• Pure Times Are Over
    Rollentopic            Praattopic 1            Speeltopic


                                                                                                                           





    Groep 1 Gemeenschapsruimte :
    Luca > Martell > Alyssa

    Groep 2 Gemeenschapsruimte :
    Kyle > Jacob

    Groep 2 Gemeenschapsruimte :
    Kali > Florence > Donovan

    Groep 3 Gemeenschapsruimte :
    Lysias > Nesrin

    Groep 4 Gemeenschapsruimte :
    Asteria > Darion > Dinah > Jonah > Ruhn

    Groep 5 Gemeenschapsruimte :
    Fenix > Jeriah > Elijah

    The hallways :
    Evelynn > Elias

    Wandering around schoolgrounds :
    Salhi > Darrian

    On the way to Evicka's office :
    Ramsey > Evicka

    Alleen :
    Lilith, Belial, Donovan, Amarina

    Legenda
    Naam : iemand is aan de beurt
    Naam : iemand is verplaatst, maar nog niet aan de beurt
    Naam : Iemand is weggegaan



    Belangrijke data




    Verjaardagen
    September : 16 (Alyssa),
    Oktober : 1 (Darion / Ziam), 4 (Jonah), 31 (Devrim)
    November : 3 (Salhi)
    December : 18 (Dinah)
    Januari : 1 (Jacob), 19 (Kyle), 31 (Ruhn)
    Februari : 11 (Donovan)
    Maart : 14 (Zuzana), 18 (Luca), 20 (Jeriah & Darrian)
    April : 2 (Ramsey), 14 (Kali), 16 (Evelynn)
    Mei : 10 (Martell)
    Juni : 16 (Isara), 30 (Charlize)
    Juli : 4 (Elijah & Nesrin),
    Augustus : 24 (Elias & Florence), 31 (Laslo)

    Onbekend : Lysias, Evicka, Asteria

    Feestdagen

    31 oktober : Samhain (Ritueel: schrijf een wens op een tak en verbrand die in een groots vuur. Dit feest stamt uit de tijd waarin demonen vooral in het donker actief waren. Het luidt een nieuwe periode in waarin de nacht langer duurt. Over het algemeen wordt dit feest gevierd door de demonen, maar op het Metanoia wordt er van iedereen verwacht dat hij/zij mee participeert. Vaak wordt dit feest gecombineerd de sterfelijke variant: Halloween.)

    24 december : Christmas Eve (Kerstmis wordt groots gevierd op het Metanoia en vooral in het laatste jaar wordt er extra veel aandacht aan besteed in de vorm van een gala.)

    25 & 26 december : Christmas (Het is traditie dat op de ochtend van 25 december de leerlingen de mogelijkheid krijgen hun cadeaus uit te wisselen, eventueel ook aan de docenten. Op de tweede kerstdag doen de docenten dit ook, hoewel dit niet iets officieels is. Er wordt een grootste ontbijt klaargezet, evenals een groot avondmaal)

    30 april : Beltane (Ritueel: de mannen geven een corsage van een bloem naar keuze aan hun speciale persoon. Dit feest is de tegenhanger van Samhain en hiermee wordt gevierd dat het licht langer in stand blijft. Ergens zou je kunnen zeggen dat dit vergelijkbaar is met ‘Valentijnsdag’. Dit wordt meestal gevierd door engelen.)

    Er komen misschien meer feestdagen erbij, maar dit is alvast een voorproefje voor de skips waarmee we nog te maken krijgen, hihi. Hopelijk zit er iets bij wat jullie ook aanspreekt.


    [ bericht aangepast op 6 mei 2021 - 14:37 ]


    I have seen my own sun darkened

    omgggg Ramsey did not back down hahaha ^^ love it!!!!

    Oh my god hahahah ik geniet hier van


    How far is far

    Ik krijg steeds meer medelijden met de docenten xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Enjoy_20 schreef:
    Quick question! Hoort iedereen Nesrin haar woorden? Of zullen alleen de mensen dicht bij haar in de buurt dit horen?


    Ja, ze spreek duidelijk genoeg dat velen haar kunnen verstaan. En het galmt in de hallen, HEHE.

    Maar oké, duidelijk. Ramsey heeft zojuist officieel z'n doodsvonnis getekend XD
    Ik krijg echt medelijden met Ramsey, zeker nu Evicka hem zo gezien heeft, muhhahahaaha. GAME ON!
    Alsin game on vanwege de chars en niet omdat ik Ramsey zelf door elkaar kan rammelen, whahah.


    I have seen my own sun darkened

    Jayus schreef:
    (...)

    Ja, ze spreek duidelijk genoeg dat velen haar kunnen verstaan. En het galmt in de hallen, HEHE.

    Maar oké, duidelijk. Ramsey heeft zojuist officieel z'n doodsvonnis getekend XD
    Ik krijg echt medelijden met Ramsey, zeker nu Evicka hem zo gezien heeft, muhhahahaaha. GAME ON!
    Alsin game on vanwege de chars en niet omdat ik Ramsey zelf door elkaar kan rammelen, whahah.


    Good thing that he's already dead

    & een goede eerste indruk is belangrijk toch

    [ bericht aangepast op 13 april 2021 - 22:08 ]

    WHAHAHAHHAHA! Alright then, tweede doodsvonnis.... sshhhush... Ik heb ook schrijfkriebels whaah,
    This level of drama makes me lose my mind XDD
    <3


    I have seen my own sun darkened

    calice schreef:
    (...)

    Good thing that he's already dead

    & een goede eerste indruk is belangrijk toch


    HAHA.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga ook maar alvast popcorn aanschaffen voor wanneer Ramsey en Luca er achter komen dat ze kamergenoten zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Ik ga ook maar alvast popcorn aanschaffen voor wanneer Ramsey en Luca er achter komen dat ze kamergenoten zijn.

    Zelfde geldt voor Fenix en Nesrin :'D

    [ bericht aangepast op 13 april 2021 - 22:23 ]


    How far is far

    Morrigann schreef:
    Ik ga ook maar alvast popcorn aanschaffen voor wanneer Ramsey en Luca er achter komen dat ze kamergenoten zijn.


    THIS :'D dat word wat


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dool schreef:
    (...)
    Zelfde geldt voor Fenix en Nesrin :'D


    OH LORD. Delen die ook een kamer?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Ik ga ook maar alvast popcorn aanschaffen voor wanneer Ramsey en Luca er achter komen dat ze kamergenoten zijn.


    Ik ben hier mentaal nog niet op voorbereid hahaha

    [ bericht aangepast op 13 april 2021 - 22:27 ]

    Tijd om veel popcorn in te slaan c:


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Morrigann schreef:
    (...)

    OH LORD. Delen die ook een kamer?



    Ik heb echt geen idee wat deze gif is maar volgens mij is het vrij accurate HAHA


    How far is far

    En wij allemaal denken dat vooral Flo en Eve op een kamer drama zou worden. How innocent we were.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered