• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 9:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lee Williams

    >> Met Noah • In een nis nabij de Great Hall • Na het avondeten <<


    Lee stond altijd op scherp wanneer hij Daphne zag. Aan haar houding zag hij al dat er iets niet was gegaan zoals ze had gewild, maar gelukkig liep ze verder zonder hem op te merken. Hij keek om zich heen, benieuwd wie haar humeur zo naar beneden had laten kelderen. In een nis zat iemand op de grond – degene met wie Daphne had gesproken was blijkbaar niet heel erg over zijn of haar overwinning aan het triomferen. Met een vaag gebaar naar Maddie en Mavis liep hij naar de figuur toe. Tot zijn verbazing zag hij dat het Noah was.
          ‘H酒 Hij hurkte bij de jongen neer. ‘Alles oké?’


    Every villain is a hero in his own mind.


    Maddie

    °In de hal met Lee en Mavis°


    Ze keek wat raar op toen Lee richting de nis wandelde. Oké, Daphne was van die kant gekomen. Maar waarom zou je in godsnaam gaan kijken wat ze daar was gaan doen? Evengoed kreeg je een stinkbom in jouw gezicht ofzo. 'Ok, we wachten hier wel.' riep ze hem nog na en bleef dan geduldig wachten met Maevis.


    Noah

    °in een nis met Lee.°


    Net toen zijn hartslag wat begon te kalmeren, want jemig wat was die meid overweldigend, hoorde hij plots iemand zijn stem. Shit
    Zijn gezicht ontspande meteen weer toen hij zag wie het was. Veel contact had hij de laatste tijd niet gehad met Lee, dus ergens was het wel een verrassing om hem voor zijn neus te hebben.
    'Ja, gaat wel.' Hij haalde moeizaam een glimlach boven. 'Net feeks nummer één overleefd, en ik ben er nog steeds verbaasd om.' En dat zelfs zonder kledijscheuren.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2021 - 20:22 ]

    Lee Williams

    >> Met Noah • In een nis nabij de Great Hall • Na het avondeten <<


    Lee schoot in de lach. ‘It must be your lucky day.’ Hij stond op en stak zijn hand uit naar Noah om hem overeind te helpen. ‘Wat moest ze van je?’


    Every villain is a hero in his own mind.



    Noah

    °in een nis met Lee.°


    Hij liet zich overeind trekken door Lee terwijl er een flauw lachje over zijn lippen kwam. Ja, wat een lucky day.
    Hij klopte wat stof van zijn broek en keek Lee aan. 'Ze vroeg mij naar het bal.' Zijn wenkbrauwen gingen instinctief weer omhoog. 'Wat een klucht.'

    Lee Williams

    >> Met Noah • In een nis nabij de Great Hall • Na het avondeten <<


    'En je kreeg spijt van je toezegging?' vroeg Lee zich af, die nog niet helemaal begreep wat hij op de grond deed.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2021 - 21:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Noah

    °in een nis met Lee.°


    Hij schudde zijn hoofd. 'Nee, erger.' Hij keek wat aarzelend op terwijl het gesprek met Daphne weer in zijn hoofd spookte. Hij had zichzelf zo in de nesten gewerkt. 'Ik heb haar afgewezen.' Hij haalde diep adem. 'En ik heb haar redelijk zitten uitdagen ook.' Waar hij wel een beetje trots op was. 'Dus ik vrees dat ik mijn eigen begravenis mag regelen nu ik nog kan.'

    [/center]

    Prudence

    °In de leerlingenkamer - optutten voor het feest °


    Ze liet haar handen gretig door haar haar gaan terwijl ze voor een massieve spiegel stond van de meisjesbadkamer. Het donkere kleur was wennen, maar ze moest toegeven dat het haar best goed stond. Ze glimlachte bemoedigend naar zichzelf. Oke, iemand had inkt over haar hoofd gegooid, en ooit zou ze die wel te pakken krijgen. Haar mondhoeken krulden licht omhoog bij de gedachte dat ze Daphne al in een nadeel had gebracht bij die onbenullige krullenbol. Komt ervan als je haar uitlacht.

    Lee Williams

    >> Met Noah • In een nis nabij de Great Hall • Na het avondeten <<


    'Ach welnee.' Lee sloeg grijnzend een arm om hem heen. 'Ik leef toch ook nog? En als ze aan iemand een hekel heeft, ben ik het wel.'
          Hij vond het goed dat Noah haar afgewezen had. Dat vond ze vast niet leuk nee, maar het leven was nou eenmaal niet altijd leuk. Mocht Daphne ook best leren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daphne Saunders

    >> Met Noah • Op de gang nabij de Great Hall • Na het avondeten <<

    Daphne liep de badkamer in, ze was er vrij zeker van dat ze Prudence daar achter de spiegel zou vinden. Ze sloeg haar armen over elkaar en leunde met haar schouders tegen de muur.
          ‘Heb je Noah serieus voor me gewáárschuwd? Wat is dat voor een kinderachtige actie.’


    Every villain is a hero in his own mind.


    Noah

    °in een nis met Lee.°


    Hij haalde diep adem en keek opzij naar Lee. 'Ik vind ze eng.' Een rilling ging over zijn rug. 'Echt eng.'
    En niet gewoon eng, maar full proof zombie apocalypse eng.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2021 - 19:42 ]

    [/center]

    Prudence

    °In de leerlingenkamer - optutten voor het feest - met Daphne°


    Ze keek op naar Daphne via de spiegel. Ze had echt geen zin om zich om te draaien. Ze sloeg haar armen over elkaar en keek Daphne wat hooghartig aan.
    'Stond er dan in de regels dat we elkaar niet mogen tegenwerken?' Ze haalde een engelengezichtje boven. 'Ik dacht van niet.'

    Lee Williams

    >> Met Noah • In een nis nabij de Great Hall • Na het avondeten <<


    'Ach zo lang je niet op jongens valt en Daphne je vriendjes dus niet inpikt, heb je niet zo veel van haar te vrezen hoor,' antwoordde Lee met een knipoog. 'Angst geeft macht, dus je moet haar maar gewoon zien als een kleuter met grootheidswaanzin, ofzo.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daphne Saunders

    >> Met Noah • Op de gang nabij de Great Hall • Na het avondeten <<


    Daphne rolde met haar ogen. 'Ik zie niet echt in hoe dat de boel leuker maakt, maar goed. Leef je uit.'
          Na die woorden draaide ze zich om en liep terug naar haar slaapkamer om een outfit voor vanavond uit te kiezen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2021 - 21:09 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Noah

    °in een nis met Lee.°


    Zijn gezicht verbleekte weer wat bij Lee zijn woorden, en hij lachte wat krampachtig. 'Stel je voor.' haha, dying inside. Hij moest nog fixen hoe hij het in godsnaam aan Casper zou duidelijk maken. En weer in orde krijgen om het feit dat hij niet op jongens valt.
    'Maar bedankt voor de babbel. Ik apprecieer het echt. Alvast veel plezier op het feest.'

    Lee Williams

    >> Met Noah • In een nis nabij de Great Hall • Na het avondeten <<


    'Jij ook!' Lee was blij dat de jongen zich weer een beetje bij elkaar had geraapt en ging opgetogen op weg naar de leerlingenkamer. Ondanks het gedoe met Nomad, had hij wel zin in vanavond. Dat de jongen er niet was, hielp hem hopelijk ook voor een paar uur vergeten wat er gebeurd was.


    Every villain is a hero in his own mind.