• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 okt 2021 - 19:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Cherry heeft toch al een bijwerking?" Maar om heel eerlijk te zijn, had hij er ook meerdere. "En als moe zijn haar bijwerking is, hadden ze dat vast wel zo bestempeld." Merrin dacht hardop na."En zou ze dit al vanaf het begin af aan moeten hebben." Hij keek even naar Azrael. "Weet jij wanneer de hoofdpijnen en de vermoeidheid begonnen?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Rai



    "M-met 8226. Weet jij wie dat is?" Vroeg hij zachtjes. Hij had hier helemaal geen zin in, zeker niet met Cherry. Dan sloeg hij straks al helemaal dicht als hij die Lion moest begroeten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    Ze zuchtte even. "Ja, ik heb haar nog wel gesproken, gister en vanochtend." Vienna zocht even aarzelend naar de woorden die ze nodig had. "Ze doet alsof alles goed met haar gaat. Alsof ze gewoon de oude Fayr is, dat er niets aan de hand is en dat ze het wel red." Vienna tilde haar hoofd even op en keek naar Darian.
          "Maar het gaat helemaal niet goed met haar. Wat ze ook zegt. Ze is mijn beste vriendin, ik ken haar al vier jaar door en door. En ik zie gewoon aan de manier waarop ze beweegt, waarop ze doet of soms reageert dat ze echt heel erg gespannen is. Dat het helemaal niet goed gaat." Vienna liet verdrietig haar hoofd hangen. "En ik heb haar mijn hulp aangeboden en gezegd dat we kunnen praten enzo. Maar ze blijft heel stug volhouden dat het goed gaat, dat ze het wel red." Vienna zuchtte even. "Ik denk eigenlijk vooral dat ze zichzelf daarvan probeert te overtuigen."


    It's never gonna happen, Guys.

    Azrael


    ‘Ik ben nog niet zo heel lang met ze bevriend,’ zei Azrael. ‘Een maand of drie. Toen had ze er al last van. Dat kun je beter aan Rai vragen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Of aan iemand anders," zei Merrin, terwijl de radartjes in zijn hoofd op volle toeren draaiden. Misschien was dit niet de beste tijd om het te vragen, maar hee. Hij kon het proberen. Als Fox te druk was met Kris, dan kon hij het altijd nog aan Rai vragen. Merrin toverde zijn iNet uit zijn zak. Dat hij daar nog niet eerder aan gedacht had! Merrin zocht het nummer van Fox op, keek even grijnzend naar Azrael en liet de beltoon overgaan.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 19:21 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Cherry


    ‘Dan zou ik in mijn aantekeningenboekje moeten kijken. Hij zit in mijn tas.’ Ze draaide haar tas zodat ze bij de rits kon en haalde het schriftje eruit. Ze bladerde naar “Lions” maar zag alleen wat dingen over Fox en Fire staan. ‘Ik heb nog nooit met diegene gesproken, helaas. Maar het is in elk geval iemand die nog geen naam heeft, dus die kijkt vast tegen je op!’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Darian


    ‘Ik ben ook wel iemand die het liefst alles alleen oplost,’ gaf hij toe. ‘Of dingen accepteert zoals ze zijn. Misschien… is dit inderdaad even iets waar ze alleen doorheen moet. Maar het is goed dat je je hulp hebt aangeboden, meer kan je niet doen. Verder is het aan Fayr zelf.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rai



    Hij wist niet of hij daar veel vrolijker van werd. Rai was nogal nerveus. "H-h-hoe is het dan met jou en Merrin gegaan?" Stom gestotter! Normaal had Rai er niet echt last van, maar dat hele tafeltennisen en het feit dat hij iemand nieuw moest leren kennen bracht hem uit balans. "De opdracht bedoel ik dan. Jullie zijn bijna klaar toch?" Zei hij snel als verduidelijking. Hij wilde het gewoon niet over zijn nieuwe partner hebben.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 19:41 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    Fox had het bos achter zich gelaten. Op een drafje liep hij terug naar de campus van de Panthers – het voelde alsof hij veel te lang was weggeweest en Kris had geen iNet waarmee hij hem kon waarschuwen als er wat aan de hand was. Net toen hij aan zijn iNet dacht, ging het ding af. Hij trok het ding uit zijn zak, zag dat het Merrin was en nam de oproep aan. ‘Hé Mer, alles oké?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna

    "Ik weet het," zei ze zachtjes. Ze keek even naar Darian. "Maar dit voelt niet als iets wat ze al accepteert of waarmee ze zelf aan de slag is. Ze negeert het gewoon en loopt ervan weg."


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Hee Fox! Gaat prima hier," zei hij tevreden. Ergens wilde hij een verhaal over zijn date met Adam afsteken, maar toen hij naar Azrael keek, besefte hij dat hij daarvoor niet belde "En met jou? Ik belde omdat ik een vraagje had voor je. Over Cherry. Die kende je toch?"

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 19:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Cherry


    ‘We hebben na onze ontmoeting een tijdje gekletst over de dingen die we leuk vinden, daardoor kwamen we op een onderwerp. Toen hebben we elke dag gewoon een uur ingepland en morgen ronden we het af! Dus als jullie je er een beetje hard voor maken, zijn jullie ook wel met een weekje klaar!’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox

    ‘Een beetje, ja,’ antwoordde Fox, nieuwsgierig naar Merrins antwoord. ‘Wat wil je weten?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Darian


    ‘Het is een proces,’ knikte Darian. ‘En weglopen van je problemen kan best helpen voor een tijdje,’ gaf hij toe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Hoe lang is het geleden dat je haar kende?" Hij keek even naar Azrael. Ergens vond hij het wel fijn dat Azrael hem hierin betrok. Had hij toch niet helemaal mis gezeten met zijn gevoel over Vision. "En weet je of ze toen ook al last had van sterke hoofdpijn en vermoeidheid?"

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 20:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.