• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    •
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 11 nov 2021 - 9:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    Er verscheen een glimlach op haar gezicht. 'Ik heb me ook zeker vermaakt.' Ze hadden nog steeds elkaars handen vast. Blythe keek er even naar. 'Ik kijk uit naar onze vliegdate.' Het kon alleen maar beter worden. Ten slotte was het ook wel een beetje ongemakkelijk geweest vanavond.
    Ze leunde naar voren om hem een knuffel te geven.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2021 - 21:22 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Casper Ainsworth

    Die pa van Nomad klonk wel echt als een freak — of misschien was Nomad wel gewoon paranoïde. ‘Om te kijken of je bij Lee vandaan blijft? Beetje creepy obsessie is het wel.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël

    Hij was ergens opgelucht dat ze nog wel steeds uitkeek naar hun volgende date. Hij beantwoorde haar knuffel door zijn armen om haar schouders te slaan. Een knuffel die hij misschien langer in stand hield dan de bedoeling was, doordat hij twijfelde over de volgende stap. Na de enorme teleurstelling van na hun laatste zoen durfde hij niet meer in te leunen voor een nieuwe. Zou ze dan opnieuw boos worden? Zou een kus op de wang nog wel kunnen of was dat ook teveel gevraagd? Maar als dat niet kon, waren ze dan aan het daten? Of gewoon vrienden?
          Rafaël schudde de vragen van zich af. Hij moest het hier nu of bij laten of iets proberen. Bij het eerste had hij het gevoel dat hij nog geen steek verder kwam dan vriendschap en dus gaf hij even een snelle kus op haar wang voor hij Blythe losliet. Als ze dat ook niet wilde, dan was het duidelijk toch? "Slaap lekker, Blythe," zei hij met een kleine, onzekere glimlach. "Tot morgen."

    [ bericht aangepast op 8 nov 2021 - 21:33 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nomad Morphew

    ‘Om te kijken of ik überhaupt met de juiste mensen omga,’ zei Nomad. Hij liet zijn stok stoppen met blazen, maar had daar direct spijt van. Het was behoorlijk fris en hij was nog niet helemaal opgedroogd. Hij keek Casper nog steeds niet aan. Hij voelde zich nog steeds zwak, zowel fysiek als mentaal. ‘Alles wat ik doe, heeft impact op hun… status.’ Zijn vader was nu één van de meest vooraanstaande dooddoeners, maar de familie Crawfort was het perfecte voorbeeld van hoe dat zomaar ineens kon omslaan. Hij wist dat Lenin vreesde dat Nomad’s keuzes impact hadden op zijn positie binnen zijn gemeenschap.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Casper Ainsworth

    ‘En wat als je dat niet doet?’ vroeg Casper zich af. ‘Ik bedoel — ik weet dat je mishandeld wordt, maar wat als je gewoon helemaal niet meer naar huis gaat? Hier kan je vader je niks maken. En straks kan je verschijnselen waarheen je maar wilt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    Oh, wat had hij dat vaak overwogen. Gewoon verdwijnen. Hij had zelfs overwogen niet meer naar Zweinstein terug te gaan, gewoon maar om bij zijn familie weg te zijn. ‘Dan zoekt hij me op en vermoordt hij me. Of nou ja, laat hij me vermoorden.’ Nomad haalde zijn schouders op. ‘Heeft ie z’n mannetjes wel voor. Net als die huiself die ik zonet betrapte.’


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Casper Ainsworth

    ‘Hmm.’ Casper vroeg zich af of Lenin dat echt zou doen of dat hij dat Nomad gewoon wilde laten geloven. ‘Lijkt me nou niet echt fantastisch voor zijn reputatie. En hoe moet hij je ooit vinden als jij gewoon in de Caraïben ligt te chillen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    Er verscheen toch een heel klein lachje op Nomad’s gezicht. ‘Goed plan,’ zei hij zacht. Hij zuchtte. ‘Mijn vader wil dat ik bij het ministerie ga werken als ik mijn opleiding heb afgerond, maar ik was wel van plan om dan te vertrekken.’ Hij moest dat plan nog in werking stellen. Hij wilde dat op Zweinstein gaan regelen, omdat hij dan niet langer onder het toeziend oog van zijn pa stond - maar dat was blijkbaar niet waar. Dus moest hij nu meer oppassen. ‘Geen idee waarheen. Gewoon weg.’
    Vluchten.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Casper Ainsworth

    ‘Hmm, klinkt goed.’ Casper staarde uit over het meer. ‘Misschien ga ik wel met je mee.’
          Hij beet op zijn wang. Die woorden waren eruit voor hij er erg in had. Hij klemde zijn hand om een pol gras omdat de schaamte opeens door zijn lijf joeg.
          Ja? Ben je zo aanhankelijk?
          Maar het had niets met aanhankelijkheid te maken. Hij praatte zo makkelijk met Nomad — dat was hem sinds Evan niet meer overkomen. Feit was gewoon dat hij ook niet echt een duidelijke toekomst voor zich zag, maar het leek hem lekker om nergens aan gebonden te zijn.
          En toch echode zijn eigen opmerking door zijn hoofd. De gedachte dat Nomad weg zou gaan — en dat hij dit voorstel nú al deed, terwijl het jaar amper begonnen was — deed hem meer dan hij toegeven wilde en hij wilde niet weten hoe dat aan het einde van het jaar zou gaan.
          Misschien moest hij toch weer afstand scheppen, dat wat er tussen hen groeide de kiem in smoren. En toch voelde dat ook laf. Met opeens een enorme steen in zijn maag, trok hij een pakje sigaretten uit zijn broekzak en stak er eentje op.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    Nomad draaide zijn hoofd ietsje weg voor hij kon reageren. Hij wilde niet laten merken dat zo’n simpele opmerking hem op dit moment, terwijl hij een paar minuten nog met bepaalde gedachten in het water had gelegen, hem raakte. ‘Dat - dat mag,’ zei hij met een schorre stem. Hè, moest hij nou echt tranen wegslikken?
    Hij klom overeind en hoewel zijn lichaam nog trilde, voelde hij zich ietsje sterker op zijn benen. ‘Ik ben er wel klaar voor. Om die naakte jongen te zoeken.’ Hij stak zijn hand uit naar Casper om hem overeind te helpen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Blythe Carmichael

    'Welterusten,' zei Blythe. Ze beantwoordde zijn glimlach en zwaaide nog even. Daarna liep ze naar boven naar de slaapzaal, waar ze verwachtte dat Rhae zich inmiddels ook al had klaargemaakt en Isa al op bed lag - al dan niet slapend.
    Haar wenkbrauwen schoten omhoog toen Isa's bed onbeslapen was. 'Is Isa naar de wc?' vroeg ze toch aan Rhae, ook al leek het erop dat ze überhaupt nog niet hier was geweest.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Casper Ainsworth

    Casper merkte wel dat Nomad zich ook wat ongemakkelijk door die opmerking voelde en hij was opgelucht dat het blijkbaar genoeg was om hem overeind te krijgen. Zodra hij stond, stak hij een beetje opgelaten zijn handen in zijn zakken en slenterde naar het pad toe. Hoewel hij doorgaans genoot van stilte, vond hij het nu niet zo prettig, niet nadat Nomad weer zo veel persoonlijke dingen had gedeeld.
          ‘Waarom ben je van het feest weggegaan?’ vroeg hij zich af. Wat de trigger was geweest waardoor Nomad in het water was gesprongen, was hem verre van duidelijk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    ‘Gedoe met Roman,’ zei Nomad. Hij wilde daar eigenlijk niet echt op in gaan. Ten slotte was het ‘gedoe’ over Casper gegaan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Casper Ainsworth

    Casper grinnikte. ‘Ja, die houdt er wel van om feestjes te vergallen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rhae Storm
    Outfit


    Rhae schudde haar hoofd. Ze had net haar nachtjapon aangetrokken. ‘Er was iets met Vinnie gebeurd. Die rende naakt de zaal uit en Isa gaf een jongen — ik dacht Mosh — een klap in zijn gezicht, voor ze naar Lee, Roman en Casper toe liep. Ik denk dat ze achter hem aan is gegaan.'

    [ bericht aangepast op 9 nov 2021 - 8:24 ]


    Every villain is a hero in his own mind.