• It's time to raise our voice.






    Williamsburg, Virginia • 2020

    Voor het show choir van Valley View High eindigde vorig schooljaar in mineur. Met een tweede plaats op Nationals, wat onder alle andere omstandigheden een overwinning was geweest, moesten zij het hoofd - en daarmee ook hun budget- aan de befaamde Valley Vipers bieden.
    Nu meer dan ooit staan de jocks en cheerleaders aan de ultieme top.

    Toch doen Williamsburg's nachtegaaltjes, onder hun nieuwe naam; Choral Reef, er alles aan zichzelf weer op de kaart te zetten.
    Ze zijn, als nooit tervoren, vastberaden de gehele school te overtuigen van hun kunnen, en hun verloren plekje en fondsen te heroveren.
    Als het echter van de Vipers en hun Venoms af hangt, verloopt dit niet zonder slag of stoot.




    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Voor mij is dat eventueel wel haalbaar. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ulfa schreef:
    Klopt het dat enkel de rol van Artwork nog moet ingevuld worden?
    Ik zou graag woensdag starten, als dat voor iedereen haalbaar is.

    Was onderaan de vorige pagina beland


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Voor mij is woensdag ook haalbaar^^

    Ik weet niet of ik mijn rol vanavond nog af maak / af krijg, maar morgen zeker! Mocht iemand al een relatie-idee hebben, let me know!

    Again^^

    Voor mijn char zoek ik in ieder geval iemand (ik denk het handigst iemand van Choral Reef) die Jazmín een keer heeft horen zingen en sindsdien pogingen heeft gedaan om bij Choral Reef te gaan - wat dit jaar dus gaat gebeuren (:

    Bedoel je iemand die Jazmin horen zingen heeft en haar proberen overtuigen heeft bij Choral Reef te komen?
    Of lees ik het verkeerd?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    Bedoel je iemand die Jazmin horen zingen heeft en haar proberen overtuigen heeft bij Choral Reef te komen?
    Of lees ik het verkeerd?


    Yess, klopt helemaal (: Waarschijnlijk dat iemand Jazmín op de wc oid heeft hoor neuriën / zingen (:

    Misschien dat dit Laurel wel kan zijn? Alleen was en is zij vaak een te grote schijter om iemand aan te spreken.
    @Venustic; Wellicht dat ze daarvoor Ezra kan opgetrommeld hebben?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    Misschien dat dit Laurel wel kan zijn? Alleen was en is zij vaak een te grote schijter om iemand aan te spreken.
    @Venustic; Wellicht dat ze daarvoor Ezra kan opgetrommeld hebben?


    Het kan wel een Laurzra samenwerking zijn, dat zij haar heeft ontdekt, maar dat Ezra Jazmin aansprak!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ja dat bedoelde ik :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Sounds at least good to me, i like it! ;D

    Ik pas mijn geschiedenis aan en daarna is Yue ook open voor relaties!


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik heb ook Clyde voor iedereen! c:


    How far is far

    Als Pagan zo goed is dan staat hij open voor relaties, komende of al aanwezige. c:
    Wat ik zo even zoek is dus al iemand die hem zijn schoolwerk heeft moeten brengen van school, misschien een onverwachte vriend(in) (eentje van vroeger misschien?) en iemand met wie hij heel snel heel close kan worden? Ik zal verder nog nadenken en alle rollen straks eens overlezen. Intussen staat mijn gastenboek open. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Damn it, why arre all the boys so handsome :Y)

    STILES



    it's okay, I'm fine, I'm okay.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.