• It's time to raise our voice.






    Williamsburg, Virginia • 2020

    Voor het show choir van Valley View High eindigde vorig schooljaar in mineur. Met een tweede plaats op Nationals, wat onder alle andere omstandigheden een overwinning was geweest, moesten zij het hoofd - en daarmee ook hun budget- aan de befaamde Valley Vipers bieden.
    Nu meer dan ooit staan de jocks en cheerleaders aan de ultieme top.

    Toch doen Williamsburg's nachtegaaltjes, onder hun nieuwe naam; Choral Reef, er alles aan zichzelf weer op de kaart te zetten.
    Ze zijn, als nooit tervoren, vastberaden de gehele school te overtuigen van hun kunnen, en hun verloren plekje en fondsen te heroveren.
    Als het echter van de Vipers en hun Venoms af hangt, verloopt dit niet zonder slag of stoot.




    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    STILES



    it's okay, I'm fine, I'm okay.


    No you're not. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sweven schreef:
    (...)

    No you're not. :3




    Is hij al lang lid van Double Treble/Choral Reef?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    STILES



    it's okay, I'm fine, I'm okay.
    It's okay not to be okay.

    Also ik wilde hem net nieuw maken, maar kijken wat het beste uitkwam met het schooljaar? Ik zat te denken dit schooljaar dat hij nieuw is, dus ligt eraan hoe lang deze al bezig is?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2020 - 18:40 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    En dan te bedenken dat ik als piepkuiken iedereen van die serie behálve Dylan knap vond. Boy, did I change my mind. Al moet hij zijn eerste plek delen met Daniel Sharman/Isaac, wat die cast betreft.

    Ik zat te denken begin van het schooljaar, maar sowieso niet de eerste schooldag.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    En dan te bedenken dat ik als piepkuiken iedereen van die serie behálve Dylan knap vond. Boy, did I change my mind. Al moet hij zijn eerste plek delen met Daniel Sharman/Isaac, wat die cast betreft.

    Ik zat te denken begin van het schooljaar, maar sowieso niet de eerste schooldag.



    Ooof really? :'D Ik was van begin al pro Stiles :'D I loved his dry sence of humor


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GoldenTrout schreef:
    (...)


    Ooof really? :'D Ik was van begin al pro Stiles :'D I loved his dry sence of humor


    Oh maar daar spreek ik je niet in tegen! Ik had het enkel over uiterlijk. Op alle andere vlakken was Stiles wel favoriet :3


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    En dan te bedenken dat ik als piepkuiken iedereen van die serie behálve Dylan knap vond. Boy, did I change my mind. Al moet hij zijn eerste plek delen met Daniel Sharman/Isaac, wat die cast betreft.

    Ik zat te denken begin van het schooljaar, maar sowieso niet de eerste schooldag.


    Ik ben met je mee daarin. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik twijfel of ik nog iemand neem of niet, en zo ja waar. Maar ik heb een oplossing: Jullie mogen kiezen (:
    1. Niet nog iemand
    2. Een Viper (mogelijk Giovanni 'Gio' Minetti)
    3. Een Venom
    4. Een Choral


    Bowties were never Cooler

    Ulfa schreef:
    En dan te bedenken dat ik als piepkuiken iedereen van die serie behálve Dylan knap vond. Boy, did I change my mind. Al moet hij zijn eerste plek delen met Daniel Sharman/Isaac, wat die cast betreft.

    Ik zat te denken begin van het schooljaar, maar sowieso niet de eerste schooldag.
    Oh voor mij was het Stiles vanaf het eerste moment haha, ik kon niet langs de scheve kaak van Scott heen kijken. x:

    En good to know, well, dan zal hij er vanaf het begin van het schooljaar in zitten. c: Hoe lang dat ook is, zolang zit meneertje erin. Hij zal stukje bij beetje zichzelf openstellen, dus nog altijd geen open boek zijn of bergen aan vrienden hebben. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Sweven schreef:
    (...)

    Ik ben met je mee daarin. ^^


    Sjah hoe kan het ook anders ;p

    @KIaus betekent dat dat Lexi wegvalt?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    (...)

    Sjah hoe kan het ook anders ;p

    @KIaus betekent dat dat Lexi wegvalt?


    Ligt eraan wat er uit de stemming komt (:


    Bowties were never Cooler

    Maar je hebt toch vast ergens zelf een voorkeur?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Eigenlijk niet echt. Ik heb voor ze allemaal wel een vaag idee, maar niet echt een voorkeur voor de een of de ander. Daarom is ook optie 1 nog een goede optie


    Bowties were never Cooler

    Voor Pagan zoek ik de volgende relaties sowieso:
    — Iemand met wie hij vrijwel direct heeft geklikt of gaat klikken.
    — Een partner in crime, een mede plager en iemand die ook speels kan zijn.
    — Iemand die hem door heeft moeten geven wat zijn schoolwerk was (en daarom weet waar hij zijn tijd besteedde, en misschien meer weet van zijn verhaal).
    — Een meisje met wie hij het goed kan vinden, maar wat vanuit haar kant misschien een crush wordt / kan worden.
    — Een jongen / meisje met wie hij al onwijs lang vrienden is, en wat niemand echt verwacht (totaal verschillende types).
    — Iemand met wie hij alles behalve klikt en wat nog wel eens uit de hand kan lopen in de toekomst, of wat al gebeurt is.
    — Misschien iemand die vrienden is met zijn broer, dus met wie hij wel redelijk contact heeft?


    I'm your little ray of pitch black.

    Exalted schreef:
    Voor Pagan zoek ik de volgende relaties sowieso:
    — Iemand met wie hij vrijwel direct heeft geklikt of gaat klikken.
    — Een partner in crime, een mede plager en iemand die ook speels kan zijn.
    — Iemand die hem door heeft moeten geven wat zijn schoolwerk was (en daarom weet waar hij zijn tijd besteedde, en misschien meer weet van zijn verhaal).
    — Een meisje met wie hij het goed kan vinden, maar wat vanuit haar kant misschien een crush wordt / kan worden.
    — Een jongen / meisje met wie hij al onwijs lang vrienden is, en wat niemand echt verwacht (totaal verschillende types).
    — Iemand met wie hij alles behalve klikt en wat nog wel eens uit de hand kan lopen in de toekomst, of wat al gebeurt is.
    — Misschien iemand die vrienden is met zijn broer, dus met wie hij wel redelijk contact heeft?


    Laurel is zeker wel het type dat zou helpen met schoolwerk.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.