• Hogwarts • The Final Year


    Hierbij het praattopic! Er is ook een appgroep voor de gezelligheid/lezerscomments/snelle communicatie etc dus PB even je nummer als je daarbij wil. (:



    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Cole • Catan
    • Rafael • Beater • Slughorn
    •
    •
    •
    • Margo • Chaser• Klaar
    • Jordyn • Beater• Peitho
    • Kyra • Chaser/Prefect • Morrigann
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Catan
    • Roman • Keeper/Headboy • Croweater
    • Noah • Trijn
    •
    •
    • Blythe • Chaser• Catan
    • Isabella • Slughorn
    • Jemina • Morrigann
    •
    •
    Slytherin

    • Casper • Croweater
    • Mosh • Seeker • Croweater
    •
    •
    •
    • Prudence • Trijn
    • Lene • Keeper/Prefect • Klaar
    • Daphne • Croweater
    • Zoya • Head girl • Peitho
    •
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Croweater
    • Theo • Chaser • Schumacher
    •
    •
    •
    • Mavis • Beater • Catan
    • Rosalie • Slughorn
    • Tilly • Catan
    • Maddie • Trijn
    • Novalie • Prefect •Peitho

    Andere links:

    Rollenstory
    Spreadsheet overzicht relaties
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 april 2021 - 9:06 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Relaties die ik zoek voor Theo/impressie van wat ik wil ofzo fjfjjf :
    • Beste vriend/vriendin
    • Gewoon vrienden ofc
    • Eventueel een ex (man of vrouw)
    • Iemand die hem bijles geeft/zijn verslagen doorneemt voor spelfouten/grammaticafouten
    • Quidditch trainingsbuddy

    • Iemand die hij een soort van heeft 'geadopteerd' als sibling/iemand waar hij beschermend over is
    • Eventueel iemand die net zoals hem een liefde heeft voor magical creatures

    [ bericht aangepast op 29 april 2021 - 7:23 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Morrigann schreef:
    Kyra
    – Mensen die haar bijles geven
    – Best friend (m/f)
    – Enemies
    – Iemand waar ze niet meer naast mag zitten in de les van de professoren (omdat het dan een complete chaos wordt)
    – Party buddy
    – Sportsbuddy
    – Flings (f/m)
    >> Ik denk dat Lee en zij op zich wel kunnen matchen? Hij gaat alleen niet zo goed met Mosh en daarvoor waren we ook een vriendschap aan het uitpluizen haha, maar dat levert misschien ook juist weer een leuke dynamiek op. Misschien dat zij Lee en Kyra best close zijn en dat Mosh zich er een beetje tussen probeert te wurmen ofzo ;p

    Jem
    – Mensen die ze bijles geeft > Lee? Ik weet niet waarin, maar hij heeft sowieso een aandachtspanne van een erwt dus waarschijnlijk kan hij hulp gebruiken bij alles wat saai is
    – Best friend (m) > Je kan even kijken bij mijn guys maar zo op het eerste gezicht denk ik van niet.
    – Iemand die haar er aan herinnert dat ze soms echt slaap en eten nodig heeft en dat ze niet alleen op koffie kan leven
    – Purebloods – liefst waarvan de familie Voldie aanhangers zijn – waar ze in de zomer van haar ouders geforceerd tijd mee moest spenderen > Daphne? Ik zie die twee niet echt samen door een deur gaan, dus erg gezellig was dat vast niet. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Schumacher schreef:
    Relaties die ik zoek voor Theo/impressie van wat ik wil ofzo fjfjjf :
    • Beste vriend/vriendin
    • Gewoon vrienden ofc
    • Eventueel een ex (man of vrouw)
    • Iemand die hem bijles geeft/zijn verslagen doorneemt voor spelfouten/grammaticafouten
    • Quidditch trainingsbuddy
    • Iemand die hij een soort van heeft 'geadopteerd' als sibling/iemand waar hij beschermend over is
    • Eventueel iemand die net zoals hem een liefde heeft voor magical creatures > Novalie


    I have seen my own sun darkened

    Morrigann schreef:
    Kyra
    – Mensen die haar bijles geven >Novalie, Herbology
    – Best friend (m/f)
    – Enemies
    – Iemand waar ze niet meer naast mag zitten in de les van de professoren (omdat het dan een complete chaos wordt) > Jordyn?
    – Party buddy
    – Sportsbuddy
    – Flings (f/m) > Jordyn fwb

    Jem
    – Mensen die ze bijles geeft > Jordn
    – Best friend (m)
    – Iemand die haar er aan herinnert dat ze soms echt slaap en eten nodig heeft en dat ze niet alleen op koffie kan leven
    – Purebloods – liefst waarvan de familie Voldie aanhangers zijn – waar ze in de zomer van haar ouders geforceerd tijd mee moest spenderen > Zoya (was vriendin van broer geloof ik, familie hadden nauwe banden)


    I have seen my own sun darkened

    Schumacher schreef:
    Relaties die ik zoek voor Theo/impressie van wat ik wil ofzo fjfjjf :
    • Beste vriend/vriendin
    • Gewoon vrienden ofc
    • Eventueel een ex (man of vrouw)
    • Iemand die hem bijles geeft/zijn verslagen doorneemt voor spelfouten/grammaticafouten
    • Quidditch trainingsbuddy
    • Iemand die hij een soort van heeft 'geadopteerd' als sibling/iemand waar hij beschermend over is
    • Eventueel iemand die net zoals hem een liefde heeft voor magical creatures



    Lee en Theo kunnen sowieso wel vrienden zijn? Hij heeft in elk geval een liefde voor magical creatures en ze zitten beiden in het Quidditch-team. Lee is alleen niet zo heel goed en Theo is natuurlijk Captain. Dus Theo kan of begripvol zijn en extra trainen, of juist wat minder begripvol zijn of Lee zelfs niet in het team plaatsen dit jaar. :') Verder zocht ik ook nog naar een ex voor hem, maar heb niet het gevoel dat zij samen veel chemistry zullen hebben hmm.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké nou ik ga mijn 'vragenlijstje' hier ook maar neerzetten dan hehe!

    Voor Mavis zoek ik:
    ... iemand die met haar in Hogwarts op zoek gaat naar een nog onbekende plek/item, zodat ze haar weddenschap met Lee kan vinden

    Voor Blythe zoek ik:
    ... iemand die ze vlak voor de zomer na wat geflirt gezoend heeft, maar daarna geen contact meer heeft gehad, waardoor ze nu niet weet hoe ze met hem om moet gaan (mannelijk)
    ... iemand die háár niet mag, maar van wie ze wanhopig wil dat ie haar wél gaat mogen

    Voor Nomad zoek ik:
    ... een blowbuddy (er is vast een equivalent van wiet in de tovenaarswereld haha)

    [ bericht aangepast op 29 april 2021 - 12:15 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Schumacher schreef:
    Relaties die ik zoek voor Theo/impressie van wat ik wil ofzo fjfjjf :
    • Beste vriend/vriendin
    • Gewoon vrienden ofc --> Mavis wil wel (:
    • Eventueel een ex (man of vrouw)
    • Iemand die hem bijles geeft/zijn verslagen doorneemt voor spelfouten/grammaticafouten --> Dit vind ik wel iets voor Cole
    • Quidditch trainingsbuddy --> Mavis again! (:
    • Iemand die hij een soort van heeft 'geadopteerd' als sibling/iemand waar hij beschermend over is
    • Eventueel iemand die net zoals hem een liefde heeft voor magical creatures

    [ bericht aangepast op 28 april 2021 - 12:08 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    Oké nou ik ga mijn 'vragenlijstje' hier ook maar neerzetten dan hehe!

    Voor Mavis zoek ik:
    ... iemand die met haar in Hogwarts op zoek gaat naar een nog onbekende plek/item, zodat ze haar weddenschap met Lee kan vinden

    Voor Blythe zoek ik:
    ... iemand die ze vlak voor de zomer na wat geflirt gezoend heeft, maar daarna geen contact meer heeft gehad, waardoor ze nu niet weet hoe ze met hem om moet gaan (mannelijk)
    ... iemand die háár niet mag, maar van wie ze wanhopig wil dat ie haar wél gaat mogen

    Voor Nomad zoek ik:
    ... een blowbuddy (er is vast een equivalent van wiet in de tovenaarswereld haha) --> Kyra?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga straks ook ff een lijstje zetten & die van jullue doornemen, maar voor nu zoek ik sws nog voor Margo
    - een goede Quidditchbuddy
    - iemand waarmee ze lol kan trappen
    - een soort best friend (al denk ok dat Danique daarvoor Isa voorgesteld had, dus dat ga ik eens bekijken)
    - een studiemaatje
    - mogelijks een love interest

    Voor Eileen
    - iemand die ze hoegenaamd niet kan luchten, en vice versa
    - iemand die níét met haar praat over de oorlog (aka iemand met wie ze een goeie band heeft + waarbij ze gewoon niet hoeft te denken aan haar zorgen)
    - mss nog iets, maar ik ben soep ah maken atm en ik moet daar effies op letten, dus als ik er nog op kom is het vior straks haja


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Ik ga straks ook ff een lijstje zetten & die van jullue doornemen, maar voor nu zoek ik sws nog voor Margo
    - een goede Quidditchbuddy
    - iemand waarmee ze lol kan trappen
    - een soort best friend (al denk ok dat Danique daarvoor Isa voorgesteld had, dus dat ga ik eens bekijken)
    - een studiemaatje
    - mogelijks een love interest

    Voor Eileen
    - iemand die ze hoegenaamd niet kan luchten, en vice versa
    - iemand die níét met haar praat over de oorlog (aka iemand met wie ze een goeie band heeft + waarbij ze gewoon niet hoeft te denken aan haar zorgen)
    - mss nog iets, maar ik ben soep ah maken atm en ik moet daar effies op letten, dus als ik er nog op kom is het vior straks haja


    Voor Margo en Eileen onze afgesproken dingen aanhouden? Al zie ik Novalie of Jordyn toch ook als goede vriendin fungeren voor Eileen ^^


    I have seen my own sun darkened

    Ik heb voor Rosalie nog een beschermende broer of zus nodig.

    [ bericht aangepast op 28 april 2021 - 12:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Ik heb voor Rosalie nog een beschermende broer of zus nodig.


    Cole kan geen 'echte' broer zijn, maar wel een beschermende rol hebben? dat ze als een soort zusje voelt voor hem?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Peitho schreef:
                      Z o y a
    ─ Ex / old fling / flirt
    ─ Slachtoffers voor blackmail
    ─ Oude vriendschap die ze beëindigt heeft omdat de persoon te dichtbij kwam
    ─ Partner in crime (Haar rol is die van een lichtelijk sadistische rechterhand, doing the dirty work)


                      J o r d y n
    ─ Pleegbroer / zus
    ─ Friends >> Kan het zijn dat ze best friends is met Raf?
    ─ Flings (female & male)
    ─ Iemand die haar bijles geeft (elk vak is optioneel)
    ─ Sportbuddy

                      N o v a l i e
    ─ Frequente bezoekers van haar theewinkel
    ─ Iemand die ze bijles geeft in Herbology
    ─ Old crush (van haar kant of van de ander zn kant)
    ─ Relatie? (male) (optioneel)



    Als jullie zelf nog een idee hebben, staat mijn PB open. ^^
    @Croweater & Morrigann & Klaar, houden we de oude afgesproken relaties aan? Zoveel als dat mogelijk is, zeg maar XD

    [ bericht aangepast op 28 april 2021 - 12:32 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Peitho schreef:
    (...)

    Voor Margo en Eileen onze afgesproken dingen aanhouden? Al zie ik Novalie of Jordyn toch ook als goede vriendin fungeren voor Eileen ^^


    Voor Margo is zeker goed, ik denk niet dat we voor Eileen afgesproken relaties hadden though, haha. Jordyn en Novalie passen inderdaad wel in die rol! Allebei bevriend, dan, of ga je liever voor één van de twee/de ander niet?
    edit: Ben je nog op zoek naar die pleegbroer/zus voor Jordyn? (Voelt wat raar om te vragen though, omdat die in de andere RPG door een hele ander persoon ingevuld werd haha.) Ik denk dat dat eigenlijk wel zo passen met Eileen? Ik zie die twee wel een lange historie hebben, tbh. Ik wil er gerust Eileens geschiedenis/karakter wat voor aanpassen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2021 - 12:45 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Voor Margo is zeker goed, ik denk niet dat we voor Eileen afgesproken relaties hadden though, haha. Jordyn en Novalie passen inderdaad wel in die rol! Allebei bevriend, dan, of ga je liever voor één van de twee/de ander niet?
    edit: Ben je nog op zoek naar die pleegbroer/zus voor Jordyn? (Voelt wat raar om te vragen though, omdat die in de andere RPG door een hele ander persoon ingevuld werd haha.) Ik denk dat dat eigenlijk wel zo passen met Eileen? Ik zie die twee wel een lange historie hebben, tbh. Ik wil er gerust Eileens geschiedenis/karakter wat voor aanpassen.


    Volgens mij had je wel een aantal voorstellen erin geplaatst, dus die ga ik nog even nalezen hehe. En voor mij kunnen het beide vriendinnen zijn. Alleen zou Novalie dus de begripvolle en luisterende vriendin zijn terwinl Jordyn helpt haar gedachte ergens anders op te richten en niet goed is met het emotionele...
    Misschien dat Eileen voor Zoya de vriendin kan zijn waar ze het vroeger wel mee kon vinden, maar toen ze te dichtbij wilde komen, dichtsloeg? ^^


    I have seen my own sun darkened