• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 20 okt 2020 - 11:31 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nenya Agami



    Owkee?
          'Hi, Nish,' zei ze langzaam, vooral om tijd te winnen. 'Ik ben Nenya- maar dat wist je al, denk ik. Ehm-' Ze moest de waarheid onder ogen komen, op tijd kwam ze nooit meer. Dus ze knikte richting de woonkamer (ze ging echt niet zomaar random dudes in haar kamer laten). 'Zullen we in de woonkamer praten?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    De bezorgdheid was nog niet weg. Zat er een gat in Merrins geheugen? Of was hij nog een beetje in de war omdat hij net wakker was?
          ‘Het is middag,’ vertelde hij. ‘Je kreeg een hoofdpijnaanval tijdens Engels. Ik denk dat je weer een flashback kreeg. Onyx heeft je in slaap gespeeld en Yrla heeft je hiernaartoe gebracht. Je hoofdpijn is dus helemaal weg?’ vroeg hij met een hoopvol glimlachje.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    ‘Nee,’ antwoordde Nish. ‘Het gaat over Fox. En die was net nog boven en ik wil niet dat die wat opvangt. Maar we kunnen hier blijven staan als je dat prettiger vindt. Het duurt niet lang.’ Nish keek haar vragend aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Oh... Dan had hij zich het toch niet helemaal verbeeld. Merrin schudde zijn hoofd even zachtjes heen en weer. "Jep, nu op het moment heb ik nergens last van." Misschien had de slaap van Onyx hem echt goed gedaan. Hij glimlachte even naar Adam, want hij zag ook wel de zorgen op zijn gezicht. Even liet Merrin zijn hand over die van zijn vriendje glijden. Dat voelde ergens nog steeds egoïstisch, maar op het moment mocht hij dat even zijn vond hij. "Kom je naast me liggen?" vroeg hij. "Gewoon even knuffelen?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi



    Ze tilde haar voet iets verderop, zodat ze met haar wreef langs het onderbeen van Maxwell streek. Het was wel spannend zo.
          'Ik sta op het punt om mijn afdelingsgenoten te verraden terwijl ik toch al een buitenbeentje ben. U begrijpt vast wel... dat dat geen makkelijke keuze is.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nenya Agami



          'Je bent bevriend met Onyx, toch?' vroeg Nenya. Als het over Fox ging dan konden ze inderdaad beter hier blijven. Misschien kon ze gewoon even vooruit kijken wat er gebeurde? Als hij 'ja' zei dan zou ze dat doen. Dan konden ze gewoon op haar kamer zitten.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Maxwell



    Hij had genoeg studenten de afgelopen jaren gehad, allemaal verschillend, om te zien wanneer er een spelletje met hem gespeeld werd. Hij liet echter niets blijken en bleef onbewogen in zijn stoel zitten. Het enige wat de man deed, was een wenkbrauw optrekken en zijn handen tot op zijn kind verplaatsen, zodat zijn mond zichtbaar werd. "Als je het zo formuleert, 4685, zou ik denken dat je suggereert dat je wat terug wil hebben voor deze informatie."

    [ bericht aangepast op 24 okt 2020 - 21:53 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Toen Jester beaamde dat hij ook de enige was die hij vertrouwde, kostte het hem een bovenmenselijke inspanning om niet zijn hand – die naast die van Jester op het matras lag – te verschuiven en hun vingers te verstrengelen. Dat was immers iets wat hij zes weken geleden kapot had gemaakt en hij had niet durven dromen dat ze elkaar weer helemaal zouden vertrouwen. In plaats van echt zijn hand over die van Jester te schuiven, ging hij iets rechterop zitten in de hoop dat hij dan minder last van de wond had. Dat had hij niet. Al was de wond ook wel een goede eminder aan het feit dat de vlinders weg waren en dat de verliefdheid over was. Dus gekke gedachten als zijn hand vastpakken konden ook wel overboord.
          ‘Vanavond komt er vast een moment waarop je haar wel even kunt spreken. Zo nuchter is ze doorgaans niet, dus dan is ze juist beïnvloedbaar.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi



    ‘Dat hebt u goed gezien. Ik steek niet graag mijn nek uit zonder er wat voor terug te krijgen.’ Ze glimlachte zoetjes. ‘En een mooie man als u heeft een vrouw als ik heel wat te bieden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Dan wachten we wel lang. En we lopen het risico dat als de heist met Nish niet soepel verloopt, ik mijn gave daar ook al moet gebruiken. Of wat als Dezi al verdwenen is tegen de tijd dat Nish en ik terug zijn?' Er flitste iets over Onyx gezicht heen en Jester raakte even de draad van zijn gedachten kwijt. 'Alles oké dude?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Het is niks, een schrammetje,’ wuifde Onyx het weg. ‘Maar je hebt wel gelijk. Haar nu dan opzoeken?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    ‘Jep,’ antwoordde Nish. ‘Dus als ik het jonkie van de afdeling wat aandoe, loopt het niet goed voor me af.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Je kromp in elkaar. Een van je coping mechanisms was om een houten muur te slaan tot je bloedde en verder, Scary Vibes,' zei Jester, met een opgetrokken wenkbrauw. 'Moet een flinke schram zijn.' Hij blikte even op zijn horloge. 'Ja, haar nu opzoeken zou het beste zijn. Maar we hebben dan nog steeds geen reden waarom we met haar kwamen praten.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nenya Agami



          'Dat je het maar weet.' Nenya keek hem nog even peilend aan en stapte toen opzij. 'Kom erin.' En met dat hij langs haar de kamer inliep, deed ze heel even haar ogen dicht. Heel ver hoefde ze niet vooruit te kijken. Tien minuutjes was genoeg-- en ze zag zichzelf rustig voorbij een bankje lopen. Niks aan de hand. Nenya deed haar ogen weer open en de deur dicht. 'Oké, vertel.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    Het klonk zo lief, zoals Merrin dat zei. De vlinders fladderden door zijn buik en hij knikte misschien iets te gretig. Hij kroop naast hem in bed, ondersteunde zijn hoofd met zijn hand en bestudeerde zijn knappe gezicht een tijdje. Toen hij elk detail in zich had opgenomen, strekte hij zijn nek iets en gaf hem een kus. ‘Je bent zo mooi,’ zei hij zachtjes. Zijn wangen werden warm bij het horen van zijn eigen woorden. ‘En lief.’


    Every villain is a hero in his own mind.