• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 9:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elsie Bee

    'Oh! Ik had Noah beloofd dat ik hem zou steunen in z'n date met Casper, want dat vond hij nogal ongemakkelijk.' Ze knikte naar Lee. 'Dus laten we erheen gaan, ja!' Ze zou zich ook beter voelen bij haar vriend in de buurt.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2021 - 12:03 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nomad Morphew

    Een klein lachje ontstond op zijn gezicht, al schudde hij zijn hoofd. 'Ik ben meer het type dat dronken zijn hart blootlegt, blijkbaar,' zei hij, 'in plaats van dat ik m'n moves laat zien.' Voor zover hij wist, had hij nog nooit gedanst.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mavis Keegan

    Mavis was niet te vroeg naar het feest vertrokken. Ze had verwacht met Lee te gaan, maar die bleek een afspraakje met Elsie te hebben, dus ging Mavis in haar eentje. Dat vond ze geen probleem, want als ze niet te vroeg ging, waren er genoeg mensen die ze kende.
    En dat bleek ook het geval. Toen ze aankwam, was het al aardig vol in de grote zaal. Hoewel ze vaak op feestjes tijd met Lee doorbracht, sprak ze ook juist graag met vrienden van andere afdelingen.
    Ze zag dat Arianna en Jordyn ook in gesprek waren en hoewel ze dan een gesprek zou onderbreken, leek dat niet zo serieus. Ze liep eerst naar de drankjestafel, gaf Elsie en Lee een knipoog toen ze daar drie glazen met punch vulde en liep toen met de glazen naar de twee meiden.
    'Ik hoop dat ik jullie gesprek mag onderbreken als ik jullie drankjes aanbiedt,' begon Mavis na een korte begroeting, terwijl ze de glazen naar voren stak.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2021 - 1:09 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Blythe Carmichael

    'Relaxed,' zei Blythe. 'Gezellig. Druk. Mijn broers waren op een gegeven moment allemaal langsgekomen, samen met hun partners en kinderen, voor een week. Ze hadden een tent in de tuin gezet, maar alsnog was het bomvol. We waren met z'n - even denken - zestienen. Waaronder een kind van 3 en een baby van een half jaartje oud. Eén grote chaos.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing


    Jordyn nam grijnzend een glas aan. 'Jij mag altijd ieder gesprek onderbreken, dat weet je toch?'
          Ze had Mavis nog niet gesproken sinds ze terug op Hogwarts waren -- ze volgde maar een van samen met het meisje en tijdens die les zat ze naast Raf. Het was een van de weinige meiden buiten haar kamergenoten die ze gezellig vond.
          'Ik wilde net een wedje met Ari leggen wie er vanavond gaan zoenen.'

    [ bericht aangepast op 18 aug 2021 - 15:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Casper Ainsworth


    ‘Dronken je hart blootleggen lijkt me nou niet echt een chille gewoonte.’ Casper grijnsde. ‘Straks weet iedereen… je weet wel.
          Heel eerlijk?
          Casper wist niet meer zo héél veel van dat gesprek gisteren – behalve dat Nomad een pesthekel aan zijn pa had en die Lee wat zou aandoen als hij met hem bleef omgaan.
          Speaking of… De jongen kwam net naar hen toe.
          ‘Hé, hallo!’ Lee schonk Nomad een veel te gemeende glimlach voor iemand die gisteren zijn hart had gebroken. Er liepen twee meisjes met hem mee die hij nooit interessant genoeg had gevonden om hun namen te onthouden. ‘Wij moeten nog kijken wanneer we gitaar kunnen spelen,’ zei hij tegen Casper.
          ‘En dat moet nu?’
          ‘Nee. Just a reminder.’
          ‘Mijn sociale leven is niet zo bruisend dat ik dat zou vergeten.’
          Lee grinnikte. ‘Maar de mijne wel. En ik vergeet een hoop. En, jij hebt ook honderd vakken ofzo, dus zo raar zou het niet zijn als je het vergat.’ Lee nam een slok van zijn punch, waarna zijn ogen even naar Nomad schoten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daphne Saunders
    Outfit


    'Ach, het is altijd wel lollig,' reageerde Daphne schouderophalend. 'En op zich heb ik niet zo heel veel te verliezen. De anderen hebben ook een pittige ja.' Ze grinnikte. 'Die van Mosh kun je wel onmogelijk noemen. En die van Pru - Ja, die ook wel. Dat lukt alleen met een zee van drank.'
          Tot slot had Marcus ook dronken met Mosh gezoend, dus als Prudence het een beetje slim aanpakte - al was dat wel een dingetje - dan kon dat vast weer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    Nomad beantwoordde Lee's blik niet. Hij had heus wel geweten dat hij ook op het feest zou zijn toen hij toezegde om te komen, maar kon hij hem niet gewoon even met rust laten?! Zijn glas met de zoete punch was leeg, dus dat gaf hem mooi de gelegenheid om even weg te lopen. 'Ik ga een nieuw drankje halen,' bromde hij tegen Casper. Hij had niet zoveel behoefte om te horen hoe hij nu gitaarlessen van Casper zou horen - en hij realiseerde zich nu ook pas dat het jaloezie was.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rhae Storm
    Outfit


    Rhae knikte en stapte met Isabella de dansvloer op. ‘Heb je eigenlijk nog broers of zussen? Hier op school, of al afgestudeerd?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mavis Keegan

    Mavis grijnsde. Ze hield zich nooit zo bezig met dit soort dingen - ze had wel betere (vooral leukere) dingen te doen dan zich druk te maken om de liefdeslevens van anderen - maar zo'n weddenschap was dan wel weer vermakelijk. 'Het zou een beetje laf zijn als ik op Mosh of Justin in zou zetten, hè?' zei ze, terwijl ze haar glas tegen die van de meiden tikte.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams


    Lee voelde wel aan dat hij de reden was dat Nomad wegliep. Hij vond het stom hoe ze nu met elkaar omgingen en besloot dat hij daar best wat van mocht zeggen. ‘Wacht.’ Hij zette een paar stappen achter Nomad aan en greep hem toen bij zijn arm. ‘Ik wil met je praten.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing


    'Mosh en Justin die met elkaar zoenen?' Jordyn floot. 'Damn, dat lijkt me interessant hé.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mavis Keegan
    Outfit

    Mavis schoot in de lach. 'Dat is nog eens een plaatje. Op wie zou jij inzetten, dan?'

    [ bericht aangepast op 19 aug 2021 - 15:15 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nomad Morphew

    Nomad draaide zich met een ruk om. 'Ik heb geen zin om te praten,' zei hij.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams


    'Dat weet ik,' antwoordde Lee rustig. 'En het is nou niet dat ik niks leukers kan bedenken om op een feest te doen, maar écht leuk wordt dit feest toch niet voor we nórmaal met elkaar gepraat hebben.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 19 aug 2021 - 15:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.