• WELCOME TO PRITCHARD INSTITUTE
    "Spying is a like a game of chess: sometimes you have to withdraw, sometimes you have to sacrifice one of your pieces to win."




    PERSONAGES

    Personeel
    ⚣ Roman Morales • 28 • teacher field • Niragi

    Team 1
    ⚣ Adrian Ellsworth-Buchanan • 23 • zwart • 5 • field • Neairi
    ⚣ Braden Pierce • 21 • zeeblauw • 4 • technology & science • RadioTapok
    ⚢ Yelena Ivanova • 20 • zeeblauw • 3 • sociology & culture • Niragi
    ⚢ Camille Moreau • 19 • lichtgroen • 2 • intelligence • Tad

    Team 7
    ⚣ Callum Taylor-Laskin • 23 • zwart • 5 • intelligence • Starsight
    ⚣ Dantae Cross • 21 • zeeblauw • 3 • field • Sionnach
    ⚢ Ivah Willington-Aitken • 19 • lichtgroen • 2 • sociology & culture • Neaera

    Team 10
    ⚢ Innes Siverston-Pritchard • 23 • zwart • 5 • field • Sionnach
    ⚢ Mikky Aeschliman • 21 • zeeblauw • 3 • technology & science • Starsight
    ⚢ Mara Taylor-Ashford • 20 • lichtgroen • 3 • sociology & culture • Neairi
    ⚢ Aylin Özdemir • 20 • zeeblauw • 3 • intelligence • Neaera

    Team 17
    ⚣ Lincoln Taylor-Ashford • 22 • zwart • 5 • intelligence • Neaera
    ⚣ Sterling Jr. Spencer • 20 • lichtgroen • 3 • sociology & culture • Raccoon
    ⚢ Erin Remington • 21 • zeeblauw • 3 • field • Sionnach

    Team 20
    ⚢ Montana Byrd • 21 • donkerrood • 4 • field • Laufeydottir
    ⚢ Lusya Antares • 20 • lichtgroen • 2 • technology & science • Neairi
    ⚣ Raphael Pritchard • 18 • wit • 1 • in basistraining • RadioTapok
    ⚣ Declan Nevin • 22 • donkerrood • 4 • field • Neaera

    Team 23
    ⚢ Willa Ferguson • 21 • donkerrood • 4 • field • Lunation
    ⚣ Valentin Ivanov • 20 • zeeblauw • 3 • technology & science • Laufeydottir
    ⚣ Viktor Melnik • 20 • lichtgroen • 2 • intelligence • Raccoon
    REGELS

    • Probeer minimaal 250 woorden te schrijven.
    • 16+ mag, maar geef het even aan bovenin de post (evenmin trigger warnings en andere heftige onderwerpen).
    • De Quizlet huisregels gelden hier ook.
    • Gelieve minstens elke week een keer te posten, al begrijp ik het volledig als dit af en toe niet lukt.
    • Maximaal vier rollen per persoon, maar probeer ze wel allemaal actief te houden. Als je toch meer wilt, overleg het even met me en dan komen we er wel uit.
    • Ruzies en gezeik gelieve buiten de RPG te houden.
    • Zowel Engels als Nederlands is toegestaan, maar gelieve wel de post in een taal schrijven.
    • Alleen Starsight maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.

    Inactief
    ⚣ Jerome Nicholson • 21 • zeeblauw • 3 • intelligence • Chocolatier
    ⚣ Emilio Parker • 20 • rang • 3 • sociology & culture • Happier
    ⚢ Carys Blakely • 18 • wit • 1 • Etherea
    ⚢ Catalina Cross • 19 • lichtgroen • 2 • sociology & culture • Izel
    ⚢ Viveca Pritchard • 21 • donkerrood • 4 • intelligence • Izel
    ⚣ Roscoe Nyugen • 22 • zwart • 5 • field • Izel
    ⚢ Imogen Tyndall • 18 • wit • 1 • in basistraining • Izel
    ⚢ Millie Willington-Aitken • 21 • donkerrood • 4 • sociology & culture • Enjoy_20
    ⚣ Amos Taylor-Laskin • 22 • zeeblauw • 3 • technology & science • calice
    ⚣ Logan Sawyer • 20 • lichtgroen • 2 • sociology & culture • calice
    ⚢ Azure Ellsworth-Buchanan • 20 • zeeblauw • 3 • technology & science • iotte
    ⚢ Raven Dubois • 18 • wit • 1 • in basistraining • iotte
    ⚣ Nurhan Ellsworth-Buchanan • 20 • lichtgroen • 3 • field • iotte

    [ bericht aangepast op 23 dec 2021 - 12:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

          “Jij bent even hulpeloos hiermee, dame,” reageerde mijn tante op Innes haar opmerking. “Of moet ik je herinneren aan die keer dat je al vloekend en tierend een cadeau voor je broer moest inpakken? Jij ook goedemorgen trouwens.” Vlug deed ik een hand voor mijn mond om niet ál te hard te lachen — zeker door het visuele plaatje dat zich in mijn achterhoofd ontvouwde. Daarbij was het een komisch geziht om mijn tante dreigend met een rol inpakpapier te zien zwaaien. “Ik heb het natuurlijk ook niet van een vreemde als je het zo bekijkt. Wat was het nou ook alweer, zo moeder zo dochter. Maar laten we die herinnering maar heel gauw weer verteren, alsjeblieft,” was het weerwoord van mijn nicht.
          Ik gaf Innes een zacht klopje op haar schouder. “Sorry, Nes. Dat staat op de harde schijf,” grinnikte ik en ik tikte tegen de zijkant van mijn hoofd aan. Vervolgens deed ik een stap naar voren om de rol inpakpapier van tante Katherine over te nemen en haar aan te bieden het inpakken over te nemen. Daar scheen ik meer geduld voor te hebben dan beide dames in de kamer. Tevens feliciteerde ik haar subtiel met de achtste verjaardag van haar jongste dochter zonder te laten kennen dat ik de verjaardag eerder glad vergeten was.
          “Goedemorgen Vic. Graag, jij hebt er vast meer handigheid in dan ik. En dankjewel. Kan je geloven dat ze alweer acht is geworden? Ze groeit veel te snel op,” klonk de stem van mijn tante liefdevol waardoor een glimlach mijn mondhoeken op deed doen krullen. “Het lijkt inderdaad nog niet lang geleden dat ik haar als baby in mijn handen hield. Gelukkig is ze nu voorbij de fase dat ze andermans haren uit hun hoofd trekt,” zei ik hoofdschuddend. Ik herinnerde me nog goed dat mijn kleine nichtje het heerlijk vond om mijn lange haren in haar vuist te nemen om ermee te spelen. Nou ja, spelen. . .
          Ik deed nog een stap naar voren en rolde ondertussen het papier uit zodat ik een ondergrond had voor het pluchen beest. Hoewel mijn aandacht grotendeels bij het inpakken betrokken was, kon ik moeiteloos het gesprek op de achtergrond in de gaten houden — een gesprek dat ging over de vermoedens die Innes en ik deelden over de verhouding tussen Montana en Roman. Af en toe keek ik op van mijn werk om de gezichtsuitdrukkingen van beide dames te peilen.
          “Het was een nodige mededeling. Het bestuur hoopt op deze manier te stimuleren dat leerlingen verdacht gedrag bij ons rapporteren, omdat het geen vrienden van ze zijn,” verantwoordde tante Katherine in eerste haar beslissing, ofwel de beslissing van het bestuur waarna ze overging over de eigenlijk reden van ons bezoek. Innes en ik wisselden een blik van verstandshouding aangezien zo wel een stuk duidelijker werd waarom de directie voor deze overweging had gekozen. Laten we maar hopen dat het uitpakte zoals voorspeld werd, de twijfels van eerder bleven namelijk bestaan.
          “Wat Roman en Montana betreft. . . ik vraag mij af waarom je deze vraag stelt? Heb je iets gehoord of gezien dat niet wordt getolereerd, Innes? Dan moet je dat aan mij doorgeven zodat ik meteen in kan grijpen.” Ik beet geconcentreerd op mijn lip en bedacht me dat het beter was als ik zorgvuldig met cadeau voor Marly inpakte in plaats van me intensief mengde in hun conversatie.
          “Misschien heb ik iets gehoord,” bracht Innes voorzichtig uit — de wateren aan het uittesten bij haar moeder voordat ze een oprechte sprong in het diepe waagde. “Maar dat bewijst nu nog niks, het is slechts een. . . vermoeden. Het voelt alleen niet goed, de manier waarop — de intonatie van mijn woorden. . .”
          “. . . de manier waarop ze elkaar speels aanraken en waarop ze samen vertrokken uit het auditorium,” vulde ik mijn nicht bij terwijl ik de laatste opening dichtvouwde en op zijn plaats hield met behulp van plakband. “Het is ongepast,” waren de slotwoorden van Innes waarop ze nogmaals mijn blik ving. Ik knikte haar instemmend toe om haar aan te geven dat ze gelijk had, als een klein steuntje in de rug. Ze was immers niet de enige die het had gezien.
          “Ik wil niet zomaar een gerucht de wereld in brengen, maar nu er ook nog eens een nieuw team captain is aangesteld denk ik dat er misschien naar gekeken moet worden.” Beter dan mijn nicht had ik het zeker niet kunnen brengen. Ik stapte achter het bureau van mijn tante vandaan nu ik het cadeau ingepakt had en liet me ertegenaan leunen — mijn handen aan weerszijden van mijn heupen, in afwachting tot de volgende woorden van de directrice.

          Viveca
    Madeline      Pritchard
    a g e •      21 jaar
    y e a r •      Vierde jaar
    d i s c i p l i n e •      Intel & Leadership
    r a n g •      Donkerrood
    w h e r e •      Katherine's kantoor
    w i t h •      Innes & Katherine


    [ bericht aangepast op 21 nov 2021 - 15:50 ]


    I have seen my own sun darkened

    MARA CALLIOPE TAYLOR-ASHFORD
    Ew, people
    twenty • socu • outside her room • with nurhan • outfit

    “Waarom?” vroeg Nur. Een zelfgenoegzame grijns sierde zijn gezicht. “Je hebt toch genoten?”
          Oh, genoten had ze zeker maar als ze dat hardop toegaf zou die grijns enkel nog onuitstaanbaarder worden. “Wie weet, misschien fakete ik het wel,” meldde ze hem nonchalant. Niet dat zij het type was om er voor terug te deinzen een jongen te vertellen dat ze absoluut waardeloos in bed waren. “Ik ben een voleerd actrice.”
          De blik in haar ogen werd zachter, onzekerder. Nur had in elk geval dat deel van haar zomer meegekregen, met welke jongens en meiden ze geflirt had – of meer dan dat. Het bleeft een vreemd idee, dat hij haar in de gaten had gehouden. Toegegeven, misschien had ze geen snaps de wereld in moeten sturen met haar lippen op die van iemand anders gedrukt. Snaps die hij ook kon zien en met locatie erbij. Mara vroeg hem waar hij nog meer achter was gekomen. Er was een specifiek ding waar ze op doelde: de beroerde ruzie die ze met haar ouders had gehad, waar ze haar een ultimatum hadden gesteld. Pritchard halen of het was volledig klaar. Ze wist al dat hij het wist, wat hij bevestigde door een kort knikje van zijn hoofd. Slechts anderhalfdag na de ruzie had hij voor haar deur gestaan, haar ouders waren op dat moment goddank niet thuis. In zijn armen had hij een enorme doos, onder het mom van ‘een care package van Azure’, maar toen ze haar kamergenote er later naar had gevraagd wist ze van helemaal niks. Mara wist beter dan hierover beginnen tegen Nur, de jongen zou toch alles ontkennen. Waarom hij dat zo nodig wilde ontkennen en hoe hij het überhaupt wist was nog altijd een raadsel. “Dat kan kwalificeren onder stalken, Nur,” zuchtte ze, al kwamen de woorden niet zo fel uit haar mond als ze zou willen.
          Nur plaatste zijn vingers onder haar kin en draaide haar gezicht zijn kant op. Zijn blik was onkarakteristiek zacht, net als zijn stem. “Wil je er over praten?”
          ”Valt er daadwerkelijk over te praten?” zuchtte ze. “Het is niet alsof ze van gedachten gaan veranderen, daar zijn ze veel te koppig voor, anders zou ik hier nu niet eens zijn.” Ze stak het niet bepaald onder stoelen of banken dat ze niet naar Pritchard zou gaan als het aan haar lag. Het enige wat er aan mee zat was enkele van de mensen die ze hier had leren kennen. “Dus, als ik over twee jaar nog aan tafel wil zitten met mijn familie tijdens kerst moet ik op gaan schieten met het halen van mijn vakken.” Het was niet eens zo zeer dat ze een slechte student was, de vakken gingen haar prima af. Studeren was gewoon niet erg haar ding. “En natuurlijk intel als een minor kiezen volgend jaar.” Iets wat absoluut al helemaal niet goed zou komen. Hoeveel ze ook beweerde dat haar ouders haar gestolen konden worden, het bleven wel haar ouders. Misschien was het een slecht idee om met Nur hierover te praten, met hoe hij over haar ouders dacht. Hij had zich vaak genoeg boosgemaakt over dingen die ze tijdens dineetjes hadden gezegd. Maar dat was ook waarom het juist fijn was het er met over te hebben, en omdat hij kon snappen waar ze vandaan kwam. “Jij denkt zeker ook niet dat ze nog van gedachten gaan veranderen.” Mara keek hem aan terwijl haar vingers zachtjes op zijn borstkas tikten. "Denk jij er wel eens aan om er vandoor te gaan?"


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    STERLING jr ANDRÉ SPENCER

    Legacy – Year 3 - Lichtgroen - With Erin



    Ondanks de ernst van de situatie gingen Erin en ik vrolijk verder met ons gestang jegens elkaar. Haar donkerbruine poelen fonkelden speels terwijl ze me beloofde dat ze niet zou durven me een mep te verkopen. Waarbij een quasi sceptische ‘Jaajaa…” mijn lippen grappens verliet, iets waar ze me al snel mee terug porde door over de vrouwelijke praat te beginnen. “Maar wat betreft het vrouwelijke praat. . . dat kan ik je niet beloven. Misschien willen we wel even roddelen over de knappe jongens van deze school.” Ik wilde mijn neus optrekken al ging dat moeilijk, maar mijn gezicht sprak vast al boekdelen. “Oh bespaar me die marteling liever.” Mopperde ik, nee nee ik wilde ze niet horen zwijmelen over kerels zoals Nurgan ofso, bah.
    Ik plaagde de dame maar al te graag en even leek het alsof Erin me serieus een mep ging geven waardoor ik mezelf al klaar zette om de klop te incaseren. “Je beloofde het nog!” piepte ik er tussen, waardoor ze me in de plaats een hoofdschuddende oogrol schonk. Worth it.
    Maar even op orde komend, Spionnen hadden de shool geinfiltreert en zaten de graven naar Pritchards geheimen, of althans daar leek het op verklaarde de brunette naast me. Om meer informatie uit mijn maatje te krijgen wist ik ze te paaien met een boel zoetige broodjes en een goeie kop koffie waarbij we ons bijden geploft hadden aan een kantine tafeltje.
    ”Nou, daar lijkt het dus wel op, ja. Ik weet het fijne er natuurlijk ook niet van, maar wij spionnen —” Even keek Erin me waarschuwend aan“— hebben vermoedelijk een paar spionnen extra. Vandaar ook de hele wisseling van teams.” Ik knikte als teken dat ik mee was met haar uitleg en ze verifieerde mijn gedachten. “Hmhm, precies dat soort spionnen, ja. Pritchard liet er verder inhoudelijk niets over los, maar ik denk dat het wisselen van de teams dan ook bedoeld is om wat verwarring te creëren?” Erin keek me even met een bedenkelijke blik aan. “Ik zou het verder ook niet weten, behalve dat het een hoop gedoe is waarvan ik betwijfel of het echt zal werken. Wat denk jij?” vroeg ze me waardoor ik nog lichtelijk slaperig even op mijn achterhoofd krabbelde terwijl ik nog knauwend mijn broodje doorslikte. “Wel verwarrend is het wel ja, maar dat voor alle studenten.” Mopperde ik. “Maar ik denk persoonlijk dat er dan nog een hoop zooi gaat komen, als Pritchard al niet weet wie de spionnen kunnen zijn…” sprak ik bedenkelijk uit, waarna ik even achter me om keek naar de andere studenten in de cantine. “Ik vermoeid dat het een hoop wantrouwen gaat veroorzaken.” Fronste ik een stuk serieuzer dan eerder, waarna ik een hap van mijn broodje nam. “Dus tijdens de teambuilding geen diepe geheimen meer bovenhalen bij elkaar?” probeerde ik met een dom grapje weer wat de vrolijkheid in het gesprek te gooien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Millie Marlowe Willington Aitken
    21 | Sociology & Culture | donkerrood | jaar 4 | legacy | Alone @trainingszaal


    ”Sometimes all i think about is you."

          Verward had Millie haar vingers door haar natte lokken laten glijden. De warme lucht van de fohn blies ze langzaam droog. Een laatste blik in de spiegel liet Millie de lichtroze kleur op haar wangen zien. Met een strelende vinger gleed ze van haar blozende wangen naar haar gloeiende lippen. Wat was er zojuist gebeurd? Droomde ze? Een kleine kneep in haar hand liet haar niet wakker worden. Het was echt. Vol vlinders had de dame het zwembad omgekleed verlaten en was ze richting de trainingszalen gelopen. Afwezig had ze daar eenmaal aangekomen haar handen in twee bokshandschoenen gewurmd. Er had zich te veel energie in haar lichaam opgestapeld dat ze er onrustig van werd. Het moest eruit. De ene na de andere stoot raakte de zwarte boksbal die alle kanten op slingerde. Hijgend door haar verhoogde hartslag plofte de brunette na niet al te lang op een van de sparmatten neer. Ze had geen concentratie. Haar gedachtes bleven afdwalen naar dat ene moment in het zwembad. Ze had iemand nodig om haar bij de les te houden. Een trainingsmaatje. Ze deed de bokshandschoenen weer af en pakte haar telefoon tevoorschijn.
    to: Ivah 💕
    Heb je zin om te komen sparren? Pleaseee? Ik ben in de trainingszaal en alleen…

    Ze drukte op verzenden en gooide haar telefoon ergens naast haar op de mat neer. Nog steeds vol met gedachtes liet Millie zichzelf naar achteren vallen.

    Ze lag languit op de mat en staarde naar het hoge plafond van de trainingszaal. Opnieuw gleden haar vingers naar haar lippen. Haar ogen schoven dicht klaar om het moment opnieuw te beleven.
    flashback

    Met een kleine grijns plantte Millie haar handen tegen de jongen zijn onderrug aan. "Boe." fluisterde ze in zijn oor terwijl ze hem een duw richting het water gaf. Callum had snel zijn armen naar achteren gestrekt en wist de brunette mee het water in te trekken. Het was haar weer niet gelukt om een verrassingsaanval te laten slagen. De jongen kende haar te goed. De dame kwam met een gefrustreerde blik boven water. Bij het zien van Cal zijn trotse grijns kon ze een kleine glimlach niet onderdrukken. "Niet zo grijnzen!" Met haar hand spetterde ze water richting de jongen zijn gezicht. Het was het begin van een zwemsessie vol geflirt. De twee duwde elkaar onder water, braken in lachen uit, bleven water naar elkaar toe spetteren, zwommen heel wat heen en weer en Millie eindigde zelfs meerdere keren rondom Cal zijn rug. Het voelde vertrouwd. Te vertrouwd. Gevaarlijk vertrouwd. Het gedrag van het tweetal balanceerde vanaf het moment dat hun lichamen het water raakte al op het randje. "Houd op!" had Millie gelachen terwijl ze met haar handen haar gezicht tegen het omhoog geduwde water beschermde. Cal gaf gehoor en stopte. Hij keek haar stil aan. Ook Millie bleef stil. De spanning was van mijlenver te zien en voelen. Waar dacht hij aan? Callum reikte plots met zijn rechterhand naar haar middel. Hij trok de dame dicht tegen zich aan. Millie bood geen weerstand. Zijn handen waren de enige die ze daar wilde voelen. Haar benen krulde zich automatisch om de jongen heen. Het was een sensatie als geen ander om zijn lichaam opnieuw tegen die van haar aan te voelen. Zijn linkerhand plaatste hij net onder haar oor. Met zijn duim streelde hij de zijkant van haar gezicht. Heel haar lichaam stond in vuur en vlam. Schreeuwde om meer. Schreeuwde om hem. Hoopvol boorde Millie haar blauwe ogen zich in die van haar ex. Zijn blik was zacht, sprankelend en zoals Millie het zou omschrijven verliefd. De brunette durfde haar armen om zijn nek heen te slaan. Ze voelde hoe de jongen haar gezicht met zijn hand dichter naar die van hem begeleidde. De afstand tussen hen in werd steeds kleiner en kleiner. Tot er geen afstand meer was. Zijn lippen raakte die van haar. Het tweetal hun grip verstevigde en boem Millie haar wereld stond weer volledig op zijn kop. Net als de eerste keer dat het tweetal gezoend had. Het moment ging snel voorbij. Te snel. Millie wilde haar lippen op die van Callum gedrukt houden maar voelde hoe de jongen zich terugtrok. Op haar roze wolk zittende keek ze hem vragend aan. Een sneaky glimlach stond op de jongen zijn gezicht. "Dit is eigenlijk niet de bedoeling, Mil..."

    Einde flashback

    Mil opende haar ogen en keek opnieuw naar het levenloze hoge witte plafond van de trainingszaal. Haar borstkas bewoog sneller dan normaal op en neer. Haar handen vouwde ze achter haar haren ineen terwijl ze er met haar hoofd op rustte. Ze was gelukkig en blij. Dit bewees dat Callum nog steeds dingen voor haar voelde. Ze was voldaan. Op die kus alleen kon ze lang teren.. Ze was verward. Wat betekende dit verder? Hij was degene die stopte en had gezegd dat het niet de bedoeling was. Stond de deur dan toch niet nog steeds op een kiertje?







    "You really know how to make me cry
    when you give me those ocean eyes"

    [ bericht aangepast op 22 nov 2021 - 20:18 ]


    VIKTOR LEV MELNIK

    Invite – Year 2 - Lichtgroen - Intelligence - With Luka & Yelena



    Tot mijn genoegen vond Luka het niet zo erg dat ik zijn T-shirt kapotgespeeld had, natuurlijk zaten er nu wat extra verluchtingsgaten in, dus erg practisch was het shirt niet meer te noemen. Ik zou mijn comrad wel een nieuwe schenken eens we nog eens de stad in mochten. Het nieuws over de vroege training van maandag ging iets minder vlot binnen bij mijn blonde vriend. Ik kon het meteen van zijn gezicht en houding aflezen. Ik hoopte toch dat het ging omtrent de vroege uurtjes en niet omdat hij met mij moest gaan trainen. Luka plaatste wat vermoeid een hand in zijn nek. 'Maar vijf uur maandagochtend? Waarom zo vroeg?' klaagde hij wat me zacht deed grinniken, deels ook uit opluchting dat zijn afkeur daarvoor bleek te zijn. “Ik kan je maandag opnieuw uit bed halen?” stelde ik geamuseerd voor aan Luka, gezien hoe de ochtend vandaag verlopen was. ''Darlings!**''
    De bekende vrouwelijke stem deed me met een glimlachje omdraaien naar mijn tweede Russische maatje. De blondine leek sprekend op haar broer en het verbaasde me eigenlijk niet dat de tweeling elkaar al weer zo snel gevonden had. Met een simpele beweging had ze haar armen om die van mij en Luka gehaakt en liepen we met z'n drietjes nu door de hallen van Pritchard heen, richting de kantine als ik de twee van mijn gezeldschap mocht geloven.
    ''Wat een toestand, maar om me hier nou voor wakker te maken vind ik overdreven.'' Klaagde Yelena, waarna ze eens met haar blauwe ogen rolde en me daarna een blik gunde. Ik knipperde even toen haar blik bleef hangen bij mijn bovenlijf. ''Wat heb je met je shi- Dat is niet je shirt of wel darling?'' De frons op haar voorhoofd veranderde algauw in een lachje waarbij ik even onschuldig "Geen stretch" verklaarde, om de gaten in het shirt te verklaren.
    ''Het is goed dat ik jullie heb gevonden, ik heb mijn koffie nodig,'' begin vervolgde de blondine al snel wat me deed grinniken. ''En zo te horen kan hier ook wel wat ontbijt gebruikt worden.'' IMerkte de tweelingzus al snel op ''Zullen we?'' Ik knikte en liep met hen mee naar de Cafetaria die er al behoorlijk vol uitzag, iedereen die vroeg zijn bed uit was gerold, zat nu aan te schuiven voor een goede kop koffie. Ik gebaarde de twins dat ze alvast een plekje mochten uitzoeken en ik wel in de rij zou gaan staan voor hun order. Iets wat ik na een kleine tien minuten wist voor elkaar te krijgen.
    Met een plateau vol koffie en lekkers kwam ik terug naar onze tafel toegewandeld en deelde de kopjes koffie uit. "vot ty idosh'' sprak ik in mijn moedertaal, waarna ik me naast Yelena plofte "Hoe bevalt jou nieuwe team je?"

    [ bericht aangepast op 23 nov 2021 - 16:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ☾       Girl, you already have what it takes      ☽

    Aylin Defne Özdemir







          20      ―      Intelligence      ―      Zeeblauw      ―      Derdejaars      ―      Outfit      ―      With Braden      ―      Tech centre



          Eindelijk maar toch stond ze weer op het terrein van Pritchard na twee week afwezig geweest te zijn. Afwezigheid door schorsing dan wel. Het schoolbestuur was klaarblijkelijk niet al te blij met hoe ze het schoolsysteem had weten te hacken en op die manier cijfers had aangepast en waarschuwingen had weggewerkt. Er was alleen nog de vraag hoe het bestuur er achter gekomen was. Aylin had aan degenen wiens cijfers zij had aangepast uitgelegd dat ze zelf ook in de problemen konden komen als het uit kwam. Allen waren slim genoeg om in te zien dat dat niet ideaal was.
    De afgelopen twee week had ze er veelal over nagedacht. Tenminste, als ze niet met ander schoolwerk bezig was of als haar vader haar geen preek gaf over hoe ze de goede naam van de familie en reputatie had bezoedeld. Van haar broer Riza en zus Ebrar had ze via de telefoon zelfs een preek gekregen, hoewel Riza ook lichtelijk onder de indruk was geweest. Zo ingewikkeld had ze het niet gevonden. Pritchard wist nu in ieder geval dat ze moesten werken aan hun systemen. Een opmerking die thuis niet goed gevallen was.
          De autorit richting Pritchard had een gespannen sfeer gehad, net zoals het de afgelopen twee week geweest was. Zwijgend had ze naast haar vader gezeten in de bijrijdersstoel. Ondertussen sprak haar vader haar streng toe: Niet nog zulke fratsen. Geen problemen veroorzaken. Perfecte student zijn. ‘Simpel’ aldus haar vader. Na nog enkele waarschuwingen en kleine dreigementen was haar vader vervolgens weggereden. Aman Tanrım. Het waren dit soort momenten waarop ze blij was dat ze vrijwel alleen bij de poort stond en niemand naar haar weten Turks sprak.
    Tijdens de autorit had ze een bericht ontvangen vanuit de school met enkele namen erin.
    Innes, Mikky, Mara, Tómas en Fabian.
    Alleen de namen. Verder geen uitleg of wat dan ook wat haar kon vertellen wat ze met die namen doen moest. Het was overduidelijk dat ze iets gemist had in haar afwezigheid.
          Haar eerste stop was haar kamer, om haar spullen weg te zetten en om het laagje stof wat zich ontwikkeld had op haar bureau en dergelijke weg te halen.
    De tweede stop was het computer centre geweest. Deze had ze al snel weer verlaten, aangezien het er nagenoeg leeg was. Daardoor was ze nu onderweg naar stop nummer 3: tech centre. Hier waren daadwerkelijk mensen aanwezig. Aylin liet haar ogen door de ruimte gaan vooraleer ze op Braden eindigden.
    ‘’Hey,’’ zei ze, toen ze eenmaal was aangekomen bij zijn werkplek. Bij een andere werkplek had ze een druk kunnen meeslepen ‘’jij kunt me vast vertellen waarom ik een bericht gekregen heb met een paar namen.’’ Ze kon het beste maar meteen met de deur in huis vallen. Kort wierp ze een blik op het wapen wat voor hem lag op de werkbank alvorens ze Braden weer aankeek. ‘’Waar ben je mee bezig?’’


    mijn excuses voor deze shit post

    [ bericht aangepast op 24 nov 2021 - 23:02 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Erin Arya Remington
    "It's only illegal if I get caught."

    21 • Legacy • Fields • Year 3, Sea blue • Hallway w/ Sterling
    Erin gniffelt zachtjes als ze Sterling’s gezicht kan zien vertrekken wanneer ze het hebben over vrouwelijke praat. Puur om hem te stangen zou ze het al eens willen proberen om in zijn buurt straks over jongens te roddelen, nieuwsgierig naar wat zijn reactie dan precies gaat zijn — en of deze de gezichtsuitdrukking van nu kunnen overtreffen. De mep die de brunette hem vervolgens wil verkopen doet Erin af met het schudden van haar hoofd en een brutale oogrol. Misschien dat ze hem daarvoor later nog eens terug pakte. Bijvoorbeeld wanneer Sterling weer eens in slaap is gevallen, tenslotte de uitgelezen kans om hem opnieuw een halve hartverzakking te bezorgen. Erin deed het met liefde en plezier.
          “Wel verwarrend is het wel ja, maar dat voor alle studenten,” moppert de jongen vervolgens al krabbelend op zijn achterhoofd, nadat Erin hem verteld heeft wat er precies gezegd is tijdens de mededeling van de Directrice. “Maar ik denk persoonlijk dat er dan nog een hoop zooi gaat komen, als Pritchard al niet weet wie de spionnen kunnen zijn…”
          Erin humt zacht, waarbij ze een van haar wenkbrauwen veelzeggend optrekt — al roerend met een lepeltje in de verse kop koffie, vol met suiker en melk. Wat er precies ging komen durft de jonge Field studente niet precies te zeggen, maar dat er een hoop onrust in aantocht is was een gegeven waar ze wel vanuit mogen gaan. Schuins kijkt ze met Sterling mee naar een paar andere leerlingen in de cafetaria. “Ik vermoed dat het een hoop wantrouwen gaat veroorzaken. Dus tijdens de teambuilding geen diepe geheimen meer bovenhalen bij elkaar?” zegt hij dan, alvorens een hap van zijn broodje te nemen.
          ”Denk je?” vraagt Erin, doelend op het wantrouwen. Traag glijdt haar blik van een paar bekende terug naar Sterling. “Van je vrienden weet je dat ze te vertrouwen zijn, toch? Dus wat dat betreft moet er onderling geen wantrouwen gaan komen.” En dan begint er iets te dagen in haar achterhoofd. Een vaag rinkelend belletje, pogend de gedachten van de brunette de juiste kant in te sturen, maar wat nog niet helemaal lukken wil. Glimlachend neemt Erin ondertussen een slok van haar koffie. “Maar geen diepe geheimen meer delen. . . dus ik mag niet gaan vertellen over die ontzettend super aantrekkelijke jongen met zijn strakke sixpack buikje, waar ik al maanden een geheime crush op heb?”
          Met moeite perst Erin haar lippen op een. Het inkoppertje een dat vanzelf gaat doordat Sterling met een grapje de serieuze sfeer tracht te doorbreken. Grijnzend kijkt ze naar de jongen voor haar, onschuld veinzend in haar lichte poelen. Iedereen die Erin een beetje kende wist wel beter dan dat ze er zo openlijk over zou spreken — of dat ze überhaupt kenbaar zou maken, mocht ze een oogje op iemand hebben. “Misschien heb je gelijk, het zou ze alleen maar verjagen.” Plagend steekt ze haar tong uit, waarop ze een nieuwe hap van het zoete broodje neemt nadat ze de kop koffie terug op tafel heeft geplaatst.
          ”Ik weet overigens niet of Pritchard wellicht wel al een vermoeden heeft van wie de spionnen van buitenaf kunnen zijn. Het zou wel meer kunnen verklaren waarom de teams zijn omgegooid, denk je niet?” Subtiel kantelt Erin haar hoofd iets, bruine lokken bewegen zachtjes mee naar opzij — haar lichte kijkers opnieuw tot haar goede vriend gericht.



    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    .      19 years      .      Year 2      .      SoCu      .      Light green      .      Outfit      .      At the cafetaria      .      w. Dantae      .




    Catalina Cross


    ☼ ▪      Dantae scheen ervan te kunnen genieten dat hij me wist te verrassen door de deur voor me open te houden. Eerlijk is eerlijk — ik had verwacht dat hij de deur zonder pardon weer dicht zou knallen. Echter zodra ik een stap binnen had gezet, liet hij hem ook gewoon dichtvallen zonder om te kijken. Het meisje achter ons scheen niet zo’n geluk te hebben als ik. Ik lachte haar verontschuldigend toe wanneer ze met een lichtelijk geïrriteerde uitdrukking op haar gezicht de deur open schoof.
          Op het moment dat Dantae aanbood om onze koffie te regelen, wilde ik hem mijn pinpas aanbieden. Vaak genoeg had hij al mijn eten voorgeschoten en ik voelde me haast schuldig om hem dit keer weg te laten lopen. Nou ja, niet helemaal aangezien ik hem gevraagd had om een Unicorn Rainbow Latte met sprinkles voor me te halen.
          “Ik wilde je vertellen dat ik heel veel vertrouwen in je hebt, maar je hebt zojuist bewezen dat je dat helemaal niet bent. Ik zal je dan ook maar niet hardop vertellen waar je die pinpas van je mag steken. Unicorn rainbow sprinklesyou are the worst,” zei mijn broer hoofdschuddend waarop ik moeite moest doen om mijn lachen in te houden. In plaats daarvan perste ik mijn lippen op elkaar tot een duivelse grijns en haalde slechts mijn schouders op. “Ik heb het van de beste geleerd,” vertelde ik hem nog alvorens Dantae aangaf dat ik een plekje kon aan uitzoeken terwijl hij ‘die rotzooi’ van mij ging halen.
          Zo gezegd, zo gedaan. Ik zocht een plekje op in de hoek van het koffiehuis. Om te laten zien hoeveel ik mijn broer apprecieerde, nam ik plaats op de stoel en niet op de zachte bank die in de muur gebouwd was. Ik draaide mijn stoel dermate zodat ik Dantae kon zien terwijl hij de bestelling doorgaf aan de jonge gozer die achter de kassa stond. Het zag ernaar uit dat hij nog wel een tijdje moest wachten in de rij en dus pakte ik mijn telefoon erbij om te zien of ik eventuele berichten had. Uiteindelijk besloot ik zelf twee mensen te berichten: Aylin, Willa en naar mijn oude team. Dat gedaan hebbende, keek ik weer op om te zien hoever Dantae was met de bestelling.
          Ik kon haast wel raden hoe het doorgeven van de bestelling eraan toe ging. De jongen achter de bar scheen ook de dreigende aura van mijn broer op te merken, maar was intelligent genoeg om er geen grapje over te maken of iets vergelijkbaars. Wanneer Dantae eraan kwam met ons ontbijt schittert mijn brede grijns hem al tegemoet.
          “Hier, je eenhoorn sprinkle geval. Ik hoop dat hij smaakt, want dit was meteen de laatste keer dat ik hem voor je haal.” Met die woorden stak hij de latte in mijn richting. “Sweet, thanks!” Ik nam een slok van mijn koffie waardoor de slagroom op mijn neus terecht kwam. Zo subtiel mogelijk poogde ik deze weer weg te vegen, maar niet voordat ik een gelukzalige uitdrukking op mijn gezicht had laten zien door de smaaksensatie die zich in mijn mond afspeelde. “Lag het aan mij of was die jongen achter de bar te bang om er iets over te zeggen? Misschien maar beter ook voor zijn gemoedsrust, nu ik erover nadenk,” voegde ik eraan toe waarna ik mijn koffie weer op de tafel deponeerde.
          Dantae nam het gesprek weer over door te vragen naar mijn plannen voor de rest van de dag. Hij nam plaats op de bank tegenover me, de plek waar hij perfect zicht had op iedereen die binnenkwam. Vroeger had Dantae dit namelijk altijd prettig gevonden en ik dacht niet dat dit veranderd was in de twee jaar dat we van elkaar gescheiden waren. Steels pakte ik één van de verse broodjes die op Dantae zijn bord lagen en likte eerst aan de onderkant.
          “I licked it, so it’s mine,” zei ik lachend voordat Dantae kon protesteren. Ik nam een hap en gebruikte de tijd om na te denken over mijn verdere planning. Nadat ik eindelijk mijn hap had doorgeslikt, die groter was dan ik had geanticipeerd, opende ik mijn mond om mijn broer antwoord te geven. “Hmm, ik heb nog geen flauw idee. Ik zat er wel aan te denken om een rondje te gaan hardlopen straks omdat ik dat vanochtend nog niet heb kunnen doen door alle commotie. Jij?”

    To Aylin:
    — Hey, how are you holding up with all this?
    To Willa Ferguson:
    — Gefeliciteerd met je geweldige nieuwe team en je promotie! xD
    To Old team Dantae, Emilio, Carys & Aylin:
    — Bedankt, yall! Voor vorig jaar en voor de afgelopen paar weken! Succes in de nieuwe teams! ^^

    [ bericht aangepast op 25 nov 2021 - 16:46 ]


    I have seen my own sun darkened

    Luka Ivanov
    20 — Legacy — 3d year (sea blue / Technology & Science) — auditorium — Viktor & Yelena

    a fresh poison each week
    "we were born sick", you heard them say it

    'Ik kan je maandag opnieuw uit bed halen?' stelde Viktor plagend, met een kleine grijns rond zijn lippen, voor aan Luka. Laatstgenoemde wierp hem een dodelijke blik toe, maar hij wist ook wel dat dit waarschijnlijk de beste optie was. Het had hem vanmorgen al enorm veel moeite gekost om uit bed te komen, en dat was na acht uur. Hij wilde niet weten hoe hij er voor vijf uur 's ochtends aan toe zou zijn. Die nacht doorhalen klonk ineens niet zo heel slecht meer. Het zou niet de eerste keer zijn dat hij zo lang wakker zou blijven. Toen hij door zijn ouders weg was gestuurd, had hij regelmatig tot diep in de nacht moeten werken. Als hij daarvoor en daarna maar goed zou slapen, was het waarschijnlijk de beste optie.
          'Darlings!' hoorde het tweetal ineens. Beiden draaiden hun hoofd om en ze zagen een bekende blondine hun kant op lopen: Luka's tweelingzus Yelena. Meteen voelde Luka zich wat ontspannen en hij glimlachte meteen. Nog voor Luka of Viktor wat konden zeggen, liepen ze arm in arm door de gangen heen, op weg naar eten, hoopte hij. Of zijn bed. 'Wat een toestand, maar om me hier nou voor wakker te maken vind ik overdreven.' Luka grinnikte. Yelena kon gelukkig net zo dramatisch doen als hij. Ze waren toch wel echt familie.
          'Zeg dat,' bromde Luka instemmend. Deze mededeling had best een e-mail of appje kunnen zijn, dacht hij. Hij was natuurlijk bozer dat hij zo ruw uit zijn heerlijke slaap gehaald was en hij wist ook echt wel dat dit nieuws wel reden was om iedereen bij elkaar te roepen. En toch. Hij was liever blijven slapen. 'Ik wil graag terug naar bed.'
          'Het is goed dat ik jullie heb gevonden, ik heb mijn koffie nodig. En zo te horen kan hier ook wel wat ontbijt gebruikt worden.' Yelena kende beide heren toch wel erg goed. Net nadat ze haar zin had afgemaakt, voelde Luka zijn maag rommelen. Oké, eerst eten, dan slapen.
          Viktor gebaarde dat de tweeling moest gaan zitten terwijl hij in de rij zou gaan staan. Maar al te graag was Luka naar een lege tafel gelopen en had hij zich daar op een stoel laten vallen. Yelena was hem gevolgd en naast hem gaan zitten. Luka keek kort naar zijn zus, en legde toen vermoeid zijn hoofd tegen haar schouder. Hij was zeer dankbaar dat zij hem niet had verlaten. Of hem had genegeerd sinds hij per ongeluk uit de kast was gekomen. Niet dat dat de bedoeling was geweest. Meteen toen hij aan die tijd in zijn leven dacht, duwde hij het gevoel weg. Hij wilde zich niet meer zo voelen. Hij wilde er niet eens meer aan denken. Fuck zijn ouders.
          'Ik wil slapen,' klaagde hij weer. Het duurde niet lang voor Viktor terugkwam en Luka zijn ogen weer over zijn lichaam liet glijden. Hij kon het niet helpen, zeker niet met dat gescheurde shirt. Om zich in te houden richtte hij zijn blik direct op zijn ontbijt en probeerde hij zijn rode blossen te verbergen. Fuck. Viktor vroeg aan Yelena hoe het met haar nieuwe team ging, en Luka focuste zijn aandacht geheel op de bagel en de sinaasappelsap. Steeds vaker kreeg hij die gedachten, en hij wilde zich niet zo voelen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ADRIAN ELLSWORTH-BUCHANAN
    A man with charm is a dangerous thing
    twentythree • captain • field • black shirt • auditorium outside • with willa cammie, logan & raven

    ''Lief van je,'' antwoordde Willa, toen hij aanbood om met Nur te gaan praten. ''Maar vergeet niet dat hij niet jouw verantwoordelijkheid is. Bovendien heb je nu een nieuw team, dat gaat vast genoeg tijd kosten.''
          Adrian haalde slechts zijn schouders op. “Mijn familie, mijn verantwoordelijkheid,” zuchtte hij. Dat was in elk geval hoe zijn ouders en grootouders er over dachten. Als Nur een misstap beging, dan was zijn jongere broertje niet de enige die een woedend telefoontje ontving. Al had hij zijn siblings er nooit over verteld dat hij ook een hele preek over zich heen kreeg als een van de twee zich misdroeg, dat hij beter op hen had moeten letten om te voorkomen dat er iets misging. Het scheelde een hoop dat hij zich niet veel druk hoefde te maken om Azure, die zich in tegenstelling tot haar tweelingbroer wel voorbeeldig gedroeg. “Maar het komt goed, ik ga met hem praten,” beloofde hij opnieuw. Nur moest zich toch beter gaan gedragen wilde hij niet van Pritchard getrapt worden. Adrian wist niet of zijn ouders ooit van zo’n schok zouden bekomen, wilde eigenlijk niet eens weten hoe erg ze dan zouden flippen. Zijn ex-vriendinnetje leek het er niet mee eens te zijn om hun familieleden maar bij elkaar te dumpen. De vraag was wie van de twee erger zou zijn. Nur was een hele hand vol, maar Adrian betwijfelde of zijn broertje zou kunnen dealen met zo’n incapabel persoon als Imogen, zelfs als hij zijn opleiding niet serieus nam. Er was maar één manier om daarachter te komen, wellicht wel een manier die beter was om nooit uit te testen, hoe verleidelijk het ook mocht zijn.
          In de stilte die viel plaatste Adrian handen op Willa’s schouders en masseerde hij deze. Het kostte moeite om zijn vermoedens niet uit te spreken – dat Willa waarschijnlijk de TC van haar nieuwe team zou worden. Verder was geen enkele naam op het lijstje ook maar een beetje geschikt om zo’n verantwoordelijkheid aan te kunnen. Wachtende op Headmistress Siverstone-Pritchard ging het gesprek over op hun studiedate van de volgende dag. Het lichtelijk nerveuze gevoel dat in zijn buik borrelde was te belachelijk voor woorden. De mededeling van nieuwe teams had hem niet veel gedaan, waarom dit dan wel? Willa kon onvoorspelbaarder zijn dan de grillen van Pritchard zelf. Wat dat betreft kon hij schoolbestuur’s afraden voor relaties volledig snappen: het was veel afleiding. Tot nu toe hadden zijn cijfers er echter nog niet onder geleden.
          Zachtjes grapte Willa dat ze net deed alsof er geen suiker in Caramel Flipz zat. “Hmm, ook geen verkeerde strategie,” grinnikte hij. Zelf alles opeten mocht hij niet van haar, niet dat hij dat überhaupt zou doen. Hij werd misselijk van het idee alleen al. Hij kocht ze vooral voor Willa, niet voor zichzelf. Hij vroeg haar wat ze nog meer zou willen voor tijdens het studeren, maar ze had verder niks nodig. Stilletjes dacht Adrian er over na of er dingen waren waar hij haar mee zou kunnen verrassen. Erg ver kwam hij niet, Headmistress Siverstone-Pritchard betrad het podium weer. Zijn vermoedens waren juist, Willa was inderdaad aangewezen als Team Captain. Sinds ze aan het Leadership traject begonnen was had hij geen moment aan haar kunnen getwijfeld. Met een trotse blik in zijn ogen keek hij toe hoe de kleine brunette het podium betradt, haar spullen aannam en opnieuw naar hem liep.
          ”Wist je hiervan?”
          Hij schudde zijn hoofd. “Vermoedens wel, maar ik wist niks van te voren. Ik ben trots op je, Willie.” Uit het niets bevond ze zich in zijn armen. Hij sloot ze stevig om haar heen en drukte een kus op haar kruin, al had hij haar liever ergens anders gekust. “Ik zei toch dat je het kon? Niet meer aan jezelf twijfelen nu.”
          ''Uhm,'' zei ze zachtjes, ''ik moet denk ik het een en ander gaan regelen, maar ik zie je morgen, okay?''
          Het was een lichte teleurstelling om nu al afscheid van haar te nemen, maar hij wist als geen ander hoe hectisch de eerste dagen van captainship kon voelen, en hoe overweldigend alle bijkomstige taken konden zijn. “Natuurlijk. Laat het me weten als ik je ergens bij kan helpen, okay?” Adrian boog zich voorover en drukte een zachte kus op haar wang. Zijn jasje hing hij over haar schouders, de regen tikte nog altijd tegen de ramen. “Ik zie je morgenochtend in de bieb, hetzelfde plekje als altijd, met de Caramel Flipz.” Met die woorden liep hij de zaal uit. Met zijn geïmproviseerde paraplu nu bij Willa had hij niks om zichzelf te bedekken tegen de regen. Hij zou later in zijn kamer wel opnieuw douchen.
          Hij had slechts enkele stappen gezet toen hij vanuit zijn ooghoeken drie personen onder het afdakje aan de andere zijde van het gebouw zag zitten. Logan, Cammie en Raven. Tussen Cammie’s ranke vingers bungelde een sigaret en zelfs vanaf deze afstand kon hij haar lichaam zien schudden van het hoesten. Zonder er een verdere gedachte aan te geven veranderde Adrian van koers en begaf hij zich richting het drietal. “Volgens mij weten jullie allemaal dat het niet toegestaan is om sigaretten te consumeren op campusgronden.”
          Het zou voor niemand een verrassing zijn dat Logan een slechte invloed uitoefende op beide blondines. Cammie zat wederom in zijn team en hij had persoonlijk geholpen om Raven binnen te krijgen, waardoor hij een zekere verantwoordelijkheid over beide dames voelde. Natuurlijk was hij zelf ook niet volledig onschuldig en nam hij regelmatig alcohol, al dan wel tot een beperkte mate. Roken echter was een regelrechte aanslag op je longen. Sneller buiten adem en een groter blok van het been voor teamgenoten, als jij degene bent die daardoor niet mee kan komen.
          Adrian zet een step naar voren en trok de sigaret uit Cammie’s handen, om deze vervolgens op de grond te laten vallen en uit te trappen met zijn schoen. Zijn heldere ogen gleden van Raven naar Cammie, die nog altijd een betraand gezicht had. “Cam, gaat het?” vroeg hij op een zachtaardige toon, terwijl hij een flesje water uit zijn sporttas haalde en deze aan haar overhandigde. Zijn blik verschoot vervolgens naar Logan, waarop deze onmiddellijk harder werd. “Sawyer, heb ik je vorig jaar al niet vaak genoeg verteld dat roken niet alleen nadelig voor jouwzelf is, maar ook voor je team?” Niet dat de jongen voor hem zich ook maar zou bekommeren om het team waar hij in zat, met altijd zijn eigen plan willen trekken. Het was dat de twee meiden erbij waren, anders waren zijn woorden een stuk harder geweest: dat het wel duidelijk was Logan niet om het welzijn van zijn team gaf. “Als je rookt, doe het dan in elk geval ergens waar je niet zo makkelijk te zien bent.” Fucking idioot. Zijn blik verzachtte weer iets toen Adrian zijn aandacht op Raven vestigde. Het moest moeizaam zijn voor het meisje, dit nieuws terwijl ze slechts enkele maanden op de school zat. “Heb je een okay nieuw team?” vroeg hij haar. Van Cammie wist hij het al en van Logan kon het hem niet boeien.
    To Old team 3
    Het gaat helemaal prima


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    KATHERINE SIVERSTON-PRITCHARD
    headmistress • her office • 50 • with viveca & innes

    Katherine keek Innes voor enkele tellen aan naar haar gevatte opmerking. Van wie die meid haar attitude toch had gekregen? Het was in ieder geval zéker niet haar moeder. “Tja, helaas is het nadeel van DNA dat je zowel mijn goede als slechte eigenschappen krijgt. Zo ook de incapabiliteit om cadeautjes in te pakken,” zei Katherine, waarna ze haar schouders ophaalde en zich focuste op haar nichtje, Viveca. Deze had namelijk aangeboden het cadeau verder in te pakken, wat Katherine natuurlijk accepteerde. Dan hoefde ze er in ieder geval zelf niet meer mee te kloten.
          “Ze was inderdaad een harentrekkertje, hè?” vroeg Katherine, terwijl ze nog steeds liefdevol aan haar jongste dochter dacht. “Ik geloof dat ze ooit een hele pluk haren uit Innes’ hoofd heeft getrokken.” Vijftien was haar oudste destijds, net begonnen haar laatste jaar, aan het voorbereiden voor de GCSE’s. Nu, acht jaar later, was Innes een volwassen vrouw die aan het begin van haar levenslange carrière stond. De tijd vloog echt. Een beetje doelloos liep Katherine het kantoor rond, terwijl ze wachtte tot dat Innes de daadwerkelijke reden van haar bezoek aankondigde.
          Toen bekend werd dat het om Montana en Roman ging, slaakte Katherine een zucht. Natuurlijk had ze slecht nieuws verwacht, anders zouden haar familieleden zich niet in haar kantoor bevinden, maar een mogelijke verboden relatie tussen student en leraar? Niet bepaald iets waar Katherine op dit moment mee opgezadeld wilde worden. Zeker niet nu de situatie omtrent de infiltranten binnen de school en de spanningen die dit met zich mee gingen brengen. Of de hack-aanval op het schoolsysteem van leerlinge Özdemir, waarbij haar ICT’ers nog steeds de problemen van aan het oplossen waren. Helaas verbaasde deze informatie over Roman haar niet echt, daar ze de man al jaren kende. Echter was Montana een ander verhaal. Leerlinge Byrd was vanaf haar eerste jaar al een van de top-studenten geweest. Een invitee om trots op te zijn. Het idee dat uit alle mogelijke leerlingen, zïj degene was die deze regel brak, shockeerde Katherine.
          “Dus, wat jullie zeggen is dat jullie denken dat Agent Morales en leerlinge Byrd zich in een ongepaste en verboden relatie bevinden?” vroeg ze aan beide dames, nadat deze haar hadden verteld over hun vermoedens. Ze haalde een hand door haar haren. Ze vertrouwde erop dat Viveca en Innes niet zomaar leugens zouden verspreiden om te pesten, wat betekende dat ze daadwerkelijk iets hadden gehoord. Katherine beet onbewust op haar duimnagel, terwijl ze nadacht over wat ze met deze informatie aan moest.
          “Als jullie vermoedens waar blijken, is dat zeker ongepast.. En dan moeten we ook in twijfel trekken of leerlinge Byrd haar goede resultaten wel rechtmatig heeft behaald. Of ze haar TC-titel wel echt verdiend heeft,” zei Katherine, terwijl ze door het kantoor ijsbeerde. Na enkele minuten in stilte te hebben nagedacht, stopte ze met lopen en keek ze zowel Innes als Viveca aan.
          “Ik heb een taak voor jullie,” zei Katherine, waarna haar mondhoeken opkrulde. “Zoek Montana op om haar te feliciteren voor het worden van Team Captain. Mochten jullie daar ook Roman vinden, vertellen jullie dat aan mij en dan ga ik het gesprek met hun aan, of neem ik enkele maatregelen. Oké?” Beide dames keek ze voor enkele seconden strak aan, om zeker te weten dat ze de opdracht goed begrepen hadden. Katherine wilde hen eigenlijk nog vertellen dat ze subtiel moesten zijn, maar dat zouden ze wel weten. Immers zouden ze niet in het vierde en vijfde jaar van Pritchard zitten als ze niet goed waren in hun werk.
          Katherine begeleidde het tweetal naar de deur, terwijl ze wat verloren haren uit Innes’ gezicht duwde. “Ik verwacht jullie vanmiddag trouwens in mijn kantoor, dan vertrekken we samen naar huis voor het weekend. Vec, jouw ouders zullen er ook zijn. Willen jullie dit ook aan Alastair doorgeven? Oh en Vec? Dankjewel voor het inpakken trouwens, heel erg lief van je,” zei Katherine, waarna ze de deur opende, zodat de dames konden vertrekken.



    [ bericht aangepast op 29 nov 2021 - 13:11 ]


    That is a perfect copy of reality.



    ROMAN ALEJANDRO MORALES
    28 • Outside • With Montana


    Met een lach maakte ze zich los uit mijn armen en met een lichte glimlach op mijn eigen gezicht neem ik wat afstand. 'En mij maar laten panikeren,' Nonchalant haal ik mijn schouders op waarna een geamuseerde grijns vormt op mijn lippen. ''Darling, denk je echt dat je hier wordt aangenomen als je dat niet in je hebt?'' begin ik en lach kort. ''Een groot deel van het werk hier bestaat uit de leerlingen on edge houden.'' vervolg ik dan met een snelle knipoog. Natuurlijk had ik het doorgehad bij Mo, ze ging maar door, maar het was niks wat ik niet kon hebben. Daarnaast is haar drive waarschijnlijk de grootste reden dat ze het gehaald heeft. Je kan nog zo goed zijn, maar zonder die motivatie mist er toch iets.
    Uiteindelijk viel haar blik weer op mij en ik haal licht mijn wenkbrauw op. 'Honger,' zei Mo toen alleen en ze tuitte haar lippen. 'Eten?' Ik lach en knik vervolgens mijn hoofd. ''Je bent heel duidelijk, mi amor.'' grijns ik terwijl ik naar haar toeloop. Nu ze het zei tho.. Ik kon nu ook wel wat gebruiken, ik ben normaal een vrij zwaar ontbijt gewend en dat begon ik nu wel echt te merken. ''Maar dat klinkt als een heel goed idee,'' Ik druk nog een laatste kus op haar lippen en geef dan een knikje naar de deur. ''Laten we gaan,'' glimlach ik en loop alvast naar buiten waarna ik me kort omdraai. ''Vergeet je jas niet, we hebben je kerngezond nodig bij de bootcamp, captain.'' grijns ik en vervolg alvast mijn weg.
    Eenmaal buiten wacht ik iets verderop en kijk op naar de lucht. Misschien had ik mijn eigen advies moeten opvolgen, dit weer is niet voor mij gemaakt. Zuchtend sla ik mijn armen over elkaar en kijk kort om me heen, tot ik merk dat Mo weer bij me staat. ''Hmh, ik denk dat ik ondertussen ook heel wat koffie kan gebruiken, of iets in die trant.'' Mo wist heel goed dat ik en de kou geen beste vrienden zijn, en dat ik ook liever nu in dat café zat dan later. ''Let's go.''


    El Diablo.

    NURHAN ELLIOT
    ELLSWORTH-BUCHANAN
    Bad is the new good
    20 • third year • green • field • with mara • at her room

          ‘Wie weet, misschien fakete ik het wel,’ reageerde Mara nonchalant. Leugens. ‘Ik ben een volleerd actrice.’ Ze wisten beiden echter maar al te goed dat Mara geen blad voor haar mond zou nemen als hij echt waardeloos was geweest. Nurhan wist wel beter, haar lichaam was hem immer maar al te vertrouwd.
          Haar uitdagende blik werd zachter, bijna onzeker, waardoor Nurhan op scherp stond. Nú was het moment om door te pakken, nu was ze kwetsbaar.
    Op haar vraag of hij wist wat zich deze zomer had afgespeeld knikte hij slechts bevestigend. ‘Dat kan kwalificeren onder stalken, Nur,’ zuchtte ze zwakjes, waarna hij zijn vingers onder haar kin plaatste en haar gezicht naar hem toe draaide. Met een zachte stem had hij haar gevraagd of ze er over zou willen praten.
          ’Valt er daadwerkelijk over te praten?’ Weer zuchtte ze. ‘Het is niet alsof ze van gedachten gaan veranderen, daar zijn ze veel te koppig voor, anders zou ik hier nu niet eens zijn.’ Nurhan hield wijselijk zijn mond. Het was voor Mara nu misschien het beste om gewoon even alles eruit te kunnen gooien, zonder onderbroken te worden. Daarnaast had Nurhan verder ook geen goed woord over de familie Taylor te melden, dus was het misschien het verstandigst om zijn mond te houden.
    ‘Dus, als ik over twee jaar nog aan tafel wil zitten met mijn familie tijdens kerst moet ik op gaan schieten met het halen van mijn vakken.’ Ging ze onverstoorbaar verder. Nurhan begreep niet waarom ze überhaupt nog met die walgelijke familie aan één tafel zou willen zitten. ‘En natuurlijk intel als een minor kiezen volgend jaar.’ Ratelde ze verder. Nurhan luisterde maar half. Nog een reden waarom hij niet geschikt was als vriendje.
          De familie Taylor was een vreselijke familie, op Mara na dan. Al zolang Nurhan zich kon herinneren had hij een hekel aan hen gehad. Van de manier hoe ze dachten tot de manier waarop ze dingen verwoorden. Hij, en ook derest van zijn familie, verafschuwde het.
          ’Jij denkt zeker ook niet dat ze nog van gedachten gaan veranderen?’ Mara keek hem aan terwijl haar vingers zachtjes op zijn borstkas tikten. ‘Wil je daar een eerlijk antwoord op?’ Antwoordde hij terwijl hij haar onderzoekend in zich opnam.
          ’Denk jij er wel eens aan om er vandoor te gaan?’ Ging ze peinzend verder. Ze moest eens weten. Hij knikte en even viel er een korte stilte. ‘Elke dag.’

    "If you don't take risks, you will work for someone who does."

    [ bericht aangepast op 2 dec 2021 - 23:23 ]


    someone out there feels better because you exist

    Dantae Cross
    "Never kick me when I'm down, because when I get back up. . . You're Fucked."

    21 • Invitee • Fields • Year 3 (second time), Sea blue • Cafetaria, w/ Catalina
    Met een grijns op haar lippen neemt Catalina de Latté van Dantae aan. Dat ze haar streken van de beste geleerd had mocht wel duidelijk zijn — zelfs in haar mierzoete glimlach wist de oudste van de twee siblings zichzelf te herkennen. Ze had in ieder geval zijn streken geleerd, en niet die van hun ouders.
          ”Sweet, thanks!” bedankt de brunette tevreden, waarop ze een slokje van haar koffie neemt. De gelukzalige uitdrukking op haar gezicht, ondanks dat ze het voor een groot deel gedaan heeft om Dantae te stangen, maken de ‘hel’ om de koffie te gaan halen uiteindelijk een stuk minder erg. Dantae had alles voor zijn zusje over, hetgeen ze maar al te goed wist. Iets te goed, soms. “Lag het aan mij of was die jongen achter de bar te bang om er iets over te zeggen? Misschien maar beter ook voor zijn gemoedsrust, nu ik erover nadenk,” gaat Catalina verder. Veelzeggend trekt Dantae een van zijn wenkbrauwen op.
          ”Hij deed er ook heel slim aan om er niks van te zeggen, anders was hij zelf in een Unicorn Sprinkle geval verandert.” Hoewel de woorden dreigen klinken missen ze de daadwerkelijke kracht erachter. Dantae zou niet zo ver gegaan zijn, misschien. Terwijl hij zijn zusje vraagt naar de rest van haar dag, glijdt zijn blik door het eetcafe heen. Her en der herkent hij een bekend gezicht, maar vooralsnog slaat hij er geen acht op. Door de jaren heen is het een gewoonte geworden om zo te gaan zitten dat hij overzicht houdt op alles wat er om hem heen gebeuren kan, vooral wanneer hij niet alleen is — puur om enige controle te kunnen behouden voor wanneer er iets mis gaat. Net wanneer Dantae zich vervolgens terug tot Catalina richt ziet hij hoe ze tactvol een broodje van zijn bord weet te stelen. De dievegge.
          ”Zeg, heb ik soms niet genoeg voor je gehaald? Koop je eigen voedsel,” bromt hij de dame toe, terwijl hij iets voorover buigt om zijn hand uit te steken zodat hij het broodje terug kan pakken. Echter, zo vlug als dat ze is likt Catalina schaamteloos aan de onderkant van het broodje waardoor Dantae een gruwel over zijn gelaat heen voelt trekken. ”I licked it, so it’s mine”grijnst ze hem toe. Met een vertrokken gezicht zakt Dantae terug op zijn stoel, hoofdschuddend vanwege het gedrag wat tegenover hem vertoond wordt. “Je bent vreselijk,” verwijt hij haar, zij het vervlochten met warme klanken in zijn stem.
          ”Hmm, ik heb nog geen flauw idee. Ik zat er wel aan te denken om een rondje te gaan hardlopen straks omdat ik dat vanochtend nog niet heb kunnen doen door alle commotie. Jij?”
          ”Ik ga mijn hulptroepen inschakelen, eens zien of die me kan komen redden van unicorn sprinkles en een lastig zusje.” En met deze woorden haalt Dantae zijn telefoon uit zijn zakken. Moeiteloos ontgrendelt hij het scherm, waarna hij in het berichtenvenster op zoek gaat naar Lincoln. Vliegensvlug stuurt hij de jongen een berichtje, waarbij het zonder schroom noch schaam het scherm zo houdt dat Catalina ongegeneerd mee kan lezen. Normaliter hield hij de berichten graag voor zichzelf, maar in deze was het voor een deel om haar terug te pakken ook.
          ”Maar, je gaat hardlopen dus. Ik denk dat ik zo ga kijken of het me lukt wat te trainen, eens kijken of Link er ook voor te porren is,” reageert Dantae verder op de vraag die Catalina teruggespeeld heeft. Hij had gisteren zijn trainingen niet meer gedaan dus vandaag moest en zou hij de daarvoor bestemde ruimte weer induiken. Alles om zijn lichaam en geest weer even uit te putten, de krachten testend die hij in zich heeft. “Maandag de bootcamp, gaat het je lukken, denk je?” vraagt hij vervolgens. Ondertussen steekt Dantae zijn telefoon weer weg en neemt hij een hap van een van de broodjes op zijn bord.

          To: Lincoln.
                Dude, waar hang je uit? Kom me redden van Unicorn sprinkles en een vervelend zusje, asap! Ik denk dat je wel kunt raden waar we zijn. . .



    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Innes Siverston-Pritchard
    "Just because I don't show it, doesn't mean that I don't feel it."

    23 • Legacy • Teamcaptain • Year 5, Black • Auditorium — > Headmistress Office w/ Viveca & Katherine
    Innes knijpt slechts haar ogen een keer samen als Viveca al grinnikend verteld dat ze deze herinnering voorgoed in haar geheugen heeft opgeslagen. Er was een reden waarom de leden van dit Pritchard gezin het inpakken aan andere overlieten. Innes was net als haar moeder beter in het hanteren van wapens — en alles wat daarbij komt kijken. Inpakpapier en lintjes waren veel gevaarlijker dan dat, toch? Terwijl haar moeder en nichtje nog even met elkaar praten denkt Innes terug aan hetgeen ze tot nu toe gezien heeft, betreffend de reden van haar bezoek nu. Al haar instincten schreeuwen haar toe dat er meer speelde tussen leerling en docent, maar ze wist dondersgoed dat met slechts aannames ze geen steek verder kwam. Wilde zij en Viveca hun punt maken dan moesten ze bewijs hebben — hardnekkig.
          Wanneer de woorden over haar lippen heen rollen, gaat het haast vanzelf. Katherine kende haar dochter goed genoeg om te weten dat Innes dit soort dingen niet zomaar kwam vertellen. Vooral niet wanneer Viveca haar perfect weet aan te vullen. Een huivering schiet langs Innes’ ruggengraat af. Het idee alleen al dat de twee het met elkaar deden maakte haar afkeer gigantisch. Sommige dingen waren simpelweg not done — al helemaal niet wanneer er een belangrijke positie als Team Captain mee vergeven werd.
          ”Dus, wat jullie zeggen is dat jullie denken dat Agent Morales en leerlinge Byrd zich in een ongepaste en verboden relatie bevinden?” vraagt Katherine dan, waarop ze een van haar handen een keer door haar rode lokken heen laat glijden. Innes voelt hoe haar lichaam zich rechter maakt, ten teken hoe sterk ze achter haar vermoedens staat. “Als jullie vermoedens waar blijken, is dat zeker ongepast.. En dan moeten we ook in twijfel trekken of leerlinge Byrd haar goede resultaten wel rechtmatig heeft behaald. Of ze haar TC-titel wel echt verdiend heeft,” gaat de Directrice verder — al ijsberend door het kantoor heen, waaruit Innes weet op te maken dat haar moeder niet twijfelt aan de gesproken woorden van beide dames. Het enige wat uitbleef was dat verdomde bewijs dat ze niet hadden.
          ”Ik heb een taak voor jullie,” zegt Katherine dan. Een subtiele glimlach vormt zich rond haar lippen. Hetgeen zich onbewust en als vanzelf bij haar dochter eveneens weet te weerspiegelen. Diep van binnen voelt de roodharige al waar haar moeder heen wil gaan. Het idee zo aanlokkelijk dat het al haar zintuigen op scherp stelt. “Zoek Montana op om haar te feliciteren voor het worden van Team Captain. Mochten jullie daar ook Roman vinden, vertellen jullie dat aan mij en dan ga ik het gesprek met hun aan, of neem ik enkele maatregelen. Oké?”
          Vluchtig kijkt Innes een keer naar Viveca, wie op haar beurt inmiddels klaar is met het cadeau, welke vakkundig ingepakt in het midden van het bureau staat. Klaar om over een paar uur weer opnieuw uitgepakt te worden. “Oké,” brengt Innes dan uit. “Dan gaan Viveca en ik ons mede Team Captain eens van een warm welkom en felicitaties voorzien.” Een glimlach krult zich rond haar lippen, tevreden met hetgeen ze tot nu toe heeft bereikt. Toch mochten beide dames niet te hard van stapel lopen en wist Innes dondersgoed dat het zomaar kon zijn dat de twee niet direct samen aantroffen. Desondanks was het vanaf nu een kwestie van tijd vooraleer ze betrapt werden.
          Eenmaal bij de deur aangekomen strijkt Katherine enkele verdwaalde haren uit haar dochter’s gezicht. Een warme gloed poelt door Innes’ lichte ogen heen wanneer ze naar haar moeder opkijkt. Ze waren het misschien niet altijd met elkaar eens, soms stonden ze wellicht zelfs lijnrecht tegenover elkaar, maar de band die moeder en dochter deelden samen was onbeschrijfelijk.
          ”Ik zal het Alistair zeggen als ik hem zie,” reageert de roodharige Team Captain, waarna ze klinkt omlaag drukt om naar buiten te treden, eens ze haar moeder gedag heeft gezegd. Zodra Viveca zich weer naast haar voegt kijkt Innes haar nichtje aan. “Jij weet nu wel dat we op zijn minst met iets terug moeten komen, right? En dat we dit absoluut tussen ons in moeten houden, voordat het geroddel zich verspreidt en het tweetal gealarmeerd raakt.” Hoewel het ergens onnodig voelt om te zeggen, doet ze het toch — grotendeels omdat het hen beide met de paplepel in is gegoten, net als tijdens de trainingen al die jaren.


    [ bericht aangepast op 3 dec 2021 - 13:44 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'