• It's time to raise our voice.






    Williamsburg, Virginia • 2020

    Voor het show choir van Valley View High eindigde vorig schooljaar in mineur. Met een tweede plaats op Nationals, wat onder alle andere omstandigheden een overwinning was geweest, moesten zij het hoofd - en daarmee ook hun budget- aan de befaamde Valley Vipers bieden.
    Nu meer dan ooit staan de jocks en cheerleaders aan de ultieme top.

    Toch doen Williamsburg's nachtegaaltjes, onder hun nieuwe naam; Choral Reef, er alles aan zichzelf weer op de kaart te zetten.
    Ze zijn, als nooit tervoren, vastberaden de gehele school te overtuigen van hun kunnen, en hun verloren plekje en fondsen te heroveren.
    Als het echter van de Vipers en hun Venoms af hangt, verloopt dit niet zonder slag of stoot.




    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    KIaus schreef:
    Eigenlijk niet echt. Ik heb voor ze allemaal wel een vaag idee, maar niet echt een voorkeur voor de een of de ander. Daarom is ook optie 1 nog een goede optie


    Ik snap het. Ik kies alleen niet graag voor iemand anders, wat best ironisch is gezien ik mijn keuzes soms ook aan een ander overlaat haha.
    Want ik zou niet willen dat ik iets zeg en je je "verplicht" voelt terwijl je zelf misschien toch iets meer naar iets anders neigt.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Exalted schreef:
    Voor Pagan zoek ik de volgende relaties sowieso:
    — Iemand met wie hij vrijwel direct heeft geklikt of gaat klikken.
    — Een partner in crime, een mede plager en iemand die ook speels kan zijn.
    — Iemand die hem door heeft moeten geven wat zijn schoolwerk was (en daarom weet waar hij zijn tijd besteedde, en misschien meer weet van zijn verhaal).
    — Een meisje met wie hij het goed kan vinden, maar wat vanuit haar kant misschien een crush wordt / kan worden.
    — Een jongen / meisje met wie hij al onwijs lang vrienden is, en wat niemand echt verwacht (totaal verschillende types).
    — Iemand met wie hij alles behalve klikt en wat nog wel eens uit de hand kan lopen in de toekomst, of wat al gebeurt is.
    — Misschien iemand die vrienden is met zijn broer, dus met wie hij wel redelijk contact heeft?


    Laurel is zeker wel het type dat zou helpen met schoolwerk ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    (...)

    Laurel is zeker wel het type dat zou helpen met schoolwerk ^_^
    Oh dat is wel tof, ik denk dat hij ook geen problemen zou hebben met Laurel die bekend is met zijn situatie, voor zover ze dat zal weten. Ik zie hem verder ook geen problemen met haar hebben en haar zelfs mogen. Low key hebben ze ook wel wat dingen gemeen, dus ik zie wel een goede klik tussen die twee? Eentje die dan al vanaf vorig jaar gaande is geweest, toen hij meer afwezig was dan aanwezig. ^^ Ik weet niet of jij het hetzelfde ziet?


    I'm your little ray of pitch black.

    Exalted schreef:
    Voor Pagan zoek ik de volgende relaties sowieso:
    — Iemand met wie hij vrijwel direct heeft geklikt of gaat klikken.
    — Een partner in crime, een mede plager en iemand die ook speels kan zijn.
    — Iemand die hem door heeft moeten geven wat zijn schoolwerk was (en daarom weet waar hij zijn tijd besteedde, en misschien meer weet van zijn verhaal).
    — Een meisje met wie hij het goed kan vinden, maar wat vanuit haar kant misschien een crush wordt / kan worden.
    — Een jongen / meisje met wie hij al onwijs lang vrienden is, en wat niemand echt verwacht (totaal verschillende types).
    — Iemand met wie hij alles behalve klikt en wat nog wel eens uit de hand kan lopen in de toekomst, of wat al gebeurt is.
    — Misschien iemand die vrienden is met zijn broer, dus met wie hij wel redelijk contact heeft?


    Hier heb ik eventueel Jazmín voor? Ze heeft hem afgelopen schooljaar niet op school gezien, spreekt hem nu misschien aan tijdens les / Choral Reef of hij nieuw is waardoor er een klik kan ontstaan? (:

    Ulfa schreef:
    (...)

    Ik snap het. Ik kies alleen niet graag voor iemand anders, wat best ironisch is gezien ik mijn keuzes soms ook aan een ander overlaat haha.
    Want ik zou niet willen dat ik iets zeg en je je "verplicht" voelt terwijl je zelf misschien toch iets meer naar iets anders neigt.


    Dat is zeker niet zo. Maak je daar geen zorgen over (:
    Anders zou ik het niet vragen


    Bowties were never Cooler

    Reeses schreef:
    (...)

    Hier heb ik eventueel Jazmín voor? Ze heeft hem afgelopen schooljaar niet op school gezien, spreekt hem nu misschien aan tijdens les / Choral Reef of hij nieuw is waardoor er een klik kan ontstaan? (:
    Oh tussen Jazmín en Pagan zie ik ook zeker wel een klik ontstaan, welke inderdaad snel zou kunnen komen. Beide hebben geloof ik wel een goed gevoel voor humor en betrouwbaar etc. Ik zie dit wel voor me. ^^ Beide zijn ook geen fan van sigaretten en drugs, ik zie ze al ergens staan beide, toekijkend naar de rokers met hun neus opgetrokken oid hehe. Idk why maar ik zie die twee ook wel een random sneeuwballengevecht starten met hun liefde voor sneeuw, mocht dit eens komen hehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Exalted schreef:
    (...) Oh tussen Jazmín en Pagan zie ik ook zeker wel een klik ontstaan, welke inderdaad snel zou kunnen komen. Beide hebben geloof ik wel een goed gevoel voor humor en betrouwbaar etc. Ik zie dit wel voor me. ^^ Beide zijn ook geen fan van sigaretten en drugs, ik zie ze al ergens staan beide, toekijkend naar de rokers met hun neus opgetrokken oid hehe. Idk why maar ik zie die twee ook wel een random sneeuwballengevecht starten met hun liefde voor sneeuw, mocht dit eens komen hehe.


    Sounds good to me! :Y) Hahaha, ja die rokers! Ik zie ze inderdaad al staan lol - die zullen ook nog wel een campagne tegen roken beginnen hehe :') Oee ja en het sneeuwballen gevecht, sws! Nu zal dit een van de eerste keren zijn dat Jazmín sneeuw gaat zien - als die gaat vallen - dus daar is ze dan wel voor te porren! En daarna hot chocolate, want volgens mij vond Pagan dat ook lekker! (:

    Exalted schreef:
    Voor Pagan zoek ik de volgende relaties sowieso:
    — Iemand met wie hij vrijwel direct heeft geklikt of gaat klikken.
    — Een partner in crime, een mede plager en iemand die ook speels kan zijn.
    — Iemand die hem door heeft moeten geven wat zijn schoolwerk was (en daarom weet waar hij zijn tijd besteedde, en misschien meer weet van zijn verhaal).
    — Een meisje met wie hij het goed kan vinden, maar wat vanuit haar kant misschien een crush wordt / kan worden.
    — Een jongen / meisje met wie hij al onwijs lang vrienden is, en wat niemand echt verwacht (totaal verschillende types).
    — Iemand met wie hij alles behalve klikt en wat nog wel eens uit de hand kan lopen in de toekomst, of wat al gebeurt is.
    — Misschien iemand die vrienden is met zijn broer, dus met wie hij wel redelijk contact heeft?


    Gus maybe. Misschien toen Gus' moeder in de winkel tegenover/in de buurt van Pagan's vaders garage kwam werken, en de twee elkaar zo al jong leerde kennen en na school vaker dan eens samen rondhingen of in de garage of in het personeelshok van de winkel?
    Gus is alleen wel een roker en was nog wel meer...

    [ bericht aangepast op 16 nov 2020 - 20:57 ]


    Bowties were never Cooler

    Reeses schreef:
    (...)

    Sounds good to me! :Y) Hahaha, ja die rokers! Ik zie ze inderdaad al staan lol - die zullen ook nog wel een campagne tegen roken beginnen hehe :') Oee ja en het sneeuwballen gevecht, sws! Nu zal dit een van de eerste keren zijn dat Jazmín sneeuw gaat zien - als die gaat vallen - dus daar is ze dan wel voor te porren! En daarna hot chocolate, want volgens mij vond Pagan dat ook lekker! (:
    Haha yesss, I'm all for it. Hij laat haar wel zien hoe het moet hehe. Yes, hij is dol op chocolademelk, warm of koud. Beetje slagroom erbij en misschien wat mini marshmallows en meneer is happy. c:

    KIaus schreef:
    (...)

    Gus maybe. Misschien toen Gus' moeder in de winkel tegenover/in de buurt van Pagan's vaders garage kwam werken, en de twee elkaar zo al jong leerde kennen en na school vaker dan eens samen rondhingen of in de garage of in het personeelshok van de winkel?
    Gus is alleen wel een roker en was nog wel meer...
    Oh ja, die twee zijn wel echt het tegenovergestelde, maar ik zie het wel voor me eigenlijk. Ik vind het een prima idee, dat ze zo rondhingen in de winkel / garage. Sounds perfect to me. c:
    Oh well, Pagan houdt niet van de lucht, maar heeft geen problemen met rokers zelf, dus dat is geen probleem. Hetzelfde geldt voor drugs, ik zie Pagan eerder proberen Gus er vandaan te houden, maar hij zal hem er verder niet verkeerd op aankijken, maar heeft zelf gewoon geen interesse om het te gebruiken. Hij zal eerder proberen een goed voorbeeld te zijn, althans op dat vlak, dan wat anders.


    I'm your little ray of pitch black.

    Gus is ook zeker niet iemand die anderen zal aansporen om aan verslavende stoffen te beginnen, dat zeker niet, maar hij heeft er zelf over de jaren veel problemen mee gehad. Dat weten de meeste mensen niet, maar Pagan misschien wel juist omdat ze ook buiten alles om met elkaar omgaan. Het gaat nu een stuk beter en hij zaal altijd netjes naar buiten gaan/een stukje weglopen als hij echt nood heeft aan een sigaret


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Ronnie ook nog als er mensen nog iets nodig hebben c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Exalted schreef:
    Voor Pagan zoek ik de volgende relaties sowieso:
    — Iemand met wie hij vrijwel direct heeft geklikt of gaat klikken.
    — Een partner in crime, een mede plager en iemand die ook speels kan zijn.
    — Iemand die hem door heeft moeten geven wat zijn schoolwerk was (en daarom weet waar hij zijn tijd besteedde, en misschien meer weet van zijn verhaal).
    — Een meisje met wie hij het goed kan vinden, maar wat vanuit haar kant misschien een crush wordt / kan worden.
    — Een jongen / meisje met wie hij al onwijs lang vrienden is, en wat niemand echt verwacht (totaal verschillende types).
    — Iemand met wie hij alles behalve klikt en wat nog wel eens uit de hand kan lopen in de toekomst, of wat al gebeurt is.
    — Misschien iemand die vrienden is met zijn broer, dus met wie hij wel redelijk contact heeft?


    Ik denk dat Yue wel zijn partner in crime kan zijn? Ze is altijd in voor een beetje (heel veel) kattenkwaad en is ook niet echt dat typische meisje-meisje waar hij niet van houdt.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    KIaus schreef:
    Gus is ook zeker niet iemand die anderen zal aansporen om aan verslavende stoffen te beginnen, dat zeker niet, maar hij heeft er zelf over de jaren veel problemen mee gehad. Dat weten de meeste mensen niet, maar Pagan misschien wel juist omdat ze ook buiten alles om met elkaar omgaan. Het gaat nu een stuk beter en hij zaal altijd netjes naar buiten gaan/een stukje weglopen als hij echt nood heeft aan een sigaret
    Dat zou ik ook niet echt achter hem zoeken eigenlijk, dus daar maakte ik me stiekem ook niet echt zorgen over hehe. Aw, wat lief dat hij even naar buiten gaat of wegloopt, I like their friendship already. ^^

    Artwork schreef:
    (...)

    Ik denk dat Yue wel zijn partner in crime kan zijn? Ze is altijd in voor een beetje (heel veel) kattenkwaad en is ook niet echt dat typische meisje-meisje waar hij niet van houdt.
    Ik zie die twee ook wel op spontane avonturen gaan samen? Beide zijn avontuurlijk / adrenaline junkie en sowieso is Pagan er wel eentje die random ineens met een ideetje kan komen zo van; 'lets do this or that' en dan hoppa on his way. c: Maar kattenkwaad sowieso, dat vind ik wel bij die twee passen haha. Ik zie zelfs nog wel voor me dat Pagan eens de schuld heeft gekregen voor iets dat zij gedaan heeft (hij is minder quick witted dan zij is), maar dat hij het weglachte en de straf gewoon uitvoerde en dat ze zo aan de praat zijn gekomen?


    I'm your little ray of pitch black.

    Exalted » Leati.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mine.


    Faith is everything.