• It's time to raise our voice.






    Williamsburg, Virginia • 2020

    Voor het show choir van Valley View High eindigde vorig schooljaar in mineur. Met een tweede plaats op Nationals, wat onder alle andere omstandigheden een overwinning was geweest, moesten zij het hoofd - en daarmee ook hun budget- aan de befaamde Valley Vipers bieden.
    Nu meer dan ooit staan de jocks en cheerleaders aan de ultieme top.

    Toch doen Williamsburg's nachtegaaltjes, onder hun nieuwe naam; Choral Reef, er alles aan zichzelf weer op de kaart te zetten.
    Ze zijn, als nooit tervoren, vastberaden de gehele school te overtuigen van hun kunnen, en hun verloren plekje en fondsen te heroveren.
    Als het echter van de Vipers en hun Venoms af hangt, verloopt dit niet zonder slag of stoot.




    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Venustic schreef:
    (...)

    Zou jij eerst kunnen schrijven? Ik heb het door de week redelijk druk dus is denk dat ik in het weekend pas weer tijd heb!


    Ik zal proberen morgen of vrijdag te posten!


    El Diablo.

    Ik zoek qua relaties nog vanalles voor Valentina, dus als er iemand iets in gedachte heeft, hit me up c:


    Faith is everything.

    Ik reageer vanavond op berichtjes en kijk dan ook even naar relaties c:


    How far is far

    Oh ladies, ik zie nu dat ik echt scheef heb gelezen. Er zijn twee co-captains nu voor The Viper Venoms, toch? Is het goed als ik Tinsley dan de captain maak van de The Viper Venoms? Dit is haar vierde jaar, dus op zich zou het niet vreemd zijn, also is ze erg sociaal en vriendelijk? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik vind Tinsley als captain helemaal goed! (:
    Wie is de andere co-captain naast Sofia ook al weer?

    Tinsley als captains is helemaal prima voor mij (:


    Faith is everything.

    Ik heb het even druk deze dagen maar ik zal van het weekend even alles rustig hier lezen qua relaties etc. en dan ook reageren in het speeltopic (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Pff die eerste post stress, I can't be the only one right?


    I'm your little ray of pitch black.

    1e posts zijn altijd lastig


    Bowties were never Cooler

    First post are killing.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb Yue of Stu voor iemand? c:


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik heb eventueel Valentina voor iemand, als iemand haar wil verwerken in een post. Ik heb echt last van eerste post stress ditmaal (':


    Faith is everything.

    Hi guys! Mijn excuses voor de afwezigheid deze week! Ik ga zo meteen de relatie voorstellen nog eens bekijken en Zach afwerken :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Gus gepost. Gezien het al 4uur is en de training om kwart voor 4 begint, heb ik maar aangenomen dat een deel te laat is(die nu in de posts nog in de kleedkamers/school zijn) Als dit niet de bedoeling is, moet je het even zeggen, dan pas ik hem aan.


    Bowties were never Cooler

    Ik heb ook een beetje een beginnetje gemaakt van toch nog een cheerleader. Ik hoor graag wat jullie van haar vinden


    Bowties were never Cooler