• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 12 okt 2022 - 11:35 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish liet het maar over zich heen komen. Zoals hij al verwacht had, kon ze zijn ogen niet genezen. Wel voelde hij de wondjes bij zijn lippen jeuken, waarna de pijn daar verdween. Hij bracht zijn vingers naar zijn mond en constateerde dat de huid daar weer glad was.
          ‘Dank je.’
          Zijn stem klonk schor. Hij wendde zijn gezicht af. Weten dat er anderen in de kamer waren die hem zo kwetsbaar zagen, zónder dat hij hun gezichten kon zien was vernederend.
          Voetstappen verwijderden zich van hem. Daarna snakte er iemand naar adem.
          ‘Dit is je enige waarschuwing,’ klonk Tophs stem. ‘Als je dit ook maar tegen iemand zegt, begraaf ik je zo diep dat zelfs de wormen je niet meer kunnen vinden.’
          Het antwoord kon Nish niet verstaan, maar er klonk wat gemurmel en daarna werd de slaapkamerdeur gesloten.
          Er viel een ongemakkelijke stilte. Iemand kwam naast hem zitten en legde een hand op zijn knie. Of het Toph of Vienna was, wist hij niet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    -

    [ bericht aangepast op 8 maart 2022 - 19:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Vienna was naar voren gestapt, maar ze had nog niet het lef gehad om tegen Toph in te gaan. Wel keek ze waarschuwend naar haar vriendin en liep toen achter de heler aan naar beneden. Ze moest rennen om het meisje bij te houden. Ze legde even haar hand op haar schouder, waardoor het meisje wel moest stoppen. Vienna voelde gewoon hoe ze rilde onder haar hand en om een of andere reden kwam dat verdomde schuldgevoel omhoog drukken.
          Vienna nam even een diepe teug adem. De smaak in haar mond was al zuur en ze keek het meisje absoluut niet aan toen ze het zei. "Mijn excuses voor Toph. Ik was niet voorbereid op wat ze zou doen." Het nam het schuldgevoel iets weg. Iets. Vienna kreeg het voor elkaar naar het meisje te kijken, dat haar met grote ogen aankeek. Ja ja, geniet ervan. Ik heb sorry gezegd. Vertel maar niet verder. Vienna verbeet haar irritatie en dwong een glimlach op haar gezicht. "Bedankt dat je mijn vriend geholpen hebt." Ze had niet veel gedaan, maar Vienna had ook niet verwacht dat ze Nish zijn ogen kon herstellen.
          Even liet Vienna haar ogen minachtend over het gelaat van het meisje gaan. Ze was niet volledig nutteloos, maar Toph had haar wel bang gemaakt. Toch was het handig een andere heler op de achterhand te hebben, nu Fayr zo verschrikkelijk faalde in alles. Je wist maar nooit of ze nog iets voor Nish of haar kon beteken. "Wil je dat ik je terugbreng of red je het zelf?" Het meisje stotterde bij elkaar dat ze het zelf wel zou redden en Vienna dacht terwijl ze naar het meisje keek na over haar mogelijkheden. "Hee!" hield ze het meisje staande. Ze keek nogal schuchter achterom. "Voor een gunst, hoort een gunst. Een keer," zei Vienna, terwijl ze haar vinger op stak. Daarna draaide ze zich om en liep terug naar het Buffalo house.
          Ze moest bedenken wat ze met Nish moest. Misschien eerst maar zijn ogen eens bedekken met een sjerp of iets. Dat klonkt misschien lullig, maar was voor haar in ieder geval een stuk minder akelig om tegenaan te kijken. En voelde ze het schuldgevoel niet nog harder aan haar trekken.


    It's never gonna happen, Guys.

    Toph


    Toph was opgelucht toen Vienna weer terugkeerde. Ze wist niet echt wat ze met de situatie aan moest en Nish wekte de indruk alsof hij de handdoek al in de ring had gegooid.
          ‘We kunnen dit wel fiksen. Als we Onyx en Jester hierheen halen, laat ik Onyx gewoon stikken tot Jester dit gefikst heeft.’
          ‘Dan zegt Jester gewoon dat je ermee moet stoppen,’ antwoordde Nish. Hij haalde diep adem. ‘En ze zullen nu op scherp staan. Misschien… later? Het laatste wat ik wil is dat jullie straks ook je ogen kwijt zijn – of erger.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester reikte met zijn ogen dicht naar het nachtkastje om de wekker uit te zetten, en schoof nog even wat dichter tegen zijn vriend aan. 'Geduld, Scary Vibes. Ik heb zo het gevoel dat we met hele warme blikken ontvangen zullen worden aan de ontbijttafel, hmm?' Hij glimlachte tegen het kussen. 'Ze weten ondertussen echt wel dat wij het waren.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Mja, boze blikken is toch wel wat anders dan bijna in een oogbal stikken.’ Hij grinnikte toen hij dat even voor zich zag. ‘Gelukkig heb ik een levendige fantasie.’
          Hij ging rechtop in bed zitten. Zijn oog voelde dik en hij raakte het voorzichtig aan.
          ‘Dat snotjong kan wel een dreun geven. We moeten nog wel voorkomen dat een van die wijven hem straks aan de mouw trekt om hem terug in de tijd te laten reizen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Als hij dom genoeg is om in de buurt te komen, trekken we hem wel aan zijn mouw.' Jester wreef met een hand over zijn gezicht en duwde zich overeind op zijn elleboog. 'Fayr kan jou trouwens prima helpen.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Nah. Niemand is ooit zo gek geweest om me aan te vliegen. Hij mag er best trots op zijn.' Onyx kwam overeind, liep naar de wastafel en plensde water in zijn gezicht. Voorzichtig drukte hij de handdoek tegen zijn gezicht, waarna hij even naar zijn spiegelbeeld keek. Adam zag er beroerder uit, dat wist hij wel zeker. Hij was benieuwd of die zich wel door Fayr had laten genezen. Iets gaf hem het gevoel van niet. 'Het mooie is wel dat-ie nu niks meer aan Experium kan bewijzen, want die herinneringen bestaan niet meer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Azrael


    Azrael had het gevoel dat hij al zeker een halfuur buiten het lokaal stond te wachten. Af en toe was hij ervan overtuigd stemmen te horen, maar dat kon toch niet? Hij had er echt niemand doorgelaten. Misschien dat er mensen voor het raam stonden te praten.
          Terwijl hij met zijn rug tegen de muur leunend stond te wachten, dacht hij na over iets wat hij straks tegen Blue zou kunnen zeggen. Tot dusver kwam hij niet verder dan “gaat het weer een beetje?” en hij kon nu al wel voorspellen dat de jongen waarschijnlijk een “ja hoor” prevelde en het gesprek daarmee ten einde was.
          Hij moest dus wat anders verzinnen.
          Helaas leek zijn hoofd wel gevuld met water toen de deur openging. Meteen ging hij wat rechterop staan. Ze ogen werden iets groter toen hij bemerkte dat Blue helemaal niet alleen was – er was een donkerharige jongen bij. Een Naamloze, een goede vriend van Blue. Hoe was die hier gekomen?
          ‘H-hoi,’ hakkelde Azrael voor hij er erg in had. Meteen ging hij door de grond van schaamte. Dat klonk nog eens zielig. Als zijn afdelingsgenoten hem zo zagen… Blue’s blauwe ogen vonden die van hem en gelijk verdween zijn vermogen om te spreken – nee om te dénken en hij staarde de jongen met rode wangen aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin keek verbaasd naar de jongen in de deuropening. Hij herkende de jongen als de jongen die hij net op de gang had gesproken. "Hee," zei hij een beetje overvallen door het feit dat de jongen hier stond. "J-je bent er nog steeds." Had de jongen geprobeerd hen af te luisteren? Of was hij hier gewoon geweest?


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna


    Vienna voelde een golf van misselijkheid door haar maag gaan. Stel dat vannacht gelukt was, dan was erger wel haar lot geweest. En was Nish alleen geweest. Nou ja, bijna alleen. Het maakte dat er een nieuw schuldgevoel begon te knagen en Vienna werd verschrikkelijk onrustig van het nieuwe gevoel. Ze voelde zich verschrikkelijk onder de knagende pijn, waar ze absoluut niet wist waar ze mee heen moest. Nogal onrustig begon het meisje heen en weer te ijsberen in de kamer, in de hoop het gevoel iets kwijt te raken. Even keek Vienna peilend naar Nish. Ze begreep dat hij bang was, zeker na dit.
          Nog steeds dit gapende kassen. Vienna trok een sjerp van de deur af die uit een badjas kwam en liep op Nish af. "V-vind je het erg als ik iets om je hoofd knoop? Het is nogal -uhm- eng om te zien." Sinds wanneer stotterde ze?! Vienna schudde de vreemde gevoelens van zich af. Eerst Nish, dan wraak. Dat moest ze zich voorhouden. Eerst haar vriend, dan zou ze hen een kop kleiner maken.

    [ bericht aangepast op 29 april 2022 - 10:02 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Azrael


    'Ja uhm, ik wilde ervoor zorgen dat niemand je zou lastigvallen. Maar... dat is dus niet helemaal gelukt.' Hij wierp een verwarrende blik op de jongen die bij Blue was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    Nish haalde lusteloos zijn schouders op. 'Ja hoor.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin keek even naar Adam en toen weer terug naar de jongen. "Hij kwam me niet lastig vallen, maar lief dat je de boel voor me bewaakt hebt." Ergens was het wel een prettig idee, dat niemand zomaar had kunnen binnenkomen. "Dank je wel," zei hij met een glimlach tegen de jongen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Azrael


    Die glimlach van Blue maakte meteen zijn dag en er schoten kriebels door zijn hele lijf. Hij glimlachte terug en ving een verwarde blik van de Naamloze op.
          'Oké, dan ga ik maar. Als je me eens nodig hebt, ik eh, ben bij de Rhino's te vinden. Ik heet Az.'
          Azrael. Maar Az klonk opeens wel cool. Opgelaten veegde hij zijn haar voor zijn ogen vandaan. Hij was nogal domme dingen aan het zeggen, maar ze waren er nu al uit en opeens de benen nemen liet hem er al helemaal als een idioot uitzien. In een poging er toch iets minder idioot uit te zien, stak hij zijn hand uit -- stiekem gewoon om hem even aan te kunnen raken.


    Every villain is a hero in his own mind.