• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    ‘Oh, Cherry ken ik wel!’ antwoordde Fox. ‘Hele lieve meid. Ze zit bij de Elephants – die met het witblonde haar. Ze heeft alleen geheugenproblemen, dus op random momenten weet ze niet meer wie je bent of wat ze een dag eerder gedaan heeft.’
          Dat kon toch best lastig zijn, bij zo’n opdracht.
          Nieuwsgierig zocht hij zijn eigen partner op. Hopelijk was het een leuk iemand…
          ‘Azrael.’
          Zijn blik gleed naar de tafel van de Rhino’s. Nou ja – als hij dan toch met een van die klootzakken zat opgescheept, dan maar meteen de knapste. Daar kwam bij dat hij voor Zebediah in de plaats was gekomen en hem nooit gekend had, dus wat dat betreft was hij misschien nog het best af.
          Hij keek Adam aan. ‘En jij? Bij wie zit jij?’
          ‘Klaus. Weet je wie dat is?’
          ‘Een Buffalo.’ Hij wees de jongen aan. ‘Er hangt altijd een beetje een nare vibe om hem heen. Hij kan wat met dooie beesten, geloof ik.’ Er liep een rilling langs zijn rug. Hij had weleens gezien dat de jongen een konijn doodmaakte. Puur uit… fascinatie. Creepy guy. ‘Maar zolang je niet net als ik in dieren kan veranderen zit je denk ik wel goed,’ vervolgde hij met een knipoog, voor Adam zich zorgen zou gaan maken. Hij geloofde nou ook weer niet dat Adam wat van hem te vrezen had.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Haar gave heeft te maken met eten, fysiek volgens mij. Dacht dat ze het uit het niets kon laten laten materialiseren,' voegde Jester nog aan Fox' antwoord toe, en hij glimlachte tevreden dat hij het nog wist. Anders had hij ook nog een notitie met daarin alle gaven waar Onyx en hij van op de hoogte waren, maar hij was eigenlijk vrij zeker dat hij het goed had.
          Hij keek weer opzij naar Onyx. 'Wie haat je met zo'n passie dattie nog een gat in de grond van je tegoed heeft?' vroeg hij met een lachje. Romeo zát immers al in een gat in de grond, Maaya was Onyx positiever overgestemd dan hij, Zebediah kon hij niet getrokken hebben en alle anderen waren momenteel niet zo heel erg. Dus wie kon het dan-- 'Sárah? Je moet met haar de opdracht doen?' vroeg hij verbluft. Voor een paar tellen kon hij nog een enigszins gladgestreken gezicht bewaren, voor hij begon te lachen. 'Nou dat wordt nog wat. Doe haar de lieve groetjes van me.'

    [ bericht aangepast op 12 feb 2021 - 22:00 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    "Ik overleef het wel," zei hij schouderophalend. Hij keek even naar de Panther tafel. "Ik drop even langs de tafel. Zie je vanavond." Hij knikte even als een afscheid naar Evelin en liep toen terug naar de tafel. Hij viel midden in het gesprek en ving nog net wat laatste flarden op van het gesprek. Blijkbaar zat Fox ook aan een van de Rhino's vast. Al was Azrael een stuk minder erg dan zijn vriend Peter. "Je hebt meer geluk dan ik. Ik mag met onze spinnenman," zei hij met een zuur glimlachje.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2021 - 22:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Hij volgde even de hand van Fox en keek naar het meisje wat verderop aan de Elephant tafel zat. Ze zag er wel lieflijk uit. "Vet, ik zal in ieder geval nooit honger krijgen tijdens de opdracht," zei hij met een grijns tegen Jester. Het voelde een beetje onwennig, maar Merrin ging ook weer niet lelijk doen tegen Jester om wat er tussen hen gebeurd was. Ze hadden het uitgesproken, dus nu moest hij gewoon verder.
          Merrin keek naar het meisje verderop. Een geheugenprobleem, huh? Dat kende hij, alleen dan de andere kant op. Hij kon zich juist alles scherp herinneren. Te veel waarschijnlijk. Hij maakte een opmerking naar zichzelf dat hij waarschijnlijk zichzelf een paar keer voor moest stellen en dat hij maar de bewaker van hun opdracht moest zijn, wilde hij niet dat het kwijtraakte of vergeten werd.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Onyx wierp hem een donkere blik toe. ‘Lieve groetjes, my ass. Er is nu wel genoeg gestookt tussen ons. Ze blijft maar lekker uit je buurt vandaan.’ Hij keek naar de tafel van de Buffalo's en zag dat Nish er niet was. Een onbehagelijk gevoel bekroop hem. Hij wilde het alleen niet aan de anderen laten merken en vroeg: ‘Welke is het?’

    [ bericht aangepast op 12 feb 2021 - 22:09 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    Om nou te zeggen dat hij met Yrla te doen had was een groot woord, maar hij kon leukere teamgenoten bedenken. ‘Je bent dan in elk geval een reddende engel voor het vrouwelijk schoon van onze school,’ antwoordde hij – wetend dat Peter nogal losse handjes had.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Hij wilde antwoorden op wat Fox zei, maar bleef bij het eerste woord al hangen. Daar had de jongen op zich een punt. En hij was liever de pineut dan dat hij Vienna achterliet bij dat monster. Over zijn vriendin gesproken, hij keek even naar Vienna, die verderop nogal zuur naar haar telefoon keek. "Met wie mag jij, Vie?" vroeg hij het meisje. Hoewel hij het gewoon vroeg, leverde het hem een boze blik op. "Gaat je niets aan," sneerde ze terug. Yrla stak zijn handen onschuldig in de lucht als teken dat hij niet misdeed. "Ah, kom op, Vie. Het kan nooit erger zijn dan die van mij. Ik heb al een van de ergste." Yrla kreeg echter alleen een boze blik en Vienna deed haar mond echt niet open over wie ze getrokken had. Het maakte Yrla alleen nog maar nieuwsgieriger aan wie ze gekoppeld was.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          'Welke is het?' Jester schudde zijn hoofd. 'Auwtch. Laat haar dat niet horen.' Zachtjes stootte hij Onyx aan om hem te laten weten dat het maar een grapje was. 'Ze zit in het midden, het meisje met die donkere bos krullen en bruine huid. Haar gave is mentaal; ze kan dingen aan elkaar verbinden met sympathie. Zo noemt ze het, althans. Haar gave werkt door een bepaalde focus te gebruiken ofzo, en behalve in frequentie van gebruik heeft ze niet echt limieten.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Darian


    Darian ging ervan uit dat het alleen maar beter voor hem kon uitpakken dat hij eens mocht samenwerken met iemand van een andere afdeling – aka een gewoon mens – in plaats van een andere Rhino. Toch keek hij een paar tellen later met gemengde gevoelens naar de naam. Fersephone. De afgelopen twee feesten was hij een paar keer in de buurt van haar geweest, maar ze had duidelijk wat tegen hem en eigenlijk vond hij haar maar een bitch die niet onderdeed voor de arrogante wijven van zijn eigen afdeling. Maar goed. Ze was een vriendin van Fire én Vienna, dus hij kon moeilijk doen alsof ze niet bestond en moest het maar met haar zien uit te zingen. Wie weet viel het mee.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    Om de een of andere reden had hij geen flauw idee gehad wat voor soort type hij had moeten verwachten, met alleen Ednoces en zichzelf als vergelijkingsmateriaal. Wat hij van het grietje moest denken wist hij dan ook niet, behalve dat zelfs hij kon zien dat ze niet lelijk was. Haar gave daarentegen klonk als de meest nutteloze gave waar hij tot nu toe van had gehoord. Alleen dat had Jesters interesse waarschijnlijk al niet kunnen vasthouden. ‘Ah,’ antwoordde hij uiteindelijk alleen. ‘En is ze een beetje slim?’ Dan kon ze best het werk alleen doen. ‘Niet echt gok ik – aangezien ze jou heeft laten gaan.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Naww,' grinnikte Jester, terwijl hij een arm losjes om Onyx' middel sloeg. 'Lief. Ja, je hebt echt wel wat aan d'r. In theorie zouden jullie het best met elkaar moeten kunnen vinden, zij het dat twee belangrijke factoren in die hypothese er vanuit gaan dat jullie allebei net zo leuk tegen elkaar doen als tegen mij.' Hij grijnsde.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Dan eindigen we straks nog met elkaar in bed. Rare hypotheses heb jij, vriend.’ Hij gaf Jester een duwtje met zijn schouder. ‘En bij een trio mag ze hooguit een striptease geven.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          Jester rolde lachend met zijn ogen. 'Voor trio's moet je bij Yrla wezen, niet bij mij.' Hij stak zijn tong uit.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fayr



          Fayr keek op haar eigen iNet. Vision, stond er. Geen idee wie dat was, al dacht ze wel te weten dat het geen Rhino was. Gelukkig. 'Weet er iemand wie Vision is?' vroeg ze aan de groep. Ze wiebelde even met haar iNet boven de tafel.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Fijne vriend heb ik toch, die me meteen in de armen van iemand anders duwt.' Hij sloeg de laatste slokken sinaasappelsap achterover. 'Het is dat ik daar al een keer een preek over heb gehad, anders was ik gaan vermoeden dat je geld zag in het verhuren van je vriend.'


    Every villain is a hero in his own mind.