• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    • Rai •Electriciteit
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • [Onbekend]

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 dec 2020 - 17:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Voor zichzelf zorgen. Wat hield dat in? Zorgen dat hij zijn woede onder controle hield en zijn handen niet weer tot bloedens toe opensloeg? Hij had er niet eens de energie voor, hij voelde zich leeg.
          ‘Vertel het me morgenochtend maar,’ mompelde hij. ‘Tenzij ik nu nog wat kan doen. Anders speel ik mezelf zo in slaap.’
          Hij dacht niet dat hij op een natuurlijke manier in slaap zou vallen, vannacht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          Jester knikte begripvol en drukte een kus tegen zijn wang. 'Morgenochtend, zal ik doen. Komt goed. Ga je langs Fayr voor je hand? Als het goed is heeft Merrin ervoor gezorgd dat iedereen weer terug is. Ik zou het voor je helen, maar ik weet niet echt hoeveel ik nog overheb. Na Maxwell was de hele wereld een beetje gek.' Voorzichtig pakte hij Onyx' hand vast en gaf een zacht kneepje in zijn vingers. 'Weet je waar het waarheidsserum is? Dan regel ik de rest. Kan je bij Fayr alvast nadenken over een mooie droom voor jezelf.' Jester grijnsde even. 'Als je die nou opneemt en doorstuurt kom ik halverwege toch nog een nachtkusje halen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx wierp een blik op zijn knokkels. Het was alweer gestopt met bloeden. ‘Ik kan best tegen een stootje. Ik hoef echt niet voor elke schram genezen te worden, dat heelt vanzelf wel weer.’ Hij keek Jester aan. Hij meende het, hij vond het niet prettig om voor elk klein dingetje naar Fayr te rennen. Dit was niet levensbedreigend, hoogstens irritant. ‘Het waarheidsserum is in mijn instrumentenkluis onder mijn bed. Fox’ bed,’ mompelde hij. ‘Kun je…’ Hij aarzelde. ‘Kun je het gesprek opnemen? Als ik er nu bij ga zitten denk ik dat ik hem weer naar de keel vlieg, maar misschien is het toch handig als we nog eens dingen willen terugluisteren. En wat die droom betreft… ik ben te moe om een nieuwe te maken en ik denk niet dat het zou lukken om een droom om ons allebei heen te spinnen als ik eerder slaap dan jij.’ Ergens vond hij dat jammer, dit alles voelde nog steeds als een droom en ergens was hij nog steeds bang dat Jester de volgende ochtend nog steeds niet op hem verliefd bleek. Hij wilde het zo lang mogelijk vasthouden. Maar misschien was het goed, even alleen te zijn en zichzelf toe te staan om zich kut te voelen over wat Nish had gedaan. Met iemand anders erbij was hij alleen maar geneigd om het weg te duwen en uiteindelijk wist hij uit ervaring dat het dan alleen maar tien keer zo hard terugkwam.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Over hoe het feest was en waarom hij alleen buiten stond. Niet bijzonders." Hij keek even naar zijn vriendje naast hem. "Waarschijnlijk was ik gewoon een manier voor hem om in de menigte op te gaan. Waarschijnlijk weet hij niet eens wie ik ben."


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    'Je had natuurlijk je pak aan,' knikte Adam opgelucht. 'Dan heeft ie je vast niet herkend, nee.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fire


    Na ruim een uur zoeken had Fire alle plekken gehad waar hij aan kon denken. Hij was ook al naar zijn eigen campus gegaan, zeker omdat het feest inmiddels afgelopen was. Hij had gevraagd of Emil een oogje in het zeil wilde houden en het hem wilde laten weten als Fox zich daar liet zien. Tot dusver had hij nog niets gehoord.
          Met een machteloos gevoel liet hij zich op een bankje zakken. Het was al een lange tijd dat Fersephone en hij tegen elkaar gesproken hadden en hij wist niet of hij het vervelend of fijn vond dat ze nog steeds bij hem was. De woede was inmiddels een beetje weggezakt; de bezorgdheid was sterker. Hij geloofde niet dat Fox vanavond hun campus nog zou aanvallen. Maar waar was de jongen wel? Had hij zich als een dier vermomd om gewoon alleen te kunnen zijn of had Zebediah hem meegenomen? Kon hij dat zomaar? Hij had geen flauw idee hoe Zebediah hier überhaupt kon komen. Was er een leraar die hem binnen had gelaten? Hij kon wel raden wat hij hier was komen doen; Romeo vinden.
          En toch – toch vond hij het extra zorgelijk dat hij wél met Fox had gepraat en dat zijn vriend nu verdwenen was. Opnieuw haalde hij zijn iNet uit zijn broekzak. Hij had Fox al een paar keer geprobeerd te bellen. Nu typte hij een berichtje: Zelfs als je niet gevonden wil worden – wil je alsjeblieft laten weten of je in orde bent? Hij drukte op verzenden en haalde gefrustreerd een hand door zijn haren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Onyx leek het te menen om niet naar Fayr te willen (wanneer wilde hij dat wel) en Jester besloot er voor een keer niet tegenin te gaan. Morgen deed hij het zelf wel ofzo. Ook voor kleine dingen kon je best om hulp vragen en Onyx hoefde heus niet 24/7 te bewijzen dat hij wel tegen een stootje kon. Dat wist Jester allang.
          'Is goed,' knikte hij. 'Ben je er op die manier toch nog een soort van bij.' Jammer dat de droom niet ging lukken, maar hij begreep best dat Onyx ontzettend moe was. Misschien dat hij nog iets anders kon doen om hem morgenochtend nog een beetje op te vrolijken. Hij trok zijn vriend nog eens in een stevige knuffel.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fersephone


    Ze ging rustig naast Fire zitten. Ze kon vooral aan de kou om haar heen voelen dat Fire zijn woede weer wat gedaald was. Ze had afgelopen uur nauwelijks een woord met hem gewisseld. Meer dan nee, hier niet of een hoofdschuddend was het niet geweest. Ze was in ieder geval blij dat hij was gaan zitten, dat het razen nu voorbij was en dat er een beetje rust kwam. Het was nog even stil tussen hen. Fersephone had verwacht dat de jongen vanzelf wel zijn mond open zou doen, zo werkte het altijd met Dezi, maar het bleef angstvallig stil.
          "Wil je er wat over kwijt?" vroeg ze aarzelend aan de jongen naast haar. Ze was niet goed in dit, ze wist niet goed waar te beginnen. Maar ze wilde haar vriend ook niet zo achterlaten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr



    Zebediah was hier geweest? Er trok een rilling langs haar rug en Fayr was maar wat blij dat ze nu gewoon veilig op de campus was. Op het feest had ze niet zo opgelet, maar ze kon zich niet herinneren dat ze hem gezien had, gelukkig. Waarom was hij hier? Omdat- Omdat Romeo zomaar verdwenen was? Wilde hij zijn oude vriend terug halen? Fayr beet op haar lip en betrapte zichzelf erop te hopen dat waar Jester Romeo dan ook verstopt had, dat hij daar voor de rest van zijn leven zou blijven rotten.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin


    Hij glimlachte even naar Adam. De anderen hadden hem gelukkig niet gezien, wat ergens wel een opluchting was. Er was nog een kleine tijd dat ze over Zebediah praatte, maar uiteindelijk ging het gesprek al over andere dingen. Over hoe het feest was geweest, over de tweede opdracht die ze vanavond te horen hadden gekregen. Na ongeveer drie kwartier begon Merrin toch echt te gapen. Hij was allang over zijn bedtijd heen, maar nu hij zo rustig op de bank zat, kon hij merken dat de slaap hem inhaalde. "Zullen wij naar boven gaan?" vroeg Merrin zachtjes aan Adam. "Mijn ogen vallen zowat dicht."


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Onyx glimlachte kleintjes naar zijn vriend toen ze elkaar weer loslieten, al zat er nog steeds een rotsblok in zijn maag en voelde hij zich misselijk. Als hij heel eerlijk was wilde hij Jester helemaal niet de kamer uit laten gaan, maar samen onder de dekens kruipen en hem vasthouden tot hij in slaap viel. Natuurlijk begreep hij best dat dat nu niet kon. Nu ze de kans hadden, moesten ze zoveel mogelijk informatie uit Nish zien te halen voordat Zebediah ervoor zorgde dat zijn handlanger zweeg. Daarnaast zat Fox er natuurlijk ook doorheen en die was de afgelopen dagen zo ongeveer net zo labiel geweest als hij. Hij hoopte maar dat Jes nog wat slaap kreeg, want morgen werd ook een pittige dag. ‘Denk ook een beetje om jezelf,’ zei Onyx. ‘En blijf niet de hele nacht op om wie dan ook allemaal te helpen. Jij hebt jezelf ook al tot het uiterste gedreven vandaag en morgen moeten we die shit met Maxwell uitzoeken.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    Adam knikte en kwam overeind. Even kneep hij zijn ogen dicht doordat al zijn spieren zich leken aan te spannen. ‘Ik neem eerst nog even een warme douche,’ zei hij toen ze de anderen gedacht hadden gezegd en naar de trap liepen. ‘Het voelt nog steeds alsof er een bulldozer over me heen is gereden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Ik ben veel te geweldig om in m'n eentje slaap nodig te hebben,' bezwoer Jester met een niet-heel-uitgestreken gezicht. 'Met jou erbij is het veel leuker, anders hoeft slaap niet. Behalve in de ochtend. Dan zijn slaap en ik besties.' Hij trok een mondhoek op. 'M'n bed ligt altijd lekkerder rond een uur of acht 's ochtends, echt hoor. Alleen zo jammer dat dan de dag meestal begint.'

    [ bericht aangepast op 24 dec 2020 - 11:24 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin


    "Snap ik," zei hij met een kleine glimlach. Hij drukte even een korte kus op Adam zijn wang en opende toen hun slaapkamer voor hen. Alleen al het aangezicht van zijn bed liet Merrin ernaar verlangen. Het was een heftige avond geweest, met niet alleen Maxwell maar ook nog eens Zebediah die hij had gesproken. Merrin liet zich uitgeput op bed vallen. Hij kleedde zich zo wel om, dat deed hij echt wel.
          Maar voor hij ook maar de kans kreeg, was hij de grens met dromenland al over gewandeld.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2020 - 11:53 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    ‘Al die uitvluchten maken je in ieder geval niet minder vermoeiend voor de rest van de wereld. Zeg nu maar gewoon braaf: ja Onyx, ik zal je goede raad ondanks mijn eeuwige koppigheid eens opvolgen. Anders zet ik over twee uur een wekker en kom ik je zelf in slaap toveren.’


    Every villain is a hero in his own mind.