• Een topic om relaties te bespreken - Events- of gewoon om samen gewoon te kletsen!

    Capture the flag teams

    TEAM BLUE

    - Athena Cabin
    - Hades Cabin
    - Apollo Cabin
    - Tyche Cabin
    -

    TEAM RED

    - Ares Cabin
    - Aphrodite Cabin
    - Hecate Cabin
    - Hermes Cabin
    -

    [ bericht aangepast op 1 aug 2020 - 21:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xLiberosis schreef:
    Iemand die ik kan betrekken bij Eve haar post? c:


    Lady Ophelia (dance)?

    Heliophelia schreef:
    (...)

    Lady Ophelia (dance)?

    Yess, give me a time and a place ;D

    [ bericht aangepast op 27 juli 2020 - 20:35 ]

    GoldenTrout schreef:
    Wie wil mag Amor joinen bij de tribune hehe c:


    Misschien Annie?


    Bowties were never Cooler

    Apollo cabin wil graag bij team blauw!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hermes cabin is team red


    Bowties were never Cooler

    Tyche Cabin gaat dan wel bij team blue!

    KIaus schreef:
    (...)

    Misschien Annie?


    Is good!

    En yass ik zet zo meteen alle teams erbij !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Trouwens, dragen ze een bepaalde uniform op kamp? Ik dacht oranje shirts gezien te hebben maar ik heb geen idee. Of ben je vrij om te dragen wat je wilt?

    Zijn de films een aanrader om te kijken? Want ik ben er niet zo van, maar voor het schrijven kan het wellicht wel van pas komen.


    [ heaven knows ]

    RainbowTrout schreef:
    Zijn de films een aanrader om te kijken? Want ik ben er niet zo van, maar voor het schrijven kan het wellicht wel van pas komen.


    Ja! Of als je meer alleen het kamp sfeer wilt krijgen kan je ook grote stukken doorskippen. In de eerste film is het volgens mij ergens op het begin-midden dat ze daar zijn en in de tweede ook op het begin maar dan zie je juist weer een ander beeld. Ik vond ze wel handig tbh om even gezien te hebben. Wel jammer dat ze zijn gestopt met de films, anders had ik meer kunnen zien van het kamp ;-;

    [ bericht aangepast op 27 juli 2020 - 21:38 ]

    Oké, dan bekijk ik die stukken even! Thanks!
    And well, de schrijver heeft een hekel aan de films dus dat zal ook wel meegespeeld hebben. :'D


    [ heaven knows ]

    Such a shame. Ik hou van de films, maar eigenlijk voornamelijk door Logan Lerman ;D

    Heliophelia schreef:
    Trouwens, dragen ze een bepaalde uniform op kamp? Ik dacht oranje shirts gezien te hebben maar ik heb geen idee. Of ben je vrij om te dragen wat je wilt?

    Ja! Oranje shirts met in zwarte letters Camp Halfblood en dan Long Island Sound etc. Er op. Ook dragen de kampers een ketting met kralen er aan, één voor ieder jaar dat ze in het kamp hebben verbleven. Hoe de kraal dat jaar beschildert wordt wordt gebaseerd op een gebeurtenis uit dat jaar.

    Also: de films zijn leuk en vermakelijk maar stellen niet zoveel voor in tegen stelling tot de boeken. De acteurs vind ik qua uiterlijk redelijk goed gecast maar helaas wel te oud gezien Percy in het eerste boek 12 jaar is
    Al krijg je zo wel een beeld van hoe het kamp etc. Er een beetje uit zou zien


    How far is far

    Dinkley schreef:
    (...)
    Ja! Oranje shirts met in zwarte letters Camp Halfblood en dan Long Island Sound etc. Er op. Ook dragen de kampers een ketting met kralen er aan, één voor ieder jaar dat ze in het kamp hebben verbleven. Hoe de kraal dat jaar beschildert wordt wordt gebaseerd op een gebeurtenis uit dat jaar.

    Also: de films zijn leuk en vermakelijk maar stellen niet zoveel voor in tegen stelling tot de boeken. De acteurs vind ik qua uiterlijk redelijk goed gecast maar helaas wel te oud gezien Percy in het eerste boek 12 jaar is
    Al krijg je zo wel een beeld van hoe het kamp etc. Er een beetje uit zou zien


    Daar gaat Ophelia niet blij mee zijn, but she’ll have to deal with it.

    En ja, films zijn meestal zo. Books are much better obviously. Maar inderdaad wel fijn dat er überhaupt films zijn want soms kan ik me echt niet voorstellen hoe er iets uit ziet als ik het lees :’)

    GoldenTrout schreef:
    (...)

    Is good!

    En yass ik zet zo meteen alle teams erbij !


    Post ik eerst of jij?


    Bowties were never Cooler