• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    That moment when you realise you finally feel actually happy in life. What a fucking concept.


    ars moriendi

    3 weeks to go and I'll be 2 holes richer, ayee.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben na een hele lange tijd weer terug op Quizlet, mede omdat het mentaal best slecht gaat met mij, maar zo te zien is het aardig dood aan het bloeden en zijn er nog maar weinig actieve topics en RPG's :(
    Natuurlijk zie ik wel dat het rollentopics zijn, maar die zijn dan al een tijdje geleden geopend en actief geweest en tussen actieve topics staan alleen al gestarte rpg's, dus dan wil ik mezelf daar ook niet meer mee mengen D:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2021 - 13:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oehhhh yes Ragnarok Season 3 is happening 🙌🏻🙌🏻🙌🏻


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    overthinking, anxiety, abandonment issues need to be cancelled.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wat is het hier enorm veranderd! Damn. Also; Er is eindelijk een serie over mijn favoriete game League of Legends! ;D


    26 - 02 - '16

    Uggla schreef:
    Ik ben na een hele lange tijd weer terug op Quizlet, mede omdat het mentaal best slecht gaat met mij, maar zo te zien is het aardig dood aan het bloeden en zijn er nog maar weinig actieve topics en RPG's :(
    Natuurlijk zie ik wel dat het rollentopics zijn, maar die zijn dan al een tijdje geleden geopend en actief geweest en tussen actieve topics staan alleen al gestarte rpg's, dus dan wil ik mezelf daar ook niet meer mee mengen D:

    Wait... was jij niet Kelly, of ben ik nu met iemand anders in de war? 🙈 Ja, echt jammer dat Quizlet dood aan het bloeden is. Het was al aan de rustigere kant enkele jaren terug, maar toen kon je wel wat reacties verwachten de aankomende dagen. Nu duurt het gewoon een stuk langer. Anyhooo, welkom terug!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2021 - 19:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

just blagh, gonna be a sleepless night.


To the stars who listen — and the dreams that are answered

is het nou echt teveel gevraagd dat ik een online plek wil die lekker actief is, een beetje nerdy en allemaal 18+ (jaaaaja vroeger vond ik het zo gemeen en onnodig als mensen dat zeiden maar nu snap ik het). en het liefst ook nog met een relatief dezelfde internetbeleving als ik heb gehad het afgelopen decennium. ja dat is teveel gevraagd. maar ik wil het zo graag want niemand snapt OOOOOIT waar ik het over heb als ik praat over de faceclaim van Noel Kahn van PLL in de eerste fic die ik ooit heb gelezen en de culturele en sociologische impact die dat heeft gehad.

i just posted cringe


He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Morana schreef:
(...)[/spoiler]
Wait... was jij niet Kelly, of ben ik nu met iemand anders in de war? 🙈 Ja, echt jammer dat Quizlet dood aan het bloeden is. Het was al aan de rustigere kant enkele jaren terug, maar toen kon je wel wat reacties verwachten de aankomende dagen. Nu duurt het gewoon een stuk langer. Anyhooo, welkom terug!


Yes dat klopt, that's me! ^^
Ja, het is echt dood... Is er wat veranderd in de tijd dat ik weg was of is het gewoon echt uitgestorven (of ik zit in de verkeerde hoek van Q te kijken ;'D)?

[ bericht aangepast op 15 nov 2021 - 9:58 ]


Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Uggla schreef:
(...)
Yes dat klopt, that's me! ^^
Ja, het is echt dood... Is er wat veranderd in de tijd dat ik weg was of is het gewoon echt uitgestorven (of ik zit in de verkeerde hoek van Q te kijken ;'D)?

Uh, er zijn wat andere eigenaren voor Quizlet in de afgelopen tijd geweest, maar die zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Er waren
wat veranderingen doorgegeven enkele jaren terug (vraag er maar niet naar, want weet de specifics niet meer), maar ik weet wel dat er users waren die steeds minder met Q hadden + life, y'know. Geen verkeerde hoek, het is eerder een dode hoek geworden haha 😂


Don't walk. Run, you sheep, run.

Morana schreef:
(...)
Uh, er zijn wat andere eigenaren voor Quizlet in de afgelopen tijd geweest, maar die zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Er waren
wat veranderingen doorgegeven enkele jaren terug (vraag er maar niet naar, want weet de specifics niet meer), maar ik weet wel dat er users waren die steeds minder met Q hadden + life, y'know. Geen verkeerde hoek, het is eerder een dode hoek geworden haha 😂


Echt sùper zonde… vroeger was het echt levendig en leuk. Veel actieve leden en leuke RPG topics.
Wat vreemd van die nieuwe eigenaren ja.. zag op Rugters pagina inderdaad dat hij ook al een tijd niet meer online is geweest.


Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

18e: intratuin Duiven met papa
19e: verjaardag oom
21e: afspreken met vriendinnen
22e: jarig, verjaardag vieren voor fam
24e: verjaardag vriendin
2 dec: nieuwe piercings

all these plans and I'm most excited for the piercings (':


"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

CORPSEHUSBAND schreef:
18e: intratuin Duiven met papa
19e: verjaardag oom
21e: afspreken met vriendinnen
22e: jarig, verjaardag vieren voor fam
24e: verjaardag vriendin
2 dec: nieuwe piercings

all these plans and I'm most excited for the piercings (':


En de 18e gelijk even langskomen bij Uggla.... Die woont namelijk 5 minuten met de auto van Intratuin Duiven af ;'D


Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

kind of dissapointing this.


To the stars who listen — and the dreams that are answered