• Een topic om relaties te bespreken - Events- of gewoon om samen gewoon te kletsen!

    Capture the flag teams

    TEAM BLUE

    - Athena Cabin
    - Hades Cabin
    - Apollo Cabin
    - Tyche Cabin
    -

    TEAM RED

    - Ares Cabin
    - Aphrodite Cabin
    - Hecate Cabin
    - Hermes Cabin
    -

    [ bericht aangepast op 1 aug 2020 - 21:12 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    KIaus schreef:
    (...)

    Post ik eerst of jij?


    Ik kan morgen avond waarschijnlijk pas schrijven dus als jij eerst wil mag je gerust je gang gaan! :3




    Oooh juist ik was die kralenvergeten! Inderdaad de meeste kamers dragen de oranjeutshirts maar andere outfits zijn ook toegelaten. Althans Mr D ziet het door de vingers gezien de meeste Aphrodite kids liever fashionable kledij dragen hahah


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GoldenTrout schreef:
    (...)

    Ik kan morgen avond waarschijnlijk pas schrijven dus als jij eerst wil mag je gerust je gang gaan! :3




    Oooh juist ik was die kralenvergeten! Inderdaad de meeste kamers dragen de oranjeutshirts maar andere outfits zijn ook toegelaten. Althans Mr D ziet het door de vingers gezien de meeste Aphrodite kids liever fashionable kledij dragen hahah


    Oh dus geen verplichting (nerd)?

    GoldenTrout schreef:
    (...)

    Ik kan morgen avond waarschijnlijk pas schrijven dus als jij eerst wil mag je gerust je gang gaan! :3




    Oooh juist ik was die kralenvergeten! Inderdaad de meeste kamers dragen de oranjeutshirts maar andere outfits zijn ook toegelaten. Althans Mr D ziet het door de vingers gezien de meeste Aphrodite kids liever fashionable kledij dragen hahah


    Ik zal eens kijken wat ik morgen kan doen (:

    Annie is denk ik alleen maar over de top blij dat ze een keer een nieuw shirt heeft, hoe lelijk ook (';


    Bowties were never Cooler

    Is er al een traitor gekozen overigens?


    [ heaven knows ]

    Ik heb nog geen Pbtjes gekregen dus not yet :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Huh, wat houdt dat in? Mis ik iets hier? :’)

    xLiberosis schreef:
    Huh, wat houdt dat in? Mis ik iets hier? :’)

    Het zonlicht glinstert uitnodigend over de roodkleurige aardbeien van de Delphi Strawberry Service. Een rustige, oninteressante plek voor de meeste mensen, maar een veilige haven voor jonge halfgoden. Want, tussen deze velden, houd zich een kamp schuil. Camp Halfblood.

    Verscholen onder illusies en beschermd door the Golden Fleece weet Camp Halfblood al jaren een veilig thuis te bieden aan de sterfelijke kinderen van de goden. Het bied ze een veilige haven waar ze kunnen trainen of gewoonweg hun zomers kunnen spenderen. Sinds enkele jaren weten zich twintig cabins te huizen in het kamp. Eveneens een Archery field, zwaardvecht arena, klimmuur met lava, een amfitheater, paardenstallen, een armory en 'The bog house'. Onder het strenge oog van Dionysus en Chiron worden deze jonge helden getraind om de wereld een veiligere plek te maken.

    De rust lijkt wedergekeerd te zijn in het kamp na de gebeurtenissen van the "Great Prophecy". Alles lijkt zijn gangetje te gaan maar de rust werd ruw verbroken door wat vreemde gebeurtenissen in het kamp. Er zijn spullen vermist en er wordt gestolen en vervolgens worden er onschuldige mensen beschuldigt. Er is duidelijk een verrader in het midden met de intentie het kamp wederom op zijn kop te zetten. Nu is de vraag nog, wie?


    Dit staat bovenaan in het rollentopic. Dat legt het het best uit, denk ik


    Bowties were never Cooler

    xLiberosis schreef:
    Huh, wat houdt dat in? Mis ik iets hier? :’)


    ”De rust lijkt wedergekeerd te zijn in het kamp na de gebeurtenissen van the "Great Prophecy". Alles lijkt zijn gangetje te gaan maar de rust werd ruw verbroken door wat vreemde gebeurtenissen in het kamp. Er zijn spullen vermist en er wordt gestolen en vervolgens worden er onschuldige mensen beschuldigt. Er is duidelijk een verrader in het midden met de intentie het kamp wederom op zijn kop te zetten. Nu is de vraag nog, wie?”

    Stond onderin het rollentopic c:

    Oh Klaus heeft het al geplaatst haha

    [ bericht aangepast op 28 juli 2020 - 14:32 ]

    Oh ja, helemaal vergeten :’)

    Nou, I wonder wie degene is die allemaal spullen zou stelen. Ahum, Annie, ahum :’)

    Hahah ja Annie zou in dit geval wel als eerste aangewezen worden denk ik lol

    Pas maar op, want ze heeft een mes en vrienden (';

    [ bericht aangepast op 28 juli 2020 - 14:38 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik hoop dat je met Amor iets met Annie kan.

    edit:Hayden staat. Ik hoop dat hij goed is. Anders pas ik hem met alle liefde aan.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2020 - 16:05 ]


    Bowties were never Cooler

    I like Annie. En Ronan ook. 🤓
    Maar wat heeft iedereen met hun spar-match?


    [ heaven knows ]

    RainbowTrout schreef:
    I like Annie. En Ronan ook. 🤓
    Maar wat heeft iedereen met hun spar-match?


    Niemand wilt in de ochtend sparren and they are, so that’s the entertainment : )

    [ bericht aangepast op 28 juli 2020 - 16:55 ]

    RainbowTrout schreef:
    I like Annie. En Ronan ook. 🤓
    Maar wat heeft iedereen met hun spar-match?


    Annie houdt wel van wat actie en Hayden is a bit grumpy for being left behind (:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2020 - 17:04 ]


    Bowties were never Cooler