleeks staan op de laatste trede. Zouden ze ooit hun status kunnen opkrikken? Kunnen zij opboksen tegen de veroordelen die hun mede schoolgenoten hebben? Of zullen zij hun hele schooltijd misfits blijven?


    Inleiding
    In deze RPG kun je in de huid kruipen van je favoriete originele personage of er zelf een verzinnen. Dit verhaal is gebaseerd op Glee maar volgt daar verder geen plotlines van.


    Originele personages

    Het is toegestaan om een eigen draai te geven aan de originele personages. Een back story en andere love interests zijn toegestaan. Je hoeft voor het reserveren van originele personages geen lijstje in te vullen. Met elkaar mag er besproken worden welke (liefdes)relaties, vriendschappen en haatrelaties er zijn onder de personages. Je bent er ook vrij in om te bedenken in welk schooljaar je personage zit. Dit alles hoeft niet hetzelfde te zijn als in de serie.

    Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld:

    Finn Hudson:
    Noah Puckerman:
    Sam Evans: BOOKWURM
    Rachel Berry: IrishNialler
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: BOOKWURM
    Santana Lopez: Breez
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:RED3
    Artie Abrams:
    Blaine Anderson: Assy
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sebastian Smythe:
    Sue Sylvester:

    Uiteraard zijn alle originele personages mogelijk maar om alle opties te noemen is iets te veel. Dus staat de persoon die je zou willen spelen er niet bij? Zet hieronder neer wie je zou willen spelen en dan zetten we je erbij.

    Verzonnen personages

    Graag onderstaand lijstje invullen. Het hoeft van ons niet heel een boekwerk te zijn, zolang je maar duidelijk bent en anderen een goed beeld van je personage kunnen krijgen.

    • Naam:
    • Leeftijd: (15-19)
    • Status (bijv. jock, cheerleader, gleek etc.):
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk: [graag ook met FC]
    • Familie en geschiedenis:
    • Extra:


    Zelfverzonnen vrouwen:
    • Avery June Marilyn Dakota • 16 • Cheerleader By Sommarmorgon
    • Katja Dupont • 16 • Muurbloempje By Assy
    • Nikia Willishka Marshall • 19 • Little rebel By Rionach
    • Luna Margaret Hale • 19 • Wallflower • Glee • president student council By Reeses
    • Ariel Hyde • 18 • Cheerleader By Mox
    • Effendi Rosa Jamora • 18 • Wild Child By Mandalorian
    • Diana Eleanor Boden • 18 • Tomboy By Rosay

    Gereserveerd:
    • BOOKWURM (ovb)

    Zelfverzonnen mannen:
    • Joey Christopher Morris • 18 • Jock/bully - By RED3
    • Chad Ryan Gus Dakota • 19 • Jock/bully - By Sommarmorgon
    • Daniël “Danny” Fabio Harrison • 18 • Jock/meeloper/later Gleek - By Breez
    • Elias Mousa • 31 • teacher - By Mox



    Regels

    • We hebben geen minimum aantal woorden, reageer wel inhoudelijk goed op elkaar;
    • Wees lief voor elkaar. Drama in de RPG is altijd welkom maar drama met elkaar niet;
    • We sluiten niemand buiten;
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan;
    • 16+ is toegestaan;
    • Inspringen mag altijd en op ieder moment;
    • Heb veel plezier!

    Lesrooster:

    08.30 uur – 09.30 uur
    Keuze uit Spaans, Duits en Frans

    09.45 uur – 10.45 uur
    Keuze uit Aardrijkskunde en Geschiedenis

    11.00 – 12.00
    Keuze uit Houtbewerking, Sterrenkunde, Tekenen en Debat

    12.00 – 13.00
    Grote pauze

    13.00 uur – 14.00 uur
    Keuze uit Wiskunde en Economie

    14.15 - 15.15
    Gym (waarbij de Juniors en Seniors zelf de sport die ze willen doen uit mogen kiezen)

    15.30 uur - 16.30 (De personen die geen Glee club hebben kunnen alvast beginnen met trainen.)
    Glee club

    16.30 uur
    Andere buitenschoolse activiteiten

    Uitleg:
    Om het zo praktisch mogelijk te houden voor het RPG'en hebben de juniors en seniors samen les. En kan er zelf gekozen worden uit een vak zodat je de vrijheid hebt om te bepalen bij wie je personage op dat moment in de les zit. Wanneer mensen meerdere andere buitenschoolse activiteiten hebben (Football en basketball zijn bijvoorbeeld per seizoen, Andere activiteiten kunnen zo geregeld worden. Spreek dit gerust ook met elkaar af en communiceer dit in het praattopic) doen we dat zij een persoonlijk rooster hebben gekregen. Zo kan er zelf bepaald worden op welke dag ze voor wat moeten trainen.


    Love yourself

    #Kurt
    'Dat dacht ik dus echt niet. De enige met wie ik het bed wil delen, is Joey,' Zei het meisje dat blijkbaar een koppel was met de pester. Kurt onthield hun namen niet. 'En met de liefde binnen ons huwelijk moet het ook wel goedkomen,'
    Hij haalde zijn schouders op, als zij dat dachten was dat best, maar Kurt had er geen vertrouwen in. Wat kon hij ook zeggen? Ze zouden hem de grond in boren
    “Laat ze kletsen, Kurt. Kom op, we gaan ons opfrissen en laten zien dat we boven ze staan”
    Hij stak zijn hand uit naar Kurt als teken dat hij deze mocht aannemen en mee moest komen, en Kurt nam de hand dankbaar aan. Ze kruisten net de leerkracht toen ze samen met Diana de klas uit liepen. Die keek hen verbaasd na.
    "Kom mee, er zal nu niemand in de kleedkamer zijn." Kurt haalde zijn spullen en leidde de weg naar de douches van het football team.

    #Sam
    "Bonjour." Zei Katja ook en ze gingen zitten. Zo te zien hadden ze niet veel gemist.
    "Ik verheug me nu al op glee." Fluisterde Sam naar Katja. "Om je aan iedereen voor te stellen."

    [ bericht aangepast op 18 juni 2020 - 17:40 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Rachel Berry @Showers #Diana, Kurt, Blaine.

    Diana nam dankbaar het doekje aan van Rachel die met de seconde steeds nerveuzer raakte .Ze was de enige zonder slushie, het was niet zo dat ze die graag had maar de kans voor vernedering werd steeds groter. Nu stond Rachel daar vrij boven, ze hadden grote monden maar ze durfde te wedden dat over tien jaar Kurt en Rachel nog vrienden waren , dat kon ze van de rest niet bepaald zeggen. Het waren mee lopers omdat anders zij de sjaak waren. Ergens begreep ze het wel, de vernedering elke dag was zwaar en totaal niet fijn. Maar Rachel had thuis een liefdevolle basis waar ze haar vertrouwen gaven, de kansen om te dromen en ze wilde alleen maar mensen om haar heen hebben, die dit versterkte.
    Ze keek even op toen Chad op het tafeltje ging zitten en hij keek neer op haar. 'Hoi Berry,' begon hij, 'hoe voelt dat nou? Om als laatste gekozen te worden? Wen er maar alvast aan, want dat zal op Broadway niet anders voor je worden.' Rachel kijkt hem strak aan, deze woorden deden haar niets. . 'Maar maak je geen zorgen, we zijn je zeker niet vergeten,' zei hij. Rachel kon nog net haar ogen stijf dicht knijpen voor ze de ijskoude slushie over haar hoofd voelde. Even hield ze haar ogen dicht om haar woede weg te laten zakken. Zonder te kijken grabbelde ze een doekje en maakte haar ogen vrij.
    Op haar reactie dat ze binnenkort voor haar zouden werken reageerde zowel Chad als Effendi. Oh wat had ze een hekel aan haar. Niet alleen omdat ze een bully was maar ook omdat ze er van leek te genieten en dol leek te zijn op de aandacht van de mannen. 'daar zul je toch echt eerst een baan voor moeten vinden, Berry,' vervolgde hij, duidelijk geamuseerd, 'en met die onrealistische dromen van jou lijkt me dat bijna onmogelijk. Met zo'n uiterlijk en zo'n stem als die van jou, zul je nooit een kans krijgen in Broadway of in Hollywood. Ik kan moeilijk voor je werken als je én geen geld én geen toekomst hebt.' Rachel balde haar handen even tot vuisten. Ze had er een hekel aan als ze over haar uiterlijk begonnen, alsof ze nog niet onzeker genoeg was.

    Er gingen wat dreigingen over een weer. Blaine was overduidelijk nieuw en ging er nog tegen in en vond het laag. Iets waar ze het volledig mee eens was maar alle ervaringen hadden haar al geleerd dat je het beter zwijgend kon ondergaan. Diana was vandaag ook aardig op dreef. Ze reageerde fel en sterk en dat vond ze wel tof. Joey reageerde vrij fel tegen Blaine en Diana en dreigt ermee om ze op school te wachten en Rachel rilde even. Slushie’s waren al erg genoeg, na school opwachten was de hel. Je durfde dan amper naar huis toe. Kennelijk had hij genoeg van Diana en Blaine en hij stortte zich op Kurt en Rachel zucht even diep. Elke dag hetzelfde riedeltje, het begon bijna saai te worden. Ze kon niet wachten tot ze weg kon hier, naar New York, een plek waar ze haar talent wel konden waarderen. Het zou daar niet altijd makkelijk zijn, maar wel op een andere manier.

    Blaine raakt klaar met de situatie, iets wat ze wel begreep. De slushie’s waren ongelofelijk zoet en ijskoud. Iets wat niet fijn was op de vroege ochtend. Hij stelt voor weg te gaan en Kurt staat op. Ja dat werd weer een schooldouche op de eerste dag verzuchtte ze. Ze volgde de anderen en pakte haar tas om weg te maken naar de schooldouches. ‘Waarom zijn de leraren hier altijd zo laat’ verzucht Rachel. Niet dat deze school iets deed tegen pesten, want Sue zelf was de ergste. Het had een reden kunnen zijn om van school te gaan, maar de vriendschappen en Glee zelf had gemaakt dat Rachel er voor gekozen had om dit elke dag onder te gaan. Ze was er van overtuigd dat dit gedoe haar zou gaan helpen later in het leven. ‘Kom’ zei ze tegen Diana toen ze bij de douches aankwamen en liep richting de vrouwen kant. ‘We zien jullie hier wel zometeen’ zei ze tegen Kurt en keek Diana aan. ‘heb je schone kleding en handdoeken in je locker?” vraagt ze haar. Anders kon ze altijd wat lenen van Rachel, maar ze leken niet bepaald dezelfde maten en stijl te hebben.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    EFFENDI ROSA JAMORA
    18 • Wild Child • Outfit • With Chad, Danny, Joey & Avery @ Spanish




    'Hoi Berry,' was Chad nog begonnen waardoor ik met een lichte grijns mijn blik op hem richtte. Natuurlijk wist ik wat eraan zat te komen voor haar, maar op de een of andere manier kreeg je er bij Berry nooit genoeg van. Misschien omdat zij het daadwerkelijk verdiende met dat arrogante gedrag van haar. 'Maar maak je geen zorgen, we zijn je zeker niet vergeten,' vervolgde hij al snel en ik lach zachtjes wanneer ik de slushie over haar heen zie druipen. Hmh goedemorgen. Geamuseerd pak ik mijn eigen slushee weer die ik naar mijn lippen breng. 'Daar heb je gelijk in, Eff,' antwoordde Chad na mijn eigen woorden, natuurlijk was hij met me eens. Het was niets meer dan de waarheid. 'daar zul je toch echt eerst een baan voor moeten vinden, Berry, en met die onrealistische dromen van jou lijkt me dat bijna onmogelijk. Met zo'n uiterlijk en zo'n stem als die van jou, zul je nooit een kans krijgen in Broadway of in Hollywood. Ik kan moeilijk voor je werken als je én geen geld én geen toekomst hebt.' Zachtjes lach ik en schud mijn hoofd. Het was niet eens direct dat ik daarop doelde, al was ik het niet oneens met hem. Maar met wat ik wou bereiken -wat daadwerkelijk iets zou betekenen- en wat zij wou bereiken -wat puur voor haar eigen ego was-, was de kans wel héél klein dat we elkaar later tegenkomen. Daarnaast, zoals ik al zei, met mijn familie is er no way dat ik onder iemand kom te werken.
    "Gelukkig zijn dit wel mijn echte vrienden, en loop ik niet als een mak schaap achter het populaire groepje aan. Dat is pas triest." was die Diana ook begonnen waardoor ik fronste. Dat zij geen goede tijd hadden met deze mensen betekende niet dat het andersom ook zo was. Deze mensen waren al jaren mijn vrienden en dat komt echt niet door status. 'Sorry hoor, tomboy, maar Danny is al jaren mijn échte beste vriend,' antwoordde Avery al voor ik iets kon zeggen. "Je hebt je al weer ingedekt bij de dames zie ik, stoer hoor." Bij deze woorden rol ik mijn ogen. ''Niet jaloers zijn omdat je er nooit tussen zou passen, darling.'' sprak ik zoetjes. ''En met onze vriendschap zit het echt wel goed, geen zorgen.'' sprak ik simpel en naar waarheid. “Precies wat Avy zegt. En zijn dat nu werkelijk je vrienden? Dat is pas echt triest! Jammer dat je je zo verlaagd tot hun niveau” Ook met deze woorden moest ik het eens zijn. Van dit hele groepje had Diana nog potentie, het is bijna jammer dat ze dat weg gooit.
    'Waar dat goed voor was?' begon Joey nu, waarschijnlijk tegen de nieuwe jongen die net nog een grote mond had. 'wij laten jullie enkel haarfijn zien wat jullie plek is hier op school, maar blijkbaar is het niet duidelijk genoeg voor jullie. Misschien zullen we jullie moeten opwachten en jullie een lesje moeten leren na school. Zou het dan duidelijk genoeg zijn?' dreigde hij vervolgens en ik schud mijn hoofd. Dat kon je verwachten. 'Hetzelfde geldt voor jou, tomboy. Je kunt in het worstelteam zitten en je stoer gedragen, maar denk maar niet dat je met alles weg komt. Want het geen meisjes slaan geldt natuurlijk niet voor jou, toch, dude?' ging hij verder tegenover Diana en ik hou mijn hoofd wat schuin. Dat was de enige die ik nog wat zie doen dat daadwerkelijk effect heeft. Oh well.
    Avery begon hard te lachen na Hummels reactie. 'Dat dacht ik dus echt niet. De enige met wie ik het bed wil delen, is Joey,' Zei ze waardoor ik het niet kan laten tevreden te grijnzen. Als er een koppel was waar ik vertrouwen in had, dan waren het deze twee. 'En met de liefde binnen ons huwelijk moet het ook wel goedkomen,' vervolgde ze en ik kan het niet laten om te lachen als Joey nu twee afdrukken op zijn wangen heeft staan. ''Ik mag toch wel hopen dat ik volgend jaar de maid of honor ben?'' plaag ik ze, ervan overtuigd dat deze twee de eersten waren van onze clique die zouden trouwen.
    'En hoeveel relaties heb jij inmiddels al gehad, ladyhummel? Precies wat ik dacht, waarschijnlijk zul je zelf niet eens ooit trouwen' Richtte hij zich tot slot op Hummel. Oké, die kon je nog het meest verwachten. Hoe zou zo'n opmerking ooit stand houden tegen een jongen die zowat een perfecte relatie heeft. In mijn hoofd waren hij en Avery meant to be, ik kon zien hoe blij hij mijn beste vriendin maakte en een liefdeloos huwelijk zag ik echt niet in hun toekomst. Voor deze mensen die zo geobsedeerd zijn door een toekomst die enkel hun ego streelt daarentegen... Hoe wil je ooit een goed huwelijk opbouwen als dat niet eens op nummer 1 staat, of tenminste een gedeelde plek? Yikes, slecht punt. Maar ik had ook niet verwacht dat ze beter konden. ''De eenzaamheid komt wel echt naar voren hier... Dat is een probleem waar jullie je zorgen over maken naast jullie zelfobsessie,'' mompel ik en schud mijn hoofd. ''We're good.'' zeg ik en kijk naar Avery. ''Toch darling?'' lach ik, wetende dat ze het ook met me eens zou zijn. Zij had een geweldige relatie en ondertussen leefde ik mijn beste leven, we konden niet klagen.
    'Het is nooit te laat om de Glee club weer te verlaten, zeker voor jou niet,' antwoordde Avery plagend op mijn gejammer. Daar had ze een punt. ''Goed punt, mag ik nog naar de feestcommissie?'' plaag ik. “Zijn jullie nu klaar? Zouden jullie geen betere dingen te doen hebben dan ons lastig te vallen?” zei ze tegen het groepje voor ons.
    Ik kijk toe hoe het groepje weg loopt na de confrontatie en ik lach zachtjes. ''Nou jongens, dat was een geweldige show op de vroege ochtend.'' zeg ik plagend en ik trek Chad wat mijn kant op. Ik sla een arm om zijn nek en leun naar zijn oor. ''Wist je dat je heel aantrekkelijk bent als je mensen zo op hun plek zet?'' fluister ik plagend en druk een snelle kus net onder zijn oor, voor ik me met een snelle knipoog terugtrek. Dan kijk ik naar de rest en leun wat terug op het tafeltje. ''Oh, die zelfobsessie van ze... Het is bijna zielig om te zien.'' mompel ik, en dat vond ik echt. Als je constant moest volhouden dat je zowat een wereldwonder was en dat de rest niks was.. Dan was je niet zeker van jezelf, je houdt gewoon vast aan een fantasie om staande te blijven. Je moet realistisch blijven in het leven.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2020 - 17:25 ]


    El Diablo.

    LUNA MARGARET HALE
    ▢ Outfit ; Dress ▢ 19 years old ▢ Gleek / Student Council ▢ French ▢

    “Daar zijn ouders voor.” De toon in de stem van haar leraar is anders dan anders, merkt Luna algauw op, iets dat ze hem ergens ook niet kwalijk kan nemen. Feit blijft dat hun situatie in de buurt van het abnormale komt, hoewel ze er nooit echt over spreken. Luna herstelt zich, concentreert zich weer op de muziek en vervolgt haar woorden.
          “Daarover gesproken,” reageert meneer Mousa glimlachend. “Wat vind je van het thema?” Ze volgt zijn knikje richting het bord waarop in zwierige letters de woorden je favoriete lied geschreven staan. “Simpel, maar ik heb geen idee hoe ik iedereen anders het beste kan leren kennen.” Luna knikt echter al met enig enthousiasme. “Prima thema om mee te beginnen,” antwoord Luna. “Het is inderdaad een goede manier om elkaar te leren kennen.”
          Luna concentreert zich weer op de toetsen, haar blik op haar vingers gericht terwijl ze zonder al te veel moeite de toetsen aanslaat voor de juiste noten. Hoewel het meneer Mousa geen moeite lijkt te kosten om zowel te spelen als te praten, kost het Luna soms toch een schoonheidsfoutje. Niet direct opvallend, maar voor een kenner wel aanwezig.
          Pas wanneer hun vingers ophouden met spelen, keert meneer Mousa zich tot Luna. “Zoveel opties, zoveel kansen. Gelukkig ben je nog jong, tijd zat om alle kanten op te gaan. Of zelfs alle kanten.” Zijn blik glijdt naar de klok en ook Luna werpt een blik op de tijd. Of misschien is er helemaal niet meer zoveel tijd, niet als we hier blijven zitten. Laten we maar gaan.”
          Een kort gegrinnik rolt over Luna’s lippen, terwijl ze ook overeind komt, haar schooltas pakt en haar leraar richting het lokaal Frans volgt. “Dan mag je me zo gaan vertellen wat je deze vakantie allemaal gedaan hebt – hopelijk in het Frans.” Luna glimlacht. “Dat zal niet zo heel moeilijk zijn.”
          Terwijl meneer Mousa zijn weg naar voren maakt, gaat Luna halverwege het lokaal aan een van de tafeltjes zitten. “Bonjour Monsieur Mousa.” Een bekende stem klinkt achter haar en wanneer Luna opkijkt ziet ze Nikia en Ariel aan de tafeltjes achter haar plaatsnemen. Luna glimlacht breed bij het zien van haar vriendinnen. “Hey,” begroet ze haar vriendinnen, maar veel tijd om bij te kletsen is er niet wanneer meneer Mousa zijn les begint.
          “Goedemorgen klas. Wat is het vroeg, niet?” Het kost Luna weinig moeite zijn Frans te volgen en ook de inmiddels voor haar bekende naam, wordt door meneer Mousa op het bord geschreven terwijl Luna haar blik door de klas laat glijden. Die lijkt haar mee te vallen vooral gezien Chad en zijn bende niet voor Frans gekozen lijken te hebben. “Wat fijn dat jullie zo lekker op tijd zij. Maak jullie geen zorgen, we gaan vandaag niet direct springen in de lesstof. Mijn plannen zijn een simpel voorstelrondje, misschien een klein spelletje om elkaar beter te leren kennen en hopelijk komt er wat Frans aan bod als jullie dit lukt.”
          Bijna automatisch knikt Luna, iets dat niet al te moeilijk klinkt. “Dat valt nog mee,” mompelt Luna naar achter. “Dan hebben we in ieder geval geen huiswerk.”

    Chad Ryan Gus Dakota
    19 // Spaans lokaal // Met Effendi, Joey, Avery, Danny en de Gleeks // Outfit, met McKinley sweater// Jock & Bully



    The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow.
    "Gelukkig zijn dit wel mijn echte vrienden, en loop ik niet als een mak schaap achter het populaire groepje aan. Dat is pas triest." De woorden van Diana zorgden ervoor dat er voor een seconde een kleine grijns op Chad's gezicht te vinden was. Ook hij was zeker geen fan van meelopers en het feit dat Diana's woorden Danny precies aan wisten te spreken op hetgene waar Chad al langer een vermoeden van had, vond hij zeker vermakelijk. Echter zorgden de reacties van Avery en Effendi ervoor dat Chad wijselijk zijn mond hield.

    Even keek Chad verbaasd naar zijn kleine zusje toen deze keihard begon te lachen, maar toen hij hoorde wat ze tegen Kurt te zeggen had en de daarop volgende woorden van Joey hoorde, verscheen er weer een gemene grijns op zijn gezicht. Die twee waren samen zeker leuk te noemen, al zouden de losers het daarover hoogstwaarschijnlijk niet met hem eens zijn.

    "Ik doelde ook niet op jou, blondie." Voor een seconde trok er een gevoel van woede door Chad heen, want niemand had het recht zo tegen zijn zusje te spreken. Voor hij er echter iets van kon zeggen, was Joey hem al voor.
    "Hetzelfde geldt voor jou, tomboy. Je kunt in het worstelteam zitten en je stoer gedragen, maar denk maar niet dat je met alles weg komt. Want het geen meisjes slaan geldt natuurlijk niet voor jou, toch, dude?" Daar mocht ze zeker vanuit gaan. Als ze nog één keer zo tegen zijn zusje aan zou praten, zou Chad klaar staan om de klappen uit te delen.
    De manier waarop Diana haar vuisten balde tegen het metalen frame, vertelde hem dat Joey's woorden haar zeker wisten te raken. Iets wat ervoor zorgde dat Chad zich er voor nu niet mee besloot te bemoeien.

    'En hoeveel relaties heb jij inmiddels al gehad, ladyhummel? Precies wat ik dacht, waarschijnlijk zul je zelf niet eens ooit trouwen' ''De eenzaamheid komt wel echt naar voren hier... Dat is een probleem waar jullie je zorgen over maken naast jullie zelfobsessie,'' Chad schudde grijnzend zijn hoofd. Het werd wel heel makkelijk zo. Maar vermakelijk bleef het zeker.

    “Zijn jullie nu klaar? Zouden jullie geen betere dingen te doen hebben dan ons lastig te vallen?” Opnieuw keek Chad lichtelijk verbaasd naar de nieuwe. Waar hield hij het lef vandaan zo tegen hen te praten?
    'Voor nu,' antwoordde Chad dan ook, terwijl de dreigende toon duidelijk in zijn stem te horen was, 'maar ik zou maar oppassen, nieuwe, je weet maar nooit wat er kan gebeuren als je even niet op let of denkt na school naar huis te kunnen gaan.' Hoewel Chad helemaal geen zin had om de Gleeks na school op te wachtten, hij had veel belangrijkere dingen te doen, wilde hij ze maar al te graag laten geloven dat hij elk moment op ze kon staan wachten.
    “Laat ze kletsen, Kurt. Kom op, we gaan ons opfrissen en laten zien dat we boven ze staan” Bij het horen van die woorden, rolde er een korte, gemene lach over Chad's lippen.
    'Schattig,' was wat hij, lichtelijk arrogant en duidelijk geamuseerd, antwoordde, 'misschien heb je toch eindelijk je allereerste vriendinnetje gevonden, Hummel.'

    Toen hij Effendi zacht hoorde lachen, draaide Chad zich om en richtte hij zijn volledige aandacht op haar.
    ''Nou jongens, dat was een geweldige show op de vroege ochtend.'' Haar plagende woorden zorgden opnieuw voor een kleine grijns op zijn gezicht. Een grijns die alleen maar groter werd zodra ze hem haar kant op trok en een arm om zijn nek sloeg.
    ''Wist je dat je heel aantrekkelijk bent als je mensen zo op hun plek zet?'' Haar plagende, fluisterende woorden en het snelle kusje dat ze net onder zijn oor drukte, wisten hem een echt gevoel van voldoening te geven. Hij wilde net reageren toen ze zich weer terug trok.
    ''Oh, die zelfobsessie van ze... Het is bijna zielig om te zien.'' Chad kon er niet tegen dat ze zo snel alweer afstand van hem had genomen en had de neiging haar weer tegen zich aan te trekken en zijn lippen op de hare te drukken. Echter wist het feit dat de docent net op dat moment het lokaal binnen kwam lopen hem tegen te houden.
    "Buenos días,' hoorde hij de man zeggen, 'mijn excuses dat ik wat later ben. Ga zitten, dan kunnen we beginnen.'
    Chad wilde hele andere dingen doen dan het leren van de Spaanse taal, maar wist dat dat op dit moment geen goed idee zou zijn.
    'Maar natuurlijk, meneer,' antwoordde hij dan ook, alvorens Effendi plagend van het tafeltje af te tillen en met haar naar het laatste tafeltje, naast het raam, te lopen, vanaf waar de leraar waarschijnlijk bijna niet in de gaten zou kunnen hebben waar hij en Effendi echt mee bezig hielden. Daar aangekomen zette hij haar weer neer, ditmaal op de stoel in plaats van op de tafel, waarna hij naast haar ging zitten en naar haar toe boog. 'Als je je volgende keer weer zo snel terug trekt, gaan er hele andere dingen gebeuren, señorita,' fluisterde hij uitdagend plagend, terwijl hij met zijn lippen over haar oor ging,


    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 13:24 ]

    Blaine Anderson • Boys locker room

    De bedreigingen van de jocks zitten Blaine echt niet lekker. Hij heeft eerder te maken gehad met geweld en het is niet iets wat hij nog eens zou willen meemaken.
    Maar na een jaar op Dalton gezeten te hebben is zijn zelfvertrouwen juist weer iets gegroeid. Genoeg om voor zichzelf en anderen op te komen. Maar hij weet niet hoe lang hij dat gaat volhouden.
    Rachel en het meisje gaan naar de meisjeskleedkamer. Blaine dacht dat ze samen zouden blijven maar het is logisch dat ze hun eigen ruimte willen hebben.
    Alleen word hij een beetje nerveus als hij alleen met Kurt achterblijft in de jongenskleedkamer. Maar Kurt lijkt volgens hem geen kwaad in zich te hebben.
    “Nou dit was niet bepaald een warm welkom” zegt Blaine. Hij neemt alvast een handdoek om het gesmolten ijs uit zijn gezicht te vegen. Het spul plakt zo erg en hij durft niet eens naar zijn krullen te kijken nu.
    Hij vindt ook een paar McKinely sweat shirts in een van de kasten. Dus hij zou gelukkig niet in zijn natte kleding hoeven te blijven zitten. Misschien is reservekleding meenemen een optie als dit vaker zou gebeuren. Zijn maag draait al om als hij daar aan denkt.
    Dan denkt hij terug aan de blik die Kurt op zijn gezicht had toen de pesters hem zo naar beneden haalden. Dat laat Blaine ook een beetje sip voelen.
    “Gaat het wel met je?” Vraagt Blaine hem bezorgd. Hij draait zich weer om naar Kurt maar blijft toch een beetje op afstand staan.
    Blaine zou best een luisterend oor voor Kurt willen zijn. Hij is tenminste vriendelijk hier en ze lijken wel een klik te hebben. Het liefst zou hij de jongen zelfs nog een beetje aan het lachen willen krijgen.
    “Je kunt me vertrouwen. Ik ben blijkbaar binnenkort toch je “vriendinnetje” Lacht hij daarna. Daarmee drijft hij meteen de spot met een van de pesters. Want dat soort opmerkingen raken hem al heel lang niet meer.

    Katja Dupont • French class

    "Ik verheug me nu al op glee." Fluistert Sam dan zacht om de leerkracht en anderen niet te storen. "Om je aan iedereen voor te stellen."
    Een glimlach verschijnt rond haar lippen want ja, daar kijkt ze ook wel erg naar uit.
    “Ik ook” fluistert ze heel zacht zodat de anderen het niet zouden horen.
    “Maar ik vind het ook wel erg spannend. Zullen ze me wel mogen?”
    Af en toe kan ze nog best onzeker zijn.


    Love yourself

    ──────────────── Elias Mousa ────────────────
    「      Glee director      ♫      Wrestling coach      ♫      Teacher French      ♫      Outfit      ♫      French Classroom      」
    ❝ The devil whispered to me; 'I'm coming for you'. I whispered back; 'bring pizza'. ❞
    ─────────────────────────────────────────────────



    TROUBLE NEVER
    LOOKED SO GOOD.
    Ondanks zijn poging zijn gevoelens te maskeren, lukt het hem overduidelijk niet geheel. Tot zijn geluk reageert Luna er niet echt op, waardoor hij het laat rusten. Hij heeft niets tegen haar, of haar vader, weet dat deze enkel zijn werk deed en zijn broer gewoon niet intelligent genoeg was.
          'Prima thema om mee te beginnen. Het is inderdaad een goede manier om elkaar te leren kennen.'
          Echt goedkeuring heeft Elias niet nodig, maar het is fijn te horen dat zijn spontaan bedachte thema goed lijkt te vallen. Natuurlijk verwacht hij niet veel tegenspraak, want wie wil nou niet zijn favoriete lied zingen?
          Waar Luna poogt te spreken, lijkt het her en der eens fout te gaan — iets waar hij haar op dit moment niet op besluit aan te kijken. De lessen zullen gauw weer hervatten, en dit ziet hij dan enkel en alleen nog maar als opwarming. Sowieso is het nog miniem, dus laat hij het voor nu, het is iets dat ze beide waarschijnlijk wel weten.
          'Dat zal niet zo heel moeilijk zijn..'
          Eenmaal richting het lokaal ligt hij Luna al wat in over zijn plannen, en zoals verwacht reageert de blondine positief — laat haar intelligentie hiermee uitstralen. Niet gek natuurlijk, gezien ze misschien iets met Frans wil doen. Dat meerdere leerlingen die mening delen is een wens.
          De meeste leerlingen wensen hem ook een goedemorgen, lijken haast opgelucht met het feit dat hij de dag simpel begint. Zelf vond hij het ook nooit wat als die eerste dag al zoveel chaos en hectiek was, dus het de nieuwe generatie aandoen zou wreed zijn. Zijn ogen glijden over de leerlingen, waarna hij aan het whitebord begint — zijn naam noterend.
          'Bonjour Monsieur Moussa.'
          Pas bij het zien binnenwandelen van een zekere aantrekkelijke brunette sluit zijn mond in een rechte lijn, veranderd zijn houding zelfs miniem. Waar hij zojuist nog relaxed op het bureau zat, zijn voeten op de grond, wordt zijn rug ineens gerecht en glijden zijn voeten dichterbij, waardoor zijn knieën minder relaxed te vinden zijn. De stift in zijn hand klikt wat hardhandiger dicht dan bedoeld, terwijl hij de dame volgt naar haar plek. 'Denken we de volgende keer aan de tijd, dames?' Zijn wenkbrauw schiet op wanneer hij beseft hoe dubbelzinnig die vraag kan zijn voor Nikia zelf.
          Al gauw glijden zijn ogen echter weg van haar, enkel en alleen om zichzelf te beschermen tegen opmerkzame ogen. Zijn volgende veranderingen zijn even miniem als hoe deze waren toen ze binnenwandelde.
          Zijn ogen zoeken Sam op, met wie hij bekend is. 'Sam, waarom beginnen we niet bij jou. Hoe was je vakantie?' Het is hem niet ontgaan dat het erop lijkt dat hij een vriendin heeft, waardoor dit vast en zeker al een interessant verhaal zal worden. Elias' ogen zoeken even die van de blonde jongen op, een aanmoedigende glimlach erop te vinden, waarna zijn ogen de leerlingen over glijden — hierbij stopt hij onbedoeld kort bij Nikia, vervloekt zichzelf geluidloos in zijn moedertaal voor zijn fout gisteren, de fout die helemaal niet zo verkeerd voelde — tot de verstoring.
          Een diepe zucht klinkt er vanuit Elias wanneer hij dan ook plaatsneemt op zijn stoel, hierbij zijn rechterenkel op zijn linkerknie laat rusten zodat dit been omhoog te vinden is. Hierbij neemt hij sowieso een aangename houding aan, maar verbergt hij ook direct wat er gaande is met hem.

    ───────────────── Ariel Hyde ─────────────────
    「      Cheerio      ♆      Influencer      ♆      Social butterfly      ♆      Outfit      ♆      French classroom      」
    ❝ I am going to make a beautiful life for myself, no matter what it takes. ❞
    ─────────────────────────────────────────────────


    Nikia vermaakt zich naar Ariel's zin iets teveel wanneer deze haar plaagt met een raadspelletje, iets waar ze echter wel in mee weet te gaan, juist omdat ze het nu niet kan laten de antwoorden te achterhalen. De nieuwsgierigheid achter haar hazelnootkleurige kijkers zou niemand kunnen ontgaan, maar de ondeugd die er te vinden is, is enkel weggelegd voor vrienden die dichter bij haar staan.
          'Een vriend van mijn vader, waar zie je me voor aan?'
          Ariel lacht dan toch door die woorden, welke gepaard gaan met een plagende ondertoon en een zacht duwtje tegen haar aan. Grijnzend haalt Ariel haar schouders op. 'Je vader is lang niet zo lelijk hoor, het zal me niets verbazen als die wat knappe vrienden heeft. . .' Ditmaal is het Ariel die een plagerige ondertoon heeft, want ze weten beide maar al te goed dat geen van de vriendinnen elkaars ouders ook maar op die wijze zou zien.
          Wanneer de dames hun weg richting Ariel's auto maken zijn haar hersenen aan het draaien zoals deze dat nooit eerder gedaan hebben, iets dat duidelijk zichtbaar is aan haar gehele houding. De interactie tussen Nikia en Eros ontgaat haar dan compleet, ondanks dat ze hem ook gedag zegt.
          De woorden van Nikia dreunen echter verlaat door haar hoofd heen. Zal de leraar blij mee zijn. Ja, daar heeft Ariel in alle eerlijkheid maar laks aan, iets dat zij en Nikia lijken te delen. Op tijd zijn zou hen ook zeker niet meer lukken, maar het komt toch altijd wel weer goed — leraren zijn nou eenmaal niet zó belangrijk.
          'Ik heb helemaal niks te klagen.'
          Beide dames grijnzen naar elkaar, voor Ariel de auto start en ze Nikia de volume nog wat omhoog ziet draaien. Zo relaxed als ze kan beweegt Ariel wat mee met de muziek, tikt hierbij ritmisch op het stuur, terwijl ze naar Nikia luistert — die toch wel haar favoriete radio is. Ariel humt wat mee, maar besluit nog altijd het zingen te reserveren voor haar beste vriendin. Opnieuw doet ze dit maar om haarzelf af te leiden van haar draaiende hersens. Wie heeft Nikia gisteren ontmoet, dat blijft de vraag.
          'We overleven het heus wel.'
          Een lichte zenuw is hoorbaar in de stem van Nikia, waardoor har blik schuins naar haar beste vriendin weet te glijden. Gezien deze wegkijkt kan ze er niet teveel achter zoeken. Ze zou het vanzelf wel horen, mocht Nik erover willen praten. Zelf is ze ook geen grootse flapuit, waardoor iets haar zegt dat het met gisteravond te maken had. De puppy.

                      ♆      ♆      ♆     

    'Weet je nog wat ik zei over mijn puppy van gisteren? Een jongere variant, officieel verboden maar toch onschuldig?'
    Ariel grijpt evenals Nikia naar haar tas en kijkt haar vriendin nieuwsgierig aan. Ze vraagt zich even af of de Gleek haar opnieuw aan het plagen is, maar komt tot de conclusie dat ze stille hints blijft geven. Pas wanneer de blik van Nikia van de deur van het lokaal naar haar toe glijden, de veelzeggende blik erin welbekend voor Ariel, valt haar mond lichtelijk open. No way. Welke leraar is het?
          'Bonjour Monsieur Moussa.'
          Ariel's blik glijdt van de leraar, die rustig tegen het bureau aan rust, naar Nikia en weer terug naar de aantrekkelijke man voor de klas — welke zijn hoofd traag draait en wiens mond direct dichtvalt. Goedkeurend tuit de influencer haar lippen, waarbij een tevreden geluidje hoorbaar wordt. Ze neemt plaats achter Luna, die ze een halve glimlach toe weet te werpen sinds het recentste nieuws aan het bezinken is. Wanneer ze eenmaal zit plaatst ze haar tas op de grond, hoort hierbij geen woord van wat Moussa te zeggen heeft. Schuins kijkt ze naar Nikia, voor wie ze haar wenkbrauwen optrekt.
          'Hey. Dat valt nog mee. Dan hebben we in ieder geval geen huiswerk.'
          De woorden van Luna, die gepaard gaan met die van hun aantrekkelijke nieuwe Franse leraar, ontgaan haar echter niet. Tevreden knikt Ariel op de woorden van de blondine, een glimlach al groeiende rond haar lippen. 'Maar goed ook, daar zijn eerste dagen niet voor.'
          'Hoe gaat het, Luun?' vraagt Ariel dan, vooral om zichzelf even af te leiden van het zojuist bezonken nieuws. Natuurlijk is ze oprecht geïnteresseerd in Luna, maar normaliter zou ze zoiets niet gauw tijdens de les vragen aan het slimme meisje, maar al te goed beseffend dat deze wat alerter is in de les dan zijzelf. 'Nikia is in een ondeugende bui, fair warning.' Een speelse grijns groeit rond de lippen van Ariel, terwijl ze haar beste vriendin schuins aankijkt — een waarschuwing dat het plagen nog maar net begonnen is.


    I'm your little ray of pitch black.

    DIANA ELEANOR BODEN


    18 • tomboy • outfit > reserveoutfit • girls locker room • with Rachel

    Met haar vingers veegde ze de klodders van haar brillenglazen en volgde ze Rachel naar de vrouwelijke kleedkamers. Dit was bekend terrein voor haar, ze spendeerde hier veel tijd, zowel tijdens voor en na het worstelen maar ook om rustig gitaar te spelen of eigen muziek te schrijven. "Heb je schone kleding en handdoeken in je locker?” De stem van Rachel deed haar opschrikken uit haar gedachtes en ze knikte terwijl ze naar haar locker liep. "Jazeker, ik ben voorbereid" antwoordde ze terwijl ze haar locker opende. Meerdere setjes had ze paraat liggen voor het geval het populaire groepje haar een slushie douche zou geven, iets wat vaak wel meerdere keren per dag kon voorkomen. Achtergebleven ijsklontjes spatte uit elkaar op de stenen grond zodra ze haar doorweekte shirt over haar hoofd trok. Met een handdoek droogde ze haar bovenlijf af en toverde een setje kleding tevoorschijn. Ze besloot haar outfit simpel te houden voor nu, de kans dat ze nog een slushie douche zou krijgen was namelijk best reëel. Gelukkig waren haar gympen ongedeerd gebleven dus kon ze daar weer instappen. Met de handdoek probeerde ze nog wat van het kleverige spul uit haar haren te krijgen maar veel leek het niet te helpen. D'r vieze kleding en handdoek dumpte ze in haar locker, en draaide zich naar Rachel toe. "Ga je me zo nog voorstellen aan die nieuwe jongen?" vroeg ze geïnteresseerd. De brunette hield er wel van om nieuwe mensen te leren kennen, en zover ze had gehoord kon de jongen ook flink van zich afbijten, iets wat Diana wel kon waarderen.


    MOTIVATION COMES FROM WORKING ON THINGS WE CARE ABOUT.

    Rachel Berry @Kleedkamer #Diana


    Rachel zuchtte even opgelucht toen ze in de kleedkamer aankwam en Diana gaf haar aan dat ze zelf bij had. ' Dat is fijn 'knik ik en ook Rachel opende haar locker en pakte een nieuw setje. Ze droogde zich wat af en waste haar haren even kort onder de kraan. Ze droogde alles af en trok de kleding aan en bond haar haren in een kort knotje. 'Ga je me zo nog voorstellen aan die nieuwe jongen?" vraagt Diana geïnteresseerd en Rachel knikte. 'Ik heb wel shampoo of droogshampooo als je wilt, tegen het plakken' stelt ze haar voor. Ze was een beetje verbaasd. Zij en Diana hadden tot nu toe niet echt contact gehad, wellicht omdat Rachel te druk was geweest met zichzelf. Maar toen Finn het met haar uitgemaakt had, en iedereen als een blok had laten vallen had ze een aantal belangrijke lessen geleerd. Ze vond Diana tot nu best tof. Ze was zichzelf en schaamde zich er niet voor. Ergens vond Rachel haar kledingstijl ook onwijs cool. Niet iets wat ze zelf zou dragen maar het stond Diana onwijs goed. 'Ik zal je zo aan Blaine voorstellen al denk ik wel dat hij Gay is en Kurt nu al wel een oogje op hem heeft' grijnst ze naar haar. 'Hij is van de Dalton Academy maar hij kwam onwijs lief en aardig over'knikt ze glimlachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    #kurt
    Chad's woorden bleven door Kurt's hoofd zweven.
    'Schattig, misschien heb je toch eindelijk je allereerste vriendinnetje gevonden, Hummel.'
    Het was zeker waar dat blaine aantrekkelijk was, maar Kurt had nooit zoveel geluk dus blaine zou waarschijnlijk voor de meisjes zijn.
    “Nou dit was niet bepaald een warm welkom”haalt blaine hem uit zijn gedachten.

    “Gaat het wel met je?” Vraagt Blaine hem bezorgd. Kurt zucht en weet even niet wat hij moet antwoorden.
    “Je kunt me vertrouwen. Ik ben blijkbaar binnenkort toch je “vriendinnetje” Lacht Blaine daarna en een lach ontsnapt Kurt ook.
    "Oh mijn god dat spijt me zo erg." Zegt hij een beetje lacherig. Want het is duidelijk dat Blaine niet tegen homo's is maar toch denkt Kurt nog steeds dat hij straight is.

    "Ze doen zo gewoon omdat ik de enige openly out gay Ben hier op school." Zucht Kurt dan. "Ze kunnen het gewoon niet verkroppen. " Hij haalde de zeep uit zijn kluisje, samen met een handdoek.
    "Wil je ook even je haar wassen? Suiker is zo slecht voor de huid en het haar." Stelde hij toen voor.

    #Sam
    Een glimlach verschijnt rond haar lippen en Sam komt weer in de verleiding haar te kussen.
    “Ik ook” fluistert ze heel zacht .“Maar ik vind het ook wel erg spannend. Zullen ze me wel mogen?”
    "Natuurlijk." Glimlacht Sam, en neemt haar hand weer. Dan word hij door de leerkracht gevraagd iets over de zomer te vertellen.
    "Nou, ik heb een leuke zomer gehad, veel met mijn broertje en zusje gedaan. Toen we naar het meer gingen ben ik verliefd geworden op de charmante jongedame die nu naast me zit."Glimlachte Sam in het Frans.

    "Het duurde nog twee dagen voor ik haar mee uit durfde vragen, maar toen zijn we naar een drive in movie geweest en samen een dag naar het meer alleen met z'n tweetjes, het was de leukste zomer ooit!"
    Hij was toch best wel enthousiast over afgelopen zomer, en hij kon niet wachten om te zien wat de toekomst voor hen in petto had.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Joey Christopher Morris
    18 years - Bully/Jock • Spanish class

    'Dat dacht ik dus echt niet,' zei Avery, toen ze eenmaal uitgelachen was na Hummel's opmerking, terwijl ze naar de Chad en Joey toe kwam lopen en duidelijk op Hummel neer keek, 'de enige met wie ik het bed wil delen, is Joey,' vervolgde ze, terwijl ze haar armen om Joey heen sloeg. Dat wist hij, ook al waren ze nog niet verder gegaan dan zoenen. Veel mensen hadden hun vooroordeel altijd al wel klaar maar Joey was op dat gebied echt een gentleman. Zolang Avery er nog niet aan toe was zou hij dan ook helemaal niets proberen. Pas als ze duidelijk zou laten merken dat zie iets zou willen dan zou hij dat als groen licht beschouwen. Hij was op school erg koud en kil tegen andere mensen en hij was erg dominant te noemen. In zijn liefdesleven was hij anders en behandelde hij ontzettend liefdevol want dat verdiende ze. Hij deed altijd heel erg zijn best voor haar en hield van haar met heel zijn hart. Zij was echt zijn zwakke plek.
    'En met de liefde binnen ons huwelijk moet het ook wel goedkomen,' vervolgde ze, alvorens nog een kus op Joey's wang te drukken, zodat de afdruk van haar lippen nu zijn beide wangen sierde.Vol trots glunderde Joey naar zijn lieftallige vriendin die gehakt had gemaakt van Hummel's opmerking.
    Er gebeurde al snel meer om ze heen en Chad liet maar weer eens blijken dat hij een ware meester was in iemand te krenken. Hoewel Joey deze pesterij duidelijk begon vanochtend gaf hij aan Chad de eer om het af te sluiten - voor nu. Dat deed hij dan ook op precies de manier waarop Joey dat gewend was en dat was uitmuntend. Joey keek met een gemene grijns rondom zijn lippen toe hoe de Gleeks het lokaal uitliepen. Chad's dreigementen en beledigingen waren niet niets. Effendi en Chad waren al snel met elkaar bezig. Het beviel Joey wel om ze samen te zien, daar kon hij zeker wel aanwennen. Effendi was een leuke toevoeging aan hun groepje.
    Joey nam plaats bij Avery, vlakbij Danny nog voordat de leerkracht binnen kwam lopen. Hij nam niet eens de moeite om zich af te vragen waarom de Gleeks het lokaal uitgelopen waren. Hij wist waarschijnlijk dat hij toch geen antwoord zou krijgen op wat er gebeurd was, hun klasgenoten durfden Chad en Joey heus niet te verraden. Iedereen hield altijd hun lippen stijf op elkaar. 'Buenos días,' zei de leraar, 'mijn excuses dat ik wat later ben. Ga zitten, dan kunnen we beginnen.'
    Hij had helemaal geen zin om daadwerkelijk les te hebben. Het pesten van de Gleeks was even leuke afleiding, maar nu ze weg waren verveelde hij zich al snel weer. Gelukkig had hij Avery naast zich waarmee hij zich wel kon bezighouden. 'Je had Hummel goed op zijn plek gezet,' fluisterde Joey zachtjes in haar oor zodat de leraar niet door zou hebben dat ze geen aandacht hadden voor zijn les. 'het is hilarisch hoe weinig vertrouwen ze hebben in ons huwelijk. Een beter huwelijk dan de onze zal er echt niet komen' Joey schonk zijn vriendin daarop een liefdevolle blik toe die alleen zij zou krijgen van hem.
    'En je bent sexy als je zo van je afbijt' voegde hij er nog zwoel aan toe. Af en toe plaagden ze elkaar wel, maar Joey sprak ook hierin de waarheid. Hij vond het geweldig om zijn vriendin zo in actie te zien.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Blaine Anderson • Boys locker room

    "Oh mijn god dat spijt me zo erg." Zegt Kurt een beetje lacherig. Blaine voelt zich wel een beetje trots dat hij Kurt aan het lachen heeft gekregen. Hij lijkt het echt niet makkelijk te hebben en dan kan zoiets simpels als een lach al een groot verschil maken.
    “Ze doen zo gewoon omdat ik de enige openly out gay Ben hier op school." Zucht Kurt dan. Blaine bijt ongewild zacht op zijn onderlip als Kurt hem dat toevertrouwd. Hij weet maar al te goed hoe dat voelt. "Ze kunnen het gewoon niet verkroppen. " Hij haalt dan zeep uit zijn kluisje, samen met een handdoek.
    "Wil je ook even je haar wassen? Suiker is zo slecht voor de huid en het haar." Stelt hij dan voor. Dat zou Blaine zeker willen, hij kan niet wachten om dat plakspul van zich af te schrobben.
    “Dat zou fijn zijn. Ik voel me zo smerig en als ik mijn haren niet snel was.. Nou dan is het net een oorlogsgebied straks” zegt hij toch wel een beetje dramatisch.
    “En maak je geen zorgen, ik ben wel iets gewend. En bedankt dat je me dat toevertrouwd” Eigenlijk zou Blaine hem ook willen vertellen dat hij op jongens valt. Maar bedenkt zich dat Kurt dat vast al wel door zou hebben. “Ik ben blij dat jij tenminste vriendelijk bent. Net als Rachel en dat andere stoere meisje” Hij zou nog steeds wel willen weten wie zij is maar dat zou later wel goedkomen. “Wie is dat eigenlijk? Misschien kun je me zo aan haar voorstellen?” Vraagt Blaine daarna. Hij is van nature altijd erg nieuwsgierig geweest en best sociaal aangelegd.

    Katja Dupont • French classroom

    "Natuurlijk." Glimlacht Sam, en neemt haar hand weer vast. Ze is er toch een beetje onzeker over maar ze heeft er ook vertrouwen in dat Sam het wel weer.
    De leraar, Mr. Mousa waarschuwt de dames die iets later binnenkomen. Dan begint de les pas echt. Dan kijkt de man Sam aan.
    “Sam, waarom beginnen we niet bij jou. Hoe was je vakantie?' Vraagt hij. Katja is benieuwd naar wat Sam gaat vertellen en kijkt hem ook glimlachend aan.
    "Nou, ik heb een leuke zomer gehad, veel met mijn broertje en zusje gedaan. Toen we naar het meer gingen ben ik verliefd geworden op de charmante jongedame die nu naast me zit."Glimlacht Sam in het Frans. Gelukkig kan Katja het best goed volgen omdat haar Frans best prima is, maar het kan altijd nog beter. Daarom focus ze zich ook op Frans dit jaar om het te verbeteren.
    "Het duurde nog twee dagen voor ik haar mee uit durfde vragen, maar toen zijn we naar een drive in movie geweest en samen een dag naar het meer alleen met z'n tweetjes, het was de leukste zomer ooit!" Zegt Sam.
    Haar wangen beginnen te verkleuren na Sam zijn lieve woorden. Hij vertelt het ook vrolijk en met zoveel trots dat hij het wel moet menen: een gelukkig gevoel gaat er door haar heen. Ze heeft de leukste jongen ooit aan de haak geslagen die ook nog eens gek is op haar. Ze schenkt Sam haar glimlach maar blijft stil om de les niet te verstoren. Ze zou hem later wel laten blijken hoe ze hierover dacht.


    Love yourself

    Avery June Marilyn Dakota
    16 // Spaans klaslokaal // Met Joey, Chad, Effendi, Danny en de Gleeks // Outfit // Cheerleader & president van de feestcommissie


    Don't let the fear of falling keep you from flying.
    "Ik doelde ook niet op jou, blondie" Kort trok er een gevoel van irritatie door Avery heen. Waar ze dit meisje eerst nog wel redelijk had gevonden, begon ze haar met de minuut steeds vervelender te vinden. De woorden van Effendi en Danny zorgden er echter voor dat er langzaam weer een kleine grijns op haar gezicht verscheen.

    De trotse manier waarop Joey naar haar keek, zorgde voor een grote glimlach op haar gezicht.
    ''Ik mag toch wel hopen dat ik volgend jaar de maid of honor ben?'' Effendi's plagende woorden zorgden ervoor dat Avery opnieuw begon te lachen. 'Natuurlijk,' antwoordde ze, 'ik zou niemand liever als maid of honor willen hebben.' Avery was nog lang niet van plan te gaan trouwens, maar als het zover zou zijn, zou ze Effendi heel graag als haar maid of honor aan haar zijde hebben.
    "We're good. Toch darling?" Avery was het zeker met Effendi eens. Het was bijna komisch te noemen hoe de Gleeks over liefde en een goede toekomst dachten te kunnen praten en hoe ze dachten daar verstand van te hebben, terwijl geen van hen een echte relatie had en ze ook zeker geen leven hadden waar ze ooit jaloers op zou kunnen zijn.
    'Zeker weten,' antwoordde ze dan ook terwijl ze de Gleeks arrogant aan keek, 'wellicht, als jullie ooit een relatie hebben of een leuk leven leiden, dat we verder kunnen praten. Maar tot die tijd denk ik dat het maar beter is om geen commentaar op dat van ons te hebben.'

    ''Goed punt, mag ik nog naar de feestcommissie?'' Effendi's plagende woorden zorgden voor een brede glimlach op Avery's gezicht. Ze zou het geweldig vinden als Effendi haar in de feestcommissie zou komen vergezellen. De feestjes die ze samen met Effendi organiseerde waren altijd fantastisch. 'Jij bent altijd welkom,' antwoordde ze dan ook.

    ''Nou jongens, dat was een geweldige show op de vroege ochtend.'' Avery schudde grijnzend haar hoofd, maar richtte al snel haar aandacht op Joey die vlak bij haar kwam zitten.
    'Hey,' zei ze glimlachend, alvorens haar lippen kort op die van hem te drukken. Wat hield ze toch enorm van deze jongen en wat vond ze hem op momenten als dit ongelofelijk sexy.
    'Buenos días,' zei de leraar, 'mijn excuses dat ik wat later ben. Ga zitten, dan kunnen we beginnen.' Avery besloot van de tafel af te komen en in plaats daarvan op de stoel naast die van Joey te gaan zitten. Aangezien er drie tafeltjes naast elkaar stonden kon Danny, mocht hij dat willen, aan de andere kant naast haar komen zitten. Aangezien Chad enkel aandacht voor Effendi leek te hebben en ze de twee graag even alleen wilde laten, vond ze het belangrijk dat zij in ieder geval nog wel aandacht aan Danny besteedde. Ze wilde niet dat hij, als vijfde persoon, zich buitengesloten zou voelen.
    'Je had Hummel goed op zijn plek gezet,' Joey's fluisterende woorden wisten opnieuw voor een kleine grijns op haar gezicht te zorgen. 'Dat was nooit gelukt zonder jullie,' fluisterde ze, naar waarheid, op een volume waarop alleen Joey en Danny haar zouden kunnen horen.
    'het is hilarisch hoe weinig vertrouwen ze hebben in ons huwelijk. Een beter huwelijk dan de onze zal er echt niet komen' Joey's woorden en de liefdevolle blik die hij haar schonk, zorgden ervoor dat Avery zich geweldig voelde. 'Dan moeten we maar eens gaan trouwen denk ik,' fluisterde Avery plagend, maar met een grote glimlach op haar gezicht. 'Effendi had het over volgend jaar? Dan moet je binnenkort maar een aanzoek doen, want zoiets duurt erg lang om te plannen.' Hoewel er duidelijk in haar stem te horen was dat ze een grapje maakte, wist ze dat ze ooit echt met hem wilde trouwen.
    'En je bent sexy als je zo van je afbijt.' Avery beet kort op haar lip, terwijl ze hem plagend aan keek.
    'Niet zo sexy als jij bent als je zo voor ons op komt,' fluisterde ze terug, terwijl ze naar hem toe boog, 'dan weet je me echt helemaal gek te maken en naar je te doen verlangen,' vervolgde zo zacht dat ze er zeker van was dat alleen Joey haar kon horen.


    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 13:25 ]

    EFFENDI ROSA JAMORA
    18 • Wild Child • Outfit • With Chad @ Spanish



    "Buenos días,' hoorde ik opeens achter me waardoor ik mijn hoofd wat keer. 'mijn excuses dat ik wat later ben. Ga zitten, dan kunnen we beginnen.' Zachtjes lach ik en schud mijn hoofd. ''Perfecte timing als je het mij vraagt.'' mompel ik vervolgens. 'Maar natuurlijk, meneer,' antwoordde Chad nu ook voor hij me optilde. Een geamuseerde lach rolt over mijn lippen voor ik op mijn plek achterin het lokaal terecht kom. Hmh, interessant.. 'Als je je volgende keer weer zo snel terug trekt, gaan er hele andere dingen gebeuren, señorita,' fluisterde hij uitdagend en plagend, terwijl hij met zijn lippen over mijn oor ging. Bijna automatisch trekt mijn wenkbrauw wat op. Oh wat is het goed dat ik al vloeiend Spaans kan, want anders had ik mij nooit kunnen concentreren met een jongen als dit naast me.
    Ik zou mezelf niet zijn als ik geen tegenreactie zou geven. Ik leun dan ook langzaam naar hem toe en leg ondertussen mijn hand op zijn bovenbeen. ''Oh, is dat zo?' vraag ik hem uitdagend. ''My my.. Nu maak je me wel heel nieuwsgierig,'' fluister ik dan grijnzend en lach zachtjes. ''Misschien moet ik vaker jou je zin niet geven, want nu ben ik heel benieuwd waar dat toe leidt..'' fluister ik op een plagende en uitdagende toon. Wederom druk ik een zachte kus in zijn nek en trek me deze keer wat langzamer terug dan net.
    ''Dus Mr. Dakota..'' begin ik zachtjes en geef een zacht kneepje in zijn bovenbeen. ''Ik zal in spanning afwachten.'' grijns ik waarna ik met mijn vrije hand mijn spullen uit mijn tas pak. Zoals ik al zei, opletten hoef ik hier niet te doen, maar je valt toch minder op als het in ieder geval lijkt alsof je iets doet. Zachtjes zucht ik en blik weer naar Chad. ''Als je gewoon Spaans les van mij zou nemen, zou het een stuk interessanter zijn Querido.'' grijns ik en streel ondertussen zachtjes over zijn been met mijn duim. ''Just saying.'' fluister ik vervolgens quasi onschuldig.


    El Diablo.

    #Kurt
    “Dat zou fijn zijn. Ik voel me zo smerig en als ik mijn haren niet snel was.. Nou dan is het net een oorlogsgebied straks” zegt hij toch wel een beetje dramatisch.kurt moet er zacht om lachen.
    “En maak je geen zorgen, ik ben wel iets gewend. En bedankt dat je me dat toevertrouwd. Ik ben blij dat jij tenminste vriendelijk bent. Net als Rachel en dat andere stoere meisje”

    Dan heeft hij het natuurlijk over Diana. Zie je wel dat Kurt gelijk had. Blaine is voor de meisjes.
    “Wie is dat eigenlijk? Misschien kun je me zo aan haar voorstellen?” Vraagt Blaine daarna.
    "Haar naam is Diana. " Glimlacht Kurt. "ze zit bij het worstel team."
    Hij voelt even of de temperatuur van het water goed is en stapt dan in zijn onderbroek de douche in. Wat voelt het heerlijk die drek van zich af te spoelen.

    #Sam
    Katja bloost en Sam glimlacht. Sowieso zou ze hier later nog wel wat over zeggen. Hij keek geïnteresseerd naar de leraar die hem had gevraagd zijn zomer uit de doeken te doen. Hij had er maar niet bij gezegd dat ze dolgraag op vakantie wilden , maar dat daar gewoon geen geld voor was. Nu vond hij het eigenlijk niet zo erg, want anders had hij Katja niet ontmoet.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing