• I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER



    ▸ Welkom!
    Welkom in het praattopic! :Y) Ik zal het praattopic de komende tijd nog wat aanvullen met informatie, maar voor nu snel alvast even een plek om te overleggen over van alles en nog wat. Het rollentopic vind je hier terug.

    ▸ Ranking
    TBA


    ▸ Indeling studentenverblijven
    East wing
    1) Julian • Joseph • NPC
    2) August • Ezra • NPC
    3) Zackary • Leighton • NPC

    West wing
    1) Aspen • Shiloh • Bethany
    2) Victoria • Eleanor • ?
    3) Phillipa • Olivia • Blake

    ▸ Mededelingen
    1) Hieronder heb ik het conceptschema voor het plannen van de moord. Zou iedereen willen controleren of dit klopt en als het er nog niet (juist) in verwerkt staat de keuze alsnog doorgeven? Mocht je last minute toch nog iets anders willen, dan hoor ik dit ook graag. Nu kan ik het nog verwerken.



    2) Zou iedereen nog naar de indeling van huisvesting willen kijken? Nog niet iedereen heeft een plekje. Het hoeft niet precies pas te zijn (het kan aangevuld worden met NPC), maar mag wel. Zolang uiteindelijk iedereen maar een dak boven het hoofd heeft.

    3) Ik heb een document gemaakt waar iedereen voor zijn personage kort kan noteren wat zijn rol was ten tijde van de moord. Wil iedereen zijn personage er zo snel mogelijk in verwerken? Hoe sneller dit gedaan is, hoe sneller we (ein-de-lijk haha) van start kunnen. Klik hier voor de link. Een korte uitleg staat genoteerd in het document.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 23:29 ]


    She's imperfect but she tries

    oeeh ja mensen die hem hebben opgezweept dat is echt top

    Misschien dat er ook mensen per ongeluk kunnen uitkomen bij de groep die juist dan het lichaam aan het wegwerken is?(God, dit klinkt luguber tijdens het typen!)


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Jaa alles hierboven klinkt echt tof!
    Ik stel Ezra beschikbaar voor het helpen met het lichaam dumpen (A)


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Aspen heeft de avond ervoor al ruzie gekregen met Beth, maar die zal sowieso niet direct iets met de moord te maken hebben.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hardop denken is alleen maar goed ;D Sws vind ik dat opzwepen wel een hele goede en ik denk dat Beth Zack dan ook wel een beetje zou uitdagen met 'kom maar op. dat durf je toch niet.' Dus die kunnen we er zeker inhouden!! Dan hebben we iig Ezra met het lichaam dumpen en Sev wilde ook helpen, dus met zijn 3e komen ze al een heel eind c: Maar ik denk dat de indirect betrokkene er dan niet bij waren die waren Zack enkel aan het pushen?

    Ik had voor Aliz dat het van de moordenaar af zou hangen of ze direct betrokken zou zijn of niet (cause she aint gonna help someone she doesn't like), maar gezien ze Zack wel leuk vindt :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reeses schreef:
    Hardop denken is alleen maar goed ;D Sws vind ik dat opzwepen wel een hele goede en ik denk dat Beth Zack dan ook wel een beetje zou uitdagen met 'kom maar op. dat durf je toch niet.' Dus die kunnen we er zeker inhouden!! Dan hebben we iig Ezra met het lichaam dumpen en Sev wilde ook helpen, dus met zijn 3e komen ze al een heel eind c: Maar ik denk dat de indirect betrokkene er dan niet bij waren die waren Zack enkel aan het pushen?


    August kan denk ik alleen indirect betrokken zijn, misschien heeft hij Zack onbewust gepusht door hem kwaad te maken door met Beth voor zijn ogen te flikflooien oid?


    someone out there feels better because you exist

    Vic is niet echt de persoon die iemand op dat vlak zou pushen. En zeker Zack niet, 'cause she doesn't like him and therefore will avoid talking to him. Maar ze kan wel per ongeluk iets gezien hebben ofzo waardoor ze onder druk wordt gezet om te zwijgen? (Indirect betrokken dus) Just some ideas. ^^

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 14:29 ]


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Liv zou hem niet pushen, want ze was beth haar vriendin, maar wrs wel vol belangstelling naar de ruzie hebben zitten luisteren while sipping wine & enjoying the show.. maar ze zou het ook niet erg vinden/ het doorlullen op het moment dat ze besefte dat beth rip was

    Ik had eigenlijk iets gepland staan voor Eleanor maar aangezien het nu een moord is geworden zonder echte voorbedachte raad dan moet ik ff kijken of dat nog passend is.

    Reeses schreef:
    Hardop denken is alleen maar goed ;D Sws vind ik dat opzwepen wel een hele goede en ik denk dat Beth Zack dan ook wel een beetje zou uitdagen met 'kom maar op. dat durf je toch niet.' Dus die kunnen we er zeker inhouden!! Dan hebben we iig Ezra met het lichaam dumpen en Sev wilde ook helpen, dus met zijn 3e komen ze al een heel eind c: Maar ik denk dat de indirect betrokkene er dan niet bij waren die waren Zack enkel aan het pushen?


    Aspen zal ook niet pushen. Ik betwijfel überhaupt of ze zich met de ruzie tussen Zack en Beth zal bemoeien, gezien die twee dus beide niet haar favoriet zijn en ze dan eerder zoiets heeft van; zoek het lekker uit jullie twee. x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Chocolatier schreef:
    Ik had eigenlijk iets gepland staan voor Eleanor maar aangezien het nu een moord is geworden zonder echte voorbedachte raad dan moet ik ff kijken of dat nog passend is.
    Wat had je in gedachten voor Eleanor? We kunnen natuurlijk altijd kijken of we dat nog erbij kunnen voegen of dat de moord toch iets anders is gegaan c:

    Is het handig om ook een beetje een overzichtje te maken wie wat doet, want die raak ik namelijk een beetje kwijt :') (A)

    Reeses schreef:
    Hellooo everybody c:

    Ik doe het ff zo, want dan weet ik iig zeker dat ik iedereen heb! Maar Zack is dus de moordenaar :Y) Nu had ik als idee dat; Beth en Zack die avond ruzie hadden (goh, Beth had het wel druk met ruzies haar laatste avondje^^) maar dat Beth hem zo erg zat te sarren / treiteren / bloed onder de nagels vandaan halen / denigreren etc. etc. en wellicht met een druppeltje alcohol / pilletje / snuifje oid erbij dat Zack totaal over de rooie ging EN TOEN...

    Over hoe de moord is gegaan, zit ik nog een beetje te twijfelen, omdat er natuurlijk ook directe en indirecte betrokkene bij waren... In eerste instantie had ik in gedachten dat Zack haar een klap met iets heeft gegeven waardoor ze direct overleed, een beeldje of iets.

    Misschien dat de direct betrokkene hebben geholpen het lichaam te dumpen? En indirect vond ik een beetje lastig, maar maybe kunnen we daar met elkaar over brainstormen of had iemand al iets in gedachten?


    Welll, Leighton heeft sowieso niets met de moord te maken, maar ons idee hadden we al besproken :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Ik zie Aliz wel kijken naar Zack, Ez en Sev van "Yeah, I'm not letting you three idiots handling this body by yourselves"


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jude zou iets gezien kunnen hebben, maar uit angst z’n mond houden omdat hij zichzelf niet te veel in de spotlight wil zetten (helemaal niet rondom een moord).