• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    Merrin 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 19 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 20 Repareren Navkar ProngsPotter
    Nenya Agami15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 20 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    Fire Vuur
    Fox In dieren veranderen.
    Astreal Astral projection.
    Tony Onzichtbaar in het donker.
    Emil Dupliceren
    Onna Ondoordringbare huid
    Vera Vliegen
    Serena Stembeheersing
    Heidi Groene vingers.
    8226 Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    Vision Met zintuigen spelen
    Dalit Immuniteit voor gaven
    Rai Electriciteit
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    Kijo Veranderen in een Oni.
    Stella Licht ombuigen.
    Vera Leugendetector.
    Helene Genezing.
    Cherry Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    Romeo Emoties manipuleren
    Damon Dementor
    Peter Spiderman
    Azrael Krachten afnemen en aanvullen
    Darian Objecten materaliseren
    Maaya Hallucinates.
    Melissa Fauna manipulatie.
    Alice Spiegelloper
    Medusa Verstenen onder haar blik
    Naamloos Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces Tijd bevriezen voor 10 sec
    Nish Aanwezigheid verbergen
    Goliath Ant-Man
    Klaus Necromancer
    8167 [Onbekend]
    Evelin Reizen tussen werelden/dimensies
    8034 Gevarensonar
    Nemesis Vloeistoffen sturen
    Maevis [Onbekend]
    Sarah Binding

    • Buiten de school •
    Nathaniël Broer van Gabriël (Yrla)
    Rory Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    Adrasteia Vampier - overname gaves door bloed
    Casey Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna



    Een lichte blos kwam op haar wangen terecht. Ze keek even vluchtig naar Fayr. Het was niet dat ze het geheim wilde houden voor Fayr, maar het voelde toch een beetje ongemakkelijk over Darian te praten waar Fayr bij was. Fayr had duidelijk laten merken dat ze geen enkele Rhino meer zou vertrouwen, na Romeo. Ergens begreep Vienna het ook wel, Thor was ook geen goed persoon geweest. Maar Darian was echt anders, Vienna wist alleen niet hoe ze dat aan haar beste vriendin kon laten zien.
          Misschien kon ze het beter maar gewoon vertellen. Het was beter er gewoon open over te zijn, dan het te verzwijgen tegenover haar beste vriendin. Ze wilde niet oneerlijk zijn tegenover Fayr en Fayr wist al dat ze gisteravond met Darian was geweest, dat had ze een tijdje terug al verteld. "Ik heb hem gisteravond weer gezien," zei ze met een klein glimlachje. "We hebben gezellig samen gegeten en een film gekeken." Ze kreeg meteen een glimlach op haar gezicht, toen ze dacht aan de leuke avond ervoor. "En?" Vienna keek even geïrriteerd naar Fersephone naast haar, die terug grijnsde. "Wat?! Wat jij kan kan ik ook!" Vienna lachte zachtjes en schudde haar hoofd. "Hij was geweldig," zei ze dromerig.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2021 - 17:02 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone


    "Ik moet hem sowieso nog een keer uithoren," zei Fersephone, terwijl ze een mondhoek optrok. Ze keek even zijdeling naar Vienna en besloot haar een beetje te plagen. "Denk je dat hij bij een bedreiging dat ik zijn vingers breek al toegeeft dat hij slechte intenties heeft of zal ik er een paar moeten breken?" Fersephone zette haar hand onder haar kin en deed net alsof ze daar serieus over na dacht. Ze was nog niet helemaal in met het idee dat Vienna met de jongen datete, maar goed. Ze wilde ook niet te beschermend overkomen en Vienna leek er goed over nagedacht te hebben. Ze liep in ieder geval niet als een kip zonder kop achter deze jongen aan, wat ze bij Thor wel had gedaan. Al moest ze eerlijk bekennen dat het feit dat Fire en Darian vrienden waren haar wel hielp om een beetje vertrouwen in de situatie te scheppen.
          "Phone!" Het blonde meisje grinnikte. Precies de reactie die ze had willen hebben. "Dat kun je niet maken! Hij.." Vienna zweeg, toen Fersephone met een glimlach naar haar keek. Ze leek ook opeens door te hebben dat Fersephone het niet zo bedoelde. En dus stak ze arrogant haar neus in de lucht en beantwoordde de vraag met enige luchtigheid. "Ik denk dat je met meer op de proppen moet komen. Hij is heus wel wat gewend in dat house daar." Fersephone grijnsde. "Goed om te weten."

    [ bericht aangepast op 12 feb 2021 - 17:10 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna



    Vienna was lichtelijk onzeker door Fersephone haar laatste grijns. Ze had wel door dat Fersephone haar lichtelijk zat te plagen, al was ze ergens bang dat Fersephone het toch zou doen. Heel even keek Vienna over haar schouder terug naar Fayr, die niet heel veel meer zei, maar van haar beste vriendin zou ze nu geen steun krijgen in deze situatie. En voor een moment voelde Vienna zich heel erg alleen. Er was een soort sombere gloed over de leuke avond van ervoor komen hangen en Vienna voelde de teleurstelling al omhoog komen. Wat als Fayr Darian nooit zou accepteren? Ondanks dat de jongen haar misschien wel gelukkig kon maken? Kon ze dat wel maken?
          "Ik ben in ieder geval blij dat je smaak erop vooruit gegaan is, Vie. Nog zo'n opgeblazen kwal had ik niet aangekund." Onzeker keek Vienna even naar Fersephone naast haar, die net haar eten opvroeg bij Yara. Haar blik was onveranderd, maar niet koud. "Maar als hij je pijn doet, zal ik meer breken dan een paar vingers. Dat mag je hem best vertellen." Op het moment dat Vienna haar ogen met die van het blonde meisje kruisden, begreep ze het. Fersephone was op haar hoede na wat er gebeurd was met Romeo en Thor, maar ze zag aan haar blik dat ze in ieder geval probeerde Vienna te vertrouwen en haar een kans gaf. Misschien was ze toch niet helemaal alleen in dit. "Dank je," fluisterde ze het meisje zachtjes toe. Ze kreeg een glimlach terug, voor ze terugliepen naar de tafel. Vienna keek even naar Fayr, glimlachte even kort naar haar. Misschien kon ze het onderwerp maar beter snel veranderen.
          Vienna zette haar dienblad neer op tafel en keek Fersephone grijnzend aan. "Trouwens, je kan nu wel proberen mij uit te horen. Maar dat wil niet zeggen dat ik al klaar met je was." Ze grijnsde breed naar Fersephone, die haar probeerde te negeren. "Wat dacht je? Na zo'n goede zoen ga we maar meteen door naar honk 4?" Ze hoorde hoe Fersephone zich verslikte in haar Yoghurt naast zich, het meisje begon akelig te hoesten. "Nee, natuurlijk niet!" antwoordde ze benauwd terug. Vienna moest grinniken om Phone haar uitvlucht. "Oh nee? Waarom kwam anders Fire vanmorgen uit je kamer dan?" vroeg ze zwoel

    [ bericht aangepast op 12 feb 2021 - 17:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox’ hoofd schoot met een rukje omhoog toen hij Vienna’s opmerking hoorde. ‘Wát? Fire heeft bij je geslapen?’ Hij floot. ‘Het was vannacht dan wel raak bij de Panthers zeg. Ik ben benieuwd wanneer het mijn lucky day is.’ Hij grijnsde breed. Het zou een lange ochtend voor Fire gaan worden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fersephone


    De grijns op het gezicht van de jongen vertrouwde Fersephone voor geen ene meter. Gelukkig veranderde Vienna van onderwerp. "Hoe bedoel je dat het wel raak was bij de Panthers?" vroeg ze achterdochtig. Fersephone rolde met haar ogen. Dat was Vienna nog niet helemaal verleerd, op zoek te zijn naar de laatste roddels. In de tussentijd viste Fersephone haar iNet uit haar broekzak, die ze in haar voornemen hem vanaf nu toch bij zich te hebben maar bij zich gestoken had. Ze stuurde onder de tafel een berichtje naar Fire.

    Bereid je maar vast voor. Vienna heeft haar mond voorbij gepraat. Drie maal raden wie er tegenover ons zat. Succes straks.

    Ze aarzelde of ze een smiley erbij zou zetten. Maar sprak zichzelf direct tegen. Die idiote dingen gebruikte ze nooit. Dus dat ging ze nu ook niet ineens voor Fire doen. Ze had hem een heads-up gegeven, dat was al genoeg toch?


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox trok met zijn meest geheimzinnige blik een mondhoek op. ‘Dat is eigenlijk niet aan mij om te vertellen…’ Al kon hij het toch niet laten om afwachtend naar Jester te kijken. Hij had geen idee of het alweer officieel was, maar hij verwachtte niet dat er nu toch nog iets tussen de twee zou komen. ‘Iemand hier aan tafel is heel romantisch geweest gisteravond.’
          Zijn grijns verbreedde toen hij zag dat Onyx hem een héle snelle donkere blik toewierp en daarna deed alsof zijn ontbijt ontzettend interessant was en het de normaalste zaak van de wereld was dat je daar een rossige gloed van over je wangen kreeg.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Na zijn instemming was het voor een moment angstvallig stil gevallen, alsof ze beiden niet wisten wat ze nu verder moesten zeggen. Yrla was nog ergens steeds teleurgesteld om de avond ervoor, maar aan de andere kant had hij het gezellig gehad met Nish. Dus wie was hij om te gaan zeuren? En Evelin was zelf nu naar hem toegekomen toch? Als ze hem nog ervan wilde overtuigen dat ze wel leuk kon zijn, mocht ze vanavond wel alles uit de kast halen. Plus als het weer teleurstelde, liep hij gewoon weg. En ietwat afleiding kon hij altijd nog gebruiken, zeker na vannacht.
          De stilte werd gelukkig? al snel onderbroken door de mededeling van de school. Yrla had zich met zijn rug tegen de muur aangezet en luisterde geduldig naar wat de school te zeggen had. Het bleek dat er een soort trainingcentrum was gebouwd, waar ze konden leren om met elkaars gave om te gaan. Ze hadden een maand de tijd om elkaar alles aan te leren over de gave van de ander. Daarnaast werd bekend gemaakt dat de partners waarmee ze een soort werkstuk moesten maken online stonden, zodat je je partner op kon zoeken. Voor deze opdracht was je gekoppeld aan iemand van een ander house, waarschijnlijk als een soort ironie om alsnog een soort van de houses samen te laten werken. Eerst nieuwe vrienden maken, met misschien als pech dat ze er aan het einde van het jaar niet meer waren.
          Geroezemoes ging door de zaal, toen de mededeling gedaan was. "Wat zouden we moeten doen met de gave van de ander?" hoorde hij Evelin hardop afvragen. Yrla lachte spottend. "Waarschijnlijk elkaar weer bevechten, net als in de eerste opdracht." Hij zag het absoluut niet zitten om weer te moeten vechten met de anderen, al had hij zich in de arena best staande gehouden. Hij keek even naar Evelin en besloot zijn blik iets te verzachten, aangezien het meisje hem nogal geschrokken aankeek. "Zou er een gave zijn in je afdeling die je graag een keer uit zou willen proberen?" vroeg hij maar als een soort tegenvraag. Evelin keek hem met een kleine glimlach terug aan. "Die van Sarah, denk ik? En jij?"
          Yrla liet even zijn ogen over de tafel gaan, waar hij de rest van de Panthers zag zitten. "Ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn eigen gave, maar anders zou ik die van Fersephone of Vienna wel een keer willen proberen." Ondanks dat Yrla ook best kon praten, leek de gave van Jester hem eigenlijk niets. Net als hij weinig had met de gave van Onyx of Adam. Met Merrins gave zou hij vooral in zichzelf veranderen, waarschijnlijk. Al wist hij dan niet of het mogelijk was om dan ook weer zijn eigen gave te gebruiken. Zou ergens wel ironisch zijn.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Jester kon een grinnik niet meer tegenhouden en besloot dat daden veel meer zeiden dan woorden, dus trok hij Onyx een beetje opzij om een kusje op zijn wang te drukken. Ze hadden immers besloten dat de hele wereld het weten mocht, dus daar hield hij zich dan ook braaf aan, toch? Hij grijnsde richting Fox en gaf Vienna een knipoog.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Haar ogen werden groot als schoteltje. "Wacht! Betekent dat.." Ze keek even heen en weer tussen Onyx en Jester. Ze begreep het niet helemaal, Jester en Onyx hadden elkaar flink zeer gedaan. En de ruzie tussen hen stond haar nog duidelijk voor ogen. Maar blijkbaar hadden ze dingen uitgesproken, want zowel Jester als Onyx leek er erg gelukkig mee. Ergens wilde ze aan hen vragen of dit wel slim was, of ze niet iets ontzettend doms aan het doen waren. Maar wie was zij om daar wat over te zeggen? Ze had nauwelijks contact met de twee en Onyx was wel echt veranderd de afgelopen weken. En dus slikte ze haar commentaar in en glimlachte alleen naar hen beiden. "Wel, ik uhm... ik ben blij voor jullie." Dat was op zich wel netjes om te zeggen toch?


    It's never gonna happen, Guys.

    Evelin


    Ze plukte haar iNet uit haar zak en zocht naar het bericht waar haar match stond. De school had er waarschijnlijk voor gezorgd dat iedereen tijdens deze mededeling ook tegelijk erachter kwam met wie ze mochten. "Oh, ik mag met Fire," zei ze zachtjes. De leider van de Lions. Dat maakte haar wel enigszins nerveus. Ze blikte voor een moment naar de Lions tafel. Evelin kon nog goed herinneren hoe hij de eerste opdracht had gewonnen en de kriebels liepen over haar rug heen.
          Yrla keek op zijn beurt haar even verward aan. "Voor de opdracht," verduidelijkte ze zichzelf. Een spottend lachje kwam bij Yrla uit zijn mond. "Oh, jij liever dan ik." Hij plukte zijn iNet uit zijn broekzak om ook te kijken met wie hij was. Ergens was het wel jammer. Was er eindelijk eens een opdracht die je met een ander house had, zat ze met Fire, een persoon die niet eens dicht in de buurt van Yrla kwam. Het was ergens wel mooi geweest als zij gekoppeld waren. "Bij nader inzien ruil ik met alle liefde met je," hoorde ze hem chagrijnig brommen. Evelin wilde de bijdehante opmerking maken dat ze niet mochten ruilen, maar slikte hem net op tijd in, beseffende dat Yrla vooral niet wilde met de partner die hij had. Op het moment dat hij het bericht op zijn iNet liet zien, begreep ze ook wel waarom. Hij had - nu Romeo weg was- een van de meest vervelende en erge Rhinos gekregen. Evelin beet even op haar onderlip. "Ai, succes met dat."


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          'Hmm, die vreugde komt wel vanuit het diepste van je hart, hoor ik,' plaagde Jester haar met een grijns. Hij nam het haar niet kwalijk dat ze niet acuut net zo vrolijk stond te springen als hijzelf (of zelfs Fox). Alle Panthers hadden gezien hoe Onyx ontploft was door hem, toen op dat feest. Niemand zat op een herhaling daarvan te wachten, dus dat een beetje voorzichtig waren was hartstikke logisch. Vienna wist immers niet hoe goed het echt tussen Onyx en hem zat. Niemand wist dat, behalve misschien Nish.
          Hij kon het gesprek niet echt afmaken vanwege de mededeling die begon en halverwege de toespraak van de docent leunde hij een beetje naar voren om Nenya's blik te vangen. Geluidloos trok hij vragend zijn wenkbrauwen op en knikte richting de pratende docent. Even keek het meisje nogal verward, tot het kwartje leek te vallen en ze knikte. De tweede opdracht proberen te voorspellen. Met alle gruwelijke details die men verwachten kon.
          Zodra de docent klaar was met zijn verhaal, trok Jester zijn iNet uit zijn zak. 'Hee, ik zit met Emil! Dat is effe mazzel. Wie hebben jullie?' Hij keek vragend opzij naar Onyx.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Ze trok haar iNet uit haar zak en zocht naar het bericht met wie ze aan de opdracht moest werken. Zodra ze echter de naam in haar bericht zag staan, daalde haar vrolijke bui meteen met tien graden. Het was alsof er een ijzige wind aan was komen waaien en de temperatuur in de eetzaal meteen onder nul bracht. "Oh men, de school haat me echt," zei ze chagrijnig, terwijl ze gauw het bericht weg klikte voor iemand anders het zag. Of all people van de hele school, zat zij opgescheept met fucking Nish.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Ergens deed het hem wel goed dat Jester meteen aan Fox verteld had hoe de avond was geweest, zelfs al zorgden Fox’ woorden er nu voor dat hij zich ontzettend opgelaten voelde omdat echt niet iedereen hoefde te weten wat een mushhead hij was rondom Jester. De kus op zijn wang liet echter duidelijk merken dat Jester daar nul problemen mee had en toen hij zijn vriend even aankeek, vond hij het al een stuk minder erg. Niettemin was hij opgelucht toen er een mededeling werd gedaan en ze instructies kregen over de tweede opdracht en een samenwerkingsopdracht. Al snel zat iedereen met zijn neus op zijn iNet en opende ook Onyx het berichtje dat hij gekregen had.
          Sarah.
          Fucking Sarah.
          Want Jes en hij waren al bijna een uur samen – dus er konden wel weer wat hete kolen op hun relatie gegooid worden.
          ‘Degene die nog een kuil tegoed had,’ mompelde Onyx. ‘Voor de zekerheid.’
          Jesters ex was wel de laatste waarmee hij een of ander lame werkstuk wilde maken.
          Straks stelde ze Jes nog voor als onderwerp. Het enige wat ze met elkaar gemeen hadden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fersephone


    Ze viste haar iNet ook uit haar broekzak weer, nu iedereen toch nieuwsgierig aan het kijken was. Ze moest even grinniken om Vienna haar uitlaat en keek vol verbazing naar haar eigen partner. "Zal ik je dan nog maar eens even extra jaloers maken," zei ze met een grijns. Ze liet aan Vienna zien met wie zij gekoppeld was, wat haar direct een boze blik opleverde. Al kon ze ook zien dat Vienna teleurgesteld was. "Kunnen we niet ruilen?" piepte ze.
          Ergens had Fersephone wel medelijden. Blijkbaar was degene met wie Vienna moest werken echt zo erg. Waarschijnlijk een andere Rhino. "Het mag niet, sorry."


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Wie heb jij?" vroeg hij nieuwsgierig aan Adam die naast hem zat. Zelfs had hij iemand die "Cherry" heette, maar hij wist absoluut niet wie het was. Merrin keek even de tafel rond. "Weet iemand wie ene Cherry is? Zij is mijn partner blijkbaar."


    It's never gonna happen, Guys.