• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 okt 2020 - 19:56 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi



    ‘Het zorgt er in ieder geval voor dat saaie avondjes wat minder saai worden, gok ik zo. Als je veel geluk afpakt – wat gebeurt er dan?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



          Hij grijnsde. 'Mooie dingen.' Schattend liet hij even zijn blik over Dezi heen glijden. 'Hoezo? De meesten kunnen meer niet zo goed hebben. Te zwak van geest.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



          Lachend haalde Jester een hand door zijn haren toen ze weer naast het podium op de grond stonden. 'Nou, dat moet ze toch wel even bijblijven, mag ik hopen.' Hij knipoogde naar Fox en zijn blik gleed naar de bar. 'Zullen we wat drinken halen? M'n stem klinkt straks alsof ik al dertig jaar een heftige kettingroker ben.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    Fox schoot in de lach. ‘Welnee, je hebt nog steeds een stem om bij weg te dromen.’
          En een lach, en ogen…
          Ze voorzagen zichzelf van een drankje en keken naar de volgenden die op het podium klommen. Onyx en Nish zag hij niet meer. Het deed hem wel goed dat zij hun optreden ook niet hadden kunnen aanzien.
          Ze nuttigden hun drinken en kletsten en lachten met elkaar terwijl de tijd verstreek en er een pauze werd ingelast. Fox – die al weer lang genoeg stil had gezeten – keek Jester enthousiast aan.
          ‘Zullen we dansen?’ Waarschijnlijk door de drank die gevloeid was, hadden anderen dat idee ook al gekregen. ‘Voor ik stijf sta van de energie die nergens naartoe kan?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Maar ik zit net,' protesteerde Jester, met een plagende glinstering in zijn ogen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dezi



    ‘Ik hoorde dat je alle Panthers én Lions een paar weken terug op hun knieën kreeg. Dat wekt toch wel nieuwsgierigheid. Al heb ik al ontdekt dat je alle verhalen die de rondte doen maar met een korreltje zout moet nemen. Negentien mensen is toch best indrukwekkend,’ gaf ze toe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    ‘Toe???’ Hij zette onschuldige ogen op en knipperde. Niet dat hij dat lang volhield, want hij schoot zelf al in de lach. ‘In mijn eentje dansen is lang niet zo leuk als met jou.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Damon haalde zijn schouders op. Zelf was hij niet zo onder de indruk van dat verhaal en vond het ergens zelfs wel een beetje jammer. Beroemd zijn bracht de nodige nadelen met zich mee als hij stiekem wat coke los probeerde te krijgen. Het vertrouwen van de mensheid in iemand daalde wel snel met zo'n reputatie. Aan de andere kant dachten ze er ook wel twee keer over voor ze hem dwarszaten, en die immuniteit vond hij ook wel best. 'Een gratis goudmijn overslaan kon ik niet aan me voorbij laten gaan, hmm?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



          'Ik zou je alleen maar afleiden,' zei Jester en hij nam de laatste slok van zijn whiskey. 'Talent moet een kans krijgen om te shinen, toch?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dezi



    Dezi trok een mondhoek op. 'Dat zal.'
          Op de achtergrond was de muziek veranderd, eindelijk kwam er een einde aan het kattengejank. Ze had wel zin om wat te bewegen. 'Dansen is zeker niet aan jou besteed?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Behalve een opgetrokken wenkbrauw nam hij niet eens de moeite om daarop te antwoorden.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    ‘Je leidt me ook af als je hier zit,’ zei Fox, die het wel tijd vond om langzaam weer een klein beetje in de flirtmodus te glippen. ‘Als je gewoon naast me staat struikel ik minder snel.’
          Hij wist eigenlijk niet zo goed of Jester hem nu gewoon zat te plagen of dat hij echt niet wilde dansen. Niet dat dat iets onoverkomelijks was – het was nou niet alsof Zebediah en Kris de pan uit hadden geswingd – maar hij had juist gedacht dat Jester en hij hiermee meer op één rij lagen en hij had hem toch al best vaak zien dansen.
          Kwam het toch door Onyx?
          Juist op dat moment werd er een langzaam nummer op gezet. Of het lot hem een duwtje in de rug wilde geven of hem een dreun in het gezicht wilde geven, was hem niet heel duidelijk maar hij werd er wel meteen een stuk zenuwachtiger van.
          ‘Hier hoef je in ieder geval niet heel wild op te dansen?’ probeerde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emil


    Emil had het harstikke naar zijn zin vanavond. Net hadden ze hun liedje gezongen en het was prima gegaan. Inmiddels kreeg hij best goede moed om Nenya mee naar het Halloweenfeest te vragen en had hij zelfs al iets bedacht wat hopelijk nog een béétje romantisch was. Ze stonden nu een beetje aan de rand van de zaal te praten en af en toe een beetje op de muziek mee te bewegen. Toen er opeens een rustig nummer werd opgezet en er zich stelletjes begonnen te vormen, kreeg hij het warm. Met een blos keek haar aan.
          ‘Uhm – wil je ook… zo dansen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          Het werd moeilijk om zijn grijns te blijven verbergen. 'En ik dacht dat jij je energie kwijt moest?' zei hij onschuldig en keek Fox zo serieus mogelijk aan (met maar middelmatige resultaten. Het was heus niet dat hij een hekel had aan dansen, of dat hij er beschamend slecht in was of dat hij er toevallig vandaag geen zin in had. Het altijd met elkaar eens zijn was toch ook een tikje saai, een beetje uitdaging moest kunnen toch. Dus hij speelde schijnheilig met zijn glas en gluurde vanonder zijn wimpers naar zijn vriend.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nenya Agami



    Wanneer kon je besluiten dat een crush misschien ook een crush op jou had? Was het heel stom om dat nu te hopen? Voor hetzelfde geld vroeg hij het alleen maar uit beleefdheid, maar hij had eerder wel gezegd dat hij graag met een leuk meisje had willen zingen. En daarna waren ze niet meer van elkaars zijde geweken, eigenlijk.
          Ohja. Antwoord.
          Ze stond in ieder geval al als een idioot te glimlachen dus dat was wel gelukt. 'Dat lijkt me heel leuk,' zei ze en sprak zichzelf wat moed in en keek hem dapper aan. Hij had zulke mooie ogen. Er trok een zachte tinteling door haar heen en ze knikte zachtjes nog eens, om haar eigen woorden te onderstrepen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.