• Hogwarts • The Final Year

    Prequel topic



    Voor het laatste jaar waren er nog heel veel schooljaren, waarin spannende dingen gebeurden...


    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    • Josephine • Demi
    • Ivana • Natas
    • Elena • Marjanne
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    • Sefu • Marjanne
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique


    [ bericht aangepast op 23 dec 2021 - 22:01 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rosalie Williams

    Vierde jaar - April - IJsland


    Rosalie werd even verbluft door de woorden van Mikhail. Casper zag haar wel zitten? Rosalie blikte even op Casper, maar die leek opeens met Feliks in gesprek te zijn. Daarna keek ze terug naar Mikhail. Waarom zou Casper hem dat ooit vertellen? Hij was wereldvreemd en vervelend, niet echt de combinatie die Casper leuk zou vinden had ze zo'n idee. "Hoezo?" ontweek ze de vraag. "Heb je zin om cupido te spelen?"

    [ bericht aangepast op 3 feb 2022 - 21:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    ‘Je hebt een goeie muzieksmaak,’ zei Lee toen het tweede nummer was afgelopen. ‘En zelfs die duizelingwekkende solo deed je perfect! Denk ik dan, ik heb niet zo’n absoluut gehoor.’ Hij grijnsde scheef. ‘Hoe lang speel je al?’

    Nomad Morphew

    Nomad liet zijn gitaar aan zijn schouders hangen en leunde op zijn knie toen het nummer was afgelopen. Lee's woorden bezorgden hem ietwat rode wangen. 'Vier jaar,' zei hij. Hij trok de gitaar van zijn schouders en legde hem heel voorzichtig naast zich neer. 'Maar het valt mee hoe moeilijk het is, hoor.' Hij wist niet zo goed hoe hij met de complimenten om moest gaan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mikhail Lastochka
    Vierde jaar — drakenexcursie in IJsland

    ‘Op een vakantie als deze kan ik net zo goed ook wat andere skills oefenen toch? Op mijn school zitten alleen jongens, daar valt weinig aan te koppelen.’ Hij wierp een blik op Casper en Feliks, die een paar stappen bij hen vandaan stonden. Hij had het gevoel dat die eerste nog steeds ieder woord zou opvangen. ‘En het helpt, bij het afwegen van mijn eigen opties.’

    [ bericht aangepast op 3 feb 2022 - 21:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lee Williams
    Zesde jaar, oktober

    Aaaawh, echode het door Lee’s gedachten toen hij zag dat Nomad een beetje verkleurde na zijn woorden. De jongen kwam echt een beetje over als ‘harde buitenkant, zachte binnenkant’ – of misschien wilde hij dat gewoon graag omdat hij daar een zwak voor had.
          Hij bezat in elk geval geen greintje arrogantie.
          ‘Als het niet zo moeilijk is, kun je het mij mooi leren!’
          Zo – een voorzetje als dat moest je meteen benutten, toch?
          ‘Zou je dat willen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rosalie Williams

    Vierde jaar - April - IJsland


    Rosalie trok een wenkbrauw op. "Heb je die dan?" Rosalie dacht even aan snol 1 en snol 2 waar ze haar kamer mee deelde, die zouden vast helemaal loslopen voor Mikhail. De lekkere, onbeschofte, stoere bad boy. Nou, ze mochten hem hebben.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2022 - 21:27 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nomad Morphew

    'Hm? Leren? Bedoel je gitaarles?' vroeg hij sloom, maar de vraag verbaasde hem.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2022 - 19:25 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams
    Zesde jaar, oktober

    'Uhu.' Zijn mondhoek krulde omhoog. 'Of zijn er nog andere dingen die je me kunt leren?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    -

    [ bericht aangepast op 3 feb 2022 - 21:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mikhail Lastochka
    Vierde jaar — drakenexcursie in IJsland

    ‘Dat probeer ik uit te vogelen.' Hij leunde naar achteren op het blad van de tafel en keek haar peilend aan. 'Vind je dat ik een lelijke kop heb dan?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rosalie Williams

    Vierde jaar - April - IJsland


    Rosalie trok geamuseerd een wenkbrauw op. “Ik ga echt niet nog een keer je ego strelen, Mikhail.” Rosalie grijnsde even. Ze had hem eerder die dag al knap genoemd, en dat wist hij zelf vast ook wel dat hij dat was. “Maar ik denk met die knappe kop van je dat genoeg bij mijn kamergenoten voor elkaar krijgt hoor. Die zullen vast uit je hand eten.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Mikhail Lastochka
    Vierde jaar — drakenexcursie in IJsland

    ‘Hm ja, dat zijn nou niet echt mijn types. Beetje te veel wij-hebben-volle-tieten-maar-lege-hoofden types.’ Hij haalde zijn schouders op.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rosalie Williams

    Vierde jaar - April - IJsland


    ”Niet?” Dat viel haar dan weer mee van Mikhail. Ze had het wel ergens van hem verwacht. Makkelijke prooi, of zoiets. “En wat is wel jouw type dan?” vroeg ze met een halve grijns.


    It's never gonna happen, Guys.

    Mikhail Lastochka
    Vierde jaar — drakenexcursie in IJsland

    Hij dacht aan Aleksi.
          Maar daar was er maar één van en hem als een bepaald type omschrijven zou hem altijd tekortdoen.
          ‘Mensen die een beetje out of my league zijn,’ antwoordde hij. Hij trok een mondhoek op. ‘Maar hé, ik ben een volhouder.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rosalie Williams

    Vierde jaar - April - IJsland


    Tot op het irritante af waarschijnlijk. Zoveel had ze wel door. “Dus je hebt thuis iemand zitten die je bed voor je warm houdt?” vroeg ze met een plagende grijns.


    It's never gonna happen, Guys.

    Mikhail Lastochka
    Vierde jaar — drakenexcursie in IJsland

    ‘Was het maar waar,’ zei hij met een grijns. ‘Maar nee. Deze jongen heeft zelfs nog niet eens gezoend.’
          Het was niet iets waar hij zich voor schaamde – het gold voor bijna al zijn vrienden, aangezien er geen meisjes op hun school zaten en hij niet de enige was die – op Durmstrang – nog in de kast zat. Alleen van Feliks wist hij dat die (ook) op kerels geilde en zonder een fles wodka had hij nou niet echt de behoefte om dáár dingen mee te gaan doen.
          ‘Ik ben veel braver dan je dacht, hm?’


    Every villain is a hero in his own mind.