• I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER



    ▸ Welkom!
    Welkom in het praattopic! :Y) Ik zal het praattopic de komende tijd nog wat aanvullen met informatie, maar voor nu snel alvast even een plek om te overleggen over van alles en nog wat. Het rollentopic vind je hier terug.

    ▸ Ranking
    TBA


    ▸ Indeling studentenverblijven
    East wing
    1) Julian • Joseph • NPC
    2) August • Ezra • NPC
    3) Zackary • Leighton • NPC

    West wing
    1) Aspen • Shiloh • Bethany
    2) Victoria • Eleanor • ?
    3) Phillipa • Olivia • Blake

    ▸ Mededelingen
    1) Hieronder heb ik het conceptschema voor het plannen van de moord. Zou iedereen willen controleren of dit klopt en als het er nog niet (juist) in verwerkt staat de keuze alsnog doorgeven? Mocht je last minute toch nog iets anders willen, dan hoor ik dit ook graag. Nu kan ik het nog verwerken.



    2) Zou iedereen nog naar de indeling van huisvesting willen kijken? Nog niet iedereen heeft een plekje. Het hoeft niet precies pas te zijn (het kan aangevuld worden met NPC), maar mag wel. Zolang uiteindelijk iedereen maar een dak boven het hoofd heeft.

    3) Ik heb een document gemaakt waar iedereen voor zijn personage kort kan noteren wat zijn rol was ten tijde van de moord. Wil iedereen zijn personage er zo snel mogelijk in verwerken? Hoe sneller dit gedaan is, hoe sneller we (ein-de-lijk haha) van start kunnen. Klik hier voor de link. Een korte uitleg staat genoteerd in het document.


    She's imperfect but she tries

    Arcane schreef:
    (...)

    Was die ene naam ook voldoende? (A)


    Nee.

    1. Beth
    2. Aliz
    .. kom maar door met nummero 3

    calice schreef:
    (...)

    Nee.

    1. Beth
    2. Aliz
    .. kom maar door met nummero 3


    Hahahahaha not gonna happen xoxo


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    MT! 0-0

    A bit late... damn


    I have seen my own sun darkened

    Reeses schreef:
    Bij wie mag Zack zich voegen? :Y)


    Nu het eerste bericht rondgaat, is het misschien een idee dat Ezra in paniek Zack opzoekt? (en wat mij betreft mag Olivia het gesprek ook verstoren hehe)


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Arcane schreef:
    (...)

    Nu het eerste bericht rondgaat, is het misschien een idee dat Ezra in paniek Zack opzoekt? (en wat mij betreft mag Olivia het gesprek ook verstoren hehe)


    Als Zack aandacht wilt van Liv moet eerst nummer 3 worden prijs gegeven...

    Arcane schreef:
    (...)

    Nu het eerste bericht rondgaat, is het misschien een idee dat Ezra in paniek Zack opzoekt? (en wat mij betreft mag Olivia het gesprek ook verstoren hehe)


    calice schreef:
    (...)

    Als Zack aandacht wilt van Liv moet eerst nummer 3 worden prijs gegeven...
    Yessss, that' good to me ;D Kunnen ze even lekker samen stressen, haha. Maar wat mis ik dan met die nummers, of lees ik ergens gigantisch overheen? (blush)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2021 - 13:46 ]

    Ach hij kan zich ook prima vermaken met enkel Zack xoxo
    Nummer 3 wordt niet zomaar vrijgespeeld hahahaha

    @Reeses Ezra en August hebben een ranglijst voor de vrouwen :') Kunnen ze punten scoren ahem...
    Ik zal morgen btw proberen Ez te schrijven!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Arcane schreef:
    Ach hij kan zich ook prima vermaken met enkel Zack xoxo
    Nummer 3 wordt niet zomaar vrijgespeeld hahahaha

    @Reeses Ezra en August hebben een ranglijst voor de vrouwen :') Kunnen ze punten scoren ahem...
    Ik zal morgen btw proberen Ez te schrijven!
    Hahaha, oh god ofc ;D Helemaal goed! Dan kan ik weer met Zack daarop reageren c:

    Hoi! In welke kamer slaapt matisse eigenlijk? (:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Hoi! In welke kamer slaapt matisse eigenlijk? (:

    Oei, goeie! Ik moet het nog steeds aanpassen en het is nu gelijk, dus hij heeft alle keuze:
    - Bij Jude en Sev (filmmarathons en discussies over popcornsmaak inbegrepen. Decent food tho)
    - Bij August en Ezra (.... eh weinig nachtrust inbegrepen? Lots of women tho)
    - Bij Leigh en Zack (some tense murder shit going on in there, I guess. Fun stuff ✨)


    She's imperfect but she tries

    Late to the party 🐙


    someone out there feels better because you exist

    Tad schreef:
    (...)
    Oei, goeie! Ik moet het nog steeds aanpassen en het is nu gelijk, dus hij heeft alle keuze:
    - Bij Jude en Sev (filmmarathons en discussies over popcornsmaak inbegrepen. Decent food tho)
    - Bij August en Ezra (.... eh weinig nachtrust inbegrepen? Lots of women tho)
    - Bij Leigh en Zack (some tense murder shit going on in there, I guess. Fun stuff ✨)


    Dat is lastig! Het is allemaal een leuke combo. Matisse weet natuurlijk geen bal van wat er allemaal gaande is, dus Leigh en Zack kan een interessante combo zijn. Jude en Sev lijkt me vooral erg gezellig. Ben bang dat August en Ezra misschien competitie krijgen, omdat hij natuurlijk een uitwisselingsstudent is, dat is extra aantrekkelijk voor de dames (denk ik lol).


    - thank you for existing -

    Reeses >> Milkaaa

    Nou Matisse krijgt zo meteen drama mee op z’n eerste dag haha :p


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Nou Matisse krijgt zo meteen drama mee op z’n eerste dag haha :p


    Hahaha welkom op Prescott :P
    Niet zo'n warm welkom als gehoopt hahaha


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home