• Hogwarts • The Final Year


    Hierbij het praattopic! Er is ook een appgroep voor de gezelligheid/lezerscomments/snelle communicatie etc dus PB even je nummer als je daarbij wil. (:



    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Cole • Catan
    • Rafael • Beater • Slughorn
    •
    •
    •
    • Margo • Chaser• Klaar
    • Jordyn • Beater• Peitho
    • Kyra • Chaser/Prefect • Morrigann
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Catan
    • Roman • Keeper/Headboy • Croweater
    • Noah • Trijn
    •
    •
    • Blythe • Chaser• Catan
    • Isabella • Slughorn
    • Jemina • Morrigann
    •
    •
    Slytherin

    • Casper • Croweater
    • Mosh • Seeker • Croweater
    •
    •
    •
    • Prudence • Trijn
    • Lene • Keeper/Prefect • Klaar
    • Daphne • Croweater
    • Zoya • Head girl • Peitho
    •
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Croweater
    • Theo • Chaser • Schumacher
    •
    •
    •
    • Mavis • Beater • Catan
    • Rosalie • Slughorn
    • Tilly • Catan
    • Maddie • Trijn
    • Novalie • Prefect •Peitho

    Andere links:

    Rollenstory
    Spreadsheet overzicht relaties
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 april 2021 - 9:06 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben bezig met Daphnes persoonsbeschrijving en ze heeft deze fantastische hobby, ahum:

    Verder houdt ze erg van feesten, jongens, en maakt ze er een spelletje van om samen met Prudence het zelfvertrouwen van andere meiden aan diggelen te slaan.


    Sooo welke meiden zouden hier gevoelig voor zijn en wat is hun zwakte? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Ik ben bezig met Daphnes persoonsbeschrijving en ze heeft deze fantastische hobby, ahum:

    (...)

    Sooo welke meiden zouden hier gevoelig voor zijn en wat is hun zwakte? (:


    Van mij is ze welkom dit te proberen bij Kyra, maar ik weet niet hoever ze daarmee gaat komen :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Croweater schreef:
    Ik ben bezig met Daphnes persoonsbeschrijving en ze heeft deze fantastische hobby, ahum:

    (...)

    Sooo welke meiden zouden hier gevoelig voor zijn en wat is hun zwakte? (:


    Hmm, you can try with Jordyn... Met Novalie twijfel ik, ze heeft al geen zelfvertrouwen in het algemeen. Haha XD


    I have seen my own sun darkened

    Croweater schreef:
    Ik ben bezig met Daphnes persoonsbeschrijving en ze heeft deze fantastische hobby, ahum:

    (...)

    Sooo welke meiden zouden hier gevoelig voor zijn en wat is hun zwakte? (:


    Haha wat is Daphne een vreselijk mens xD Ik denk dat alleen Blythe hiervoor gevoelig zou kunnen zijn, maar ik weet niet of ik het al in haar verhaallijn wil hebben zo vroeg haha. Maar die is wel gevoelig voor het feit of mensen haar mogen of niet iig ;P


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Croweater schreef:
    Ik ben bezig met Daphnes persoonsbeschrijving en ze heeft deze fantastische hobby, ahum:

    (...)

    Sooo welke meiden zouden hier gevoelig voor zijn en wat is hun zwakte? (:


    Probably Rosalie nu met haar blindheid 😅


    It's never gonna happen, Guys.

    uhm fam is het normaal dat we drie beaters hebben bij Gryffindor, haha?

    [ bericht aangepast op 29 april 2021 - 20:31 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh heb ik iets verkeerd overgenomen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Oh heb ik iets verkeerd overgenomen?


    Kyra was in oorsprong een Chaser, kreeg ik door van Morrigan.

    EDIT: maar ik weet niet hoe dat nu precies zit... Hehe. Ik kan niet voor haar spreken XD
    Jordyn klopt iig ^^

    [ bericht aangepast op 29 april 2021 - 20:39 ]


    I have seen my own sun darkened

    Jaa, Kyra is eigenlijk Chaser, maar toen stond er beater en dacht ik oh dat is ook wel prima, maar ik had niet gezien dat er al twee waren xd. Dus Kyra kan dan weer gewoon Chaser gemaakt worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is Zoya streng als Head girl? Want dan maak ik Rafaël geen fan van haar. Hihi.
    Want tja, hij moet wel zijn grapjes kunnen uithalen.


    It's never gonna happen, Guys.

    ─────────────── J O R D Y N ───────────────
          Gryffindor Beater            Relatielijst     
    ──────────────────────────────────────────



                      g r y f f i n d o r
    In haar eigen afdeling zal je haar het meest samen zien met Rafael Wilson waarmee ze de idiootste grappen uithaalt. Samen met Raf vormt ze een unbeatable team als Beaters van hun afdeling. Kyra Aliyeva en Jordyn kunnen het ook ontzettend goed met elkaar vinden hoewel ze soms net iets meer lijken te zijn dan alleen vrienden. Echter vanwege de crush op Jordyns pleegbroer is er minder sprake van de ‘benefits’ waar hun vriendschap eerst op gebouwd was. Ook zal ze veel te zien zijn met Cole Esworthy, die Jordyn onder haar goede vrienden schaart.
          Tussen Margaret Graves en Jordyn lijkt het daarentegen niet te boteren. Beide dames zijn fervente Quidditch speelsters alleen ging de titel ‘Captain’ naar Margo in plaats van naar Jordyn. Hierdoor zal er wat wrijving ontstaan tussen deze twee.

                      r a v e n c l a w
    Voordat Roman Keegan ziek werd, behoorde hij tot dezelfde rangorde (de populaire leerlingen) als Jordyn. Deze twee konden het goed met elkaar vinden, al is het contact op dit moment iets verwatert. Toch blijft hun relatie zeker gebaseerd op vriendschap. Jemima Gauthier geeft Jordyn bijles in Transfiguration waarmee Jem het heerlijk vind om haar belachelijk mee te maken.
          Nadat Blythe Carmichael Raf gezoend had, merkte Jordyn dat ze lichtelijk jaloers werd doordat Rafaël plots minder tijd voor haar leek te hebben. Hoewel ze dit zo goed mogelijk probeert te verbergen, komt Jordyn toch een stuk scherper uit de hoek in haar communicatie met Blythe.
          Neutraal: Nomad, Noah en Isabella.

                      h u f f l e p u f f
    In Hufflepuff bevind zich de jongen die Jordyn over de acht jaren heen steeds meer als haar eigen broer is gaan zien, Theseus Scamander. Dankzij hem is ze de enthousiaste en vrolijke dame die iedereen altijd weet op te vrolijken met haar gedrag. Samen met Raf is Jordyn verwikkeld in een prankwar met niemand minder dan Lee Williams en Mavis Keegan. Waar Lee Jordyn haar aanwezigheid wel lijkt te waarderen, is Mavis niet graag bij haar in de beurt. Jordyn heeft een zwak voor Rosalie Williams. Haar onrechtvaardigheidsgevoel speelt hier een grote rol bij en ze zal Rosalie ten alle tijden hulp aan bieden zonder haar het gevoel te geven dat ze helemaal niets zelf kan.
          Jordyn weet Novalie Fitzgerald altijd uit de tent te lokken door grappend opmerkingen te maken over dat Novalie helemaal niet zo lief is als andere schijnen te denken. Dit komt doordat Novalie veelal op de verkeerd tijd op de verkeerde plek kwam telkens wanneer Jordyn en Raf een prachtgrap aan het neerzetten waren. Door haar puntenaftrek is Jordyn geen fan van haar te noemen.
          Neutraal: Tilly en Madison.

                      s l y t h e r i n
    Aangezien Jordyn zich weinig aantrekt van de stigma’s die er heersen rondom de afdelingen heeft ze ook beste vrienden in Slytherin zitten. Mozart Bauer en Jordyn hebben eenzelfde soort energie als het gaat om hun flirt-gedrag en vanaf hun eerste jaar werden er al plagende opmerkingen over en weer gegooid. Over de jaren heen verloren deze opmerkingen hun onschuld en hebben ze al meerdere malen het bed gedeeld, waar hun vriendschap alleen maar sterker door werd. Ook Eileen Greengrass zal veel met Jordyn te zien zijn, ze zijn elkanders vertrouwelingen en kunnen bij elkaar zeggen wat ze denken. Tot slot is Jordyn redelijk recent aan Casper Ainsworth toegewezen voor bijles in Potions waar ze erg nieuwsgierig is naar de stille jongen.
          Daphne Saunders en Prudence McGinley zagen er plezier in om Jordyn haar zelfvertrouwen naar beneden te halen door middel van vervelende opmerkingen over de brandwonden die haar lichaam sieren. Gelukkig heeft Jordyn een sterke vriendengroep die haar overeind kon houden in de tijd dat ze nog gevoelig was voor dat soort opmerkingen. Daphne was een vroegere vriendin van Jordyn maar zodra ze haar pestgedrag begon te vertonen, gaf Jordyn ongezouten haar mening wat een wig dreef tussen de twee dames. Ook bij Zoya Crawfort blijft Jordyn het liefst uit de beurt aangezien deze dame meer dan genoeg punten van Gryffindor heeft weten af te trekken.

    [ bericht aangepast op 30 april 2021 - 17:21 ]


    I have seen my own sun darkened

    ─────────────── Z O Y A ───────────────
          Slytherin Head Girl            Relatielijst     
    ──────────────────────────────────────────


                      s l y t h e r i n
    Vanuit Zoya haar eigen afdeling zal ze veel te zien zijn met Mozart Bauer waarmee ze praktisch gezien is opgegroeid. Zoya was de eerste op wie Mosh zijn flirttechnieken uitprobeerde waardoor ze elkander nauwelijks serieus kunnen nemen. Tevens vind Zoya bij Casper Ainsworth een bepaald soort rust die ze zelf vaak mist in haar turbulente leven. Deze twee kozen elkaar vaak voor samenwerkingsopdrachten, wetende dat ze dan in ieder geval een goed cijfer te pakken zouden krijgen.
          Daphne Saunders en Zoya hebben een ingewikkelde relatie. Vanwege bepaalde familiegeheimen die Zoya gebruikt als chantagemiddel heeft Daphne een soort angst voor Zoya waar ze Prudence McGinley ook in mee trekt.
          Neutraal: Eileen.

                      g r y f f i n d o r
    Van Gryffindor zijnRafael Wilson, Kyra Aliyeva en Jordyn Kingsley degene die Zoya extra in de gaten houdt wegens hun reputatie.
          Wat Zoya echter niet weet, is dat haar moeder met de ouders van Raf een gearrangeerd huwelijk heeft gesloten aan het begin van hun eerste schooljaar. Ze hoopte hiermee haar dochter in veiligheid te stellen zodat Zoya iemand zou hebben om op terug te vallen, mocht alles zwaar mislopen.
          Neutraal: Cole en Margaret.

                      r a v e n c l a w
    Nomad Morphew behoort ook tot een familie bestaand uit Dooddoeners waar de familie Crawfort nauwe banden mee onderhield. Na de dood van haar vader had Zoya geen enkel idee waar ze anders heen moest en dus klopte ze aan bij Nomad die haar en Ezra onderdak aanbood. Hun vriendschap was verwaterd nadat hij bij Ravenclaw was ingedeeld, maar na dit voorval groeide ze toch iets nader tot elkaar. Samen met Roman Keegan houdt Zoya toezicht over alle prefects. Ze verhoudt zich nog altijd afstandelijk tegenover hem.
          Waar Zoya minder goed mee overweg kan, is Jemima Gauthier. Jemima heeft veel tijd gespendeerd bij Zoya thuis doordat haar ouders dit van haar verwachten. Hoewel Alexandre, de broer van Jemima, en Zoya elkaar goed lagen, leek Jem altijd met tegenzin aanwezig te zijn. Hierdoor kan Zoya minder van Jemima hebben dan van de meeste anderen.
          Neutraal: Noah, Isabella en Blythe.

                      h u f f l e p u f f
    Wat betreft de leerlingen uit Huffelpuff heeft ze tot nog toe veel punten af weten te treken van Lee Williams en Mavis Keegan.
          Neutraal: Theseus, Rosalie, Tilly, Madison en Novalie.

    [ bericht aangepast op 30 april 2021 - 16:33 ]


    I have seen my own sun darkened

    De opmaak die je gebruikt voor dit is echt 10/10


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Morrigann schreef:
    Jaa, Kyra is eigenlijk Chaser, maar toen stond er beater en dacht ik oh dat is ook wel prima, maar ik had niet gezien dat er al twee waren xd. Dus Kyra kan dan weer gewoon Chaser gemaakt worden.

    Done :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hé, Natas, ik zag net dat Zoya al Head Girl is, dus is het dan überhaupt wel mogelijk dat Lene prefect is, haha? (Aangezien ze in hetzelfde jaar zitten, zelfde afdeling, en Head Girls vaak gepromoveerd worden vanuit de prefects). Het lijkt me dan eerder dat Zoya al prefect was in de jaren voordien en dat Head Girl geworden is, of zie ik dat verkeerd?
    (Also, sorry dat ik er weer ben, daarna ga ik stoppen met je lastig te vallen met requests: is het mogelijk dat Eileen keeper is van Slytherin?)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried