• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik hou van de feestdagen, want gezelligheid, eten, spelletjes, kerstfilms, de vele wijntjes. Maar dit jaar voelt het zoveel minder leuk, want ik kan het niet samen vieren met my man ):


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Op het ene moment ben ik helemaal oké me hoe het nu gaat, maar op het andere moment denk ik 'waar zijn we mee bezig?' of 'Wat als we beiden over iets heen kijken?'..
    Pff. Waarom kan dit niet gewoon eenvoudig zijn? Het is mijn beste vriend op het moment, ik wil de vriendschap niet verliezen door geklooi.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Metal is echt my one true love

    [ bericht aangepast op 28 dec 2021 - 22:42 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn hoofd is zo'n puinhoop momenteel, maar ik kan in ieder geval weer opgelucht ademhalen. Wat een ellende was dit zeg, man man man...


    26 - 02 - '16

    sometimes i just don't even want to try anymore


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nog ietsjes minder dan 23 uur te gaan en 2021 is voorbij. Een kut jaar vanwege de corona en alles wat daarbij hoort, maar ook een goed jaar waarin ik mijn wederhelft heb gevonden (okay, eigenlijk kerst vorig jaar, maar dit jaar echt goed leren kennen)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Fuck dit. Moet ik haar wel of niet nog eens zien? Ik weet het oprecht niet. Aan de ene kant denk ik: ja. Aan de andere kant ben ik doodsbang en vind ik het enorm moeilijk. Maar hoe lang houdt ze dit nog vol?

    Also, mensen zien huilen is moeilijk en dit hele gebeuren is onwijs emotioneel. Fuckkkkk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.



    &


    26 - 02 - '16

    Het doet me pijn dat je familie jou zo vaak mentaal pijn doet en wanneer je me vertelt dat ze weer eens kut aan doen zijn, wil ik je alleen maar vasthouden en je toe fluisteren dat het goed komt en dat ik er altijd voor je ben en zal zijn, en zo ontzettend veel van je hou.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO



    Stomme angst :/


    26 - 02 - '16

    Waarom voel ik me de laatste tijd iedere keer zo vervelend als ik thuis kom van werk.. het slaat nergens op, en mijn tranen al helemaal niet. Ik weet niet waardoor het komt en dat is nog het ergste.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    🖕🏻🖕🏻🖕🏻 fu buurvrouw


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    i miss you.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2022 - 23:55 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn darmen zijn echt bitches. Ik wilde een uitgeruste dag op het werk, but they didn't let me :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Adult life sucks and I clearly don't know how to do it.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.