• I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER



    ▸ Welkom!
    Welkom in het praattopic! :Y) Ik zal het praattopic de komende tijd nog wat aanvullen met informatie, maar voor nu snel alvast even een plek om te overleggen over van alles en nog wat. Het rollentopic vind je hier terug.

    ▸ Ranking
    TBA


    ▸ Indeling studentenverblijven
    East wing
    1) Julian • Joseph • NPC
    2) August • Ezra • NPC
    3) Zackary • Leighton • NPC

    West wing
    1) Aspen • Shiloh • Bethany
    2) Victoria • Eleanor • ?
    3) Phillipa • Olivia • Blake

    ▸ Mededelingen
    1) Hieronder heb ik het conceptschema voor het plannen van de moord. Zou iedereen willen controleren of dit klopt en als het er nog niet (juist) in verwerkt staat de keuze alsnog doorgeven? Mocht je last minute toch nog iets anders willen, dan hoor ik dit ook graag. Nu kan ik het nog verwerken.



    2) Zou iedereen nog naar de indeling van huisvesting willen kijken? Nog niet iedereen heeft een plekje. Het hoeft niet precies pas te zijn (het kan aangevuld worden met NPC), maar mag wel. Zolang uiteindelijk iedereen maar een dak boven het hoofd heeft.

    3) Ik heb een document gemaakt waar iedereen voor zijn personage kort kan noteren wat zijn rol was ten tijde van de moord. Wil iedereen zijn personage er zo snel mogelijk in verwerken? Hoe sneller dit gedaan is, hoe sneller we (ein-de-lijk haha) van start kunnen. Klik hier voor de link. Een korte uitleg staat genoteerd in het document.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2021 - 23:29 ]


    She's imperfect but she tries

    Hallo! Ik heb August open staan voor relaties!! Ik zoek sowieso denk ik een misschien naïeve meid die voor z’n charmes valt/gevallen is, wie die daardoor kan gebruiken/misbruik maken van haha. Ik zal vandaag of morgen ook even verder een lijstje opstellen van wat ik voor hem zoek. Mijn gb/pb/app staat open voor ideeen in ieder geval 😏


    someone out there feels better because you exist

    Hierbij mijn lijstje voor Ezra:
    - Beste vriend/vriendin
    - Goede vrienden
    - Fake friend waar Ezra gebruik van maakt/heeft gemaakt
    - Een ex
    - Concurrent (bijv. met Lacrosse, maar kan ook iets anders zijn)
    - Vijanden
    - Sportbuddy
    - Feestbuddy
    - Iemand waar hij gevoelens voor heeft
    - Eventueel iemand bij wie hij Adderall haalde.

    ik sta ook open voor andere ideeën c:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2021 - 20:54 ]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Hallo leuke mensen, voor Olivia klik ben ik op zoek naar:

    best friend (m/f) (like an actual friend)
    iemand waarmee ze nu 'ineens' hele goede vriendinnen mee is nu Beth RIP is
    regularr friends
    boyfriend
    guy she slept with once
    een andere christian voor een bible reading club?
    girl she is jealous of
    guy who turned her down
    mensen waar ze niet zo lekker mee ligt
    absolute dislike (m/f)

    tell me if you have any other good ideas....

    [ bericht aangepast op 24 aug 2021 - 20:54 ]

    Holaa,
    Ik zoek voor Aliz iig:
    * iemand bij wie ze zich verder durft te gaan wat betreft alcohol drinken/meer te laten gaan
    * iemands wiens ouders (die ook advocaat zijn) haar broertje eens geholpen hebben in een case
    * best friend
    * sportbuddy
    * cooking buddy
    * en dormmates dus
    * mensen die ze bijles geeft/helpt met studeren
    * iemand die ze zo gek krijgt om net als haar vroeg op te staan en dan samen door de verlaten straten te slenteren/zonsopgang bekijken/whatever
    * misschien iemand met wie ze afgelopen zomer op vakantie is geweest
    * misschien iemand die enkel bevriend met haar is vanwege haar status

    Mijn PB/GB staat open of een berichtje op whatsapp/discord mag ook altijd ^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2021 - 22:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Varian schreef:
    Holaa,
    Ik zoek voor Aliz iig:
    * iemand bij wie ze zich verder durft te gaan wat betreft alcohol drinken/meer te laten gaan Olivia?
    * iemands wiens ouders (die ook advocaat zijn) haar broertje eens geholpen hebben in een case
    * best friend
    * sportbuddy
    * cooking buddy
    * en dormmates dus
    * mensen die ze bijles geeft/helpt met studeren
    * iemand die ze zo gek krijgt om net als haar vroeg op te staan en dan samen door de verlaten straten te slenteren/zonsopgang bekijken/whatever
    * misschien iemand met wie ze afgelopen zomer op vakantie is geweest

    Mijn PB/GB staat open of een berichtje op whatsapp/discord mag ook altijd ^^

    Alicia's Relationships


    ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥ ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥

    ❥Beste vriend (in)
    ❥ Misschien een ex/ ex-fling
    ❥ Vrienden
    ❥ Hardloop buddies
    ❥ Iemand die slechte reality met haar kijkt
    ❥ Love intrest kinda thing/ crush, ze is altijd wel geïnteresseerd in iemand.
    ❥ Iemand met wie het niet botert

    Ik staat basically voor alles wel open, hit me up. Ik zal straks (als ik nog energie heb) alle andere lijstjes even door speuren.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2021 - 14:36 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ELEANOR JONES

    • Mannelijke best friend.
    • Goede vriend(in) naast Betthany.
    • Iemand die weet van haar seksualiteit door Betthany en nu een hekel aan Eleanor heeft.
    • Iemand die weet van haar seksualiteit door Betthany en nu juist interesse in Eleanor toont.
    • Iemand die weet/wist dat Bethany haar chanteerde.
    • Vrouw waarmee ze het bed gedeeld heeft (in het geheim)
    • sport/bijles/huiswerk buddies ect.
    • iemand met dezelfde liefde voor kunst/schilderen
    • iemand die een hekel aan haar heeft

    Mocht je een ander idee hebben, stuur me gerust een berichtje.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2021 - 21:22 ]

    Venustic schreef:
    Alicia's Relationships


    ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥ ¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥

    ❥Beste vriend (in)
    ❥ Misschien een ex/ ex-fling
    ❥ Vrienden
    ❥ Hardloop buddies
    ❥ Iemand die slechte reality met haar kijkt Olivia
    ❥ Love intrest kinda thing
    ❥ Iemand met wie het niet botert

    Ik staat basically voor alles wel open, hit me up. Ik zal straks (als ik nog energie heb) alle andere lijstjes even door speuren.

    @ Shooter // Shiloh zou eventueel een nerd buddy kunnen zijn. Dat hij haar introduceerde in de Marvel wereld aangezien zij daar nog nooit van gehoord had? Dat ze af en toe samen afspreken voor filmavonden, etc.

    @ Venatrix // Misschien een relatie die Aspen als vriendin zou kunnen omschrijven terwijl voor Shiloh Aspen de enige is waar ze op terug kan vallen als ze een mental breakdown heeft of iets dergelijks?

    @ Chocolatier // Shiloh zou eventueel wel een bedpartner kunnen zijn geweest voor Eleanor.... tenminste, een one night stand oid. Dan kan ik dit ook verwerken als hetgeen waar Bethany Young haar mee chanteerde. Of nou ja, onderdeel van. Misschien dat Bethany hen zelfs betrapte in de slaapkamer van Shiloh

    @ Venustic // Ik vraag me af of het tussen Alicia en Shiloh botert. Shiloh is ontzettend gereserveerd en zal uit de buurt blijven van mensen die naar haar idee te veel energie van haar vragen. Ik zie zeker dat Alicia haar enthousiaste zelf een factor is die Shiloh leegzuigt, als het ware...






    RELATIONSHIPS
    — Iemand die bekend is met de sekte waar Shiloh haar familie de leiders van zijn. Het is een sekte die de Duivel vereert in plaats van God
    — Iets liefdesgerelateerds. Ik zie Shiloh zeker een silent crush hebben waar ze niets mee doet maar andersom is natuurlijk ook welkom
    — Iemand die ze bijles geeft, gedwongen door een docent die wilde dat ze haar sociale vaardigheden ging ontwikkelen
    — Iemand waarmee ze het prettig vind om te studeren vanwege de stilte en rust die hij/zij met zich meebrengt
    — Optioneel: een vriend van de familie
    — Anything else. . ?


    [ bericht aangepast op 24 aug 2021 - 23:38 ]


    I have seen my own sun darkened

    Ik heb Sev voor iedereen! :Y) Ik wilde een lijst maken met ideeën voor elk personage, maar er kwam iets tussen. Dus mochten jullie tussentijds ideeën hebben, jullie weten me te vinden. ^^


    She's imperfect but she tries

    oh wow ik ben laat hahaha

    ik ga zo een uitgebreider ding maken met mogelijke impressies(?) maar voor nu heel snel:
    @ Nikos - lietta zou wel bekend kunnen zijn met de cult (ik moet even kijken of ik dat trek though want cults zijn een ietwat oncomfortabel onderwerp voor me, maar lietta is wel het soort persoon dat van dit soort onderwerpen af weet so it's a possibility) of een studie partner kunnen zijn? ze zijn allebei wat meer op zichzelf dus ik vraag me af of vriendschap echt een ding zou zijn maar ik kan me wel voorstellen dat ze samen studeren aangezien ze beide vrij rustig zijn

    @ calice - aangezien lietta enorm open lgbtq+ is en olivia kinda bigoted lijkt het me grappig/logisch als de twee elkaar niet mogen of evt zelfs haten? waarschijnlijk niet super open aangezien lietta niet echt populair is en dus trekken ze vermoedelijk toch al niet vaak op, but still it'd be funny i think

    okay ik ga mijn impressie stuff opschrijven (in een ietwat formeler ding dan dit)


    obsessive rage


    FAWN---OVER---YOU





    lietta
    αℓ ℓιєттα
    impression list
    (Dit zijn enkel ideeën, zeker aangezien Al niet heel veel vrienden zal hebben, en gaat waarschijnlijk niet heel veel verder dan "ik mag jou" of "ik mag jou niet". Mocht je een ander idee hebben, laat het me weten!)
    Also sorry als ik iets stoms opschrijf ik heb geen flauw idee wat ik aan het doen ben


    JOSEPH MONROE | THE PACK LEADER
    Lietta weet niet helemaal zeker wat die met Sev moet wegens Beth's accusaties, en deze zorgen er dan ook wel voor dat die wat voorzichtig rondom hem is - misschien niet zozeer voor zichzelf, maar wel voor meiden in zijn buurt. Ondanks dat voelt Lietta zich, tegen diens zin, eigenlijk prima bij Sev op diens gemak. Lietta voelt zich hier wat hypocriet over (aangezien die niet zeker weet hoe het in elkaar zit met Beth's verhaal), maar het lukt hen niet om zich oprecht vervelend te voelen rondom hem. Ze mogen hem wel, al kent die hem niet echt.

    ZACKARY REEDHAM | THE POPULAR BOY
    Text

    ELEANOR JONES | THE ARTISTIC STUDENT
    Text

    ASPEN HILL | REBEL
    Text

    PHILIPPA MAREN BUCKLEY | REPUTATION
    Text

    AUGUST ASHER MURRAY | AUGUST MURRAY (aka bad boy something)
    Het liefste blijft Lietta zo ver mogelijk uit August's buurt. Aan de ene kant kijkt die nogal op hem neer ("hij komt als vrij dom en impulsief over"), maar aan de andere kant voelt die zich enorm bedreigd door hem ("met zijn status en karakter zal niemand me helpen als hij me besluit wat aan te doen"). Anyhow, veel paranoia rondom August en zo min mogelijk interacties als dat kan. Wanneer er wel een interactie is zal Lietta waarschijnlijk wat arroganter overkomen dan gemiddeld om te verbergen hoe nerveus die is.

    ALLESSANDRA MONTAGUE | MARCHIONESS
    Text

    JULIAN THOMPSON | DREAMER
    Text

    VICTORIA GRIFFIN | THE OBSERVER
    Text

    OLIVIA HARPER | JUDGY JUDY
    Text

    EZRA HUNTINGTON | REPUTATION
    Text

    SHILOH KIMATHI | THE QUIET KID IN THE BACK
    Text

    LEIGHTON VIJVERBERG | MR. SECOND BEST
    Text

    BLAKE MAEVE JOHNSON | CHANEL NR. 4 / OBEDIENT ONE
    Text

    ALICIA CLEMENTINA MONTOYA | REPUTATION
    Text

    oké mijn brein werkt momenteel nog niet dus ik dump de layout nu even snel en voeg op een later uur ook daadwerkelijk de impressies toe hahaha

    [ bericht aangepast op 29 aug 2021 - 13:32 ]


    obsessive rage

    Door het bespreken van de relaties krijg ik hier alleen maar meer zin in. :Y)


    Ik ga er morgen voor proberen te zitten! 😊 Ook wat betreft het overzicht voor de moord en zo. Had het eigenlijk voor vandaag gepland, maar er is onverwachts iets tussen gekomen.


    She's imperfect but she tries

    AUGUST ASHER MURRAY
    Bad boys ain't no good, but good boys ain't no fun

    ELEANOR JONES • QUOTE
    Artistic Student — tekst.

    ASPEN HILL • QUOTE
    The Rebel — tekst.

    PHILLIPA MAREN BUCKLEY • QUOTE
    Status — tekst.

    ALESSANDRA CAIOMHE MONTAGUE • QUOTE
    Marchioness — tekst.

    VICTORIA GRIFFIN • QUOTE
    The Observer — August heeft een soft spot voor Victoria. Een van de enige meiden op de school die August niet z'n bed in probeert te krijgen. At least for now. Tijdens een van haar mental breakdowns vond August Victoria, compleet overstuur. Hij heeft haar toen weten te kalmeren en de friendship was born. Bij Victoria kan August echt zichzelf zijn, maar alleen als ze met z'n tweeën zijn, want hij heeft een reputatie hoog te houden

    OLIVIA HARMONY HARPER • I'D LOOK GOOD ON YOU
    Judgy Judy — Vanaf dag 1 hangt er al een bepaalde spanning tussen August en Olivia, maar meer dan praten en over en weer flirten hebben de twee nog niet gedaan. Rond de tijd dat Olivia samen kwam met haar vriend, had August alleen maar oog voor Beth. Nu Beth er niet meer is wordt zijn aandacht steeds meer getrokken door Olivia, die helaas nog steeds samen is met haar vriend, maar alles kan kapot. August is niet voor niets Mister Steal Your Girl.

    SHILOH HASANA KIMATHI • QUOTE
    That Quiet Kid in the Back — tekst.

    BLAKE MAEVE JOHNSON • WHO IS USING WHO?
    Chanel number 4 — August kende Blake eigenlijk niet heel erg goed, maar wist dat ze tot het vaste groepje van Beth behoorde. Daar kwam verandering in toen Blake vanuit het niets, op een feestje, op hém afstapte. Blake had lef en dat vond August wel verfrissend. Little did he know dat Blake dat alleen deed om wraak op Bethany te nemen. Van het een kwam het ander en de twee doken al snel met elkaar onder de lakens. August had ook zo zijn behoeftes en Beth deed op dat moment ingewikkeld. Keer op keer vertelde ze hoe haar relatie met Zack wel echt klaar was, maar haar daden matchde niet met haar woorden. Na dat ene feestje hebben August en Blake nog één keer het bed samen gedeeld, waarbij Blake - zonder dat August dit door heeft gehad - haar vriendschapsarmbandje voor Beth in zijn bed had achtergelaten. Nu de zomer voorbij is en het tweede jaar begonnen is, vind August het geen vervelend vooruitzicht als hij meer tijd met Blake mag doorbrengen, vooral 's nachts.

    ALICIA CLEMENTINA MONTOYA • QUOTE
    Status — tekst.

    JOSEPH MONROE • BROTHER FROM ANOTHER MOTHER
    The Pack Leader — De vaders van Sev en August ontmoette elkaar op Prescott University en werden de beste vrienden. Na hun studie zette ze deze trend voort en werden ze partners. Iets wat de twee gezinnen ook voor hun kinderen in gedachten hadden. Sev en August zijn de nieuwe generatie, waarvan hun vaders verwachten dat zij in hun voetstappen treden. Om deze reden kent August Sev al zijn hele leven. Joseph is namelijk praktisch familie en voelt als een broertje August never had. Desondanks kunnen de twee wel echt als broers vechten, maar puntje bij paaltje hebben ze altijd elkaars back.

    ZACKARY MARIUS KASEY REEDHAM • YOUR GIRLFRIEND THINKS I'M ATTRACTIVE
    The Populair Boy — Zackary en August waren vrienden, totdat Zack achter de affaire tussen August en Beth kwam, nadat laatstgenoemde hem had gedumpt. August en Bethany doken, tijdens haar relatie met Zack, meerdere malen het bed in. Tegen August vertelde ze altijd dat ze er een punt achter ging zetten en dat haar relatie over was, maar ze deed het nooit. Vond August dat erg? Niet echt, het was niet zo dat hij Bethany als girlfriend material zag, maar ze was nou eenmaal de lekkerste chick van hun jaar. Je hoorde August niet klagen als zij bij hem in bed lag, zelfs niet als dat ten koste zou moeten gaan met zijn vriendschap met Zack, al liep hij niet met zijn affaire met Bethany te koop.

    JULIAN THOMPSON • DON'T WORRY, I AM TAKING GOOD CARE OF HER
    Dromer — August kende Jude vanuit het eerste jaar oppervlakkig. Veel meer dan dat ze dezelfde studie volgde en hun gemeenschappelijke interesse in lacrosse, was er namelijk niet. Hier kwam verandering in nadat August op de avond van de break up tussen Julian en zijn toenmalige vriendinnetje Valeria (NPC) er met haar vandoor ging. Dit werd door Jude niet in danken afgenomen.

    EZRA MATTHIAS HUNTINGTON • IF WE GET CAUGHT; YOU'RE DEAF AND I DON'T SPEAK ENGLISH
    Status — De vriendschap tussen Ezra en August is ontstaan op het lacrosse veld, maar groeide al snel uit tot een hechte vriendschap. De jongens lijken in velen opzichten op elkaar, waardoor August het erg goed met deze jongen kan vinden. Ezra is de perfecte wingman, partner in crime en party/drinking bud. Met hem valt er altijd wel iets te beleven, neem als voorbeeld hun 'to fuck list', die ze samen gecreëerd hebben.

    LEIGHTON JAMES VIJVERBERG • QUOTE
    Mr. Second Best — tekst.

    AL LIETTA • AND YOU ARE?
    The Hermit — August heeft niet veel met Al. Eigelijk helemaal niets. Al bevindt zich niet in dezelfde kringen als August en op de sociale ladder komt August niet eens in de buurt van Al. August kent Al alleen vaag van gezicht, maar daar houdt het bij op.




    Aspen — hate to love and love to hate
    Eleanore — using her kindness
    Alicia — overleggen
    Alessandra — going way back
    Phillipa — hook up
    Victoria — soft spot
    Olivia — tension
    Shiloh — overleggen
    Blake — fling




    Joseph — the Nate to his Chuck
    Zackary — stole his girl, former friend
    Julian — stole his girl
    Leighton — overleggen
    Ezra — partner in crime

    NB

    Lietta — who?


    Ik dump alvast even August relatievoorstellen/impressie ding. Het is alvast een beginnetje, ik ga morgen verder! Mocht er iets moeten worden veranderd of als iemand nog nog leuke toevoegingen of ideeën voor relaties met August heeft; mn gb, pb, app enzo staat nogsteeds open and i am up for anything (blush)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2021 - 16:01 ]


    someone out there feels better because you exist