• WELCOME TO PRITCHARD INSTITUTE
    "Spying is a like a game of chess: sometimes you have to withdraw, sometimes you have to sacrifice one of your pieces to win."




    PERSONAGES

    Personeel
    ⚣ Roman Morales • 28 • teacher field • Niragi

    Team 1
    ⚣ Adrian Ellsworth-Buchanan • 23 • zwart • 5 • field • Neairi
    ⚣ Braden Pierce • 21 • zeeblauw • 4 • technology & science • RadioTapok
    ⚢ Yelena Ivanova • 20 • zeeblauw • 3 • sociology & culture • Niragi
    ⚢ Camille Moreau • 19 • lichtgroen • 2 • intelligence • Tad

    Team 7
    ⚣ Callum Taylor-Laskin • 23 • zwart • 5 • intelligence • Starsight
    ⚣ Dantae Cross • 21 • zeeblauw • 3 • field • Sionnach
    ⚢ Ivah Willington-Aitken • 19 • lichtgroen • 2 • sociology & culture • Neaera

    Team 10
    ⚢ Innes Siverston-Pritchard • 23 • zwart • 5 • field • Sionnach
    ⚢ Mikky Aeschliman • 21 • zeeblauw • 3 • technology & science • Starsight
    ⚢ Mara Taylor-Ashford • 20 • lichtgroen • 3 • sociology & culture • Neairi
    ⚢ Aylin Özdemir • 20 • zeeblauw • 3 • intelligence • Neaera

    Team 17
    ⚣ Lincoln Taylor-Ashford • 22 • zwart • 5 • intelligence • Neaera
    ⚣ Sterling Jr. Spencer • 20 • lichtgroen • 3 • sociology & culture • Raccoon
    ⚢ Erin Remington • 21 • zeeblauw • 3 • field • Sionnach

    Team 20
    ⚢ Montana Byrd • 21 • donkerrood • 4 • field • Laufeydottir
    ⚢ Lusya Antares • 20 • lichtgroen • 2 • technology & science • Neairi
    ⚣ Raphael Pritchard • 18 • wit • 1 • in basistraining • RadioTapok
    ⚣ Declan Nevin • 22 • donkerrood • 4 • field • Neaera

    Team 23
    ⚢ Willa Ferguson • 21 • donkerrood • 4 • field • Lunation
    ⚣ Valentin Ivanov • 20 • zeeblauw • 3 • technology & science • Laufeydottir
    ⚣ Viktor Melnik • 20 • lichtgroen • 2 • intelligence • Raccoon
    REGELS

    • Probeer minimaal 250 woorden te schrijven.
    • 16+ mag, maar geef het even aan bovenin de post (evenmin trigger warnings en andere heftige onderwerpen).
    • De Quizlet huisregels gelden hier ook.
    • Gelieve minstens elke week een keer te posten, al begrijp ik het volledig als dit af en toe niet lukt.
    • Maximaal vier rollen per persoon, maar probeer ze wel allemaal actief te houden. Als je toch meer wilt, overleg het even met me en dan komen we er wel uit.
    • Ruzies en gezeik gelieve buiten de RPG te houden.
    • Zowel Engels als Nederlands is toegestaan, maar gelieve wel de post in een taal schrijven.
    • Alleen Starsight maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.

    Inactief
    ⚣ Jerome Nicholson • 21 • zeeblauw • 3 • intelligence • Chocolatier
    ⚣ Emilio Parker • 20 • rang • 3 • sociology & culture • Happier
    ⚢ Carys Blakely • 18 • wit • 1 • Etherea
    ⚢ Catalina Cross • 19 • lichtgroen • 2 • sociology & culture • Izel
    ⚢ Viveca Pritchard • 21 • donkerrood • 4 • intelligence • Izel
    ⚣ Roscoe Nyugen • 22 • zwart • 5 • field • Izel
    ⚢ Imogen Tyndall • 18 • wit • 1 • in basistraining • Izel
    ⚢ Millie Willington-Aitken • 21 • donkerrood • 4 • sociology & culture • Enjoy_20
    ⚣ Amos Taylor-Laskin • 22 • zeeblauw • 3 • technology & science • calice
    ⚣ Logan Sawyer • 20 • lichtgroen • 2 • sociology & culture • calice
    ⚢ Azure Ellsworth-Buchanan • 20 • zeeblauw • 3 • technology & science • iotte
    ⚢ Raven Dubois • 18 • wit • 1 • in basistraining • iotte
    ⚣ Nurhan Ellsworth-Buchanan • 20 • lichtgroen • 3 • field • iotte

    [ bericht aangepast op 23 dec 2021 - 12:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Raphael      Pritchard
    22      •      Year 1      •      with Amos      •      at auditorium

    Sunshine mixed with a little hurricane






         
    Het voelde toch wat eenzaam, nadat hij Erin had achtergelaten. Hij keek nog even naar achter en zag haar een paar rijen verderop een jongen wakker schudden en vervolgens mee het auditorium uitslepen. Het deed hem even grinniken, blij dat er mensen waren die nog minder hun dag hadden. Je zou maar in slaap vallen bij zo'n belangrijke mededeling en betrapt worden. Wat dat betreft had die jongen nog geluk dat Erin hem vond voor één van de docenten.
          De mensen die vervolgens in de zaal achtergebleven waren, kwamen hem allemaal niet bekend voor. Sowieso was hij de enige eerstejaars dan, want hij dacht ondertussen wel de gezichten van al zijn klasgenoten te kunnen herkennen. Geen van hen leek hier aanwezig te zijn, dus dat was even flink balen. Wat onrustig bewoog hij heen en weer op de bal van zijn voet. Hopelijk zouden ze gauw de verdere uitleg krijgen, zouden de teams ieder een plek aangewezen krijgen waar ze moesten verzamelen. Hoe zou hij anders zijn teamgenoten moeten vinden, op random mensen aanspreken na dan.
          'Hee. Dus, team 20,' de stem leek enigszins vanuit het niets te komen, dus ietwat verschrikt draaide Raphael zich naar diegene om. Pas toen hij de jongen zag, realiseerde hij zich dat hij wel iemand uit zijn team al kende. Hij was niet 100% zeker over zijn naam, maar wist wel dat hij een Taylor was. Blijkbaar konden Taylors en Pritchards het niet zo goed met elkaar vinden, al had niemand hem verteld waarom. In ieder geval zorgde het wel dat de jongen hem altijd met een bepaalde koelheid behandelde. 'Waarom denk je dat we moeten blijven?'
          'Euhm, hey, team 20 inderdaad,' stamelde Raphael, nog ietwat verrast. Aan de andere kant, het was in ieder geval iets dat iemand de moeite nam om hem te benaderen. Veel ouderejaars hadden nog wel eens de neiging om de eerstejaars te negeren, al helemaal als ze er wat verdwaald bij stonden als hij had gedaan. 'Amos toch?' Hij wilde wel zeker weten dat hij de juiste persoon voor zich had, al was de keuzemogelijkheid gelukkig beperkt, gezien er maar 2 andere jongens in zijn team leken te zitten.
          'Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee,' gaf hij toe. Er had zich daadwerkelijk nog geen idee in zijn hoofd weten te vormen, want voor hem bleef het gewoon vreemd dat er twee teams moesten blijven. Daarnaast, waarom dacht iedereen dat hij dingen wist? Hij was slechts een eerstejaars invitee, hij had 0 kennis van deze school. Hij was juist degene die negen van de tien keer vol met vragen zat over hoe dingen hier nu eigenlijk werkten. Het was gewoon zoveel dat hij na twee maanden niet het idee had gekregen dat hij veel wijzer was geworden. Het zou waarschijnlijk beter zijn om gewoon met de stroming mee te gaan en hopelijk onderweg meer uit te vinden. 'Heb jij wel al een idee dan?' vroeg hij de jongen die duidelijk al wat meer jaren hier rondliep. Hij zou vast wel meer moeten weten, toch? 'En, euh, wie zijn eigenlijk de anderen in ons team, ken jij hen?' Met een beetje geluk kon Amos hen voor hem aanwijzen, dan kon hij alvast hun gezichten in zich opnemen en deze aan namen koppelen, gezien hij die zeker weten zou moeten gaan onthouden.


    Stenenlikker

    NURHAN ELLIOT
    ELLSWORTH-BUCHANAN
    Bad is the new good
    20 • third year • green • field • with mara • at her room
    slight 16+ ish

          ‘Ik heb je anders nog niet veel zien doen, enkel veel grootpraat. Wat is de uitdrukking ook alweer? Daden zeggen meer dan woorden. Of, blaffende honden bijten niet. Beide wel toepasselijk,’ reageerde ze ontschuldig op zijn vraag of ze dacht dat hij loze woorden sprak.
    ‘ je onderschat me.’ Lichtjes schudde hij zijn hoofd. Dat was een teleurstelling. Mara moest onderhand toch wel beter weten. Brutaal verplaatste ze vervolgens zijn handen naar heupen, waarna ze hem nogmaals vroeg hoe ze zich volgens hem moest gedragen. Hij had haar toegesnauwd dat ze dat best wist.
    ‘Weet ik dat? Ik wist niet dat er instructies waren voor het zijn van jou ex.’
          ’Dan weet je het nu,’ gromde hij.
          Mara ging op haar tenen staan en fluisterde iets in zijn oor. Ze was hem nog steeds aan het uitdagen en dat maakte Nurhan witheet. Hij greep haar kin vast en duwde deze iets omhoog, zodat ze hem wel moest aankijken. ‘Haal het niet in je hoofd, Mara.’ waarschuwde hij haar. ‘Je bent van mij en je blijft van mij.’ Waarna hij haar van uit het niets, ruw kuste.
          Haar lippen op die van hem, dat voelde goed. Dat voelde vertrouwd. En aan het goedkeurende geluidje, afkomstig uit haar mond, te horen dacht Mara daar precies hetzelfde over. Wat hem een klein grijnsje opleverde tussen het zoenen door. Met haar lippen nog altijd op die van hem duwde ze hem langzaam naar achteren, richting haar bed. ‘Ik wist wel dat je me wilde,’ fluisterde hij uitdagend. Door het klein zetje belandde hij op haar matras, waarna Mara boven op hem klom. Ze nam plaats op zijn heupen, pakte zijn polsen vast en hield deze boven zijn hoofd. Geamuseerd keek hij haar aan. Hij zou haar spelletje wel even meespelen. Eventjes. Hij had liever de touwtjes zelf in handen.
          Ze bracht haar gezicht tot vlak boven die van hem. ‘Wat ga je doen? Om te zorgen dat ik zogenaamd van jou blijf?’ Hij zei niets, terwijl een van haar handen zijn polsen losliet en via zijn borstkas naar zijn riem gleed. Met gemak wist ze deze los te maken, wat hem niet verbaasde. Hoe vaak had Mara dat al niet bij hem gedaan.
    ‘Je weet ondertussen dat ik niet zo goed naar je luister,’ murmelde ze met haar lippen tegen zijn hals, waarna ze er een kus opdrukte.
          Veel kracht hoefde hij niet te zetten om zijn andere pols los te rukken, waarna hij haar vervolgens hardhandig op haar rug rolde en boven op haar kroop. Nu waren de rollen omgedraaid. Letterlijk en figuurlijk.
          Het was Nurhan nu die Mara haar polsen stevig boven haar hoofd vast drukte. Dreigend keek hij op haar neer. Als ze verstandig was toomde ze wat in. ‘Wat ik ga doen?’ herhaalde hij haar vraag langzaam, terwijl zijn ogen die van haar gevangen hielden. Hij boog zich naar haar toe. 'Precies hetzelfde wat ik Levi, Brandon en Michael aangedaan heb,' fluisterde hij sadistisch in haar oor. 'Je wil toch niet dat jouw lieve Sterling datzelfde lot moet ondergaan?' Hij kuste haar gepassioneerd in haar nek. 'Dat wil je niet op je geweten hebben, toch Mara?'
          Zijn lippen drukte hij vervolgens weer op die van haar en met gemak hield hij met één hand haar polsen boven haar hoofd vast, terwijl zijn andere hand over haar perfect gevormde lichaam gleed. Ze had hem de hele ochtend al lopen uitdagen en nu was zijn geduld op. Hij wou haar en hij zou haar krijgen ook. Zijn hand verdween onder haar shirtje en vonden haar borsten. Soepel wist hij het truitje, tijdens het zoenen door, over haar hoofd te krijgen. Haar kleren móésten uit. Hij had haar polsen inmiddels los gelaten, waarna zijn handen vervolgens naar de rand van haar spijkerbroek gleden. Innig verstrengeld en haar naakte huid tegen zijn lichaam maakte hem gek van verlangen. God, wat had hij zin in haar.


    "If you don't take risks, you will work for someone who does."


    someone out there feels better because you exist

    16+

    MARA CALLIOPE TAYLOR-ASHFORD
    Ew, people
    twenty • socu • outside her room • with nurhan • outfit

    Ze wist dondersgoed dat wat ze aan het doen was, niet bepaald de manier was om Nurhan te kalmeren, maar dat was ook niet haar bedoeling. Zijn woorden van dat ze van hem zou zijn vielen compleet verkeerd en hoe vaker hij het zei, hoe meer het haar irriteerde. Ze was al niet van hem toen ze aan het daten waren. Laat staan nu, nu het uit was tussen hen, zonder enige uitleg er bij. Zelf had ze nooit verwacht dat het hier op uit zou lopen, iets wat enkel begon als een opgestoken middelvinger naar haar ouders. De blik die op hun gezicht stond toen ze Nurhan had meegenomen als haar naar date naar het jaarlijkse kerstdiner was al dit gedoe meer dan waard geweest.
          Hun gebikker ging nog even door. Hij vond dat ze hem onderschatte. Dat zich naar bepaalde dingen gedragen moest en opnieuw die woorden, “je bent van mij en je blijft van mij.” Mara kreeg niet de kans om te reageren voor zijn lippen zich al op de hare bevonden. Langzaam verplaatsten ze zich naar haar bed. “Ik wist wel dat je me wilde,” murmelde hij haar uitdagend toe.
          Ze schonk hem slechts een dodelijk blik, waarna ze hem een harde zet gaf, op haar bed. Voor even was zij degene die zijn polsen vasthield, maar Nurhan draaide het al snel om, met gemak. Er was geen enkele beweging te krijgen in haar polsen met zijn stevige grip. Zijn donkere ogen boorden zich in de hare. Ze had deze blik al vaak genoeg van hem gekregen om niet weg te kijken. Het was hun spelletje.
          ”Wat ik ga doen?” Zijn gezicht kwam dichterbij. “Precies hetzelfde wat ik Levi, Brandon en Michael aangedaan heb. Je wil toch niet dat jouw lieve Sterling datzelfde lot moet onder gaan?” Zowel zijn woorden als zijn lippen in haar nek zorgden er voor dat een rilling door haar lichaam trok. “Dat wil je niet op je geweten hebben, toch Mara?”
          Een lichte frons ontstond op haar gezicht terwijl hij zijn lippen weer op de hare drukte. Haar hersens werkten niet mee met haar lichaam, die haast in automatisme op zijn handelingen reageerde. Brandon en Michael. Twee jongens met wie ze in de zomer wat gerommeld had en die plots niks meer hadden laten horen. Ze was er vanuit gegaan dat het gewoon typisch fuckboy gedrag was, uit het niks radiostilte. Schijnbaar niet. Verdomme, de klootzak. Mara wilde er op reageren, alleen haar polsen lagen nog altijd vast in zijn hand en het was moeilijk om hem woedend aan te kijken wanneer hij haar lichaam zo deed voelen. Waarschijnlijk precies waarom hij het haar nu verteld, hij kende al haar zwakke plekken. Op meerdere gebieden.
          Haar shirtje was al snel uit net als haar broek. Haar handen werkten al snel om ook zijn shirt uit te krijgen, nu haar handen weer vrij waren. Hoe erg ze het ook haatte om het toe te geven, ze had het gevoel van zijn huid tegen die van haar gemist. Met moeite lukte het om haar gezicht genoeg bij de zijne weg te krijgen om hem te kunnen aan kijken. De blik in zijn ogen deed haar op haar lip bijten, tot zijn eerdere woorden weer in haar opkwamen. Haar nagels drukten hard in zijn rug. “Wat bedoel je met wat je hen hebt aangedaan?” siste ze. “Hoe the fuck je weet je wie dat zijn?” Haar ene hand bleef stevig op zijn rug gedrukt, terwijl de andere naar beneden gleed. Zijn riem was al los en met gemak en zonder aarzeling gleed haar hand zijn boxers in. Haar ogen keken kort naar zijn kruis en vervolgens terug naar zijn ogen. Ze bracht haar gezicht weer dichterbij de zijne. Haar lippen streken langs die van hem terwijl ze verder praatte. “Heb je me in de gaten gehouden?”


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    AZURE CONSTANCE ELLSWORTH-BUCHANAN
    Some women fear the fire and some women simply become it
    20 • third year • zeeblauw • tech • alone • somewhere outside

    ‘Nou, het was alles behalve goed nieuws,’ zuchtte ze, terwijl ze Lincoln aankeek.
    ‘Zeg dat wel ja,’ ook hij klonk somber. Dit was geen nieuws die je verwachtte op een vroege zaterdagochtend en het was al helemaal geen nieuws die je wou krijgen op een vroege zaterdagochtend. Ze kon het niet geloven, hoe had dit kunnen gebeuren?
          Op de vraag in welk team hij nu zat blikte Lincoln even op zijn telefoon. ‘Team 17,’ antwoordde hij vervolgens. ‘Jij? Goed team en TC?’ Voegde hij er aan toe. Ook zij keek even snel op haar telefoon. Zo te zien had Nurhan ook nog steeds niet gereageerd, waar zat dat joch? Dat hij niet was komen opdagen verbaasde haar eigenlijk niets, dat hij nog niet van school was getrapt door zijn gedrag wel. Waarom luisterde hij nooit naar haar?
          ’Team 7 met Callum als team captain,’ haar ogen schitterde toen ze zijn naam las, dat was dan wel week leuk nieuws, al zouden haar ouders, Nurhan en Adrian het echter niet kunnen waarderen.
          Het geluid in het auditorium laaide weer op, stoelen werden naar achter geschoven en de ruimte vulde zich met stemmen. Langzaam maar zeker zochten de meeste van de aanwezigen de uitgang op. Dat was immers wat Headmistress Silverstone-Pritchard hen had opgedragen. Alleen Team 20, Team 23 en alle teams captains moesten blijven.
    ‘Nou captain, hier scheiden onze wegen.’ Grapte ze dramatisch, terwijl ze op stond. ‘Misschien zie ik je straks nog.’ Voegde ze er aarzelend aan toe, waarna ze afscheid nam en hem nog even succes wenste, voor ze zich een weg door de mensenmenigte baande.


    "If there is no love, what then?"

    [ bericht aangepast op 1 nov 2021 - 20:20 ]


    someone out there feels better because you exist

    Innes Siverston-Pritchard
    "Just because I don't show it, doesn't mean that I don't feel it."

    23 • Legacy • Teamcaptain • Year 5, Black • Auditorium w/ Viveca
          Dat is oké.
          Maar was het dat ook echt? Hoorde ze het juist niet gewoon te weten?
    De vragen spookten door Innes hoofd heen, gingen gepaard met de zorgen die omhoog bleven drijven en maakte het dat de roodharige het voor heel even allemaal niet zag zitten. Echter, ondanks dat ze geen woord repte over haar problemen, hetgeen haar het meest onrustigste maakten door deze hele veranderingen, vroeg Viveca niks. Zoals altijd gaf de blondine op haar manier aan dat ze er was voor haar nicht, wanneer ze haar ook maar nodig had. Innes weet dat ze beter moet doen, maar iemand opzadelen met haar problemen is iets dat ze zelden heeft gedaan.
          ”Wat haar redenen ook mogen zijn, ik hoop dat dit voldoende is voor de vermeende spionnen die zich onder ons verborgen houden,” reageert Viveca vervolgens op Innes woorden omtrent de beslissingen van haar moeder. En eerlijk toegegeven, Innes hoopt ook dat het voldoende zal zijn. Uiteindelijk zijn het de herinneringen aan vroeger die de donkere wolken uit Innes’ gedachten kortstondig weten te verdrijven, waardoor een grijns te voorschijn komt als ze haar nichtje plaagt. Gelukkig weet de blondine deze moeiteloos te incasseren, wat Innes slechts een zacht duw van haar heup oplevert.
          ”Zal dat zo ons hele leven gaan?” vraagt Viveca dan, plots. “Meevaren met de stroming? Doen wat ons opdrachtgever ons vertelt en bovenal geen vragen stellen?”
          Bedenkelijk neemt Innes haar moeder in zich op, staande op het podium nog altijd, nadenken over de vragen die Viveca heeft. Hoeveel uren had ze er zelf aan besteedt om er over na te denken? En hoe vaak is het antwoord anders uitgevallen dan ze uiteindelijk verwacht had? Het leven waaraan zij gingen deelnemen betekende inderdaad dat ze veelal mee moesten varen op de stromingen — luisterend naar de opdracht die hen is meegegeven. Toch geloofde Innes er in dat ze wel meer dan dat konden doen, uiteindelijk.
          ”Ik ben bang van wel,” mompelt Innes zacht, niet wetende wat ze anders moest zeggen, omdat er verder geen ander antwoord lijkt te zijn. “Maar misschien kunnen we er wel onze eigen draai aangeven. Tenslotte zijn we nog altijd vrij om bepaalde dingen een eigen invulling te geven, nietwaar?” Met een zweem van een glimlach op haar lippen keert Innes haar blik tot Viveca. Vluchtig neemt ze diens gelaat in zich op, waarna een van haar mondhoeken iets verder naar omhoog glijdt en Innes besluit op pakweg een stuk luchtiger onderwerp over te gaan: een idee voor het afscheid van de teams. Het idee, losstaand van de daadwerkelijke reden er achter, wist Innes te amuseren. Vooral gezien ze zelf eveneens competitief is ingesteld en geen wedstrijdje uit de weg zal gaan.
          ”Oh — ik heb het!”
          Met twee handen op de schouder van haar nicht geplaats, komt Viveca vervuld met enthousiasme voor Innes staan. De roodharige kan de twinkelingen zien glinsteren in Viveca’s heldere poelen, gedreven door de ideeën die haar gedachten nu al op volle toeren brengen. “Wat als we een soort Capture the Flag gaan organiseren. Om alles officieel af te sluiten. De verliezers moeten hun geld bijeen leggen voor het kopen van pizza’s en drank voor later op de avond. Wat denk je daarvan? Is dat een plan dat ik voor kan leggen bij de studentenraad?”
          ”Waar haal je dat zo snel vandaan?” brengt Innes een tikkeltje verrast uit, zij het met een lach op haar gezicht. Het was overduidelijk wie de meest creatieve van de twee was op dit vlak, waar Innes gerust een feestje in elkaar kon zetten, maar bij dit soort ideeën haar brein de geest gaf. “Maar, ik denk dat het wel een idee is om voor te leggen.” Met een schuine blik kijkt Innes een keer over de overgebleven leerlingen heen. “En ik denk ook dat je merendeel van hen al best mee kunt hebben. Het idee is perfect, geweldig zelfs, zolang we onszelf maar gedragen.” Een zachte grinnik weerklinkt op het einde van Innes haar woorden, te weten dat niet iedereen zich daaraan ging houden.



    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ☘      Lose the grin or I will lose it for you      ☘

    Declan Nevin







          22      ―      Field      ―      Donkerrood      ―      Vierdejaars      ―      Training clothes      ―      With Luz      ―      Auditorium



          In het auditorium werden al snel plannen gemaakt om de volgende dag Formule 1 te kijken. Iets wat tegenwoordig vaste prik was. Waar Declan zelf vrijwel geen verstand van de sport had, had Luz dit gelukkig wel. Korte Formule 1 lessen waren dan ook niets nieuws. Luz legde van alles en nog wat uit en zo begreep Dec weer een beetje meer van de sport waar Luz zo van hield om naar te kijken.
    “Al het gedoe van tevoren begint al eerder dus ik ga denk ik vanaf 13 uur kijken. Je moet er wel echt voor 14 uur zijn!”
    Kort knikte hij. ‘’Ik ben er op tijd,’’ bevestigde hij. ‘’ruim op tijd voor twee uur.’’ Hij kwam vrijwel nooit te laat bij afspraken. Of lessen in dat geval. Vaak was hij juist tien minuten te vroeg aanwezig. Dat moest Luz ondertussen ook wel weten.

          Dec gaf aan dat de mededeling van headmistress Siverston niet over veel positiefs kon gaan. Meestal waren mededelingen die last-minute bij een geroepen werden niet positief. Vooral in het weekend niet. Ondertussen had hij zijn hand wederom uit die van Luz gehaald en geplaatst op haar bovenbeen, vlak onder haar knie. Doordat hun schouders elkaar licht aanraakten, was zijn focus ver te zoeken. Onder andere door Luz die zijn hand vastpakte en er stevig in kneep. Zijn aandacht en dus focus gingen naar de brunette naast hem, in plaats van headmistress Siverston die het podium betrad en haar mededeling begon.
    De woorden van headmistress Siverston gingen vrijwel allemaal langs hem heen. Om niet al te onbeleefd over te komen had hij wel zijn ogen op haar gericht, waardoor hij nu af en toe vanuit zijn ooghoeken een blik wierp op Luz.
    Nieuwe teams. Dat trok zijn aandacht. Op fluisterende toon vroeg hij aan Luz wat er was met nieuwe teams.
    ”Spionnen,” antwoordde ze mompelend terug. Ook haar aandacht leek niet volledig te liggen bij de mededeling. Zijn hand werd ook langzamerhand vast geknepen, wat ook geleidelijk pijnlijk aan het worden was. Maar dat was nu niet belangrijk. Ietwat bezorgd keek hij haar aan. Zou ze zich zorgen maken over die spionnen die er waren?
    ‘’Alles oké?’’

          De te verwachten notificatie op zijn telefoon kwam binnen, te oordelen aan het feit dat zijn telefoon trilde.
    Viveca, Logan, Lusya, Malcolm en Elishev waren zijn nieuwe teamgenoten.
    Een glimlach wist op zijn gezicht te verschijnen door het zien van Luz haar naam en Viveca haar naam. Logan was ook niet een verschrikkelijke teamgenoot, als hij luisterde naar de TC. Wellicht dat hij wel naar Viveca luisterde.
          ”Wat?’’ kreeg hij als reactie terug van de brunette naast hem toen hij een opmerking had gemaakt over dat ze niet van hem af was.
    Het bezorgde gevoel van eerder keerde terug bij het zien van hoe Luz met trillende handen haar telefoon vast had.
    “Oh nee, het is absoluut verschrikkelijk om aan jou vast te zitten. Ik weet niet of ik dit ga overleven.”
    ‘’Zal ik maar een team overplaatsing aanvragen?’’ stelde hij voor. ‘’Je moet dit wel overleven namelijk.’’
          Op een traag tempo liep de zaal leeg. Om hun heen stonden er ook studenten op om richting de uitgang van het auditorium te gaan.
    “Kan ik nu koekjes krijgen?” vroeg Luz op een zachte toon. “En knuffels in bed?”
    Het voorbeeld van zijn medestudenten volgende stond Declan op. Het trillen van haar handen, hoe ze zijn hand had samengeknepen en hoe nu zacht praatte zat hem niet lekker, waardoor hij toen Luz eenmaal was opgestaan, een van zijn armen over haar schouders sloeg en haar wat dichter naar zich toe trok.
    ‘’Koekjes en knuffels.’’ zei hij instemmend. ‘’Wilde je naar jouw kamer of die van mij?’’



    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    AMOS TAYLOR-LASKIN
    Legacy student • W. Raphael • Outfit• Auditorium



    Amos stapte op Raphael af. Hij zou de rest van het jaar in het team zitten met de jongen en wilde dan ook graag een praatje maken om hem beter te leren kennen. Toen Amos Raphael had begroet keek de jongen ietwat verschrikt op. Amos vroeg zich af of ze ooit eerder met elkaar hadden gepraat, maar het stond hem niet bij.
    “Euhm, hey, team 20 inderdaad.” Stamelde de jongen en Amos vroeg zich af of hij echt zo onverwachts op de jongen was afgestapt dat hij zo van zijn stuk gebracht kon zijn. Wat het ook was, Amos sloeg het op en hij wist niet goed wat hij van de jongen moest maken.
    “Amos, toch?” Vroeg Raphael vervolgens.
    Amos knikte. “Jup.” Hij was voornemens om te benoemen dat hij het broertje was van Callum, maar hield zichzelf nog net op tijd tegen. “Amos Taylor-Laskin.” en hij stak zijn hand uit naar de jongen. Over zijn broer zei hij verder niets. “Jij heet Raphael, toch?”
          ”Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee,” beantwoordde Raphael zijn eerdere vraag. Amos knikte instemmend.
    ”Heb jij wel al een idee dan?” vroeg Raphael deze keer aan hem.
    “Nope.” zei Amos hoofdschuddend. “Maar ik betwijfel of het een goed teken is.” Hij wilde de jongen niet ongerust maken, maar tegelijkertijd wel open kaart spelen. Vertrouwen was één van de belangrijkste dingen als teamgenoten, dus kon hij maar beter meteen beginnen met eerlijk zijn.
    “En, euh, wie zijn eigenlijk de anderen in ons team, ken jij hen?”
    Dit keer glimlachte Amos breed. “Over de rest van ons team hoef je je geen zorgen te maken.” zei Amos, ook dit was eerlijk. “Millie en Montana zijn schatten.” hij zocht in de menigte naar hun andere teamgenoten, maar kon ze niet zo snel vinden. "Alles is nog nieuw voor je, of niet?" gokte Amos. "Ben je inmiddels een beetje gewend aan de school?"

    [ bericht aangepast op 3 nov 2021 - 13:54 ]

    Cammie

    the capybara

    Het was fijn. Fijn, om gewoon even het slechte nieuws van zojuist te vergeten. Fijn om in stilte veelbetekenende blikken uit te wisselen. Fijn om samen met Raven Logan op de kast te kunnen jagen, omdat de blondine haar kant in de hele kwestie koos en besloot dat hij het moest goed maken met Adrian. Cammie zou echter nooit iemand dwingen, en ze gokte dat Logan haar daar goed genoeg voor kende. Het was leuk om elkaar af en toe wat uit te dagen. En dat gevoel leek wederzijds.
          “Dat moet ik zien,” hoorde ze hem plagen toen ze zei dat ze vandaag wel rookte. Ze gaf hem tijdens het lopen een zachte por en stak haar tong uit.
          “Nou, roken is ontspannend toch? Als ik zie hoe zen jij bent onder dit hele gebeuren,” ze maakte een weids armgebaar, “blijft, dan lijkt het verkolen van mijn longen plots aanlokkelijk.” Cammie hoorde aan wat Logan van haar plan vond als hij haar weer eens schattig zou noemen en de uitkomst verraste haar niets, al was ze blij om te horen dat hij in ieder geval openstond voor een excuus en een handdruk. Babysteps. Quasi-beledigd keek ze hem echter aan toen hij haar vertelde dat ze Raven maar iets moest laten verzinnen.
          “Sinds je zo judgy bent: waarom verzin je niet lekker zelf iets?” daagde ze hem uit om zelf met iets te komen. Al snel koos Logan echter eieren voor zijn geld door voor de massage te gaan en Cammie was ietwat verrast door de uitkomst, maar een teleurstelling kon ze het niet noemen, want ze zou er niet over klagen. Haar lippen krulden omhoog en voor een kort moment dwaalden haar ogen af naar Logans handen. Zonder dat ze er echt controle over had stelde ze zich de situatie voor en toen ze haar blik weer op de jongen richtte, was er een fonkeling in te zien. “Misschien moet je me dan maar snel nog een keer schattig noemen, Sawyer,” murmelde ze zacht. “Dan kan ik voor een keer uitkijken naar de bootcamp.”
    Hun deal werd bezegeld met een pinky promise waarvan iedereen wist dat deze niet te breken was. Cammie zag het als een win-win. Ofwel hij zou haar niet meer schattig noemen, ofwel ze had een welkome bezigheid voor na de bootcamp.
          Ze voelde hoe er een berichtje binnenkwam op haar mobiel en besloot snel even te kijken, sinds het nieuws dat net was geopenbaard. Ze zou snel moeten nagaan of iedereen oké was, besloot ze. Ze wist dat Luz in goede handen was, maar waar Mara, Ivah, Mikky en… nou ja, de rest uithing was haar een raadsel. Ze zag op haar display dat Adrian in hun oude teamschat hetzelfde idee had gehad. Lief van hem. Nee, tuurlijk ben ik niet oké, zei het stemmetje in haar hoofd, deze hele situatie is fucked up, maar ze besloot zich niet in de kaart te laten kijken en tikte snel een berichtje terug.

    To: Team 3 🐱‍👤
    — Als iemand ons geleerd heeft hoe hiermee om te gaan ben jij het wel. Merci, Adrian x
    — Jijzelf oké?


    “Je moet het goed maken met Adrian,” hoorde ze Raven vervolgens haar standpunt steunen. Triomfantelijk blikte Cammie in Logans richting, maar ze hield wijselijk haar mond. Ze moesten die arme jongen niet te veel pesten, al bleef ze erbij dat harmonie in ze groep – zeker nu – onmisbaar was. De harmonie tussen hun drie zat echter wel goed en samen met Raven had ze zich tegen de muur genesteld. Cammie trok haar benen op en sloeg haar armen eromheen, terwijl ze vol aandacht naar Logans verhaal luisterde. Iedereen wist dat hij het niet met Siverston-Pritchard had gedaan, maar haar vriend had iets in zijn stem waardoor ze uren naar hem zou kunnen luisteren, zelfs al zou hij de grootste onzin vertellen. De blondine kon wederom niet voorkomen dat ze in beelden dacht en schudde traag haar hoofd, alsof dat zou helpen om haar gedachten weer vrij te krijgen en zich te focussen op andere dingen. Pas nu ze zo stil buiten zat te luisteren, besefte hoe koud het was. Een huivering ging door haar lichaam en ze sloeg haar armen om zich heen. Als dit het leven van een roker was, dan mocht Logan z’n sigaretten houden.
          “En daardoor heb ik mijn eigen selectie mogen samenstellen,” hoorde ze hem er een eind aan breien. “Helaas zijn jullie niet door mijn selectie gekomen, maar… als jullie één hijsje nemen kan ik die indeling denk ik nog wel aanpassen.” Voordat ze het wist overhandigde hij haar de sigaret, die ze eerder uit zijn handen had gegrist, nu vrijwillig. Cammie staarde er even naar, maar zijn geplaag van zojuist zat nog vers in haar achterhoofd. Hij dacht niet dat ze het zou doen. Zou ze zichzelf dan echt zo laten kennen? “Oh en… je moet ook iets opbiechten! Het kan niet zo zijn dat alleen ik mijn geheimen met jullie deel. We hebben nu een pact met z’n drieën; alles wat hier gezegd wordt, blijft alleen tussen ons drie.”
          Ze lachte zacht. “Als in… de drie musketiers of on Wednesdays we wear pink?” Voor dat laatste kon ze wel wat enthousiasme opbrengen. Hoopvol blikte ze opzij naar Raven, om te zien of zij weer haar kant koos. “Je mag wel iets roze van ons lenen als je niets hebt, Logan, non?” besloot ze, haar blik wisselend tussen Raven en Logan. Wederom keek ze naar de uitgestoken sigaret. Enigszins vertwijfeld nam ze deze aan.
          “Iets opbiechten hm…” Ik panikeerde toen ik het nieuws van net hoorde. Als ik er alleen al aan terugdenk voel ik de tintelingen weer in mijn handen en een blok op mijn borstkas. Ik ben bang. Cammie sprak haar gedachten echter niet uit en toverde een zoete glimlach op haar gezicht. “Misschien is jouw team niet het enige met een selectieproces. Waarom denk je dat ik weer in Team Ellsworth-Buchanan zit? Met een kus kom je best ver.” Uiteraard was dit niet waar, haar uitdagende blik sprak boekdelen, maar Logan moest niet denken dat hij een kulverhaal op kon hangen en dat Raven en zij vervolgens hun diepste geheimen blootlegden. Dan zou hij met iets beters moeten komen. Bovendien… er zat wel degelijk een kleine waarheid in het verhaal. Het was dan wel niet de reden dat ze weer in zijn team zat, maar in het verleden hadden haar lippen weleens bonjour gezegd tegen de lippen van Adrian.
          Ze blikte opzij naar Raven en wiebelde plagerig met haar wenkbrauwen. “Dus… wat is het selectieproces van Lincoln?” Cammie wilde de sigaret doorgeven totdat ze zich besefte dat ze er zelf nog geen hijs van had genomen. In gedachten hoorde ze Logans geplaag alweer, dus besloot ze voor eens en altijd te bewijzen dat ze niet schattig was. Eén trekje kon geen kwaad. Ietwat onwennig bracht ze het ding naar haar lippen om een grote hijs te nemen, iets waarvan ze vrijwel direct spijt had. Haar longen protesteerden fel en een hoestbui met als bonus tranende ogen was het gevolg. Shit.


    w/ Logan & Raven @ Auditorium > Outside ☆ Outfit (slightly less deep)










    She's imperfect but she tries

    CALLUM ALEXANDER TAYLOR-LASKIN
    23 • black • year 5 • intelligence • legacy • TC • with millie at auditorium

    Een kleine glimlach was er op Callum’s gelaat verschenen na het zien van Millie’s enthousiasme. Het was iets wat hij de afgelopen maanden niet vaak had gezien, wat natuurlijk deels kwam doordat ze geen koppel meer waren en elkaar alleen in de lessen zagen, maar dan nog. Dat Millie erg ongelukkig leek was een mening die veel leerlingen met Callum deelde. Helaas waren ze het ook allemaal eens met elkaar dat het zijn schuld was. Natuurlijk hadden ze hier ook wel gelijk in, maar hij had het uitgemaakt voor zijn eigen toekomst. Op een school als Pritchard kon je - je niet laten afleiden door liefde. Waarom leek niemand dat te begrijpen? “Dat lijkt me heel leuk, Mills. Ik ontmoet je wel een keer in de avond in het Tech Centre daarvoor, oké?” zei Callum uiteindelijk, terwijl hij weer kort, onbewust, over haar hand streek.
          Gedurende de mededeling van de directrice had hij Millie’s hand vastgehouden om haar nerveuze gevoelens te kalmeren. Het was als een tweede natuur voor hem geworden, daar hij het door de jaren heen vaak genoeg had gedaan. Wellicht was het niet meer zijn plek om dit te doen, maar aan de andere kant… Dat het uit was tussen hen betekende niet dat hij Millie maar alleen moest laten worstelen met haar emoties toch? Of zag Callum dat nu verkeerd? Hij glimlachte zachtjes toen ze hem vertelde dat Ivah in goede handen was bij hem. Hij vroeg zich af of Ivah hier hetzelfde over zou denken. “Denk je? Waarschijnlijk zal zij minder dan blij zijn met mij als haar nieuwe Team Captain,” zei Callum, waarna hij zuchtte. In ieder geval had hij geen idioten als Logan in zijn team zitten die haar in gevaar konden brengen. “Ik hoop maar dat ze het me binnenkort kan vergeven, ik kan het niet gebruiken als een van mijn teamleden weigert met mij te communiceren.”
          Na een tweede blik te hebben geworpen op Millie’s nieuwe team, kwamen ze erachter dat geen van de zes namen de TC-titel droeg. Oftewel: er werd een nieuw iemand aangesteld en Callum wist vrij zeker wie. “Ja, Montana is wel een goede meid, erg serieus in ieder geval. Zij zal zeker proberen het beste uit jullie als team te halen,” zei hij, terwijl hij een korte blik wierp op het podium. Katherine was inmiddels van het podium weggelopen, maar hij vermoedde dat ze zo wel terug zou komen om het tweede deel van haar toespraak te houden. Callum snapte wel dat ze niet was blijven staan, daar het auditorium maar traag leegliep en ze dit alleen met de belanghebbenden wilde bespreken. Daarom was hij ook onderuit gezakt en gaapte hij diep. Grinnikend duwde hij Millie’s porrende vinger weg. “Ga weg, ik ben moe – ik ben veel te laat gaan slapen gisteravond en kreeg vanochtend het geniale idee om te gaan sporten.”
          Echter, toen Millie plotseling over Azure begon zat hij meteen weer wat rechter in zijn stoel. Had ze iets gehoord? Dat moest haast wel, anders zou ze nooit zomaar over een ander meisje beginnen, naar hun relatie hinten. Misschien was het maar goed dat hij vanochtend niet met Azure naar binnen was gelopen, ondanks dat ze vannacht het bed gedeeld hadden. Dat zouden de geruchten alleen maar hebben aangesterkt. “Ik kan het best goed met haar vinden ja, dus dat is wel prettig. Alleen Lili en ik zijn nooit echt de beste vrienden geweest. Ik denk dat ze het mij nooit heeft vergeven dat ik rode wijn over haar witte jumpsuit heb laten vallen,” antwoordde Callum toen, waarna hij zich weer onderuit liet zakken. Wat hij had gezegd was wel de waarheid, alleen dan niet de volledige.
          Tot Callum’s geluk kwam op dat moment directrice Siverston-Pritchard weer terug het podium opgelopen. Een korte blik door het auditorium heen maakte duidelijk dat nog niet iedereen aanstalten had gemaakt om weg te gaan, maar kennelijk vond de directrice dat ze lang genoeg had gewacht. Daarnaast was het toch niet bepaald geclassificeerde informatie die alleen Team Captains mochten weten, dus het maakte niet zoveel uit. “Nou.. Hier gaan we. Ik ben benieuwd wat ze nog meer te zeggen heeft,” zei Callum, waarna hij toch maar weer rechter op zijn stoel ging zitten, gezien het zijn familie wellicht een slechte naam kon bezorgen. Dat ze lui en ongeïnteresseerd waren, bijvoorbeeld.
          “Zoals een aantal van jullie wellicht al hebben ontdekt, zijn er twee nieuwe teams bijgekomen die nog geen leider hebben. Dit is geen fout, maar juist een bewuste keuze geweest. Afgelopen weken zijn er namelijk een aantal leerlingen geweest die hun aanvraag tot de Team Captain hebben afgerond. Uit deze groep hebben een aantal collega’s samen met mij twee dames uitgekozen waarvan wij vinden dat ze deze titel verdienen,” begon Katherine haar tweede mededeling van de ochtend. Ze bleef voor enkele tellen stil, zodat iedereen de tijd had deze woorden te laten bezinken. Voor Callum, echter, was het allang duidelijk wie de twee dames waren en het wekte enorme irritatie bij hem op. Hoe Willa het ooit zover had geschopt wist hij niet. Die had toch totaal geen leiderschapkwaliteiten in zich? Hij had haar zelfs er bijna uitgeschopt door haar incapabiliteit om samen te werken. Was Katherine dronken toen ze dit besluit maakte of zo?
          “Willen Willa Ferguson en Montana Byrd naar beneden komen om hun nieuwe badge, uniformen en dossiers op te halen? Van harte gefeliciteerd dames, met jullie nieuwe positie,” ging Katherine toen verder, waarna ze in haar handen klapte, waarop het personeel en de andere Team Captains al snel mee klapten. Behalve Callum, die als een stuk chagrijn weer onderuit zakte in zijn stoel. Willa was nu net zoals hem. Had ze dit gedaan om hem te pesten? Was ze zo petty? Hij draaide zich naar Millie toe. “Zoals ik dus al zei, nieuwe Team Captains. Ben je blij met Montana?” vroeg hij aan haar, terwijl hij een glimlach probeerde op te zetten.
          “Een laatste mededeling die ik jullie wil meegeven is dat, om bekend te raken met jullie teamgenoten, er op maandagochtend een bootcamp is ingeroosterd. Dit begint om vijf uur ‘s ochtends, wat betekent dat jullie om drie uur ‘s middags klaar zijn met school. Ik verwacht jullie allemaal om kwart voor bij Hek Oost. Geef dit door aan jullie teamleden,” sloot Katherine af, waarna ze aanstalten maakte om het podium af te lopen. Echter, voor ze dit deed draaide ze zich weer om. “Oh, willen Innes Siverston-Pritchard, Alastair Siverston-Pritchard en Viveca Pritchard vanmiddag naar mijn kantoor komen. Ik heb wat met jullie te bespreken. De rest wens ik een fijne zaterdag.” Na deze woorden liep de directrice wel echt van het podium af.
          Callum staarde de vrouw voor enkele seconden na en verplaatste zijn blik toen naar Millie. “Zullen we naar het café gaan anders? Of het zwembad? Of… Het trainingsveld? Of wil je weer terug naar bed om drie uur extra te slapen?” vroeg hij aan haar, waarna hij zijn telefoon erbij pakte om een berichtje naar zijn teamleden te sturen.

    Team 7
    Maandagochtend bootcamp om 05:00.
    Ik verwacht ieder van jullie om 04:45 bij Hek Oost.
    Kom niet te laat.




    [ bericht aangepast op 4 nov 2021 - 16:39 ]


    That is a perfect copy of reality.

    NURHAN ELLIOT
    ELLSWORTH-BUCHANAN
    Bad is the new good
    20 • third year • green • field • with mara • at her room
    slight 16+ ish

          Op zijn woorden dat hij wel wist dat ze hem graag wilde, schonk ze hem slechts een dodelijke blik, maar zei niets. Een harde zet volgde, waardoor hij achterover op haar bed beland. Geamuseerd staarde hij haar aan, terwijl ze op hem klonk en zijn polsen vasthield. Hij liet haar eventjes in de waan dat zij de touwtjes in handen had, waarna hij de rollen met gemak omdraaide. Zijn ogen vonden die van haar. ‘Wat ik ga doen?’ Antwoordde hij eindelijk op haar vraag, zijn gezicht bracht hij dicht bij dat van haar. ‘Precies hetzelfde wat ik Levi, Brandon en Michael aangedaan heb. Je wil toch niet dat jouw lieve Sterling datzelfde lot moet ondergaan? Dat wil je niet op je geweten hebben, toch Mara?’ Een lichte frons verscheen tussen haar wenkbrauwen, waarna hij voldaan een kus op haar lippen drukte. Ze begon eindelijk te beseffen wat hij haar zo juist had opgebiecht. Ze moest nu toch wel begrijpen dat er niet met hem te sollen viel. Wat dacht ze wel niet? Dat ze achter zijn rug om zomaar met jongens kon afspreken? Hun relatie was dan wel voorbij, maar ze was nog altijd van hem. Daar was hij heilig van overtuigd.
          Ze zei echter niets, precies wat Nurhan van haar verlangde. Al snel liet Nurhan zijn hand over haar lichaam glijden. Het duurde niet lang voor haar shirtje uit was. Niet veel later volgde haar broek. Verlangend keek hij op haar neer. Zijn ogen gleden hongerig over haar lichaam, die alleen nog gehuld was in lingerie. Hun zoen ging verder en Mara kreeg het voor elkaar ik ook zijn shirt uit te krijgen. Haar huis tegen dat van hem maakte hem gek.
          Voorzichtig trok Mara haar hoofd wat weg en keek hem jij zijn ogen aan. Ze beet op haar lip. Niet. Doen. Dacht hij alleen maar, ze wist wat voor effect dat op hem had. Ze voelde hoe ze haar nagels in zijn rug zette, hij grijnsde. Ze was boos. Zijn woorden waren nu eindelijk door gedrongen.
          ’Wat bedoel je met wat je heb hebt aangedaan?’ Siste ze. ‘Hoe the fuck weet je wie dat zijn?’
    ‘Dacht je dat je geheimen voor mij kon hebben, Mara? Dacht je werkelijk dat ik er niet achter zou komen?’ Klonk zijn stem emotieloos, terwijl hij haar woedend aankeek. Haar blik was echter afgedwaald ter hoogte van zijn kruis, waarna haar hand zijn boxer in gleed. Haar ogen gleden terug naar de zijne en hij moest zijn best doen om nu niet toe te geven. Hij vertrok geen spier, maar bleef zijn ex kil aanstaren. Ze bracht haar gezicht weer dichter naar daarvan hem. Haar lippen strelend langs de zijne. ‘Heb je me in de gaten gehouden?’ Fluisterde ze zachtjes. En of hij dat gedaan had. Hij lachte zijn tanden bloot en hield zijn hoofd schuin. ‘Je kent me toch al langer dan vandaag? Je weet best dat dit niet de eerste keer was.’ Hij kon een hele lijst opnoemen van jongens die hij in elkaar geslagen had door alleen al de blik die zij in hun ogen hadden gehad terwijl ze naar Mara hadden gekeken. ‘Maar maak je geen zorgen, ze hebben geen pijn geleden.’ Hij haalde lichtjes zijn schouders op. ‘Althans niet veel,’ Zijn lippen gleden terug naar haar hals, dit had lang genoeg geduurd. Hij raakte nu toch echt ongeduldig. Hij moest en zou haar hebben. Nu.
          Hij hervatte hun zoen gepassioneerd, waarna hij haar naar zich toe trok, zodat hij haar bh los kon klikken en ook haar string eindigde op de vloer. Nog eenmaal liet hij zijn blik over haar nu naakte lichaam glijden, waarna hij zwijgend een condoom uit het laatje van haar nachtkastje viste en de verpakking met zijn tanden openscheurde. Fuck, wat wou hij graag.

    We weten allemaal wat hierna gebeurt ^^


    "If you don't take risks, you will work for someone who does."


    someone out there feels better because you exist


    STERLING jr ANDRÉ SPENCER

    Legacy – Year 3 - Lichtgroen - With Erin




    ’ Losjes slaat de brunette haar armen over elkaar heen, terwijl ze met een geamuseerde gloed in haar ogen naar Sterling kijkt. Hier kon ze hem echter niet mee in de zeik nemen, hetgeen ze zelf ook absoluut niet kan waarderen — vooral niet wetende wat er zojuist gebeurd is op school. “Sterling toch, je bent echt erg. Is het zo laat geworden gisterenavond?” Had Erin me nog deels op de vingers tikkend- gevraagd, waardoor een bedenkelijke “eeh” mijn lippen verliet. Gisteren avond had ik enkele Videogames gespeeld tot de late uurtjes, maar dat was een standaard vrijdag avond in Sterling style. “Viel heus mee.” Verklaarde ik luchtig, door mjin krullen krabbelend terwijl ik haar poogde bij te benen. Erin had misschien kleine beentjes, maar de dame kon serieus door trotten.
    Eens ik haar tempo kon volgen had ik wel het recht om mijn bakkie koffie te eisen- tenminste dat was het minste wat ze kon doen na haar plagerij. ”Als ik je al de stuipen op het lijf jaag,” begint ze , ik kon haar bruine kijkers al zijlings op me voelen branden. “Wat zou er dan gebeurd zijn als niet ik degene was die je had wakker gemaakt, maar in plaats daarvan onze lieftallige directrice?” even schaapachtig keek ik de getattoeerde brunette aan. “Dus wat je wilt zeggen, is dat je mijn redder in nood was vandaag?” polste ik geamuseerd terwijl ik bedenkelijk mijn hand over mijn kin haalde- quasi pogend de twee situaties met elkaar te wikken en wegen. Wakker schieten met Erin als eerste beeld was inderdaad wel beter dan wakker geschud worden door ene pissed off misses Pritchard… Had that once met Pritchard ginger Jr, lieten we dat niet nog es proberen. Ahum.
    ”Heb je je mobieltje al gecheckt?” Vroeg Erin vervolgens, waardoor ik even knipperde en fronste, mijn mobieltje? .“Ik gok dat het berichtje je wel zal zeggen of je één of twee koppen nodig gaat hebben.” Ik viste het half vermorzelde ding uit mijn hoodiezak en zag dat ik enkele gemiste berrichten had. In order van prioriteit besloot ik eerst Ivah haar berrichtje te openen. Ik grimaste licht, waarna ik haar een snap terug stuurde van mijn mottig uitziende hoofd in mijn hoodie. ‘Sorry, It’s mine’ capte ik, de hoodie dievegge tegenhoudend vooraleer ik helemaal comforclothes-loos zou zijn. Daarna opende ik het berrichte van de school waarbij er haast meteen een “Whuuut.” Over mijn lippen rolde. “Nieuwe teams?” kwam er verrast over mijn lippen, terwijl ik naar Erin blikte. “Zo te zien zit je met mij opgescheept.” Grijnsde ik haar nog toe. Verder was Lincoln mijn nieuwe TC en anderzijds zat er nog een nieuwtje bij ons- Raven.
    “Maar wa-“ voordat ik mijn vraag kon afronden gleden mijn bruine poelen al over enkele berichten. “Dus… Ik heb dus wel door belangrijke info heengeslapen? Wel Shiiit.” Mopperde ik terwijl ik vluchtig alles doorlas. “Ik heb drie koppen nodig.” Zuchtte ik vermoeid – en dat was al voor ik wist dat er een bootcamp aan zat te komen.
    Ondertussen waren we al richting de cafetaria aan het wandelen, waardoor ik Erin een elleboog stootje haf, haar aandacht vragend. “Dus, wat kan ik mijn Alarm Klok aanbieden naast Koffie, Muffins, cinnamonbuns? Andere zoete troep?” grijnsde ik licht. “Ik heb je nog even nodig voor meer details, Natuurlijk.” Verklaarde ik de reden waarom ik ze het lekkers wilde trakteren- op mijn charmante nonchalante manier.




    VIKTOR LEV MELNIK

    Invite – Year 2 - Lichtgroen - Intelligence - With Luka



    Een beetje languit geploft zat ik geduldig te wachten op verdere instructies van directrice Pritchard, ietswat schuin zodat mijn elleboog nonchalant op de armleuning kon rusten. Verandering was niet sterk punt van Viktor, maar team met Luka was niet zo slecht. Mijn been wiebelde ik iets terwijl ik vroeg aan Luka hoe het is met Yelena. “Goed’ sprak mijn Komrad, zijn blik gleed door de ruimte heen, waardoor ik dezelfde richting opkeek. 'Ze zit niet in een van de teams die moeten blijven, dus we zien haar later vast wel.' Ik knikte begrijpend , waarna ik even grinnikte om de vermoeide jongeman naast me. “ kofe?” vroeg ik plagend, heus wetende dat Luka niet graag vroeg opstond. . 'Straks maar wat eten,' verifeerde mijn vriend. Vroeg opstaan was goed- voor gezondheid. Lijk je meer te kunnen doen met je dag. 'Maak me maar wakker als er iets gaat gebeuren,'klaagde Luka waarna ik even gniffelde, als hij kon lag hij vast nog in bed. Toch was ik blij dat ik Luka gewekt had, afwezigheid zou vast als slecht teken gevat worden. Door de mededeling had ik na mijn jog niet goed kunnen stretchen, waardoor ik mijn armen even in de lucht hield voor stretching, mijn knokkels kraakten luid mee, evenals mijn neck na een vluchtige links recht krak. “Breaker of Bones.” Grapte ik tegen niemand in het bijzonder met mijn zwaar Russisch accent, waarna ik mijn armen om elkaar vouwde. Een scheurend geluid volgde, waardoor ik met grote ogen keek naar het erg spannende t-shirt die ik van Luka had mogen lenen. “Oh-“ , de zij naad had het zo goed als begeven. “ En verwoester van shirt.” Mompelde ik iets verwonderd. Op dat moment kwam Miss.Pritchard terug op het podium, De roodharige vrouw had een strikte blik op haar gezicht en snel plaatste ik mijn hand op Luka’s been welke ik even schudde om het wakker te maken- zoals hij had gevraagd.
    “Zoals een aantal van jullie wellicht al hebben ontdekt, zijn er twee nieuwe teams bijgekomen die nog geen leider hebben. Dit is geen fout, maar juist een bewuste keuze geweest. Afgelopen weken zijn er namelijk een aantal leerlingen geweest die hun aanvraag tot de Team Captain hebben afgerond. Uit deze groep hebben een aantal collega’s samen met mij twee dames uitgekozen waarvan wij vinden dat ze deze titel verdienen,” Terwijl de dame aan het vertellen was, had ik mijn hand nog niet van Luka’s been afgehaald, me concentrerend op wat de vrouw aan het expliceren was. Daarin bleek dat Willa de new captain werd benoemd. Goed kende ik Willa niet, maar ik besloot kort te applaudisseren, als één van de enigen. “Een laatste mededeling die ik jullie wil meegeven is dat, om bekend te raken met jullie teamgenoten, er op maandagochtend een bootcamp is ingeroosterd. Dit begint om vijf uur ‘s ochtends, wat betekent dat jullie om drie uur ‘s middags klaar zijn met school. Ik verwacht jullie allemaal om kwart voor bij Hek Oost. Geef dit door aan jullie teamleden,” En met deze woorden verliet Miss.Pritchard het podium. Een kleine zucht verliet mijn lippen. “5 uur? Dat is pas vroeg.” Mopperde ik wat verbaasd, waarna ik mezelf overeind duwde uit de aulazetel. “ Bootcamp huh?” begon ik bedenkelijk, terwijl ik even op mijn achterhoofd krabbelde. “ Heb jij nog extra Boots voor camping?” een flauw mopje – ik vond het hilarisch. Ik stak mijn hand uit naar Luka om hem recht te krijgen en haf mijn Komrad nog een harde vriendschappelijke klap tegen zijn schouder aan.
    “Davay pozavtrakayem*.” Zei ik met een grinnikje, waarna ik richting de uitgang knikte. “Moye udovol'stviye, razorvav tvoyu rubashku*” Mijn maatje trakteren was het minste wat ik kon doen voor het kapot stretchen van zijn t-shirt…




    *Laten we onbijten , *Ik trakteer- voor het vernielen van je shirt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MIKKY YULISSA AESCHLIMAN
    21 • teal blue • year 3 • tech & science • invitee • with braden at café

    Voordat Mikky samen met Braden het auditorium kon verlaten, pakte Viveca nog snel haar pols vast om haar te bedanken voor het meenemen en afleiden van Braden. Als antwoord daatrop gaf Mikky de dame een kleine, gerustellende glimlach. “Oh, geen probleem,” zei ze vervolgens, waarna Viveca haar pols weer los liet. Ondertussen probeerde ze haar beste vriend weer enthousiast te krijgen door aan hem activiteiten die hij leuk vond voor te stellen. De jongen leek echter niet met zijn kop in het auditorium aanwezig te zijn. Het nieuws over de nieuwe samenstelling van de teams moest hem harder hebben geraakt dan Mikky in eerst instantie had gedacht. Ze realiseerde zich dat Braden hier snel weg moest, voordat hij in een neerwaartse spiraal zou terechtkomen en zich helemaal voor de wereld ging afsluiten.
          Terwijl Mikky haar beste vriend mee het auditorium uit trok, hoorde ze hoe hij Viveca nog een twijfelachtige ‘ik zie je later?’ toeriep. Er verscheen een kleine glimlach op haar lippen bij het waarnemen van het antwoord van de blonde Pritchard. Het waren woorden die Braden op dit moment moest horen, daar hij het gekke idee leek te hebben dat ze elkaar de rest van het jaar niet meer zouden zien door de wisseling van teams.
          Eenmaal buiten aangekomen leek Braden eindelijk weer te kunnen ademen. “Daar hoef je toch geen dank je wel voor te zeggen, gek? Je zou hetzelfde voor mij hebben gedaan,” antwoordde Mikky, terwijl ze kort in zijn hand drukte, vooraleer ze losliet. Nu ze uit de verstikkende auditorium waren, leek Braden weer tot rust te komen en in staat zijn gedachten op een rij te zetten, want niet veel later kwamen al zijn onzekerheden naar buiten gerold. Onbekende teamgenoten en de angst dat hij niet geaccepteerd zou worden door zijn Team Captain. Mikky begreep hem wel. Nu had zij het geluk dat ze opnieuw bij Innes was ingedeeld, maar de vier nieuwelingen baarden ook haar licht zorgen. Nieuwe dingen waren nu eenmaal altijd lastig.
          “Jij en Adrian zijn toch bevriend? Waarom zou hij je niet accepteren? Je bent super getalenteerd met wapens, je bent een aanwinst voor zijn team,” zei Mikky, waarna ze haar beste vriend een speelse duw in zijn schouder gaf. “Wie zijn je andere teamgenoten? Ga je met hun om?” vroeg ze daarna, al wist ze eigenlijk het antwoord op de tweede vraag wel. Als er vrienden in zijn team hadden gezeten, had hij nooit zo heftig gereageerd. Toen Braden haar idee om afleiding te zoeken in het Tech Centre, werd de kleine glimlach op haar lippen groter. Het liet haar altijd goed voelen als ze een vriend of vriendin kon helpen als deze verdrietig waren.
          “Oké, dan gaan we zo direct naar het Tech Centre, ik moet toch nog een prototype ontwerpen en uitwerken als huiswerk. Alleen.. Eerst wil ik koffie. Met Amos een filmavond houden betekent namelijk erg weinig slaap en als we dan zo vroeg uit onze bedden getrommeld worden,” zei Mikky, waarna ze kort zuchtte. Inmiddels waren ze bij de ingang van het hoofdgebouw aangekomen en gleden de schuifdeuren automatisch open. Buiten aangekomen voelde Mikky direct de kleine motregen druppels op haar voorhoofd, waardoor ze Braden’s hand weer vastpakte en het op een rennen zette naar het Pritchard cafè. Gelukkig was de afstand tussen de twee gebouwen relatief klein.
          “Ik vermoed dat het er erg druk is op dit moment, dus wat zeg je ervan als we een koffie to-go halen, daarna onze spullen ophalen uit onze kamers en daarna naar het Tech Centre rennen?” stelde Mikky voor aan Braden, vlak voordat ze de deur opende dat naar het café leidde en naar binnen stapte.



    [ bericht aangepast op 5 nov 2021 - 0:52 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ❀      You punch too hard, you kill someone, too soft, it’s a love-tap. In other words you have to know how to punch.      ❀

    Ivah Spencer Willington-Aitken








          19      ✦      Sociology & Culture      ✦      Lichtgroen      ✦      Tweedejaars      ✦      Clothing      ✦      With Roscoe      ✦      outside



          Ivah had een hand op de bovenarm van Imogen gelegd toen deze leek te gaan stressen om het feit dat ze haar telefoon niet mee had. Rustig herhaalde ze de woorden van headmistress Siverston, waaraan ze toevoegde dat het wel een goed idee was dat de eerstejaars haar telefoon zou ophalen. Vlugtig stond het meisje op en sprintte ze weg. ‘’Dank je, Ivah,’’ werd er nog geroepen door Imogen alvorens ze het auditorium uit was.
          Een nieuw bericht kwam ondertussen binnen op haar telefoon. In de teams groepsapp. Nee, oude teams app. Van Adrian. Of iedereen oké was. Ondertussen had ook Cammie al gereageerd.
    Het nieuws van de spionnen was niet iets heel positiefs, wat al te verwachten was aan het tijdstip van de mededeling, maar niet iets waar ze zich nu zorgen over maakte. En dus was ze oké.
    to: Old Team
    Maar natuurlijk, no worries
    Jij?

    Net toen ze het berichtje gestuurd had, kreeg ze ook een snap binnen van Sterling. Teleurgesteld las ze de tekst bij de foto.
    Met een onschuldige glimlach op haar gezicht maakte ze een snap van zichzelf. De tekst ‘’For now x’’ voegde ze toe en zo verstuurde ze de snap richting Sterling. Ze zou zeker weten een hoodie van haar beste vriend te pakken krijgen. Zijn hoodies waren te groot voor haar en dus erg comfortabel. Bovendien waren ze ook warm.

          Voordat Ivah kon opstaan om het auditorium te verlaten, kwam Roscoe in haar gezichtsveld.
    “Er is toch niet nog iemand doodgegaan, hmm?” vroeg hij haar. Even schudde ze met haar hoofd. Gelukkig niet.
    ‘’Nee, gelukkig niet.’’ antwoordde ze. Haar telefoon stopte ze weg. ‘’Spionnen in de school, dus we hebben nieuwe teams.’’ legde ze verder uit. ‘’Had je de nieuwe teams al gezien? We moeten trouwens de zaal alweer uit, alleen de TC’s en twee teams moeten blijven.’’ Na deze woorden te hebben gezegd, stond Ivah op en pakte ze Roscoe zijn hand vast om hem mee het auditorium uit te trekken.
    Net op tijd. Ivah wierp net een laatste blik over haar schouder bij het verlaten van de zaal en zag dat headmistress Siverston alweer op het podium stond.

          Buiten liet ze Roscoe zijn hand weer los en wierp ze nog eens goed een blik op haar nieuwe teamgenoot. Een grote, witte eilandpleister zat op zijn voorhoofd. Onderzoekend bekeek ze hem van top tot teen. Kijkende of hij nog verder ergens gewond was. Er was verder niets aan de jongen te zien.
    ‘’Wat heb je gedaan met je hoofd?’’ vroeg ze met een lichte frons.
    Haar telefoon die ze niet kort geleden nog weg had gestopt, trilde weer. Vlug pakte ze deze erbij, het kon belangrijk zijn, vooral nu. In zekere zin was het ook belangrijk. Een bericht van Callum, in een app groep voor het nieuwe team. Team 7. Het klopte voor haar gevoel nog niet. Team 3 was haar team. — Nou ja, ze moest er maar aan wennen.
    Het bericht las dat er een bootcamp was maandag. Om vijf uur ‘s ochtends al. Aanwezigheid een kwartier van te voren. En dat ze niet te laat mochten komen. Dat was een manier om met je nieuwe team te samenwerken. Goede bonding.
          Zonder een bericht terug te sturen, opende ze de chat met Cammie en Luz. Ivah hoopte dat de twee beiden in een goed team zaten. En Millie moest ze ook een bericht doen.
    to: The Powerpuff Girls
    Zitten jullie allebei in een goed team?

    to: Millie
    Hoe is je team?

    Na het versturen legde ze haar aandacht weer bij Roscoe.
    ‘’Wat vind je van het team?’’


    [ bericht aangepast op 5 nov 2021 - 19:18 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    LUSYA ANTARES
    Boom
    twenty • tech&science • dec's room • with dec • black leggings & hoodie from dec

    Hoe moeilijk het ook was voor Luz om zich te concentreren, met Dec’s hand op haar bovenbeen en zijn schouder tegen de hare, en met haar hoofd bij het ongeluk van vorig jaar, ze kreeg toch enkele van Silverstone-Pritchard’s woorden mee. Nieuwe teams. Er waren zeer weinig dingen die haar van haar stuk konden brengen, maar iets zo ogenschijnlijk simpels als dit wel. Ongemakkelijk wiebelde ze heen en weer op haar stoel, Dec’s hand stevig in de hare geklemd. Iedereen op Pritchard was wel capabel maar… nieuwe teams. Hoe fijn ze het ook vond om met Logan, Dec en Vive in een team te zitten, het idee bleef benauwend. Ze wisten hoe haar oude teamgenoten in elkaar zaten. Hun zwakke plekken en waar ze elkaar moesten steunen. Bij een nieuw team moesten ze dat allemaal weer opnieuw leren. Grotere kans op een ongeluk. Vorig jaar had wel bewezen dat deze ook konden voorkomen tijdens oefenmissies. Verzonken in haar gedachten merkte ze pas op dat de zaal leeg aan het stromen was toen Dec weer praatte. Zachtjes grapte ze of ze niet wist of ze samen met hem in een team zitten wel zou overleven. Haar concentratie vermogen in elk geval niet, als de situatie zonet iets was om op af te gaan. Luz had nu al haast medelijden met Vive.
          ‘’Zal ik maar een team overplaatsing aanvragen?’’ vroeg Dec. ‘’Je moet dit wel overleven namelijk.’’
          ”Nee!” Het kwam er sneller uit dan nodig was, een klein vleugje van paniek in haar stem. “Nee,” herhaalde ze iets rustiger. “Ik wil bij jou in het team zitten…” Ze had het nodig. Op een zachte toon vroeg ze of ze nu wel koekjes konden halen, en knuffels in bed. Ze had die ochtend beter in bed kunnen blijven liggen, dat was de waarschuwing wel waard geweest.
          Dec sloeg zijn arm om haar schouders en Luz liet haarzelf in zijn omhelzing zinken. “Koekjes en knuffels. Wilde je naar jouw kamer of die van mij?”
          Twijfelend keek ze hem aan voor ze een keuze maken. “Jouw kamer?” Gelukkig ging hij akkoord. “Mag ik op je rug?” vroeg ze. “Normale piggybackride dit keer, niet als een zak aardappels over jouw schouders…” Dec zakte door zijn knieën en Luz sloeg haar armen stevig rondom zijn nek, terwijl zijn armen haar benen vastpakten. Haar hoofd rustte op zijn schouders.
          Hun wandeling naar Dec’s kamer verliep in stilte en ze nam gebruik van het moment om haar berichtjes te beantwoorden, voor ze dit kon vergeten. Dat Dec zo mee kon lezen maakte niet uit, ze had geen geheimen voor hem. Op haar gemakje reageerde ze in de groepschat van Ivah, Cammie en haarzelf en op Logan.
    To powerpuff girls
    ik zit met loggie en dec 💕 jullie?

    To human heater
    we zitten samen 💕🥰 knuffels later vandaag 🥺?

    Bij het lezen van Cammie’s privé appje liet haar telefoon vallen. ‘Boom boom boom boom, you want deccie in your room??? 👀 💕’. Op een of andere manier kreeg Dec het voor elkaar om haar telefoon van de tegels te redden en haar tegelijk op zijn rug te houden. “Dankjewel,” murmelde ze, terwijl ze snel haar telefoon uit zijn handen griste. Dit berichtje antwoordde ze niet zo openlijk, als het al niet te laat was.
    To cotton camdy
    misschien… maar we gaan niks stiekems doen! also fuck fuck fuck.

          Zo’n kleine tien minuten later stonden ze in Dec’s kamer. Ze was hier al vaak genoeg geweest dat het haast als haar tweede kamer voelde. Luz trapte haar schoenen uit en maakte het haarzelf gemakkelijk op zijn bed. Geen seconde verspillend pakte ze gelijk zijn dekens, die ze om haar lichaam heen wikkelde. Een van de kant van de dekens hield ze open, voor Dec om naast te kruipen. “Je mag er alleen bij als ik koekjes krijg.”


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Raphael      Pritchard
    22      •      Year 1      •      with Amos      •      at auditorium

    Sunshine mixed with a little hurricane






         
    Raphael was blij dat er tenminste iemand was die de moeite nam om hem wat aandacht te geven, om hem niet niet volledig verdwaald te laten staan. Toch had de jongen hem wel wat laten schrikken. Niet dat Raphael het hem kwalijk nam, maar hopelijk werd er niet al te vreemd over hem gedacht om zijn schrikachtigheid. Gauw probeerde Raphael zich bij elkaar te rapen en op zijn woorden in te gaan, probeerde ondertussen zeker te weten wie hij voor zich had staan.
          'Jup,' bevestigde de jongen gelukkig. Dat was op zijn minst één ongemakkelijkheid minder. 'Amos Taylor-Laskin,' stelde hij zichzelf nog met achternaam voor. Iets wat niet had gehoeven. Iedereen hier leek te weten wie de legacies waren, zelfs zodanig dat ook Raphael er na twee maanden enigszins op de hoogte van was, puur door de verhalen van anderen. 'Jij heet Raphael, toch?' vroeg Amos hem vervolgens nog, dezelfde tactiek van Raphael eerder gebruikend.
          'Dat klopt,' vertelde Raphael hem, wild knikkend, waarna hij vervolgens wat krullen weer uit zijn gezicht moest vegen. Zelf benoemde hij dan weer liever niet zijn achternaam. Hoewel hij blijkbaar een directe afstammeling van de oprichter was, voelde hij zich helemaal niet comfortabel bij de status die zijn achternaam met zich meebracht. Hij was niet al jarenlang getraind hiervoor, zoals de meeste andere Pritchards en legacies wel waren. In zijn ogen had hij dus helemaal geen recht op de bijbehorende faam, maar toch kreeg hij deze. Zou het nog mogelijk zijn om de achternaam van zijn moeder te gaan gebruiken?
          Gelukkig ging hun gesprek al gauw over op de mededeling die hen nog te wachten stond. Hoewel het Raphael allemaal een beetje benauwde, had hij het liever hierover met Amos dan over zijn achternaam. 'Nope,' gaf Amos aan, nadat Raphael hem had gevraagd of hij wel een idee had over de komende mededeling. 'Maar ik betwijfel of het een goed teken is.' Ondertussen had Raphael ook wel bedacht dat het waarschijnlijker negatief dan positief nieuws was. Het vorige nieuwtje was voor de meesten ook al niet zo positief geweest, al pakte het voor Raphael toevallig nog enigszins goed uit. Twee maanden was te kort geweest om zijn teamgenoten goed te leren kennen en hij was nu juist af van de terror tweeling, zoals hij ze in zijn hoofd had omgedoopt. Waarschijnlijk zou niemand het met deze benaming eens zijn, maar zo waren ze wel op hem overgekomen.
          'Ik ben ook bang van niet,' merkte hij wat droogjes op, ondertussen moeite hebbend om zijn hoofd bij mogelijke ideeën te houden. Liever wilde hij weten wie er eigenlijk nu precies nog meer in zijn team weten. Amos als ouderejaars zou dit vast wel weten. Inderdaad, want hij glimlachte breed zodra Raphael zijn vraag stelde.
          'Over de rest van ons team hoef je je geen zorgen te maken,' stelde zijn teamgenoot hem gerust. 'Millie en Montana zijn schatten.' De namen zeiden hem weinig, maar weeral knikte Raphael, deze keer iets rustiger. Hopelijk zouden deze twee meiden ook daadwerkelijk aardig naar hem zijn, niet zoals Azure die aardig had geleken, maar dit uiteindelijk niet bleek te zijn. 'Alles is nog nieuw voor je, of niet?' vroeg Amos hem vervolgens nog. 'Ben je inmiddels een beetje gewend aan de school?'
          'Euhm, het ene moment denk ik alles te snappen om even later weer volledig overweldigd te zijn door alles. Maar ik denk dat ik ondertussen wel redelijk gewen ben.' Raphael was gewend aan chaos, het kon niet anders als je evenementen probeerde te organiseren, maar deze school was toch een ander soort chaos. Hier had hij nergens grip op, behalve zijn lessen. Dit was dan ook het enige waar hij een beetje houvast aan had. Alleen gebeurde het eens in de zoveel tijd dat alles opeens weer overhoop werd gegooid, zoals de plotselinge mededeling vanochtend en dat hij zich er maar op aan moest zien te passen. De ene keer ging dit prima, maar vanochtend vond hij het toch wel een beetje veel. Juist omdat er telkens meer en meer nieuwe informatie leek te komen en Raphael geen tijd kreeg om alles op een rijtje te krijgen.
          Weer werd zijn aandacht van het huidige gespreksonderwerp afgeleid en deze keer was het de directrice die weer op het podium was verschenen en begon aan het tweede deel van haar mededeling. 'Zoals een aantal van jullie wellicht al hebben ontdekt, zijn er twee nieuwe teams bijgekomen die nog geen leider hebben. Dit is geen fout, maar juist een bewuste keuze geweest. Afgelopen weken zijn er namelijk een aantal leerlingen geweest die hun aanvraag tot de Team Captain hebben afgerond. Uit deze groep hebben een aantal collega’s samen met mij twee dames uitgekozen waarvan wij vinden dat ze deze titel verdienen. Willen Willa Ferguson en Montana Byrd naar beneden komen om hun nieuwe badge, uniformen en dossiers op te halen? Van harte gefeliciteerd dames, met jullie nieuwe positie.' Mensen begonnen te klappen en gauw begon ook Raphael mee te klappen. Hij had geen idee wie deze twee meiden waren, één van hen blijkbaar zijn team captain, maar het was wel zo netjes om te klappen voor hen. Ze hadden het vast verdient.
          'Dus, wie van de twee is nu onze nieuwe Team Captain?' vroeg hij vervolgens zachtjes aan Amos. 'Heb je vertrouwen in haar kunnen?' Hij was stiekem wel benieuwd naar de mening van de jongen. Het was toch enigszins spannend dat ze zouden moeten gaan luisteren naar iemand met bijna geen ervaring in haar functie, al kregen ze wel een training hiervoor als hij het goed begrepen had. Beter had deze meid er veel van opgestoken, want Raphael wist nu al dat hij waarschijnlijk eerder een blok aan hun been zou gaan zijn dan nuttig, in ieder geval hij nog een absoluut groentje was.


    Stenenlikker