• Hogwarts • The Final Year


    Hierbij het praattopic! Er is ook een appgroep voor de gezelligheid/lezerscomments/snelle communicatie etc dus PB even je nummer als je daarbij wil. (:



    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Cole • Catan
    • Rafael • Beater • Slughorn
    •
    •
    •
    • Margo • Chaser• Klaar
    • Jordyn • Beater• Peitho
    • Kyra • Chaser/Prefect • Morrigann
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Catan
    • Roman • Keeper/Headboy • Croweater
    • Noah • Trijn
    •
    •
    • Blythe • Chaser• Catan
    • Isabella • Slughorn
    • Jemina • Morrigann
    •
    •
    Slytherin

    • Casper • Croweater
    • Mosh • Seeker • Croweater
    •
    •
    •
    • Prudence • Trijn
    • Lene • Keeper/Prefect • Klaar
    • Daphne • Croweater
    • Zoya • Head girl • Peitho
    •
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Croweater
    • Theo • Chaser • Schumacher
    •
    •
    •
    • Mavis • Beater • Catan
    • Rosalie • Slughorn
    • Tilly • Catan
    • Maddie • Trijn
    • Novalie • Prefect •Peitho

    Andere links:

    Rollenstory
    Spreadsheet overzicht relaties
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 april 2021 - 9:06 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT

    Ikzet wel hier mijn vraag neer, dat is makkelijker dan in de app:

    Hoe staan Margo en Rosalie tegenover elkaar?
    En Margo en Isabella?

    En kunnen Isa en Eileen vriendinnen/Bff's zijn? (:

    [ bericht aangepast op 27 april 2021 - 22:35 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Slughorn schreef:
    MT

    Ikzet wel hier mijn vraag neer, dat is makkelijker dan in de app:

    Hoe staan Margo en Rosalie tegenover elkaar?
    En Margo en Isabella?

    En kunnen Isa en Eileen vriendinnen/Bff's zijn? (:


    Is 't goed als ik er morgen eens naar kijk? Ik ben nu ff heel moe en moet eigenlijk nog wat afwerken dat ik al heel de dag aan het uitstellen ben, hahaha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn topics!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Klaar schreef:
    (...)

    Is 't goed als ik er morgen eens naar kijk? Ik ben nu ff heel moe en moet eigenlijk nog wat afwerken dat ik al heel de dag aan het uitstellen ben, hahaha.


    Oh sure, het heeft geen haast


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik kan op zich nog wel een paar relatiesdingetjes gebruiken, al is het ook geen ramp als het niet lukt, dan gebruik ik wanneer het toch belangrijk is gewoon een soort bijpersonage door wiens ogen ik (voorlopig) niet schrijf. We hebben op dit moment acht jongens (waarvan ik zelf al de helft schrijf :’)) en veertien dames, dus wie weet krijgt iemand nog inspiratie voor een guy. Bij de dingen waar ik om jongens vraag vond ik op het eerste gezicht nog niet echt geschikte types tussen de personages zitten, but who knows. ;p

    Ramon
    • Een female best friend. Qua type heb ik niet echt een voorkeur, als diegene ook maar wel serieus kan zijn en niet compleet in de clinch ligt met Nomad, Mavis of Lee.

    Casper
    • Iemand met wie hij bevriend dreigde te raken, maar die hij van zich af duwde toen hij zich daar ongemakkelijk bij voelde.
    • Iemand die tijdens de zomervakantie ook niet naar huis kan en waardoor ze een beetje samen rondhangen om niet helemaal lonely te zijn.
    • Een mannelijke aartsvijand – die tevens de broer van Rosalie zou kunnen zijn (die twee jaar door Casper aan het revalideren was).
    • Iemand die ook Verzorging van Fabeldieren heeft en met wie hij straks samen een project kan gaan doen.

    Lee
    • Een male best friend.
    • Een ex die hem vooral gebruikte om zijn eigen geaardheid uit te pluizen en vreemdging met Daphne.
    • Een ex van een paar jaar geleden, waar Daphne ook een huge crush op heeft.


    Daphne
    • Een voormalige beste vriendin die haar min of meer heeft laten vallen toen ze zich steeds kutter begon te gedragen.
    • Iemand op wie ze jarenlang een enorme crush heeft, maar die haar herhaaldelijk heeft afgewezen en wel een relatie met Lee heeft gehad, een paar jaar terug. Uit jaloezie zal ze elke relatie proberen te dwarsbomen.


    Mosh
    • Iemand die hij in bed heeft gekregen door te doen alsof het meer dan een one night stand zou zijn, maar die hij vervolgens dumpte (kunnen er meer zijn) en misschien heartbroken achterliet.
    • Een goede vriend(in) die hij erg waardeert, maar die echt niet door een deur kan met Daphne en Prudence waardoor dat geregeld ruzies oplevert.
    • Meiden met wie hij gezoend heeft/meer en die hij van zijn lijstje kan afstrepen.
    • Mensen die hij in zijn eerste jaren flink gepest heeft en waarvan hij de impact allang is vergeten, met andersom niet.

    Volgens mij heeft iedereen mijn nummer, dus als je ideeën hebt die hierbij aansluiten en nog wat meer bespreking nodig hebben dan bespreek ik dat het liefst daar, dat is het makkelijkst terugzoeken.^^

    [ bericht aangepast op 30 april 2021 - 16:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT.

    Edit: Ik ben straks van 12.00 tot 19.00 ongeveer naar school (reizen + lessen) & heb zo een overleg met mijn projectgroep, maar ik ga mijn best doen om tussendoor te werken aan Theo, zodat ik hem vanavond af heb! c:

    [ bericht aangepast op 28 april 2021 - 9:58 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Hello! Ik heb mijn drie dames geplaatst, maar er wordt nog gesleuteld aan hun achtergrond. Zouden Novalie en Zoya een prefect kunnen zijn? Met Zoya eventueel als Head Girl? ^^
    Als ik daarvoor te laat ben, sorry, dan heb ik dat over het hoofd gelezen hehe


    I have seen my own sun darkened

    Schumacher schreef:
    MT.

    Edit: Ik ben straks van 12.00 tot 19.00 ongeveer naar school (reizen + lessen) & heb zo een overleg met mijn projectgroep, maar ik ga mijn best doen om tussendoor te werken aan Theo, zodat ik hem vanavond af heb! c:


    Doe rustig aan, hoor! We beginnen niet voor het weekend (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

                      Z o y a
    ─ Ex / old fling / flirt
    ─ Slachtoffers voor blackmail
    ─ Oude vriendschap die ze beëindigt heeft omdat de persoon te dichtbij kwam
    ─ Partner in crime (Haar rol is die van een lichtelijk sadistische rechterhand, doing the dirty work)


                      J o r d y n
    ─ Pleegbroer / zus
    ─ Friends
    ─ Flings (female & male)
    ─ Iemand die haar bijles geeft (elk vak is optioneel)
    ─ Sportbuddy

                      N o v a l i e
    ─ Frequente bezoekers van haar theewinkel
    ─ Iemand die ze bijles geeft in Herbology
    ─ Old crush (van haar kant of van de ander zn kant)
    ─ Relatie? (male) (optioneel)



    Als jullie zelf nog een idee hebben, staat mijn PB open. ^^
    @Croweater & Morrigann & Klaar, houden we de oude afgesproken relaties aan? Zoveel als dat mogelijk is, zeg maar XD

    [ bericht aangepast op 28 april 2021 - 10:00 ]


    I have seen my own sun darkened

    Croweater schreef:
    Ik kan op zich nog wel een paar relatiesdingetjes gebruiken, al is het ook geen ramp als het niet lukt, dan gebruik ik wanneer het toch belangrijk is gewoon een soort bijpersonage door wiens ogen ik (voorlopig) niet schrijf. We hebben op dit moment acht jongens (waarvan ik zelf al de helft schrijf :’)) en veertien dames, dus wie weet krijgt iemand nog inspiratie voor een guy. Bij de dingen waar ik om jongens vraag vond ik op het eerste gezicht nog niet echt geschikte types tussen de personages zitten, but who knows. ;p

    Ramon
    • Een female best friend. Qua type heb ik niet echt een voorkeur, als diegene ook maar wel serieus kan zijn en niet compleet in de clinch ligt met Nomad, Mavis of Lee.

    Casper
    • Iemand met wie hij bevriend dreigde te raken, maar die hij van zich af duwde toen hij zich daar ongemakkelijk bij voelde.
    • Iemand die tijdens de zomervakantie ook niet naar huis kan en waardoor ze een beetje samen rondhangen om niet helemaal lonely te zijn.
    • Een mannelijke aartsvijand – die tevens de broer van Rosalie zou kunnen zijn (die twee jaar door Casper aan het revalideren was).
    • Iemand die ook Verzorging van Fabeldieren heeft en met wie hij straks samen een project kan gaan doen.

    Lee
    • Een male best friend. <-- Cole?
    • Een ex die hem vooral gebruikte om zijn eigen geaardheid uit te pluizen en vreemdging met Daphne.
    • Een ex van een paar jaar geleden, waar Daphne ook een huge crush op heeft.

    Daphne
    • Een voormalige beste vriendin die haar min of meer heeft laten vallen toen ze zich steeds kutter begon te gedragen.
    • Iemand op wie ze jarenlang een enorme crush heeft, maar die haar herhaaldelijk heeft afgewezen en wel een relatie met Lee heeft gehad, een paar jaar terug. Uit jaloezie zal ze elke relatie proberen te dwarsbomen.

    Mosh
    • Iemand die hij in bed heeft gekregen door te doen alsof het meer dan een one night stand zou zijn, maar die hij vervolgens dumpte (kunnen er meer zijn) en misschien heartbroken achterliet.
    • Een goede vriend(in) die hij erg waardeert, maar die echt niet door een deur kan met Daphne en Prudence waardoor dat geregeld ruzies oplevert.
    • Meiden met wie hij gezoend heeft/meer en die hij van zijn lijstje kan afstrepen.
    • Mensen die hij in zijn eerste jaren flink gepest heeft en waarvan hij de impact allang is vergeten, met andersom niet. Tilly?

    Volgens mij heeft iedereen mijn nummer, dus als je ideeën hebt die hierbij aansluiten en nog wat meer bespreking nodig hebben dan bespreek ik dat het liefst daar, dat is het makkelijkst terugzoeken.^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Croweater schreef:
    Ik kan op zich nog wel een paar relatiesdingetjes gebruiken, al is het ook geen ramp als het niet lukt, dan gebruik ik wanneer het toch belangrijk is gewoon een soort bijpersonage door wiens ogen ik (voorlopig) niet schrijf. We hebben op dit moment acht jongens (waarvan ik zelf al de helft schrijf :’)) en veertien dames, dus wie weet krijgt iemand nog inspiratie voor een guy. Bij de dingen waar ik om jongens vraag vond ik op het eerste gezicht nog niet echt geschikte types tussen de personages zitten, but who knows. ;p

    Ramon
    • Een female best friend. Qua type heb ik niet echt een voorkeur, als diegene ook maar wel serieus kan zijn en niet compleet in de clinch ligt met Nomad, Mavis of Lee. > Novalie? Tenzij je hun oude relatie aanhoudt? XD

    Casper
    • Iemand met wie hij bevriend dreigde te raken, maar die hij van zich af duwde toen hij zich daar ongemakkelijk bij voelde.
    • Iemand die tijdens de zomervakantie ook niet naar huis kan en waardoor ze een beetje samen rondhangen om niet helemaal lonely te zijn.
    • Een mannelijke aartsvijand – die tevens de broer van Rosalie zou kunnen zijn (die twee jaar door Casper aan het revalideren was).
    •      Iemand die ook Verzorging van Fabeldieren heeft en met wie hij straks samen een project kan gaan doen. > Novalie
    •      Iemand met wie hij samen huiswerk maakt, die veelal elkaar opzoeken wegens de rust. > Zoya
    •      Iemand die hij bijles in Toverdranken geeft. > Jordyn

    Lee
    • Een male best friend.
    • Een ex die hem vooral gebruikte om zijn eigen geaardheid uit te pluizen en vreemdging met Daphne.
    • Een ex van een paar jaar geleden, waar Daphne ook een huge crush op heeft.
    •      Goede vriendin waarbij hij veelal in de vakanties kwam. > Novalie
    •      Prankbuddies? Prankwar? > Jordyn


    Daphne
    •      Een voormalige beste vriendin die haar min of meer heeft laten vallen toen ze zich steeds kutter begon te gedragen. > Jordyn
    • Iemand op wie ze jarenlang een enorme crush heeft, maar die haar herhaaldelijk heeft afgewezen en wel een relatie met Lee heeft gehad, een paar jaar terug. Uit jaloezie zal ze elke relatie proberen te dwarsbomen.
    •      Een prefect die herhaaldelijk punten aftrekt wegens het geven van een grote mond. > Zoya

    Mosh
    • Iemand die hij in bed heeft gekregen door te doen alsof het meer dan een one night stand zou zijn, maar die hij vervolgens dumpte (kunnen er meer zijn) en misschien heartbroken achterliet.
    •      Een goede vriend(in) die hij erg waardeert, maar die echt niet door een deur kan met Daphne en Prudence waardoor dat geregeld ruzies oplevert. > Jordyn
    • Meiden met wie hij gezoend heeft/meer en die hij van zijn lijstje kan afstrepen.
    •      Mensen die hij in zijn eerste jaren flink gepest heeft en waarvan hij de impact allang is vergeten, met andersom niet. > Novalie

    Volgens mij heeft iedereen mijn nummer, dus als je ideeën hebt die hierbij aansluiten en nog wat meer bespreking nodig hebben dan bespreek ik dat het liefst daar, dat is het makkelijkst terugzoeken.^^


    I have seen my own sun darkened

    Kan Kyra Chaser zijn in het Gryff team ^^?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Behouden we de al vastgelegde relaties uit de andere RPG, trouwens? Of beginnen we hier opnieuw?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kyra
    – Mensen die haar bijles geven
    – Best friend (m/f)
    – Enemies
    – Iemand waar ze niet meer naast mag zitten in de les van de professoren (omdat het dan een complete chaos wordt)
    – Party buddy
    – Sportsbuddy
    – Flings (f/m)

    Jem
    – Mensen die ze bijles geeft
    – Best friend (m)
    – Iemand die haar er aan herinnert dat ze soms echt slaap en eten nodig heeft en dat ze niet alleen op koffie kan leven
    – Purebloods – liefst waarvan de familie Voldie aanhangers zijn – waar ze in de zomer van haar ouders geforceerd tijd mee moest spenderen

    [ bericht aangepast op 28 april 2021 - 14:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered