• It's time to raise our voice.






    Williamsburg, Virginia • 2020

    Voor het show choir van Valley View High eindigde vorig schooljaar in mineur. Met een tweede plaats op Nationals, wat onder alle andere omstandigheden een overwinning was geweest, moesten zij het hoofd - en daarmee ook hun budget- aan de befaamde Valley Vipers bieden.
    Nu meer dan ooit staan de jocks en cheerleaders aan de ultieme top.

    Toch doen Williamsburg's nachtegaaltjes, onder hun nieuwe naam; Choral Reef, er alles aan zichzelf weer op de kaart te zetten.
    Ze zijn, als nooit tervoren, vastberaden de gehele school te overtuigen van hun kunnen, en hun verloren plekje en fondsen te heroveren.
    Als het echter van de Vipers en hun Venoms af hangt, verloopt dit niet zonder slag of stoot.




    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Valentina staat in het rollentopic, de sheet heb ik over mogen nemen van Leati c:


    Faith is everything.

    Mt

    Stu is af en open voor relaties! c:


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Zijn er eigenlijk nog characters die slechte relaties zoeken? Want ik zoek eigenlijk wel wat bullies voor Pagan (sommige zal hij negeren, andere zullen feller behandeld worden, ligt eraan), of gewoon mensen met wie het niet klikt en wat elk moment uit de hand kan lopen om wat voor reden dan ook? Vooral nu hij zich natuurlijk bij Choral Reef zal voegen zullen ze hem gemakkelijker kunnen treffen (evenals het feit dat hij nu fulltime aanwezig zal zijn op school. . .).

    Ik vind de nieuwe chars trouwens weer leuk, woop woop. c:
    Interessant clubje hebben we zo hehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil eigenlijk nog wel een cheerleader erbij, maar ik denk als ik Lexie weer gebruik dat het tussen de cheerleaders heel erg kan gaan botsen. Ik zat dus te denken om een heel andere dame op pootjes te zetten, maar ik vroeg me af wat jullie liever hebben.


    Bowties were never Cooler

    Waar gaat je voorkeur zelf naar uit?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ken Lexie niet, dus kan moeilijk meepraten helaas. c: Maar je kunt altijd beschrijvingen geven als het je echt niet uitmaakt hoe of wat, ik weet zeker dat er hier mensen zijn die je willen helpen. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Het is mij echt om het even.
    Ik zat te denken of Lexie: Bitchy cheerleader, brutaal eigenzinnig flirt. Een schat voor haar vrienden, maar een duiveltje voor haar vijanden.
    Of meer een meelopertje van de assertieve cheerleaders, die zich wil bewijzen tegenover hun, maar tegelijkertijd een stuk minder standaard cheerleader is. Een bombshell met een vriendje(als iemand interesse heeft), waar mensen echt wel jaloers op zijn, maar van binnen een stuk minder fel en hard dan de andere dames.


    Bowties were never Cooler

    Ik ga dadelijk het speeltopic openen, maar hieronder wil ik alvast even het trainings-/oefenschema van de verschillende groepen meegeven.
    Schooluren zijn van 8 tot 15u15, met een uur middagpauze. Daarna vinden de extracurricular activiteiten plaats.
    Op donderdag hebben de Vipers en Venoms samen buiten practice, om de teamspirit te versterken. Choral Reef heeft geen funds, dus ook geen leerkrachten of lokaal ter beschikking. Laurel en Ezra hebben in de kelders, onder het auditorium een oefenplek gevonden en op donderdag is er geen muziekles (voor de marching band en dergelijke) dus dan kunnen ze het muzieklokaal gebruiken.


    Edit: je kan het plaatje aanklikken om 'm groter te zien.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2020 - 19:50 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nice!
    Gus gaat denk ik wel de andere dagen ook op het veld, al dan niet in de sportschool te vinden zijn, gok ik, al is het maar voor 1 of 2 uurtjes


    Bowties were never Cooler

    Thanks, zonder jouw ideeën was het een pak chaotischer geweest :Y)

    Zolang Laurel vrijdag maar mee mag doen vind ik alles best :3 :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    Thanks, zonder jouw ideeën was het een pak chaotischer geweest :Y)

    Zolang Laurel vrijdag maar mee mag doen vind ik alles best :3 :p


    Dan mag zij op z'n rug zitten voor training met extra balast ('; (thee drinken terwijl hij push ups doet enzo)


    Bowties were never Cooler

    Ulfa schreef:
    Ik ga dadelijk het speeltopic openen, maar hieronder wil ik alvast even het trainings-/oefenschema van de verschillende groepen meegeven.
    Schooluren zijn van 8 tot 15u15, met een uur middagpauze. Daarna vinden de extracurricular activiteiten plaats.
    Op donderdag hebben de Vipers en Venoms samen buiten practice, om de teamspirit te versterken. Choral Reef heeft geen funds, dus ook geen leerkrachten of lokaal ter beschikking. Laurel en Ezra hebben in de kelders, onder het auditorium een oefenplek gevonden en op donderdag is er geen muziekles (voor de marching band en dergelijke) dus dan kunnen ze het muzieklokaal gebruiken.


    Edit: je kan het plaatje aanklikken om 'm groter te zien.


    Nice!

    @Klaus, ik vind je beide opties wel iets hebben, zowel Lexi als een nieuwe dame, maar daar heb je natuurlijk niks aan :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    KIaus schreef:
    Het is mij echt om het even.
    Ik zat te denken of Lexie: Bitchy cheerleader, brutaal eigenzinnig flirt. Een schat voor haar vrienden, maar een duiveltje voor haar vijanden.
    Of meer een meelopertje van de assertieve cheerleaders, die zich wil bewijzen tegenover hun, maar tegelijkertijd een stuk minder standaard cheerleader is. Een bombshell met een vriendje(als iemand interesse heeft), waar mensen echt wel jaloers op zijn, maar van binnen een stuk minder fel en hard dan de andere dames.
    Hmm ik vind je nieuwe dame eigenlijk wel wat meer diepgang hebben, en daardoor minder cliché zijn? Nou ja, zoals cheerleaders in series dan neergezet worden haha. Maar beide klinken interessant.

    Ik wil overigens nog een dame gebruiken die ik al eens kort gebruikt heb in een ander rpg en haar aanpassen voor deze, is dat prima, Ulfa? Ze zal een cheerleader worden, als dat goed is?


    I'm your little ray of pitch black.

    KIaus schreef:
    (...)

    Dan mag zij op z'n rug zitten voor training met extra balast ('; (thee drinken terwijl hij push ups doet enzo)


    Pffffff, ze mag op sociaal vlak dan wel de ultieme schijterd zijn, van een beetje inspanning is ze niet bang hoor.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.