• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    •
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 11 nov 2021 - 9:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    Licht verbaasd keek hij op. ‘Heb je hem ook gesproken?’


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Casper Ainsworth

    ‘Ik werd iets te nieuwsgierig naar hoe het zou zijn om te zoenen en kreeg toen een boze big brother-preek. Had die hele kerel voor vandaag nog nooit gesproken, maar een erg hoge pet heeft ie niet van me op.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing


    Jordyn was niet iemand die goed sliep na feestjes. Vaak gonsde de muziek en het gelach nog door haar hoofd en lag ze alleen maar te woelen in bed. Wetend dat Raf zijn prefect-rondes door het kasteel zou moeten doen, wachtte ze bij het haardvuur tot hij binnenkwam. Hij had Blythe natuurlijk als een echte gentleman eerst terug naar haar common room gebracht.
          ‘Hé,’ zei ze, meteen ietsje vrolijker bij het vooruitzicht dat hij zich vanaf nu niet meer verplicht zou voelen om tijd met zijn date door te brengen. ‘Zal ik met je meegaan bij je wachtrondes?’
          Het was niet bepaald de eerste keer dat ze dat deed, al waren er ook zat dagen dat ze wel lekker haar bed in dook.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël

    Rafaël keek even verrast op toen Jordyn nog in de common room op hem stond te wachten. Hij had even snel wat makkelijkers aan willen trekken voor hij aan zijn rondes begon, maar had niet verwacht dat Jordyn nog op hem zou staan wachten. “Gezellig,” zei hij met een grijns. “Moment.” Rafaël rende gauw de trap op, gooide zijn bloes van zich af en trok een t-shirt van zijn stoel af. Daarnaast trapte hij zijn nette schoenen uit en wisselde die voor een stuk gemakkelijkere schoenen. Hij zag het niet echt zitten om op die andere schoenen zijn rondes te doen. Binnen vijf minuten was hij weer beneden. “Oke, klaar om te gaan!” zei hij met een grijns. Hij sloeg zijn arm even om Jordyn haar middel heen. “Weet je zeker dat je dat donkere, enge kasteel samen met mij doorheen durft te lopen?” plaagde hij haar.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Outfit + navelpiercing

    ‘Misschien dat ik je hand maar vastpak als ik écht doodsbang wordt,’ antwoordde ze. ‘Of durf jij dan niet meer de deur uit?’

    [ bericht aangepast op 9 nov 2021 - 7:25 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    ‘Heb je met Mavis gezoend?’ Nomad fronste. De weddenschap schoot even door zijn hoofd - iets waar hij eigenlijk niet over na wilde denken.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Casper Ainsworth

    ‘Nee — Lee. Of nou ja, we waren amper bezig of Roman vond het nodig om ons uit elkaar te trekken.’ Casper trok een schouder op. Misschien dat het inderdaad wel beter was voor die knul, maar ergens vond hij het toch wel jammer. Eigenlijk was het nooit eerder in hem opgekomen om iemand te zoenen. En goed — de drank had ongetwijfeld een bijdrage geleverd, net als een zoenend stel vlak naast hen, maar hij walgde nou niet echt van het idee.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    'Wát?' Blythe zette grote ogen op. 'Heb je gezien wat er gebeurd was?' Dit zat haar helemáál niet lekker. Blythe had nog altijd een zwak voor Mosh - dat was waar - maar ze wist ook met wie hij omging en dat waren types die je liever niet tegen je in het harnas in jaagde. Een klap in zijn gezicht deed het vast niet goed - maar ze had hem vast niet voor niets geslagen. Isa was altijd fel en hard tegen mannen, maar fysiek werd ze nooit. En arme Vinnie, waarom rende hij naakt de zaal uit? Ze schudde haar hoofd, en durfde zich nog niet net als Rhae om te kleden.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2021 - 8:28 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nomad Morphew

    ‘W-wat?’
    Hij was verbaasd geweest dat Casper met Mavis zou hebben gezoend en door de weddenschap zat hem dat niet lekker, maar dit voelde als een klap in zijn gezicht. Blijkbaar was hij ontzettend makkelijk te vervangen - niet alleen als gitaarleraar, maar ook als…
    Het beeld van Casper en Lee schoot door zijn hoofd en zorgde ervoor dat hij weer misselijk werd. Hij wilde iets tegen de jongen naast hem zeggen, maar dacht dat hij over zijn nek zou gaan als hij dat zou doen. In plaats daarvan stopte hij abrupt met lopen en leunde hij voorover, met zijn handen op zijn knieën, terwijl hij zijn best deed dat laatste beetje voedsel dat nog in zijn lichaam zat, toch binnen te houden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Casper Ainsworth

    Nomad had slechts één woordje gestameld en was daarna stil blijven staan, voorovergebogen. Hoewel een deel van zijn donkere haar voor zijn gezicht viel, zag hij wel dat de jongen bleek was geworden. Blijkbaar maakte die gedachte hem nogal van streek. Of… Hij dacht weer terug aan hoe Nomad er gisteren aan toe was geweest, na de liefdesverklaring van Lee, en hoe bang hij was dat zijn vader de jongen iets aandeed.
          ‘Oh…’ Hij haalde een hand door zijn haar. ‘Ondanks wat je gister tegen ‘m zei voel je wel wat voor hem?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    Nomad wist niet wat hij moest reageren. Het antwoord was ja, maar hij kreeg het niet over zijn lippen. Misschien dat er zojuist iets van opluchting of blijdschap was geweest toen Casper hem had gevonden - maar dat gevoel was nu weg. Hij wilde alleen zijn, zijn maag snakte ernaar om leeggegooid te worden.
    ‘Laat - laat me maar,’ wist hij eruit te brengen. ‘Laat me met rust.’ Hij wilde niet dat Casper zag dat hij weer zijn tranen moest weg knipperen, hij wilde niet dat Casper de trilling in zijn stem hoorde.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Casper Ainsworth

    ‘Met rúst?’ reageerde Casper geprikkeld. Nou klonk het alsof hij wat verkeerd had gedaan. ‘Kom op man. Er is amper wat gebeurd — en nu ik dit weet zorg ik er ook wel voor dat dat niet gebeurt.’
          Ook al vond hij het ergens krom. Wat wilde Nomad nu? Dat Lee nu met niemand wat mocht krijgen omdat Nomad toch wel wat voor hem voelde en hem dat niet eens kon zeggen? Het was dat Casper zichzelf toch al niet in een relatie zag, maar hij vond dat een normaal denkend mens heus wel wat met die jongen mocht beginnen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rhae Storm

    ‘Nee, ik keek die kant op toen mensen opeens begonnen te lachen en te joelen.’ Ergens vroeg ze zich af hoe Blythe dat níét mee kon hebben gekregen. ‘Ik vind het wel heel sneu. Ik heb een tijdje met hem gedanst en hij was heel lief en verlegen en ik denk niet dat het door de alcohol kwam. Ik twijfelde nog of ik hem moest gaan zoeken, maar ik was bang dat ik het alleen maar erger voor hem zou maken als ik hem vond.’

    [ bericht aangepast op 9 nov 2021 - 8:33 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew

    ‘Ik moet -’ Maar voor hij zijn zin af kon maken, ging hij over zijn nek. Het laatste beetje voedsel en alcohol van die dag vloog eruit.
    Met trillende handen pakte hij weer zijn stok om alles te verwijderen. Zijn hele lichaam beefde, maar dit had wel geholpen - het misselijke gevoel was weg.
    Hij zwalkte naar een stuk rots dat een paar meter verderop lag en ging erop zitten. ‘Ik denk dat ik voorlopig beter niet meer te veel kan drinken,’ mompelde hij. Hij keek de jongen nog steeds niet aan - hij schaamde zich en voelde zich zwak.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Blythe Carmichael

    'Vinnie is vaak het bokje,' zei Blythe met een zucht. 'Hij is een makkelijk doelwit voor de pestkoppen. Alleen maar omdat hij veel te lief is en te verlegen om het een keer voor zichzelf op te nemen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain