• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 12 okt 2022 - 11:35 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Romeo



    “Ah, kom op, Vie,” zei hij, terwijl hij een mondhoek optrok. “Eerder vond je het altijd heerlijk als ik je zo plots van de gang trok. Dan deden we hele andere dingen.” Romeo leunde in voor een zoen, maar Vienna draaide koppig haar gezicht weg. Romeo grinnikte. Ergens was het wel weer leuk ofzo, het feit dat hij op haar moest jagen. Dat ze niet zomaar aan hem toegaf. Al zou ze dat uiteindelijk wel doen. Ze kon niet zonder hem. Romeo legde zijn hand op Vienna haar zij en liet het kleine vlammetje lust wat hij voelde, als een steekvlam oplaaien. Toen Vienna even naar adem snakte, glimlachte hij tevreden. “Zie je wel. Je kunt niet zonder mij.” Romeo pakte het gezicht van Vienna vast en draaide het ruw terug, zodat ze hem aankeek. Vlak voor haar lippen bleef hij plagend hangen, terwijl hij wist dat haar lichaam niets anders wilde dan tegen de zijne aan te kruipen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna


    Het was alsof iemand een storm in haar ontwaakt had. Het moest wel van Romeo vandaan komen, maar opeens wilde ze niets liever dan haar ex bespringen. Ze wilde zijn sterke lijf onder haar vingers voelen, haar handen door zijn haren halen en haar lippen met die van hem laten ontmoeten. Ze wilde hem. Alles van hem Ze wilde hem in haar voelen.
          Toen Romeo plagend bleef hangen voor haar gezicht, moest ze alle kracht die ze in zich had gebruiken om niet haar lippen op die van hem te drukken. “Donder op, Romeo,” hijgde ze. Ze mocht niet toegeven. Ze mocht absoluut niet aan hem toegeven. Romeo had natuurlijk heel goed in de gaten wat hij deed, want zijn hand verplaatste naar haar zij, terwijl Romeo zijn lippen door haar nek liet dwalen. Vienna slaakte voor een moment een verlangende kreun. “Zie. Je weet wat ik kan. Ik ben een stuk beter dan die klaploper. Je wilt bij mij zijn, Vie.”
          Die zin liet Vienna ontwaken uit haar verlangen. Hij had haar onterecht beschuldigd van vreemdgaan. Met moeite gaf ze Romeo een zet en duwde ze haar ex van zich af. “Laat ik het nog een keer duidelijk zeggen, Romeo,” beet ze de jongen toe. “Ik ben klaar met jou. En wil niets meer met je te maken hebben.” Ze keek woest naar de jongen. “Ik heb jou niet nodig.” Romeo leunde met een geamuseerde lach naar haar toe. “Werkelijk? Want vannacht ging dat ook zo goed wil je zeggen?”
          Vienna schrok van zijn opmerking en trok zich iets terug. Wist hij wat ze vannacht had geprobeerd? Vienna schudde even haar hoofd en in de tussentijd had Romeo de afstand overbrugd. “Dus zie, je hebt me zeker wel nodig.” Vienna keek even ongelovig naar Romeo tegenover haar, en voelde toen de woede terugkeren. “Ik heb niemand nodig,” beet ze hem toe. Vienna gaf Romeo opnieuw een zet en dook toen onder zijn arm door, om terug de gang op te vluchten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Merrin duwde Adam haastig tegen de muur, toen Vienna het lokaal uit kwam. Maar het meisje liep direct de andere kant uit en had hem niet eens gezien. Hier blijven wachten op Romeo leek hem echter geen goed plan, dus trok hij Adam snel achter hem aan in de richting van het goede lokaal. Pas in het lokaal durfde hij er iets over te zeggen wat ze gehoord hadden. “Zo te horen accepteert Romeo niet zomaar een nee,” fluisterde hij bedenkelijk tegen Adam. Moesten ze hier iets mee? “Misschien moeten we Darian maar even berichten dat we Vie nog niet helemaal los hebben,” zei hij zachtjes. “Wie weet heeft hij nog een idee.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna


    Vienna was zo bezig geweest om van Romeo te vluchten, dat ze Toph bijna niet had gezien bij het lokaal. Ze schrok zelfs een beetje van haar beste vriendin. Vienna trok even een wenkbrauw op. “Hij moet je niet?” Wat had ze nu weer gedaan? Het was vast niet zo erg om bij Nish te blijven toch? Vienna zuchtte. “Prima, tot straks.” Ze was eigenlijk ergens wel blij dat ze even weg mocht. Niet tegen het achterhoofd van Merrin aan hoeven kijken, uit de buurt van Romeo.
          Ze liet het lokaal voor wat het was en liep door terug in de richting van de campus. Bij haar eigen kamer liep ze voorzichtig naar binnen. Ze zag een kussen bij de ingang van de kamer liggen. “Ga je naar mij ook met kussens gooien?” vroeg ze zachtjes met een glimlach op haar gezicht.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Adam knikte langzaam. ‘Al klonk het wel alsof zij er wél klaar mee is. Dus misschien moeten we het ook even tijd geven? Romeo kan wel willen dat ze bij hem blijft, maar hij kan haar niet dwingen. En hij kan haar gevoelens dan wel bespelen, maar daar is ze ook van op de hoogte nu, dus dan zijn ze denk ik ook makkelijker te relativeren.’ Hij liet zijn blik even op Merrins gezicht rusten. Hij zag er ongerust uit. Adams hand gleed naar zijn bovenbeen als een geruststellend gebaar, maar hij trok hem vlug weer terug toen hij besefte dat dat niet zo gepast was. ‘‘Maar als je het fijn vindt, kunnen we er wel met Darian over praten hoor,’ zei hij vlug, terwijl hij vlug zijn armen op de tafel legde en zijn snel bonzende hart negeerde. ‘Tot slot kent hij hen beter dan wij.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin knikte dankbaar. Romeo had geweten wat er die nacht was gebeurd. Hoe was hem echt een raadsel. Had hij gewoon doodleuk staan toekijken? Wist hij dan ook dat hij degene was die zijn zus had gered? Wist hij van zijn gave? Bij dat idee voelde Merrin zijn maag samenknijpen. Hij wilde dat gewoon graag geheim houden. Het was al erg genoeg dat Vienna het wist. Romeo kon waarschijnlijk ook gevaarlijk zijn.
          Dat zou hem wel een beetje gerust stellen. “Dank je,” zei hij met een glimlach tegen Adam. Hij dacht even terug aan wat hij eigenlijk had willen zeggen, voor Vie ertussen kwam. “En ik heb stiekem toch wel heel veel zin om straks te gaan zwemmen," zei hij met een blos.


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    Zoals iedere keer maakte Merrins blos hem weer helemaal week vanbinnen. Hij had er ook ontzettend veel zin in, zelfs al zat hij nog onder de blauwe plekken en de striemen op zijn armen. Toch voelde het laf om die weg te halen, dat had Onyx ook niet gedaan. 'Ik heb er ook enorm veel zin in. Het voelt alsof ik nog geen seconde heb ontspannen sinds ik hier ben.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin keek met een kleine glimlach naar Adam naast hem. "Ik ook niet echt. Dus ik ben blij dat we gewoon even iets rustigs gaan doen." De jongen liep het volgende lokaal in en keek daarna even aarzelend naar zijn vriend. "Jij hebt geen moeite met zwemmen toch?" vroeg hij toch maar, al ging hij er eigenlijk al vanuit doordat Adam er zo luchtig over deed.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Zolang je niet van mening bent dat je beter op een klootzak als Jester kunt vallen dan op een op Naamloze zit je waarschijnlijk wel safe,' bromde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    'Nee, ik vind het heerlijk. We... deden het in mijn tijdijn heel vaak. Zwemmen, een beetje stoeien enzo.' Hij glimlachte wat triest naar Merrin. 'De andere Adam was dus niet zo dol op zwemmen? Ik heb inderdaad gehoord van dat gat met water... dus ik snap het wel als hij daar een trauma aan heeft overgehouden.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Vienna had geen idee waar dit precies vandaan kwam, maar ze had een flauw vermoeden dat het de reden was waarom Toph toch ineens in de lessen had gestaan. Vienna was er niet gecharmeerd van, dat Nish met de naamloze aan het daten was, maar ze had er verder niet echt wat over gezegd. “Wel, ik heb een erg slechte smaak wat mannen betreft, maar zo erg is het gelukkig nog niet,” grinnikte ze. Ze plofte neer naast Nish op de stoel. Ze keek even op naar haar vriend, die waarschijnlijk niet in het allerbeste humeur was. Maar goed, dat verwachtte ze ook niet anders. “Het ging dus niet zo vlekkeloos?” vroeg ze toch ietwat geamuseerd.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    "Ik ben dol op water, maar hij was dat na dat... incident niet meer nee." Dus als hij ging zwemmen was dat vaak met Yrla geweest. "Maar toch vind ik het wel leuk dat het een keer met jou kan," zei hij met een glimlach. Zwemmen maakte hem altijd rustig, het hielp zijn hoofd te ordenen. Dus om dat te kunnen delen met iemand van wie je veel hield, dat was hem veel waard.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Mijn date? Oh, op zich wel hoor.’ Hij glimlachte flauwtjes. ‘We zouden morgen weer gaan film kijken.’
          Op het moment dat hij die woorden uitsprak, sloeg het verdriet weer toe. Wat had het voor zin om hiermee door te gaan? Wie wilde er nou een blinde vriend — en dan ook nog eentje die hier illegaal verbleef. Dat had toch helemaal geen toekomst? Het voelde alsof hij sowieso geen toekomst meer had. Blind kwam hij hier nooit vandaan. Of kon Adam terugspringen in de tijd en het ongedaan maken? De laatste keer dat hij dat gedaan had, had hij zijn eigen verpest. Hij past er waarschijnlijk wel voor op om dat opnieuw te doen.En als ze ervoor hadden gezorgd dat Fayr hem niet kon genezen, twijfelde hij er niet aan dat Jester ervoor gezorgd had dat Adam het ook niet kon terugdraaien.
          ‘Toph vindt dat het zijn schuld is,’ mompelde hij. ‘In plaats van die van Jester zelf. Daarom werd ik kwaad.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    'In mijn wereld kan ik wel véél beter zwemmen dan jij,' plaagde Adam. 'Dus weet wel dat ik je inmaak.' Hij stak zijn tong uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Ze wilde hem verbeteren, dat het niet de date was waar ze naar had gevraagd. Maar toen ze het antwoord op haar vraag al kreeg, liet Vienna het zitten. Hij had blijkbaar de behoefte gevoeld het te delen. Ze volgde Nish alleen even niet. “En waarom zou het de schuld zijn van die kn-.. de naamloze?” Net op tijd slikte Vienna haar woorden in. Het was niet dat ze de naamloze niet nog steeds een kneus vond, maar hee. Het was nu niet heel leuk te horen als je vriendin dat zei over je date. En Nish had al genoeg problemen, in plaats van ook nog een discussie met haar te voeren.


    It's never gonna happen, Guys.