• I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER



    ▸ Welkom!
    Welkom in het praattopic! :Y) Ik zal het praattopic de komende tijd nog wat aanvullen met informatie, maar voor nu snel alvast even een plek om te overleggen over van alles en nog wat. Het rollentopic vind je hier terug.

    ▸ Ranking
    TBA


    ▸ Indeling studentenverblijven
    East wing
    1) Julian • Joseph • NPC
    2) August • Ezra • NPC
    3) Zackary • Leighton • NPC

    West wing
    1) Aspen • Shiloh • Bethany
    2) Victoria • Eleanor • ?
    3) Phillipa • Olivia • Blake

    ▸ Mededelingen
    1) Hieronder heb ik het conceptschema voor het plannen van de moord. Zou iedereen willen controleren of dit klopt en als het er nog niet (juist) in verwerkt staat de keuze alsnog doorgeven? Mocht je last minute toch nog iets anders willen, dan hoor ik dit ook graag. Nu kan ik het nog verwerken.



    2) Zou iedereen nog naar de indeling van huisvesting willen kijken? Nog niet iedereen heeft een plekje. Het hoeft niet precies pas te zijn (het kan aangevuld worden met NPC), maar mag wel. Zolang uiteindelijk iedereen maar een dak boven het hoofd heeft.

    3) Ik heb een document gemaakt waar iedereen voor zijn personage kort kan noteren wat zijn rol was ten tijde van de moord. Wil iedereen zijn personage er zo snel mogelijk in verwerken? Hoe sneller dit gedaan is, hoe sneller we (ein-de-lijk haha) van start kunnen. Klik hier voor de link. Een korte uitleg staat genoteerd in het document.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 23:29 ]


    She's imperfect but she tries

    Reeses schreef:
    (...)Wat had je in gedachten voor Eleanor? We kunnen natuurlijk altijd kijken of we dat nog erbij kunnen voegen of dat de moord toch iets anders is gegaan c:

    Is het handig om ook een beetje een overzichtje te maken wie wat doet, want die raak ik namelijk een beetje kwijt :') (A)


    Ik dacht eigenlijk dat er een groepje was die de moord had gepland, dat Eleanor daarin mee ging (ivm ruzie/wraak op Beth) maar dat ze uiteindelijk toch besloten heeft niet door te zetten/het plan niet uit te voeren. Dus weet zij wel wie er betrokken zijn bij de moord, hoe het gepleegd is/gaat worden ect. Dus weet ze eigenlijk veel te veel/alles. Vandaar dat ze indirecte link heeft tot Beth's moord. (A)

    Voor Blake leek het me ook wel tof om bv te helpen met het lichaam of maybe dat ze er wel bij was toen Zack het deed? Blake would love some revenge namelijk.

    Zoveel leuke ideeën! 😊 Ik sluit mijn werk af en krijg zo eters over de vloer, dus kan niet heel uitgebreid reageren, maar ik zal vanavond (als het niet te laat wordt) proberen even alles in een google docs bestand oid te slingeren, zodat het overzichtelijk(er) is.

    Sev zou geen type zijn dat Zack op loopt te jutten, maar wel iemand die als hij erachter komt dat Zack het zwaar verkloot heeft meteen het voortouw neemt om te fiksen dat dat lichaam zo snel mogelijk weg is en zijn handen daarbij zelf ook vuil maakt. Hij zou vervolgens ook iedereen er lieflijk van overtuigen (lees: bedreigen) om zijn mond erover te houden en te zeggen dat het laatste wat ze van Beth weten is dat ze dronken is gaan zwemmen. En dat als iemand zijn mond voorbij praat, they can be sure Beth won't be the only dead body. :Y)


    She's imperfect but she tries

    Hasana is Shiloh haar tweede naam, hehe. Haar volledige naam is Shiloh Kimathi. En voor Shiloh klopt alles verder! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Waarschijnlijk weet Alicia van niks, ik zie haar al helemaal voor de grap zeggen, "oh het moet Zach wel zijn geweest, het is altijd de ex." geen idee hoe spot on ze is.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @Nikos: hahaha omg sorry. Al die tweede namen ook altijd. Ik zal het aanpassen!
    @ Venustic: always.

    MAARRR: Klik hier voor het overzicht. Ik heb er snel even een kleine uitleg bijgegeven. Als het goed is (voor onze generatie absoluut een digibeet hier) moet iedereen het kunnen bewerken, dus wil iedereen zijn eigen personage er met een kleine toelichting inzetten? ^^ Scheelt mij weer werk haha.


    She's imperfect but she tries

    Ik zal Aspen er morgen inzetten als ik op de laptop zit. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Top! ^^ Ook meteen een vraag (kan ik alvast een en ander klaarzetten, haha): de start van RPG zal dus tijdens de opening van het nieuwe jaar zijn tijdens een groot vreugdevuur. Vinden jullie het leuk om het eerst een beetje van start te laten gaan en dat na een aantal posts pas het anonieme bericht wordt verstuurd of vinden jullie het leuker om het direct erin te verwerken?


    She's imperfect but she tries

    Hmm, ik zou zeggen eerst het een beetje van start laten gaan — en dan wat onrust creëeren met het anonieme bericht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vul 'm ook morgen in voor Victoria. 🙂

    En het eerst een beetje op gang laten komen vind ik ook wel een leuk idee.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik zal ook even kijken of ik vandaag kan invullen, anders sws morgen ;D

    Wat hierboven al is gezegd^^ Eerst gezellig de ongedwongen gezelligheid rond het vreugdevuur, voor zover dat mogelijk is lol, en dan indd later de onrust creëren door een anoniem berichtje te sturen c:

    Hallo, is er iemand met wie Olivia op het feestje kan chillen die ook niet direct betrokken was bij de moord ten tijde van de moord?
    dus miss samen aan het dansen waren / drank halen / naar de wc / idk? zeg het maar

    Tad schreef:
    @Nikos: hahaha omg sorry. Al die tweede namen ook altijd. Ik zal het aanpassen!
    @ Venustic: always.

    MAARRR: Klik hier voor het overzicht. Ik heb er snel even een kleine uitleg bijgegeven. Als het goed is (voor onze generatie absoluut een digibeet hier) moet iedereen het kunnen bewerken, dus wil iedereen zijn eigen personage er met een kleine toelichting inzetten? ^^ Scheelt mij weer werk haha.


    Ik heb Aspen erin gezet, hopelijk staat ze goed zo. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    calice schreef:
    Hallo, is er iemand met wie Olivia op het feestje kan chillen die ook niet direct betrokken was bij de moord ten tijde van de moord?
    dus miss samen aan het dansen waren / drank halen / naar de wc / idk? zeg het maar


    Dat zou Alicia wel kunnen zijn, zij heeft ook niets opgemerkt!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Oké, top, dan doen we de stilte voor de storm. :Y)

    @ Jennifer: Ja, is goed! Dankjewel ^^


    She's imperfect but she tries