• Een topic om relaties te bespreken - Events- of gewoon om samen gewoon te kletsen!

    Capture the flag teams

    TEAM BLUE

    - Athena Cabin
    - Hades Cabin
    - Apollo Cabin
    - Tyche Cabin
    -

    TEAM RED

    - Ares Cabin
    - Aphrodite Cabin
    - Hecate Cabin
    - Hermes Cabin
    -

    [ bericht aangepast op 1 aug 2020 - 21:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heliophelia schreef:
    (...)
    Niemand wilt in de ochtend sparren and they are, so that’s the entertainment : )

    It's in their blood :Y) Ready to fire each other up

    @ Klaus: Niet dat Ronan dat gaat pikken. Hayden just started war. Again. Imma wait for Silas' post.


    [ heaven knows ]

    Haha, he kind of knows that, but he doesn't entirely care and will fight him over his grudge against Silas. Hij zou liever niet vechten, maar als Ronan dat wil... Bring it on


    Bowties were never Cooler

    Honestly? Denk dat Hayden zelfs degene is die als eerste toe zal slaan met de woorden die Ronan voor hem in petto heeft.


    [ heaven knows ]

    Als Ronan de goede(of juist verkeerde afhankelijk van je oogpunt) woorden pakt zal Hayden heel snel tegenover hem staan met whatever wapen er in zijn buurt ligt en zijn erg boze hond aan zijn zijde. (';
    Ik ben benieuwd


    Bowties were never Cooler

    Ik weet 100% zeker dat, dat gaat gebeuren. Hayden heeft hem gepord en het zit in Ronan's natuur om uit te lokken. Vooral als het over dingen/mensen gaan die hem nauw aan het hart liggen.


    [ heaven knows ]

    Imma grab my popcorn :Y)

    Heliophelia schreef:
    Imma grab my popcorn :Y)

    Question is: zoet of zout?

    And also, we vliegen er wel gelijk goed in. 😂


    [ heaven knows ]

    Als iemand zoet zegt ga ik slaan

    xLiberosis schreef:
    Als iemand zoet zegt ga ik slaan

    Ik heb mijn gelijke gevonden. We like it salty.


    [ heaven knows ]

    RainbowTrout schreef:
    (...)
    Ik heb mijn gelijke gevonden. We like it salty

    Des te meer zout des te beter (;

    GIUSEPPE VALERIO PRITCHARD

    The helping hand





    Giuseppe || Italian || Italian form of Joseph - "he will add",
    Valerio || Italian/ Spanish || "to be strong"

    Ondanks dat zijn naam Giuseppe is, luistert hij niet 100% naar deze naam, mensen zullen hem sneller Peppe / Pepper / Peppino / of Gio noemen.


    19 || 14/O4 ^ || Hetero || British/ Italian


    INSIDE

         

    Moedig, Loyaal, rap op zijn tenen getrapt, denkt niet altijd na voor hij iets doet, familie betekend alles, beschermend, kort lontje, has his lazy moments, maar kan een harde werker zijn, koppig, luistert niet altijd naar goed advies, avontuurlijk, goedlachs, levensgenieter, is misschien er niet de beste in, maar is een luisterend oor voor zijn vrienden .

    Giuseppe is een spontaan opmerkelijk joch, een spring in het veld en vaak met een brede glimlach op zijn gezicht kun je hem dien koersen in de kleine straten van Italië. Een vriendelijk joch die altijd klaar staat om anderen te helpen, Peppe is loyaal en erg moedig, soms iets te moedig. Peppe heeft een groot gevoel voor gerechtigheid bet is oneerlijk om misbruik te maken van anderen in nood en als iets hem kwaad krijgt, zijn het wel bully's. Zo heeft de jongen al vaak zichzelf in de nesten gewerkt, het opnemend tegen kerels die dubbel zo groot zijn dan hem, zijn italiaans bloed heeft hem het temprament van een echte italiaan en de waterval en woorden vloeit er dan ook zo uit. De jongen is niet bang zijn handen vuil te maken of klappen op te vangen voor anderen. Een harde werker met een gouden hartje.
    Giuseppe is erg beschermend tegenover zijn vrienden en familie hij zou zo door het vuur voor hen springen, zeker na het overleiden van zijn moeder blijkt hij zich harder aan hen vast te klampen.
    Het leven is kort en je moet er van genieten, dat is zijn motto, je kunt dromen maar je moet het juist doen, dat is zijn streefdoel.


    ’ Buongiorno Italia‘


    OUTSIDE


    Peppe heeft van nature al een olijfkleurige huid, welke met de heldere zon in Italië ene mooie gloed lijkt te krijgen, zijn huis lijkt dan ook nog eens besproeid te zijn met bruine moedervlekken. Als hij zich verveeld speelt hij soms wel eens 'connect the dots.' De jongen heeft erg veel trekken van zijn moeder overgenomen, zijn donkere krullende lokken zijn hiervan een voorbeeld. Hoe erg de jongen ook zijn best doet de krullenbos weet hij amper te temmen en steekt er dan nog vrij weinig moeite in. Peppe heeft een stel donkerbruine bambi ogen die omringt zijn met lange donkere wimpers. Dit heeft hem een zeer onschuldige blik, maar wie de jongen beter kent weet dat er meer ondeugd achter schuilt.
    Seppe is geen super lange jongen , met zijn 1m75 weet hij een gemiddelde lengte te rijken en zijn lichaamsbouw is tussen slungelige en licht gespierd te noemen. Dit doordat hij toch vaak de wat zwaardere klusjes in het dorp aanneemt. De jongeman heeft een losse kledingstijl, linnen hemden tot losse shirts gepaard met een lossse chino short die al een vorig leven heeft gekend. Een beetje slonzig, maar werk-klaar en zo heeft hij het graag. Naast losse sandalen en een nodige zwemshort zijn dit de jongen waar je hem het vaakst in ziet. Giuseppe heeft momenteel een heuse snee boven zijn neusbrug en zijn neus staak ietsje schuin. Het gebeurd wel eens dat Seppe in een vuistgevecht beland omdat hij het opneemt voor anderen. Met de beurse plekken vandien. Ook heeft hij een kapje in zijn rechterwenkbauw, maar dit komt door een scooter accident twee jaar terug.
    Hij ruikt naar een mengeling van Perzikken, sigaretten en zeelucht.



    ’ Silencio Bruno! ‘







    HISTORY



    Padre -
    Madre - †
    Big sis -
    Lil Sis -





    KOMT



    EXTRA




    Likes zijn lichte Coca Cola verslaving, het strand, zwemmen, rondrijden op zijn gamele scooter, flirting, his familia, Gelato, wine, straatkatten, citroenen, lachen, de zon, underdogs, gitaar spelen, sigaretten, pizza
    Dislikes Druilirige regendagen, bully's, ruzie, mensen die niet deftig kunnen autorijden, beterweters, zijn jaloerse kantje, doing the dishes,
    Fears Losing his familia
    Guilty pleasures: Uitslapen, soms eens snoepen van het ijs in de gelateria, straatkatten voeren en mee naar huis smokkelen.
    Talents De jongen kan een hele fles Coca Cola uitsalamanderen, Peppe weet altijd een manier zichzelf in de nesten te werken, Giuseppe kan aardig wat gitaar.
    Other Peppe heeft een eigen Vespa scooter, nuja het ding staat op instorten en erg goed kan hij nu niet rijden, maar he tis iets.
    Love Life Non excistend- Peppe heeft al enkele liefjes gehad, maar telkens als de relatie iets te serieus word krabbelt hij terug. Dit zorgt ervoor dat hij zijn v-card nog heeft en de meeste dames denken dat hij een eikel is.




    [ bericht aangepast op 5 aug 2021 - 23:10 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @ xLiberosis: You are my kind of woman. (fish)

    @ GoldenTrout: . . . You have been messing with me the whole day. Now this? Ga snel je mond spoelen, jongedame.


    [ heaven knows ]

    GoldenTrout schreef:
    Don't hit me :'D I'm a sweet kind of woman

    Zou je misschien gewoon weg kunnen gaan uit dit topic want ik voel me hier heel oncomfortabel bij :/

    Aaahhh D': laat me de harpies niet halen!

    Tho I do love salty ice cream


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ieuw, salty ice cream.

    Hit me with the salty popcorn, though (:

    I hope it'll be the good stuff you're all hoping for. Hayden laat zich niet snel kleineren of tegenspreken, dus dit gaat zo ontploffen


    Bowties were never Cooler