• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 9:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Noah

    °in de toiletten met Vinnie°


    'Strak plan.' Antwoordde hij op de woorden van Vinnie om samen met Lee te gaan. 'Ik zie je in ieder geval daar.' Geen haar op zijn hoofd dat hij de hele avond bij die Casper zou vertoeven. Hij nam zijn tas weer van de grond en ging richting de leerlingenkamer om zich daar voor te bereiden op die 'date' tot het avondeten.

    Justin Trelawney

    Dat ging wel heel makkelijk. Hij grijnsde. 'Zou je mij beschouwen als een leuke jongen?' vroeg hij plagerig.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rosalie Williams
    History of Magic met Justin


    ”Volgens mij kan je die vraag prima zelf beantwoorden,” zei ze met een glimlach. Ze ging het hem niet te makkelijk geven. Rosalie draaide zich geamuseerd in de richting van Justin. Ze had dit gemist, besefte ze. Zulk soort gesprekken.


    It's never gonna happen, Guys.

    Justin Trelawney

    'Ik ben maar een onzeker jongetje.' Naast zich zag hij Jordyn grijnzend haar hoofd schudden, maar hij negeerde haar. Het gesprek ging soepel en zijn zenuwen ebden weg. 'Maar ik hoop dat ik het signaal goed heb opgevangen en je me niet een blauwtje laat lopen als ik je mee vraag naar het feest vanavond?'

    [ bericht aangepast op 2 aug 2021 - 10:46 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rosalie Williams
    History of Magic met Justin


    ”Ik.." Ah, kak. Eigenlijk wilde ze dolgraag met Justin naar het bal. Ze wilde weten hoe het met hem was en gewoon weer even kletsen zoals ze eerder altijd deden. "Ik zou heel graag willen," zei ze met een glimlach. "Alleen is er iemand net voor je geweest die vroeg of ik meeging." En hoewel ze het ook leuk vond met haar beste vriend te gaan, was dit toch even anders. Daarbij had Cole haar alleen gebruikt om van Daphne af te komen en die was nu nergens toch? "Cole?" vroeg ze naar de jongen die naast haar zat. Ze hoopte dat hij meegeluisterd had, waarschijnlijk wel en ze wist dat Cole op de hoogte was dat dit toch wel iets was wat ze graag wilde. "Vind je het erg als ik..?" Nou ja, je weet wel.


    It's never gonna happen, Guys.

    Daphne Saunders

    >> Met Thomas • In de Slytherin-leerlingenkamer • Na schooltijd <<

    Daphne trok een mondhoek op. ‘Sorry, je bent niet mijn type.’
          Ze hield zelf graag de regie in handen wanneer het op de slaapkamer aankwam en ze had het gevoel dat Thomas net zo dominant was als haar. Dat werd vast alleen maar ongemakkelijk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thomas Byrne
    Common room met Daphne


    "Zonde," zei hij met een glimlachje, al meende hij daar niets van. "Maar stuur maar door hoor," ging hij verder op het vorige onderwerp. Het zusje van zijn beste vriend was misschien lichtelijk riskant, maar voor de rest. Nora wilde vast niet dat het aan het licht kwam dat ze die pillen gebruikte, dus zolang hij zweeg, zweeg zij. En echt veel bijzonders had hij nu ook weer niet nodig.


    It's never gonna happen, Guys.

    Cole Esworthy

    'Ik vind het verschrikkelijk, maar uit de goedheid van mijn hart gun ik je deze date.' Cole grinnikte, al wist hij niet of hij het wel zo'n prettig idee vond dat ze met Justin zou gaan. Justin was een prima vent, maar hij stond ook wel bekend als iemand die meisjes om zijn vingers wond en ze zo het bed in praatte. En hoewel hij heus wel wist dat Rosalie wel op haar eigen benen kon staan - die had haar zegje wel klaar - zag hij ook wel in dat ze een zwak voor hem had. Hij zou haar vanavond wel een beetje in de gaten houden. 'Dan moet ik nog maar op zoek naar een andere date.' Want er was geen kans dat hij met Daphne naar dat feest zou gaan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rosalie Williams
    History of Magic met Justin en Cole


    ”Ik heb Novalie nog voor je in de aanbieding?” zei ze met een grijns. Ze had van de zomer wel eens gegrapt tegen allebei dat ze hen zou koppelen. Ze waren namelijk allebei super lief en Roos zag hen wel matchen. Plus Novalie moest drastisch over Rafaël heen komen en hoe kon ze dat anders door te zien dat er nog meer leuke, lieve jongens waren. Cole was daar eentje van.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2021 - 15:03 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Daphne Saunders

    >> Met Noah • Op de gang nabij de Great Hall • Na het avondeten <<

    Daphne stond er niet echt om te springen om met Noah naar het feest te gaan, maar ze besloot het toch maar te doen. Met een beetje geluk hield Nora zich vanavond met Vinnie bezig. Als zij er dan voor zorgde dat ze vannacht met Noah in bed lag, hoefde Vinnie verder geen last van haar te hebben en had zij had zij de weddenschap gehaald.
          Buiten de Grote Zaal wachtte ze op de Ravenclawer.
          Hoewel hij naast een of ander grietje liep, greep ze hem simpelweg bij zijn hand en trok hem een nis in.
          ‘Noah,’ glimlachte ze. ‘Jij mag vanavond met mij naar het feest. ‘


    Every villain is a hero in his own mind.


    Noah

    °in de gang met Daphne - dicht bij de Great Hall°


    Hij was net een uitleg aan het doen tegen één of andere random meid die een vraag had omtrent de les van Transfiguratie, als er plots iemand hem bij de hand nam en achter een nis werd getrokken. 'Isa, ik heb nu-' Zijn ogen puilden uit van het schrikken als hij merkte dat hij Daphne voor zijn gezicht had. Hij en Daphne. In een nis. whaaaat. En dan begonnen de woorden door te dringen. Feest. Jij mag mee. Zijn maag keerde haast om toen de woorden van Vinnie weer in zijn hoofd galmden. Pas op voor Daphne. Shit, zou hij dan toch gelijk hebben? Maar waarom zou die heks nummer twee nota bene die tip gegeven hebben...Zeker nu het blijkbaar klopt. 'Eh- ik heb al een date.' Het kwam haast gedempt uit zijn mond en hij staarde haar wat aan. Fuck, doe mij geen pijn.

    Daphne Saunders

    >> Met Noah • Op de gang nabij de Great Hall • Na het avondeten <<

    'Nou, die zeg je dan maar af hè?' zei ze met een sluw glimlachje die duidelijk maakte dat hij anders spijt zou krijgen.


    Every villain is a hero in his own mind.


    Noah

    °in de gang met Daphne - dicht bij de Great Hall°


    Hij staarde haar wat verbluft aan bij haar antwoord. Zijn mond voelde kurkdroog en hij begon naarstig naar woorden te zoeken.
    'Nou-' Wat moet ik hier in godsnaam op antwoorden. 'Ik denk niet dat mijn 'date'-' Dear god 'Daar akkoord mee zal zijn.'

    Daphne Saunders

    >> Met Noah • Op de gang nabij de Great Hall • Na het avondeten <<

    'Ach, die snapt wel dat je liever met zo'n lekker wijf als ik op stap gaat.'


    Every villain is a hero in his own mind.


    Noah

    °in de gang met Daphne - dicht bij de Great Hall°


    lekker wijf? Zijn mondhoeken krulden even omhoog zonder dat hij het besefte. 'Ja nee, ik vrees toch dat ik moet passen.' Hij hakkelde wat met zijn woorden. 'Maar sowieso staan de jongens vast in de rij voor jou.'