• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    And a big fuck you to you, too.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    cancer is a fucking unfair, terrible disease. fuck it


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Werken in de nacht is zo ongelofelijk saai als er niets te doen is.


    Borahae.

    What kind of fucking shitshow is my life atm???? Like JFC can it stop???


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    almost a year of talking and you make me so fucking happy <3


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    .

    [ bericht aangepast op 30 dec 2021 - 22:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb alles verpest


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aan de ene kant voelt het alsof ik de juiste beslissing heb genomen, aan de andere kant denk ik dat ik mijn leven gewoon heb opgefuckt hierdoor. LOLLLLLL het voelt alsof alle progress die ik maakte gewoon weg is en ik haat mezelf (nog meer)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    The fuck, 113 wachten voor me, alleen omdat ik de treinmaatschappij wil bellen omdat ik blijkbaar online alleen mn hele reis kan omboeken ipv slechts de trein die is gecancelled.


    Stenenlikker

    Jammer dat iemand waar je 13 jaar vriendschap mee hebt opgebouwd te laf is om aan te geven wtf zijn probleem is. Weak.


    ars moriendi

    7 days till Christmas, 7 days till 365 days of talking to you <3


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    godverdomme jongens, weer een lockdown??? zijn we nu eindelijk eens klaar????

    ik ben hier zó, zó, zó klaar mee. ik had me fucking veel verheugd op de kerstvakantie om dan gewoon doordeweeks ook lekker uit eten te gaan en zo. niet dus. okkkkkkk


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Soms vraag ik me af of ik dit allemaal wel nog wil, zo.

    Ik ben zo waanzinnig klaar met al die domme ruzies om NIETS.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2021 - 15:38 ]


    Borahae.

    Geld uitgeven aan anderen? Geen probleem.
    Geld uitgeven aan mezelf? Ugh. Waarom voel ik me daar altijd zo schuldig over?


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Gaat dit ooit nog over? Ik ben er echt klaar mee dat ik iedere keer mijn mentale gezondheid op mag offeren omdat dat waardeloze rot virus alsmaar door muteert en er geen oplossingen voor lange termijn zijn gekomen. Zelfs na twee jaar niet. Ik weet serieus niet meer hoe ik positief moet blijven. Echt. Godverdomme.


    26 - 02 - '16