• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 okt 2021 - 19:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Huh?" stelde hij verward de vraag. "Oh nee," zei hij lachend. "Het was geweldig! Echt super mooi daar. Adam is al terug op de campus. Ik moest vanmorgen met Cherry aan de slag. Maar ik.." Hij keek heel even peilend naar Azrael naast hem. Het potje tafeltennis was best leuk geweest en tot nu toe was het gezellig geweest met de jongen. "Ik help een nieuwe vriend uit de brand," zei hij met een knipoog naar de jongen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Azrael


    Azraels ogen werden groot van verbazing toen Blue hem een nieuwe vriend noemde – en toen de jongen naar hem knipoogde, gloeiden zijn wangen.
          Blue heeft naar me geknipoogd!
          Zijn hart maakte een irritante buiteling en hij beet beschaamd op zijn tong. Als zijn afdelingsgenoten hem konden horen… Het was alsof hij Melissa’s denigrerende blik al vanuit haar slaapkamer op zich kon voelen branden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox

    ‘Nieuwe vrienden? Oh – nu ben ik nieuwsgierig!’ Fox moest nog een eindje lopen naar de campus, dus hij had wel zin in een vraagspelletje. ‘Welke afdeling? Hoe knap is ie van een schaal op 1 tot 10?’
          Daarmee moest hij toch een aardige inschatting kunnen maken…


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Elephants denk ik?” Zei hij, terwijl hij Azrael met een voorzichtige glimlach aankeek. “Heb ik nog niet gevraagd,” zei hij lachend. Hij keek naar Azrael en keek hem vragend aan. “Oh en een 8,5 red ie wel,” zei hij grijnzend. Azrael wist toch niet waar hij het over had.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    ‘Een 8,5 bij de Elephants?’
          Fox dacht na – maar dat leek hem best onmogelijk. En Adam was wel een dikke 9, dus hij kon moeilijk zeggen dat Merrin geen smaak had.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Azrael


    Af en toe ving hij iets op van Fox’ stem, maar hij kon niet het hele gesprek volgen. En wat redde hij wel met 8.5?
          ‘Ik ben een Rhino,’ zei hij aarzelend. Vroeg of laat kwam Blue daar toch wel achter.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    ”Oh,” flapte hij eruit. Voor een moment aarzelde hij en hoorde hij in zijn achterhoofd de waarschuwingen die iedereen rondom de Rhinos plantte. Maar Azrael was aardig geweest, en het was niet zoals met Zebediah of Vision dat hij er direct een slecht gevoel bij had. “Als ik zeg dat hij Rhino is, kom je er dan wel uit wie ik naast me heb zitten?” Zei Merrin die wel door had dat Fox aan het raden was. Hij grijnsde.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 23:51 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    ‘Een knappe Rhino hè? Nou dat kan alleen maar Azrael zijn,’ grijnsde Fox. Tot slot zou Merrin nooit met Romeo of Peter gaan chillen. Damon was ook wel knap, maar die was veel te sarcastisch voor Merrin. En Azrael was toch best een leuke gast, had Fox bij hun eerste opdracht-date ontdekt. Hij stond op het punt om te zeggen dat hij wel zijn zus achterna ging door met Rhino’s af te spreken, maar slikte dat net op tijd in. Tot slot liep 8226 nog steeds naast hem en hij had geen idee wat Azrael precies van hun gesprek kon verstaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin grinnikte" Bingo. Maar ik ga weer gezellig doen. Bedankt voor je hulp, Fox." Merrin hing zijn iNet weer op en keek naar Azrael met een grijns. "Fox zegt dat hij Cherry een jaar geleden kende. Toen had ze wel eens hoofdpijn, maar de vermoeidheid was niet iets wat hij zich herinnerde."
          Merrin borg zijn iNet op en keek naar Azrael. "Hoe lang zijn Vision en Cherry al samen?" vroeg hij de jongen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Azrael


    Azrael dacht wel íéts meegekregen te hebben van het telefoongesprek – namelijk dat Merrin hem een knappe jongen vond, maar hij schudde dat vlug van zich af. Dat heb ik vast verkeerd begrepen. Niettemin had hij nu een blos op zijn wangen en kostte het hem moeite om zich weer op het gesprek te focussen. ‘Volgens mij een paar maanden.’ Dus dan was de kans inderdaad groot dat het iets met Vision te maken had. ‘Met zijn gave kan hij er wel voor zorgen dat ze hoofdpijn krijgt – maar zó vermoeid als Cherry nu is? Dat kan hij volgens mij niet.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Hm..." Hij had geen idee hoe de gave van Vision eigenlijk werkte. "Wel, het blijft wel vreemd. Kan je iets anders doen om iemand moe te maken?" Hij vond het maar een naar idee, dat je vriendje die je vertrouwde, er misschien wel voor zorgde dat jij je niet lekker voelde.


    It's never gonna happen, Guys.

    Azrael


    ‘Behalve met mijn gave, zijn er volgens mij geen gaven waarmee je iemand kunt uitputten,’ peinsde Azrael. ‘Ja – Sarah kan energie aan iemand onttrekken door die ergens aan te binden, maar dat is niet het type dat zich door Vision voor zijn karretje laat spannen. Misschien haalt hij ergens slaappillen vandaan? Ze moet eigenlijk gewoon eens een dag bij Vision vandaan zijn, kijken hoe dat gaat.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Dan doen we dat toch gewoon," zei Merrin met een grijns. "Kunnen jij en Rai Cherry een dag vermaken, denk je?" Er kwam een ideetje in zijn hoofd omhoog, iets wat hij best met Vision wilde proberen. Het leek Merrin geweldig om hem voor de gek te houden. Maar dan moest hij wel wat voorbereiden, weten hoe Cherry in de buurt van Vision was. Hij zou anders te snel door de mand vallen.
          En iets aan zijn oogkleur doen. Misschien Cherry haar gave oefenen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2021 - 11:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Azrael


    ‘Het is makkelijker om Vision een dag uit te schakelen,’ mompelde Azrael. Hij haalde een hand door zijn haar. Hij deed eigenlijk nooit wat met Cherry samen – Rai was er eigenlijk altijd wel bij. Hij had alleen het gevoel dat Rai’s gevoelens steeds sterker werden, waardoor hij het moeilijker vond om bij zijn vriendin in de buurt te zijn. ‘Maar dat kunnen we vast doen, ja.’ Rai en Cherry vonden het allebei leuk om het terrein te verkennen, dus dat konden ze best doen. ‘En dan kijken of ze moe wordt?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emil


    Emil gaf een knikje. ‘Ik loop wel even naar haar kamer.’
          Hij liep de gang door en klopte op de kamer aan waar het meisje nog steeds met een matras op de grond sliep – zelfs al was Dezi dood. Maar dat wist behalve Fire niemand.
          Onna deed open en keek hem vragend aan.
          ‘Is 8226 er?’
          Onna schudde haar hoofd. ‘Die ging iets met Fox doen.’
          ‘Oké.’
          Emil wist niet zo goed wat hij verder moest zeggen en liep terug naar de voordeur.
          ‘Ze is er niet. Zal ik zeggen dat je ben langs geweest? Hoe heet je?’


    Every villain is a hero in his own mind.