• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nu is het weer een kwestie van wachten op feedback en niksen voor we dit verslag kunnen afmaken en inleveren, terwijl vandaag de deadline is. Nu hadden we gister aan 2.5 uur genoeg om de meeste feedback te verwerken, maar het zou toch fijn zijn om vandaag voor vijf uur naar huis te kunnen, zodat ik lekker op tijd bij mn vriend kan zijn.


    Stenenlikker

    Mijn stresslevel gaat door het plafond, maar uiteindelijk zal het 't toch waard zijn hoop ik dan... Verhuizen is zo stressvol


    26 - 02 - '16

    Oh boi, here go again.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bitches be talking behind your back because they can't say it to your face.


    [ heaven knows ]

    i still can’t believe i spent my eighteenth birthday having panic attacks. i’m so fucking miserable


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    I have very strong feelings about attack on titan...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ugh, ik had echt gehoopt dat ik op gesprek mocht gaan. Teleurstelling.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    filosofie schreef:
    :((:((:((:((Ik heb echt de neiging om sommige flink een aanbranding te bezorgen!!!! 😡 (6)

    Ik heb een enorme hekel aan als mensen 5e stom en achterlijke zijn om tegen me te vloeken met het woord gvd. Ik ben zelf geen christen, maar heb echt een enorme hekel aan zulke mensen!! (6)

    Zulke mensen geven je het gevoel dat hun benen breken en vervolgens het bloed uit hun hersenen spatten. Ben ook echt enorm kwaad!!! 😡 Maar ook echt kwaad!!!

    Zulke achterlijke mensen mag ik minder en neem ik ook niet zo snel serieus meer!!! 😡😡😡😡 :((


    Godverdomme


    Nothing gold can stay-Robert Frost

    I've missed you so fucking much.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Usurper schreef:
    I have very strong feelings about attack on titan...

    It got worse


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ok maar daguren zijn zo veel meer agreeable dan shiften. Damn.
    I'm still tired, maar ik ben niet een halve tot hele werkweek een absoluut wrak. What is this madness?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaaaa ik heb weer GM smileys (wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(bloos)(joehoe)(banana)(wbw)*O*(no_chears)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wavechaser schreef:
    jaaaa ik heb weer GM smileys (wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(wbw)(bloos)(joehoe)(banana)(wbw)*O*(no_chears)


    Ik oooook (bloos)(kudo)*O*(wbw):W(no_chears)(bloos)(joehoe)


    Heaven is a place that we all have

    Mephistopheles schreef:
    (...)

    Ik oooook (bloos)(kudo)*O*(wbw):W(no_chears)(bloos)(joehoe)


    hahaha die (no_chears) gaat de hele tijd mis bij jou (bloos)

    anyway prettig weekend iedereen (krul)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2022 - 4:19 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Omg had 2 hoofdstukken van een verhaal dat 5 ajar geschreven is. En ik cringe echt van hoe slecht het was! 🤦🏽‍♀️🤦🏻‍♀️