• It's time to raise our voice.






    Williamsburg, Virginia • 2020

    Voor het show choir van Valley View High eindigde vorig schooljaar in mineur. Met een tweede plaats op Nationals, wat onder alle andere omstandigheden een overwinning was geweest, moesten zij het hoofd - en daarmee ook hun budget- aan de befaamde Valley Vipers bieden.
    Nu meer dan ooit staan de jocks en cheerleaders aan de ultieme top.

    Toch doen Williamsburg's nachtegaaltjes, onder hun nieuwe naam; Choral Reef, er alles aan zichzelf weer op de kaart te zetten.
    Ze zijn, als nooit tervoren, vastberaden de gehele school te overtuigen van hun kunnen, en hun verloren plekje en fondsen te heroveren.
    Als het echter van de Vipers en hun Venoms af hangt, verloopt dit niet zonder slag of stoot.




    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Voor wie eventueel al wil, Tessa staat open voor relaties. Ik moet nog een paar kleine puntjes aanpassen in haar rol, dat doe ik zo snel mogelijk nog. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Diego nog voor relaties, als nog iemand geïnteresseerd is? c;


    El Diablo.

    Ik heb Gus


    Bowties were never Cooler

    Mijn pb/gb staat open voor wie wil. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is er iemand die nog iets speciaals zoekt voor zijn char? Vriendje/vriendinnetje, broer/zus, ex... Let me know (: Ik ben namelijk nog even aan het kijken wat ik wil :')

    MT. Maya staat ook open voor vanalles (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Mt.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Reeses schreef:
    Is er iemand die nog iets speciaals zoekt voor zijn char? Vriendje/vriendinnetje, broer/zus, ex... Let me know (: Ik ben namelijk nog even aan het kijken wat ik wil :')


    I always got Diego for you? c;

    Watermelon schreef:
    MT. Maya staat ook open voor vanalles (:


    Ik heb Diego? (:


    El Diablo.

    Voor Tessa is veel nog welkom — vriend, vijand, frenemie, etc.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb Ronnie en Zach voor de mensen ! Al ben ik nog volop bezig met Zach


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Rhys voor eerste indrukken, en Laurel voor relaties.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Rhys is handsome :Y)

    Hahah I knooooow :Y)
    But so does he :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Klopt het dat enkel de rol van Artwork nog moet ingevuld worden?
    Ik zou graag woensdag starten, als dat voor iedereen haalbaar is.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.