• It's time to raise our voice.






    Williamsburg, Virginia • 2020

    Voor het show choir van Valley View High eindigde vorig schooljaar in mineur. Met een tweede plaats op Nationals, wat onder alle andere omstandigheden een overwinning was geweest, moesten zij het hoofd - en daarmee ook hun budget- aan de befaamde Valley Vipers bieden.
    Nu meer dan ooit staan de jocks en cheerleaders aan de ultieme top.

    Toch doen Williamsburg's nachtegaaltjes, onder hun nieuwe naam; Choral Reef, er alles aan zichzelf weer op de kaart te zetten.
    Ze zijn, als nooit tervoren, vastberaden de gehele school te overtuigen van hun kunnen, en hun verloren plekje en fondsen te heroveren.
    Als het echter van de Vipers en hun Venoms af hangt, verloopt dit niet zonder slag of stoot.




    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Leati schreef:
    (...) Hmm ik vind je nieuwe dame eigenlijk wel wat meer diepgang hebben, en daardoor minder cliché zijn? Nou ja, zoals cheerleaders in series dan neergezet worden haha. Maar beide klinken interessant.

    Ik wil overigens nog een dame gebruiken die ik al eens kort gebruikt heb in een ander rpg en haar aanpassen voor deze, is dat prima, Ulfa? Ze zal een cheerleader worden, als dat goed is?


    Ik vind het prima

    ben zo blij dat mensen enthousiast zijn.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    (...)

    Pffffff, ze mag op sociaal vlak dan wel de ultieme schijterd zijn, van een beetje inspanning is ze niet bang hoor.


    Dat zeg ik niet, maar Gus zal er blij mee zijn dat hij geen zweterig gewichten vest aan hoeft en hij wil ook niet dat ze zichzelf te ver pusht om hem te matchen in wat hij doet


    Bowties were never Cooler

    Als Tinsley zo goedgekeurd is ben ik eigenlijk voornamelijk op zoek naar vriendelijke chars met wie ze vrienden kan zijn. Evenals een beste vriendin en / of vriend? Partybuddies, goede vrienden, oefenpartner, verder is alles wel een beetje welkom. c: She is a happy little bugger, so if anyone ever needs a pick me up, hit her up.


    I'm your little ray of pitch black.

    [/size=7]Speeltopic[/size]

    Startsituatie:
    Donderdag - 16.00. Er zit een fris windje, maar de zon komt met periodes tussen de wolken vandaan gluren.
    Het is de eerste schoolweek na de zomervakantie. De lessen zijn enkele dagen geleden gestart, introducties zijn gemaakt en audities voor de verschillende teams werden gehouden.
    Daar waar bij de Vipers en Venoms een strenge selectieprocedure gehanteerd werd, en enkel de besten een plekje bij de teams wisten te bemachtigen, is bij Choral Reef iedereen die een beetje toon kan houden -of op een andere manier een bijdrage aan de groep kan maken- welkom.
    De sportievelingen zijn er dan ook meteen in gevlogen en zetten voor de eerste maal hun nieuwelingen keihard aan het werk, op de eerste officiële training. Bij show choir gaat het er wat losser aan toe, en worden noodzaak en plezier gecombineerd; vandaag worden de plekjes in de opstelling verdeeld en gekeken wie een sterke solo neer kan zetten, wie een duet weet te brengen dat iedereen met verstomming slaat, en wie vanop de achtergrond hun team de final touch, die extra oompf kan bezorgen. Dit alles via een speels en feelgood muziekfestijn.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    KIaus schreef:
    (...)

    Dat zeg ik niet, maar Gus zal er blij mee zijn dat hij geen zweterig gewichten vest aan hoeft en hij wil ook niet dat ze zichzelf te ver pusht om hem te matchen in wat hij doet


    Hahah dat is ook weer het andere extreem. Ik denk dat ze zijn oefeningen wel mee probeert te doen, maar nooit hetzelfde aantal reps haalt (of het zich in haar hoofd haalt dat te proberen) :p


    Ik zal vandaag niet meer posten, maar ik heb Rhys voor wie wil.

    @Venustic; goed als Ezra en Laurel het voortouw nemen bij Choral Reef en de juiste verdeling zoeken?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nice start!
    Iemand die toevallig wil starten met Pagan of Tinsley?


    I'm your little ray of pitch black.

    Iemand die geïnteresseerd is in de rol van captain bij de cheer squad? Sophia is co-captain maar er is nog geen captain geloof ik!


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Mag ik ook vragen om ook niet meteen een flood aan posts te schrijven, zodat iedereen vlot in kan stromen? :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Artwork schreef:
    Iemand die geïnteresseerd is in de rol van captain bij de cheer squad? Sophia is co-captain maar er is nog geen captain geloof ik!
    Oh, for real? Well, ik zie Tinsley ergens wel co-captain met haar zijn, als iedereen dat goed vindt? c:

    En nope, ik zal rustig aan komen met mijn posts hehe. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Ulfa schreef:
    (...)

    Hahah dat is ook weer het andere extreem. Ik denk dat ze zijn oefeningen wel mee probeert te doen, maar nooit hetzelfde aantal reps haalt (of het zich in haar hoofd haalt dat te proberen) :p


    Ik zal vandaag niet meer posten, maar ik heb Rhys voor wie wil.

    @Venustic; goed als Ezra en Laurel het voortouw nemen bij Choral Reef en de juiste verdeling zoeken?


    Yess ofcourse, Laurel moet hem wel een beetje bijsturen, want als het aan Ezra ligt heeft hij zelf alle grote solo's ;p

    [ bericht aangepast op 18 nov 2020 - 21:35 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Wie o wie voor mijn lieftallige Tessa? (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb Diego voor de liefhebbers :Y)


    El Diablo.

    Mandalorian schreef:
    Ik heb Diego voor de liefhebbers :Y)


    Heather misschien!?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    (...)

    Heather misschien!?


    Sounds perfect c;


    El Diablo.

    Mandalorian schreef:
    (...)

    Sounds perfect c;


    Zou jij eerst kunnen schrijven? Ik heb het door de week redelijk druk dus is denk dat ik in het weekend pas weer tijd heb!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.