• It's time to raise our voice.






    Williamsburg, Virginia • 2020

    Voor het show choir van Valley View High eindigde vorig schooljaar in mineur. Met een tweede plaats op Nationals, wat onder alle andere omstandigheden een overwinning was geweest, moesten zij het hoofd - en daarmee ook hun budget- aan de befaamde Valley Vipers bieden.
    Nu meer dan ooit staan de jocks en cheerleaders aan de ultieme top.

    Toch doen Williamsburg's nachtegaaltjes, onder hun nieuwe naam; Choral Reef, er alles aan zichzelf weer op de kaart te zetten.
    Ze zijn, als nooit tervoren, vastberaden de gehele school te overtuigen van hun kunnen, en hun verloren plekje en fondsen te heroveren.
    Als het echter van de Vipers en hun Venoms af hangt, verloopt dit niet zonder slag of stoot.




    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    KIaus schreef:
    Zekers! Had jij al iets in gedachten, anders ga ik iets bedenken


    Ik heb (nog) niks in gedachten. Is er iets dat je nog nodig hebt?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alles eigenlijk wel. Ik heb nog niets


    Bowties were never Cooler

    Ik ga asap posten, I'm just so darn tired


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Take your time and go get your sleep (:


    Bowties were never Cooler

    Sorry als ik de boel ophou, maar ik heb een kut weekend en een kut begin van de week achter de rug en ik ben gewoon even uitgeput. Als het beter uitkomt, trek ik Valentina terug zodat ik niet iedereen meer ophou.


    Faith is everything.

    Echt heel jammer. Hopelijk gaat het snel beter


    Bowties were never Cooler

    Lando schreef:
    Sorry als ik de boel ophou, maar ik heb een kut weekend en een kut begin van de week achter de rug en ik ben gewoon even uitgeput. Als het beter uitkomt, trek ik Valentina terug zodat ik niet iedereen meer ophou.

    Neem je tijd! Hopelijk voel je je snel beter c:


    How far is far

    Ulfa schreef:
    Ik ga asap posten, I'm just so darn tired

    Take your time c:


    How far is far

    Oki, ik heb eindelijk tijd om te schrijven. Sorry dat het zo lang duurt. Kan ik ergens naartoe komen met Yue of Stu?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Hi allemaal! Sorry dat ik wat afwezig ben geweest. Ik ben de afgelopen weken erg ziek geweest door corona. Ik wil alles nu weer rustiger gaan oppakken maar merk dat ik enorm snel moe ben. Ik moet daarom wat personages laten vallen denk ik en ik heb besloten dat Sophia daar helaas een van is.. Ik vind het erg jammer maar meld me hierbij af voor deze rpg :(

    Heel veel beterschap! Zorg goed voor jezelf en doe rustig aan. Je moet vooral jezelf niet gaan pushen. Heel jammer dat je stopt, maar dat je weer gezond wordt is het allerbelangrijkste


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Heel veel beterschap! Zorg goed voor jezelf en doe rustig aan. Je moet vooral jezelf niet gaan pushen. Heel jammer dat je stopt, maar dat je weer gezond wordt is het allerbelangrijkste


    Dankjewel! Jaaa ik vind het ook echt super jammer :( De vele orpg's en rpg's die ik heb ga ik nooit allemaal vol houden dus dan moeten er wat stomme keuzes gemaakt worden..
    Ik zal zeker rustig aan doen! Dankjewel!!

    Mensen zijn toch niet op mij aan het wachten, of wel. Zo ja, SORRY!!!


    Bowties were never Cooler

    Als ik het goed heb was het aan Maddie? wrong topic

    Ik weet dat deze nu even op een laag pitje staat, grotendeels omdat ik zelf maar weinig online ben, maar wilde graag even vragen of hier nog wel interesse voor is vanuit iedereen?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2021 - 12:44 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik heb interesse!


    Bowties were never Cooler