• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 okt 2021 - 19:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rai



    Rai kreeg al buikpijn bij het idee. Wat als hij nu iets heel doms zei tegen dat meisje? Of dat ze samen helemaal niet tot een onderwerp kwamen? Of misschien elektrocuteerde hij haar wel per ongeluk. Omdat hij zo nerveus was. Rai merkte dat hij klamme handjes kreeg en dat de elektriciteit tussen zijn vingers begon te springen. Konden ze nog omdraaien? "Dat hoop ik," mompelde hij alleen, wetende dat hij er niet onderuit kwam.
          Ergens wilde hij Cherry haar arm even vastpakken, zodat hij wat kon voelen. Iemand kon voelen die hij vertrouwde. Maar Cherry bewust aanraken was bijna nog enger dan een nieuw iemand ontmoeten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna



    Vienna zuchtte opnieuw, maar keek met een glimlach naar Darian. "Als jij dat zegt, dan vertrouw ik daar compleet op. Jij redt jezelf vast wel. Wat Fayr betreft, dat vind ik een stuk moeilijker. Ik ben degene die ze het meest vertrouwd, misschien nog wel bijna erger dan haar zus. Als ze mij al niet binnen laat." Vienna schudde haar hoofd. "Ik zal het voorlopig gewoon even moeten loslaten. Ik hou haar gewoon een beetje in de gaten. En als het wel mis gaat, dan ben ik er gewoon." Als Fayr haar hulp echt niet wilde, dan ging Vienna zich ook niet opdringen. Misschien was dat ook wel iets wat Fayr moest leren. Ze deelde altijd hulp uit aan iedereen, maar misschien moest ze ook leren zelf hulp te ontvangen. Vienna wist maar al te goed hoe moeilijk dat kon zijn. Al was ze er in de afgelopen jaren best goed in geworden. Als je in zoiets goed kon worden dan.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    ‘‘Ik denk iets minder dan een jaar geleden – toen trokken we een paar weken met elkaar op en daarna werd het weer minder. Ze had wel vaak hoofdpijn, maar ik kan me niet herinneren dat ze erg vermoeid was.’ Hij liet even een stilte vallen. ‘Gaat het niet goed met haar?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cherry


    Cherry legde een hand op zijn schouder en gaf een kneepje. Ze kon zich niet herinneren dat ze hem ooit zo onzeker had meegemaakt. ‘Het komt vast wel goed, joh. Het is maar een huiswerkopdracht!’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Darian


    Darian gaf een kneepje in haar hand. ‘Geef haar inderdaad de kans om een manier te vinden om om te gaan met wat er dan ook is gebeurd. En als je het gevoel blijft hebben dat het haar niet lukt, kun je het onderwerp altijd nog eens aansnijden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna



    "Je hebt gelijk," zei ze. Ze drukte even een kus op Darian zijn wang. "Dank je."


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Wel, ze is nogal vermoeid de laatste tijd. En de dokters kunnen niets vinden. Maar haar vriend heeft laatst.." Hij keek even naar Azrael die het vast niet fijn vond als hij meteen dingen door lulde naar Fox. "Nogal vreemde dingen gezegd. Dus we hebben een vaag vermoeden dat hij er iets mee te maken heeft. Maar we weten het nog niet zeker." Merrin glimlachte even naar Azrael. "Maar thanks. Daar kan ik vast wel iets mee. Hopelijk kunnen we Cherry laten inzien wat voor lul van een vent ze mee is."
          Want Merrin moest toegeven. Hij kende Vision pas een week. Maar hij was echt het toppunt van een uitermate teleurstellend persoon.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 21:08 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rai



    Cherry haar hand liet elektriciteitschokjes door zijn hele lichaam trekken. Hij keek even naar haar op en glimlachte naar haar. In de verte zagen ze het Lions house al liggen. "Hopelijk komen we Fire niet tegen. Sinds ik hem in de arena heb gezien, vind ik hem doodeng," gaf hij eerlijk toe. Wat eigenlijk complete onzin was, want Rai kon met zijn gave iemand gemakkelijk neerleggen. Maar het feit dat Fire alles had laten branden tijdens de eerste opdracht stond soms nog scherp langs zijn geheugen. (En dan had hij niet eens in de ring gestaan).


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    ‘Stoken is niet lief hè?’ zei Fox op een plagerige toon. ‘Waarschijnlijk ziet ze uiteindelijk zelf wel in dat hij niet zo leuk is, toch?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cherry


    ‘Volgens mij vond ik Fire wel aardig,’ antwoordde Cherry. ‘En hij weet van de samenwerkingsopdrachten, toch? Hij begrijpt heus wel waarom je op bezoek komt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    "Als ik tussen jou en Zebediah had kunnen stoken had ik het ook gedaan," zei hij plagend terug. Daarna keerde hij terug naar zijn serieuze toon. "Maar geen idee, ik hoop dat ze het ziet. Maar het is vast niet erg als we een handje helpen, zeker als ze elke dag zijn vervelende kant vergeet. Thanks Fox."

    [ bericht aangepast op 16 aug 2021 - 22:12 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rai



    Dat zei niets. Cherry vond iedereen aardig. Even keek hij half in paniek naar Cherry voor hij op de deur klopte bij de Lions. Laat haar er niet zijn, alsjeblieft. Laat haar er niet zijn.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    Fox schudde grinnikend zijn hoofd om Merrins opmerking. ‘Is andere stellen uit elkaar halen echt jullie idee van een romantische date?’
          Gisteren had Adam hem verteld dat hij naar het bloemenveld wilde gaan en Fox had hem al eens gezegd dat het de moeite waard was om er ’s nachts te blijven. Verder had hij hen nog niet gezien vandaag, dus hij was ervan uitgegaan dat ze daar de nacht hadden doorgebracht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cherry


    Het was een jongen met donker haar die de deur opendeed. Hij had een bekend gezicht, maar ze dacht niet dat dit Fox of Fire was. Ze keek even opzij naar Rai en glimlachte – ze vond dat hij zelf het woord moest proberen te doen, dat was goed voor hem.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rai



    Hij keek even paniekerig naar Cherry, toen er een jongen in de deur verscheen. Cherry zei echter niets, waardoor Rai wel verplicht werd om wat te zeggen. "Uhm. Hoi." Dat was goed toch? "Ik- ik zoek naar 8226. Uhm. Huiswerkopdracht," murmelde hij. Oh help, hij kon hier wel door de grond zakken. Wat moest die gast wel niet van hem denken?


    It's never gonna happen, Guys.