• Hogwarts • The Final Year


    Hierbij het praattopic! Er is ook een appgroep voor de gezelligheid/lezerscomments/snelle communicatie etc dus PB even je nummer als je daarbij wil. (:



    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Cole • Catan
    • Rafael • Beater • Slughorn
    •
    •
    •
    • Margo • Chaser• Klaar
    • Jordyn • Beater• Peitho
    • Kyra • Chaser/Prefect • Morrigann
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Catan
    • Roman • Keeper/Headboy • Croweater
    • Noah • Trijn
    •
    •
    • Blythe • Chaser• Catan
    • Isabella • Slughorn
    • Jemina • Morrigann
    •
    •
    Slytherin

    • Casper • Croweater
    • Mosh • Seeker • Croweater
    •
    •
    •
    • Prudence • Trijn
    • Lene • Keeper/Prefect • Klaar
    • Daphne • Croweater
    • Zoya • Head girl • Peitho
    •
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Croweater
    • Theo • Chaser • Schumacher
    •
    •
    •
    • Mavis • Beater • Catan
    • Rosalie • Slughorn
    • Tilly • Catan
    • Maddie • Trijn
    • Novalie • Prefect •Peitho

    Andere links:

    Rollenstory
    Spreadsheet overzicht relaties
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 april 2021 - 9:06 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Slughorn schreef:
    (...)


    EN HECK YEAH! I love him ❤️
    Details over de app bespreken? ^^


    I have seen my own sun darkened

    Peitho schreef:
    (...)

    Volgens mij had je wel een aantal voorstellen erin geplaatst, dus die ga ik nog even nalezen hehe. En voor mij kunnen het beide vriendinnen zijn. Alleen zou Novalie dus de begripvolle en luisterende vriendin zijn terwinl Jordyn helpt haar gedachte ergens anders op te richten en niet goed is met het emotionele...
    Misschien dat Eileen voor Zoya de vriendin kan zijn waar ze het vroeger wel mee kon vinden, maar toen ze te dichtbij wilde komen, dichtsloeg? ^^


    Is allemaal goed voor mij!
    Eileen / Zoya klinkt ook echt leuk, omdat ze in dezelfde afdeling zitten en dan kan dat wel wat leuke spanningen veroorzaken. Bovendien is Zoya Voldemortaanhanger (toch?) en Eileen niet echt (of toch maar halvelings) en daar kunnen we ook wel wat mee doen, denk ik?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat ik altijd leuk vind aan dit soort dingen afspreken is dat daar altijd, maar echt àltijd een heel andere verhouding van relaties uitkomen dan ik verwacht in het begin. Zorgt er altijd voor dat ik m'n personages beter leer kennen en da's fijn. (Sorry voor de random gedachte haha)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Wat ik altijd leuk vind aan dit soort dingen afspreken is dat daar altijd, maar echt àltijd een heel andere verhouding van relaties uitkomen dan ik verwacht in het begin. Zorgt er altijd voor dat ik m'n personages beter leer kennen en da's fijn. (Sorry voor de random gedachte haha)


    Haha ik ben dit dus helemaal niet gewend, zo uitgebreid afspreken, maar ik merk dat het me wel helpt, én in het leren kennen van mijn eigen en andermans personages, én ik denk dat je veel minder er tegenaan loopt dat je niet zo goed weet hoe mensen met elkaar omgaan (waar ik in eerdere verhalen wel tegenaan ben gelopen).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    Haha ik ben dit dus helemaal niet gewend, zo uitgebreid afspreken, maar ik merk dat het me wel helpt, én in het leren kennen van mijn eigen en andermans personages, én ik denk dat je veel minder er tegenaan loopt dat je niet zo goed weet hoe mensen met elkaar omgaan (waar ik in eerdere verhalen wel tegenaan ben gelopen).


    Ik heb precies hetzelfde, min het laatste stuk. En dus een beetje paniek omdat ik het gevoel heb dat iedereen al een verhaallijn heeft klaarliggen en ik nog zit van: Uh geen idee wat er allemaal gaat gebeuren? (';


    It's never gonna happen, Guys.

    Catan schreef:
    Oké nou ik ga mijn 'vragenlijstje' hier ook maar neerzetten dan hehe!

    Voor Mavis zoek ik:
    ... iemand die met haar in Hogwarts op zoek gaat naar een nog onbekende plek/item, zodat ze haar weddenschap met Lee kan vinden

    Voor Blythe zoek ik:
    ... iemand die ze vlak voor de zomer na wat geflirt gezoend heeft, maar daarna geen contact meer heeft gehad, waardoor ze nu niet weet hoe ze met hem om moet gaan (mannelijk) >> Je mag Rafaël hier wel voor gebruiken. Komt mij eigenlijk wel heel goed uit.
    ... iemand die háár niet mag, maar van wie ze wanhopig wil dat ie haar wél gaat mogen

    Voor Nomad zoek ik:
    ... een blowbuddy (er is vast een equivalent van wiet in de tovenaarswereld haha)

    [ bericht aangepast op 28 april 2021 - 15:25 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ooooh, ik zoek voor Kyra nog een experimentele witch/wizard die samen met haar probeert uit te vogelen of tattoo-inkt zo te maken/charmen is dat de tattoo kan bewegen :Y)
    En wellicht dan ook een slachtoffer op wie ze het kunnen uitproberen :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2021 - 16:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Ooooh, ik zoek voor Kyra nog een experimentele witch/wizard die samen met haar probeert uit te vogelen of tattoo-inkt zo te maken/charmen is dat de tattoo kan bewegen :Y)
    En wellicht dan ook een slachtoffer op wie ze het kunnen uitproberen :'D


    Ik denk dat Eileen daar wel voor in is, haha. Ze houdt wel van experimenteren (is ook waarom ze het met Noah kan vinden) en ik denk dat ze zoiets wel lollig zou vinden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Slughorn schreef:
    (...)


    Haha top! Dan hebben Rafaël en Blythe gezoend (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Heeft iemand nog ergens een personage open die love interest(/desnoods ex) zou kunnen zijn voor Margo? En een best friend? Want ik weet niet goed in hoeverre jullie alles al afgesproken hebben met elkaar, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben mijn overzicht van alles effe kwijt & van wie
    , wat al heeft
    Maar ik kijk hier vanavond naar! Zit momenteel nog in de les, dus zodra ik thuis ben en heb avond gegeten ga ik met alles bezig!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Peitho schreef:
    (...)

    Jaa leuk!

    Croweater schreef:
    Lee en Theo kunnen sowieso wel vrienden zijn? Hij heeft in elk geval een liefde voor magical creatures en ze zitten beiden in het Quidditch-team. Lee is alleen niet zo heel goed en Theo is natuurlijk Captain. Dus Theo kan of begripvol zijn en extra trainen, of juist wat minder begripvol zijn of Lee zelfs niet in het team plaatsen dit jaar. :') Verder zocht ik ook nog naar een ex voor hem, maar heb niet het gevoel dat zij samen veel chemistry zullen hebben hmm.

    Ja vrienden is goed! Theo is wel van het motiveren van mensen als zij dit nodig zijn, dus ik zie hem wel ervoor aan om extra te trainen met Lee!
    Hmm, ik denk inderdaad dat zij niet dat soort chemistry hebben


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Catan schreef:
    Oké nou ik ga mijn 'vragenlijstje' hier ook maar neerzetten dan hehe!

    Voor Mavis zoek ik:
    ... iemand die met haar in Hogwarts op zoek gaat naar een nog onbekende plek/item, zodat ze haar weddenschap met Lee kan vinden

    Voor Blythe zoek ik:
    ... iemand die ze vlak voor de zomer na wat geflirt gezoend heeft, maar daarna geen contact meer heeft gehad, waardoor ze nu niet weet hoe ze met hem om moet gaan (mannelijk)
    ... iemand die háár niet mag, maar van wie ze wanhopig wil dat ie haar wél gaat mogen >> Uhh ze mag Casper proberen hahaha. Vastbesloten zijn om daar wat leuks in te vinden ofzo, omdat ze gelooft dat niemand 100% kut is? (In dat geval kan Daphne ook ;p)

    Voor Nomad zoek ik:
    ... een blowbuddy (er is vast een equivalent van wiet in de tovenaarswereld haha)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Schumacher schreef:
    (...)
    Ja vrienden is goed! Theo is wel van het motiveren van mensen als zij dit nodig zijn, dus ik zie hem wel ervoor aan om extra te trainen met Lee!
    Hmm, ik denk inderdaad dat zij niet dat soort chemistry hebben


    Oké, top! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    (...)


    Haha misschien dat Blythe dat wel gaat doen inderdaad, proberen één van hen 'leuk' te maken. Maar ik heb al iemand gevonden die haar specifiek niet mag (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain