• I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER



    ▸ Welkom!
    Welkom in het praattopic! :Y) Ik zal het praattopic de komende tijd nog wat aanvullen met informatie, maar voor nu snel alvast even een plek om te overleggen over van alles en nog wat. Het rollentopic vind je hier terug.

    ▸ Ranking
    TBA


    ▸ Indeling studentenverblijven
    East wing
    1) Julian • Joseph • NPC
    2) August • Ezra • NPC
    3) Zackary • Leighton • NPC

    West wing
    1) Aspen • Shiloh • Bethany
    2) Victoria • Eleanor • ?
    3) Phillipa • Olivia • Blake

    ▸ Mededelingen
    1) Hieronder heb ik het conceptschema voor het plannen van de moord. Zou iedereen willen controleren of dit klopt en als het er nog niet (juist) in verwerkt staat de keuze alsnog doorgeven? Mocht je last minute toch nog iets anders willen, dan hoor ik dit ook graag. Nu kan ik het nog verwerken.



    2) Zou iedereen nog naar de indeling van huisvesting willen kijken? Nog niet iedereen heeft een plekje. Het hoeft niet precies pas te zijn (het kan aangevuld worden met NPC), maar mag wel. Zolang uiteindelijk iedereen maar een dak boven het hoofd heeft.

    3) Ik heb een document gemaakt waar iedereen voor zijn personage kort kan noteren wat zijn rol was ten tijde van de moord. Wil iedereen zijn personage er zo snel mogelijk in verwerken? Hoe sneller dit gedaan is, hoe sneller we (ein-de-lijk haha) van start kunnen. Klik hier voor de link. Een korte uitleg staat genoteerd in het document.


    She's imperfect but she tries

    Oh trouwens, Leighton stuurt een berichtje aan de hele groep! Mochten er mensen zijn die niet alles volledig lezen ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga er even vanuit dat Matisse dat berichtje niet binnen krijgt, omdat hij nog niet in een groepsapp of iets zit (:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Ik ga er even vanuit dat Matisse dat berichtje niet binnen krijgt, omdat hij nog niet in een groepsapp of iets zit (:


    Hmm nee dat denk ik ook niet, moet iemand die arme jongen wel even toevoegen. Missing out on all the fun otherwise :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Iemand waar Vic naartoe kan? 😊


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Arcane -> Lunation


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Ook bij deze RPG zet ik Leighton even (alweer) op pauze, sorry :c


    That is a perfect copy of reality.

    Starsight schreef:
    Ook bij deze RPG zet ik Leighton even (alweer) op pauze, sorry :c


    Wat een knipperlicht relatie zeg voor L&L.
    Mag Liv nu met August gaan? /durftevragen

    Jk ofc. Liv will wait

    calice schreef:
    (...)

    Wat een knipperlicht relatie zeg voor L&L.
    Mag Liv nu met August gaan? /durftevragen

    Jk ofc. Liv will wait


    Jeetje... Jij laat er ook geen doekjes om winden, hè?


    That is a perfect copy of reality.

    Starsight schreef:
    (...)

    Jeetje... Jij laat er ook geen doekjes om winden, hè?


    Nooit ❤

    calice schreef:
    (...)

    Nooit ❤


    Ik vind dit niet zo leuk hoor. . .


    That is a perfect copy of reality.

    Starsight schreef:
    (...)

    Ik vind dit niet zo leuk hoor. . .


    Het was toch grapjuh
    Liv is een trouwe hond

    calice schreef:
    (...)

    Het was toch grapjuh
    Liv is een trouwe hond


    Ja, dit vind ik lastig om te geloven, eigenlijk, sorrey


    That is a perfect copy of reality.

    Lerwick schreef:
    Iemand waar Vic naartoe kan? 😊

    Niemand? 😢


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik ben zelf in alle eerlijkheid al een tijdje aan het dubben wat ik hiermee aan wil, want ik ben vrij snel al tot de conclusie gekomen dat ik er niet echt lol uit haal om dingen te regelen (dat blijkt ongetwijfeld, haha) en heb er ook niet echt de energie voor er nog dingen in te slingeren. In mijn hoofd staat de RPG misschien ook wel een beetje 'on hold'. Please don't hate me. 😐


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Ik ben zelf in alle eerlijkheid al een tijdje aan het dubben wat ik hiermee aan wil, want ik ben vrij snel al tot de conclusie gekomen dat ik er niet echt lol uit haal om dingen te regelen (dat blijkt ongetwijfeld, haha) en heb er ook niet echt de energie voor er nog dingen in te slingeren. In mijn hoofd staat de RPG misschien ook wel een beetje 'on hold'. Please don't hate me. 😐


    Hmm, waar neig je/neigt je hoofd het meest naar?


    That is a perfect copy of reality.