• Hogwarts • The Final Year


    Hierbij het praattopic! Er is ook een appgroep voor de gezelligheid/lezerscomments/snelle communicatie etc dus PB even je nummer als je daarbij wil. (:



    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Cole • Catan
    • Rafael • Beater • Slughorn
    •
    •
    •
    • Margo • Chaser• Klaar
    • Jordyn • Beater• Peitho
    • Kyra • Chaser/Prefect • Morrigann
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Catan
    • Roman • Keeper/Headboy • Croweater
    • Noah • Trijn
    •
    •
    • Blythe • Chaser• Catan
    • Isabella • Slughorn
    • Jemina • Morrigann
    •
    •
    Slytherin

    • Casper • Croweater
    • Mosh • Seeker • Croweater
    •
    •
    •
    • Prudence • Trijn
    • Lene • Keeper/Prefect • Klaar
    • Daphne • Croweater
    • Zoya • Head girl • Peitho
    •
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Croweater
    • Theo • Chaser • Schumacher
    •
    •
    •
    • Mavis • Beater • Catan
    • Rosalie • Slughorn
    • Tilly • Catan
    • Maddie • Trijn
    • Novalie • Prefect •Peitho

    Andere links:

    Rollenstory
    Spreadsheet overzicht relaties
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 april 2021 - 9:06 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    (...)

    Ik zou haar gewoon naar iemand toe schrijven. Dat doe ik tenminste altijd. :'D


    Jaa j'sais pas, ik vind dat altijd vervelend om te doen hahaha, stel dat iemand écht geen zin heeft om tegen mijn karakter te schrijven. (Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het vervelend vind als jij dat doet, tbh, persoonlijk heb ik er weinig problemen mee, 'k ben gewoon meestal wat terughoudend zelf haha.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Jaa j'sais pas, ik vind dat altijd vervelend om te doen hahaha, stel dat iemand écht geen zin heeft om tegen mijn karakter te schrijven. (Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het vervelend vind als jij dat doet, tbh, persoonlijk heb ik er weinig problemen mee, 'k ben gewoon meestal wat terughoudend zelf haha.)


    Tja, in het echte leven moet je ook weleens met mensen praten waar je geen zin in hebt. :')
    Nou ja, je moet het zelf weten, maar ik merk dat het soms wel ophoudt en je soms een beetje spontaniteit kwijtraakt dan wanneer je gewoon inhaakt in het verhaal. Ik zou zelf gewoon kijken hoe jij je personage kunt laten inhaken op stukken die nu geschreven zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klaar schreef:
    (...)

    Jaa j'sais pas, ik vind dat altijd vervelend om te doen hahaha, stel dat iemand écht geen zin heeft om tegen mijn karakter te schrijven. (Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het vervelend vind als jij dat doet, tbh, persoonlijk heb ik er weinig problemen mee, 'k ben gewoon meestal wat terughoudend zelf haha.)


    Oooh ik vind het juist vet leuk, dan gebeuren er tenminste dingen die je niet helemaal van tevoren voorzien had hihi! Dat maakt (in mijn ogen) zo'n verhaal juist zo leuk ^^


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Croweater schreef:
    (...)

    Tja, in het echte leven moet je ook weleens met mensen praten waar je geen zin in hebt. :')
    Nou ja, je moet het zelf weten, maar ik merk dat het soms wel ophoudt en je soms een beetje spontaniteit kwijtraakt dan wanneer je gewoon inhaakt in het verhaal. Ik zou zelf gewoon kijken hoe jij je personage kunt laten inhaken op stukken die nu geschreven zijn.


    Ja, da's ook waar haha. Ik ga vanavond eens kijken hoe ik d'r kan inschrijven.
    (btw, ik had je eerdere bericht gemist, maar ik had Eileen dus grotendeels als prefect aangeboden omdat ik dacht dat er nog geen uit Zwadderich was, dus op zich hoeft ze geen prefect te zijn, aangezien we Zoya al hebben. (: )


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zojuist Lane geplaatst en die zoekt uiteraard nog vriendjes en vriendinnetjes. :Y)


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •

    Isolophilia schreef:
    Zojuist Lane geplaatst en die zoekt uiteraard nog vriendjes en vriendinnetjes. :Y)


    Ik heb Jordyn en Novalie voor je, hehe? Zoya ook maar niet in de richting van vriendschappelijk...


    I have seen my own sun darkened

    Ik heb Evan en Andreas voor relaties, hier is alvast een kort overzichtje met al besproken relaties en relaties die er nog bij kunnen komen.
    Evan:
    SLYTHERINS:
    - Nora: Evan en Nora kennen elkaar al sinds het eerste leerjaar. Sinds het derde leerjaar begon Evan gevoelens te krijgen voor Nora en die zijn tot vandaag de dag nog steeds aanwezig. In zijn tijd in Amerika hebben ze altijd nog met elkaar geschreven.
    - Marcus: Evan kent ook Nora's broer natuurlijk al sinds het eerste leerjaar. Hij ging veel met de tweeling om en is met beide goed bevriend.
    - Casper: Evan kent Casper heel goed en was in de eerste jaren van Hogwarts heel goed bevriend met hem. Echter heeft hij geen woord meer van Casper gehoord toen hij naar Amerika ging. Evan heeft Casper nog wel eens geschreven, maar hij heeft nooit reactie gehad. Nora heeft Evan wel verteld in de brieven dat het niet goed ging met Casper. Evan is dan ook niet boos op Casper, hij vindt het alleen erg jammer dat hij nooit heeft geschreven.
    - Daphne: Evan kent Daphne net zoals de hele school haar kent. Ze is een speciale meid met een handleiding. Evan is geen fan van haar, maar hij gedraagt zich normaal als ze aandacht komt halen bij hem.
    - Thomas: Evan kan prima met Thomas door een deur en hij vindt het vermakelijk hoe Thomas zich gedraagt. Hij vindt hem net een wandelende krant. Als ze bij elkaar in de buurt zijn praten ze dan ook niet echt, maar zitten ze gewoon in stilte, tenzij Thomas ergens informatie over wilt.
    GRYFFINDOR:
    - Lane: Evan vindt Lane een toffe gozer en hij mag hem graag. Zo nu en dan hangen ze wel eens, maar verder zijn ze geen dikke vrienden. Dat komt dan natuurlijk ook wel een beetje door het hele Slytherin/Gryffindor haat gebeuren dat binnen de school hangt. Het is niks persoonlijks.

    Zoek nog:
    - Iemand die heel nieuwsgierig is naar alle drama van Evan en hem hier continu over lastig valt.
    - Nog andere ideetjes... geen idee.

    Andreas:
    HUFFLEPUFF:
    - Rosalie: Andreas is ontzettend beschermend over Rosalie, gezien ze een tweeling zijn. Hij houdt haar altijd goed in de gaten en helpt haar regelmatig als ze dat nodig heeft. Als iemand ook maar een vinger uitsteekt naar Rosalie begint het bij Andreas al te jeuken.
    SLYTHERIN:
    - Daphne: Andreas en Daphne hebben in het vijfde leerjaar kort iets gehad. Tot Daphne besloot om vreemd te gaan met Justin. Andreas heeft moeite met Daphne en dat weet Daphne heel goed. Ze is en blijft een zwak puntje voor Andreas.
    - Casper: Andreas heeft van Casper zo ongeveer zijn wettelijke aartsvijand gemaakt, het staat nog net niet in de boeken. Casper is de reden voor Rosalie haar blindheid en dat zal Andreas hem nooit vergeven. Casper kan dan ook maar beter uit Andreas zijn buurt blijven.
    GRYFFINDOR:
    - Lane: Andreas en Lane kunnen ontzettend goed met elkaar overweg. Ze vullen elkaar dan ook goed aan en hebben samen altijd lol, soms iets te veel. Als Andreas een slok te veel op heeft en agressief wordt kan Lane hem dan ook goed in bedwang houden.
    - Justin: Andreas en Justin zijn eigenlijk altijd wel vrienden geweest, tot hij besloot te zoenen met Daphne. Hierdoor is Andreas zijn vertrouwen compleet ondergekostst door Justin, waardoor Andreas tot vandaag de dag nog een klootzak is tegen Justin. Het is ondertussen al een paar jaar geleden, maar toch heeft Andreas er moeite mee.
    - Rafael: Andreas en Rafael kunnen goed met elkaar overweg. Ze trainen dan ook vaak samen voor Quidditch.
    RAVENCLAW:
    - Roman: Andreas kan nog wel eens flink tekeer gaan en Roman is een beetje zijn anker. Roman houdt Andreas en zijn uitbarstingen altijd een beetje in de gaten en daar is Andreas hem stiekem heel dankbaar voor. Zonder Roman zou Andreas waarschijnlijk al meerdere keren goed in de problemen zijn gekomen.

    Zoek nog:
    - Iemand die hem interessant vindt maar geen poging durft te wagen door Daphne? of juist om Daphne te stangen wel een poging waagt.
    - Iemand met wie Andreas buiten de lessen om kan sporten, vooral hardlopen en fitness en extra Quidditch trainingen.


    [ bericht aangepast op 27 mei 2021 - 16:41 ]


    - thank you for existing -

    - Een beste vriend/vriendin die ondanks Andreas zijn agressie problemen nog altijd aan zijn zijde staat.

    Kan Roman wel zijn? Die is wel heel down to earth en kan wel met zijn agressie omgaan


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    - Een beste vriend/vriendin die ondanks Andreas zijn agressie problemen nog altijd aan zijn zijde staat.

    Kan Roman wel zijn? Die is wel heel down to earth en kan wel met zijn agressie omgaan


    Dat lijkt me wel een goeie! Hij lijkt me inderdaad wel de yin voor zijn yang.


    - thank you for existing -

    Dingetjes die ik zoek/graag wil voor Arianna:

    - Beste vriend/vriendin
    - Goede vrienden
    - Iemand met wie ze op avontuur kan
    - Mutual flirt? Gewoon voor de lol
    - Ex?
    - Euhh geen idee, sta open voor alles suggesties haha

    (ik ben suuuper basic met deze lijstjes, sorryyy)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2021 - 22:11 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Frangente schreef:
    Dingetjes die ik zoek/graag wil voor Arianna:

    - Beste vriend/vriendin
    - Goede vrienden
    - Iemand met wie ze op avontuur kan
    - Mutual flirt? Gewoon voor de lol
    - Ex?
    - Euhh geen idee, sta open voor alles suggesties haha

    (ik ben suuuper basic met deze lijstjes, sorryyy)


    Ik denk sowieso dat Evan heel graag sigaretjes met haar zou delen in de sterrentoren stiekem voor het slapen gaan. Met alle gevolgen vandien.
    Edit: Evan is lang weg geweest dus het hele sigaretjes delen zou wel als 'nieuw' moeten worden geïntroduceerd. Dus misschien dat ze elkaar een keer tegen komen tijdens het stiekem roken.

    Ik denk dat het wel geinig is als ze ooit een bekvecht sessie heeft gehad met Andreas dat vervolgens uitliep op een stomende zoen sessie uit frustratie ofzo. Dat Andreas er gewoon helemaal klaar mee was en haar gewoon heeft gezoend om er voor te zorgen dat ze d'r mond dicht hield. Misschien kunnen ze niet met en niet zonder elkaar. Dat ze elkaars vuur aanwakkeren ofzo, op de beste manier.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2021 - 22:34 ]


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    Ik denk sowieso dat Evan heel graag sigaretjes met haar zou delen in de sterrentoren stiekem voor het slapen gaan. Met alle gevolgen vandien.
    Edit: Evan is lang weg geweest dus het hele sigaretjes delen zou wel als 'nieuw' moeten worden geïntroduceerd. Dus misschien dat ze elkaar een keer tegen komen tijdens het stiekem roken.

    Ik denk dat het wel geinig is als ze ooit een bekvecht sessie heeft gehad met Andreas dat vervolgens uitliep op een stomende zoen sessie uit frustratie ofzo. Dat Andreas er gewoon helemaal klaar mee was en haar gewoon heeft gezoend om er voor te zorgen dat ze d'r mond dicht hield. Misschien kunnen ze niet met en niet zonder elkaar. Dat ze elkaars vuur aanwakkeren ofzo, op de beste manier.


    Yess klinkt goed! Stiekem 's nachts effe sneaken naar de Astronomy Tower en dat de een de ander tegen komt van: 'wtf doe je op mijn plek?' maar dan dat ze toch het gezelschap wel fijn vinden c:
    &
    omg dat is een perfect idee! i like it c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Mutual flirt? Kies Justin :)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Frangente schreef:
    Dingetjes die ik zoek/graag wil voor Arianna:

    - Beste vriend/vriendin
    - Goede vrienden
    - Iemand met wie ze op avontuur kan
    - Mutual flirt? Gewoon voor de lol
    - Ex?
    - Euhh geen idee, sta open voor alles suggesties haha

    (ik ben suuuper basic met deze lijstjes, sorryyy)


    Wel, waarschijnlijk kan Rafaël het wel goed met haar vinden. Gewoon als goede vrienden zeg maar.
    Oh en ik denk dat ze het ook erg goed kan vinden met Isabella. Maar dat dat soms ook wel kan botsen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2021 - 17:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik deel hem even hier voor ik jullie helemaal vol spam in de chat


    Update
    Ik heb in de story de hoofdstukken van mijn personages upgedate (want ik had tijd) en ik wilde de belangrijkste wijzigingen even met jullie delen

    Novalie
    • Bij Novalie zijn de relaties toegevoegd en aangepast in het hoofdstuk
          ▸ Novalie heeft al vanaf de derde een huge crush op Rafaël (ipv tweede).
    • Vakken zijn toegevoegd en bijgewerkt
    • Karakter is iets aangepast.

    Isabella
    • Bij Isabella is er een karakterwijziging gemaakt.
    • Relaties zijn bijgewerkt

    Rosalie
    • Bij Rosalie is het karakter aangevuld
    • De relaties zijn gewijzigd.

    Rafaël
    • Karakter lichtelijk aangepast
    • Relaties geüpdatet.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2021 - 17:56 ]


    It's never gonna happen, Guys.